Pas geboren.. En wel redelijk recent.. Paar weekjes terug.. Zal vandaag nog wel eventjes wat foto's maken en die houden jullie nog te goed..
Jamie net 2 uurtjes oud en Jamie drie dagen terug En hier mams Niet de meest leuke foto ofzo maar goed hihi
Wat blijven ze klein.. Pfff.. Probeer ze wel wat groter te krijgen... En hoor m'n meisje nu brabbelen boven, ze wil zo graag praten
@ mamalijntje: haha ik jou ook! Ik dacht dat je veel zwaarder was, ik weet niet waarom? Hoe had je je mij voorgesteld dan? @ joyce: aaaah leuk! Ik ga ook vergelijkingsfoto's plaatsen... Tobe nog geen week oud (en veel afgevallen, met zijn geboorte was ie dikker): Tobe net 10 minuten geleden!
mamalijntje: als het goed is ben je nu lid... wat een mooi foto's ook! Wat ik zo grappig vind is dat je nu je foto's ziet van de meiden hier, je je echt soms kan vergissen... Dat je soms echt een ander gezicht voor je ziet dan het in werkelijkheid is zeg maar...
Leuke kleertjes heeft tobe zeg!!! En jou ook veel zwaarder en anders.. haha leuk is dat. Was ook zwaar hoor tijdens de zwangerschap maar pfff nog 3 te gaan
Hmz we hebben 1 schepje minder nutriton door zijn voeding gedaan en hem dus wat extra water na gegeven maar zijn voeding komt nu weer in boogjes terug Geen goed idee dus! Alleen weet ik niet aan welke van de 2 het ligt Ik denk de nutriton.
Nou heb ze wat groter.. Maar super groot kreeg ik ze niet.. En dan nog eentje van ons samen.. Van vorige week zaterdag.. Komt er ook nog aan.. Maar eerst ga ik nu flesje maken en haar ophalen van boven.. En we gaan vanmiddag denk ik eevn wat zomer kleertjes shoppen voor haar
@ Joyce: mooie foto's meid. En wat een verschil!!! @ Mamalijntje: ook al zulke leuke foto's!!! Je kleine vent is ook al flink veranderd zeg!!!! @ Merleq: en of je wel verschil ziet!!!! Jeetje zeg... Maar heeft hij nou zulke grote voeten? Op de eerste foto lijken de voetjes errug groot... Hier ben ik aan het wachten op mijn man. Die zal zo thuis komen van werken en dan gaan we ffies naar de markt en vanmiddag na de kinderarts boodschappen doen.
Ik doe altijd elke fles 10cc extra water.. juist voor het poepen.. Dus dan krijgt ze zoiezo wat extra water binnen.. Misschien een tip? Of deed je dat al??? En hoeveel schepjes nutriton geef je op hoeveel voeding? Ik geef 180cc voeding en 4 schepjes nutriton..
Ik vind het leuk al die foto's zeg!! Maar nu is hubbie lekker beneden en ga ik me ff te douchen, straks ws nog even naar de stad denk ik... Okay hey tot later! Fijne dag allemaal!!
@ Merleq: door de Nutriton zou het juist minder tot helemaal weg moeten zijn, met dat spugen... @ Joyce: veel plezier met shoppen vanmiddag meid. Joshua krijgt 8 scheppen bij 200 cc voeding en 9 scheppen bij 235 cc voeding...
@ foto's: ik had ook hele andere voorstellingen van de meiden met de foto's van zichzelf. Zo apart is dat he?
We gaven 4 schepjes nutriton door zijn voeding van 200 cc aangemaakt, maar hebben de laatste 2 keer 3 schepjes gedaan om te kijken of zijn ontlasting dan beter ging. En we hebben 20 cc water na gegeven. Maar nu spuugt ie dus weer echt in bogen, niet lekker. Wordt de voeding door extra water niet dunner dan? Want nutriton werkt toch juist verdikkend waardoor het makkelijker blijft liggen? @ iloveandres: ja mijn man zegt ook altijd dat Tobe grote voeten heeft. Ik heb geen idee!
MerleQ: ja dat klopt.. hij moet de hele fles dan ook leeg drinken om voldoende voeding te krijgen.. maar je kan ook wachten en dan later wat extra vwater geven, dus niet meteen naar de voeding.. Oh je geeft net zoveel als wij, ik deed ook 3 schepjes maar 't kwam er weer met bogen uit, dus schepje extra gedaan.. Iloveandres: zo dat is veel, of ik geef weinig
4010 bij de bevalling en nu ruim 6700 gram. Hoe zwaar was Sven bij de bevalling? @ joyce: hahaha ik had me jou ook heel anders voorgesteld!! Maar dat komt denk ik doordat ik al een joyce ken.