Nou daar ben je dan lekker klaar mee... zaten we bijna op pag 550 en nu weer terug bij 504....kunnen we alle foto's e.d. opnieuw gaan plaatsen...Bah! En ik voel me al k*****. Vannacht elk uur bij Mila geweest voor speentje en voeding en Elise kwam ook tussendoor (dus niet tegelijk met Mila maar tussen twee huilmomenten van Mila doro....uiteraard..) dacht dat ik gek werd.... Om 6 uur vond Elise het tijd om te gaan zitten spelen in bed en daarbij keihard te schreeuwen.... Mila lag nog bij mij van na de voeding van 4 uur...fout, maar ik was in slaap gevallen, ik kon niet meer... Heb haar even stil weten te krijgen maar even later begon ze alweer... heb gisteravond met hubbie afgesproken dat ik er vandaag met de meiden uit zou gaan dan doet hij dat mrogen...... heb dus de verkeerde dag uitgekozen merk ik al wel weer..... Heb nu zo'n behoefte om te slapen.... BAHBAHBAHBAH... En dan ook nog alle berichten weg hierzo..... Kan wle janken, maar doe het niet... dat doet Mila al we; voor me, die is enorm boos en ik weet niet waarom... voeding heeft ze geneog gehad, kramp of pijn lijkt ze niet te hebben maar ze blijft maar huilen (ook bij mij op schooot) kind is niet stil te krijgen, heb haar nu mar op haar buik in de box gelegd, moet ze zichzelf maar in slaap huilen, ik krijg niets gedaan bij haar dus dan maar zo... Zo en dan nu mijn klaagmodus uit en hopen dat 1 van jullie me snel volgt deze ochtend.... voel me een beetje alleen hier.... ben ik niet gewend...
jeetje, kunnen we weer... nou madam is weer aardig opgeknapt van de prikjes, gisteren toch nog 38.2 koorts, maar ze zit al weer te kirren in dr wippertje hahahaha lekker gelsapen weer.. en dit is de laatste dag van mijn verlof, dinsdag moet ik weer aan de bak helaas..... kreeg nog een telefoontje donderdag voor een nieuwe baan in de buurt... zei ze, 30 km verderop, dus ik zeg, ja wat is er dan dichterbij.... werk nu 45km verderop.. kan nog steeds niet met de fiets en ben nog te er weg van mijn meisje als er wat is...... GRRRRR schiet je dus niets mee op... nou zometeen maar effe douchen ofzo, want om 11 uur komt mn schoonzusje... gisteren dan de collega's van manlief op kantoor, en 20 april de commandanten van de land en luchtmacht....
Er staat helemaal geen mededeling. Het is een foutje geweest van de websitemaker Jan. Hij heeft het verkeerde knopje aangeklikt
Even een ideetje: Kijken jullie nog wel es op onze eigen hyves??? Daar kun je natuurlijk ook foto's plaatsen enzo... (gisteravond zijn er nl veel foto's geplaatst en die zijn allemaal weg) Misschien kunnen we er een topic op onze hyves van maken.... Zomaar een ideetje hoor. Voor de nieuwe mamma's die bij ons gekomen zijn: http://www.jan09mam.hyves.nl/ Geef ff een pb aan mij als je lid wilt worden en hier een andere naam hebt, dan weet ik wie je bent, we willen nl geen anderen op die hyves...aangezien de meesten graag wat anoniem willen blijven. (hyves is opgericht toen er gezegt werd dat in onze bevallingsmaand zp zou gaan verhuizen, zo hadden we iig een plekje om te kletsen en nieuws te spuien)
Tja balen he?? Maar ja...dat kan iedereen overkomen, heb nu wel mijn banner opgeslapen op de laptop, mocht het nog eens gebeuren kan ik m zo weer terug plaatsen, moest nu weer een nieuwe maken... Oh en leeftijden veranderen lukt ook niet, ben ik ineens weer 24... haha
Goedemorgen meiden, nou dat is ook wat, alle berichten weg... @ Ramona: ow meissie toch... dat is niet leuk zeg. Hele dikke knuffel voor jou meid. @ Mikmak: fijn dat de kleine meid weer wat opgeknapt is zeg. Ja daar schiet je dan idd helemaal niets mee op... Veel plezier met je schoonzusje meid. @ Nettie: ik denk dat het nu niet veel meer zal uitmaken. Hahaha, lekker hoor ineens weer 24 Ik ben ook ineens weer 25 denk ik... zal het gelijk maar weer even wijzigen... Hier een goede nacht gehad. Joshua werd om 5.30 uur even wakker, maar was gelukkig snel weer stil (nu ik thuis was, kon ik hem gewoon laten liggen) en rom 7.08 uur was hij weer wakker geworden en ben ik eruit gegaan. Hier komt mijn mannetje zometeen lekker thuis en dan gaan we vandaag al boodschappen doen ipv morgen. Misschien ook vandaag effe naar de markt. Word mooi weer zeg!!! Ik heb niet eens truitjes met korte mouwen voor Joshua nog... Nou zal zo mijn fotootjes maar weer ffies plaatsen...
Deze foto is van eergisteren in bad bij mijn vriendin (voor het eerst in badzitje...) Deze foto is gisterochtend gemaakt toen ik met hem aan het spelen was.
Dit is Joshua een paar dagen oud...Maatje 44 Deze foto is van vorige week woensdag (bijna 3 maanden). Wat hij aan heeft is maat 50/56:
Dit ben ik op onze trouwdag 21 juli 2006: Dit ben ik ergens in december 2007 met de bruidsmodeshow van mijn tante (het was erg koud zoals je kunt zien ): Zo ik ben weer helemaal bij als het goed is...
Oh Tobe heeft trouwens nog steeds niet gepoept. Ik heb hem wel al 3 keer water gegeven dus ik verwacht eigenlijk vandaag een enorme poepexplosie. En we gaan straks even naar de prenatal dus zul je zien dat het dan gebeurt Vanavond ga ik trouwens uit eten met vriendinnen en gaan we naar de kroeg in het plaatsje waar ik (en zij ook) vandaan kom! Oude vrienden terugzien dus (veel wonen er nog steeds namelijk). En ik blijf dan ook daar slapen dus moet Tobe een nachtje missen Maar wordt vast heel gezellig! Tobe heeft zijn zomeroutfit aan
En dit ben ik dus: @ iloveandres: op de eerste foto lijk je zo anders dan op de tweede! Maar ik denk zelf dat je meer op de tweede lijkt. Mooie jurk had je!
Okay, "herhaal" ik mijn foto's ook nog maar weer es: Mila, 5 dagen oud in de wipstoel (mevrouwtje wijdbeens... ): Mila gistermiddag, bijna 3 maanden (zaterdag!!!):