Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wow Tobe heeft gepoept en het is GROEN! Niet normaal! Gewoon echt helemaal hartstikke groen. Ze had me al gewaarschuwd maar ik dacht dat het net zo groen als eerder zou zijn, maar dit is wel heel apart haha.

Maar goed, z'n poep was verder van goede dikte gelukkig :D

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gelukkig, last van de schouders of niet??

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Heb je al eens eerder gezegt, toen ik een andere foto had geplaatst van mezelf :) Hihi! Het is vaak zo dat je een andere voorstelling van iemand hebt, je maakt de persoon zoals jij het wil lijkt het wel.. hihi ;)

4. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou heb besloten nog een bakje koffie te gaan drinken en dan even te kijken wat voor luchtigs ik m'n meisje aan zal trekken..

Ga een badstofhoes voor maxicosi halen, wie heeft dat allemaal? Bevalt het een beetje? Ze is vaak helemaal klam, misschien is het zoiezo nu wel wat te warm voor de voeten zak, maar ben zo bang dat het snel te koud is. En ik het niet merk!

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou ja zeg,kan je hier weer lekker opnieuw beginnen,heb gisteren veel gepost met reacties en om 23.30 lag hij eruit,ik heb mijn berichten niet opgeslagen en alles weg,weer mijn banner weg weer mijn avatar weg dammmmmmmm,hier word je niet vrolijk van :(

Maar goed eerst maar even reageren en dan daalijk weer alles terig zetten GRRRRR

Hia Nettie...........Jeetje meid bij jou ook al,hier is het ook al 2 dagen raak,ik ben het niet meer gewend dat hij zoveel huilt,niets is goed,ik weet het ook niet meer en eindelijk sliep hij om 00.15 kreeg ik weer apneu aanvallen en dan kan je niet slapen,ik was zo op dat ik mijzelf in slaap gehuild heb,en morgen kan ik ook niet uitslapen Mart moet werken,bij een vriend en die moet vand e zomer bij ons schilderen dus dat moet hij wel doen,maar goed vanavond hoop ik erg vroeg in mijn bedje te liggen en dat ik door kan slapen.
    Meid een dikke knuf ,ik hoop dat Mila vandaag wat rustiger word.
    Dat is wel een goed idee,ik had geen foto's hier omdat ik nog niet wist hoe het werkte maar ik vind het bij hyves een stuk makkelijker gaan ;)

Hai Mikmak..Fijn dat ze wat is opgeknapt van haar prikjes meid,jammer dat van die baan als ze dichterbij zeggen dan denk je toch wel in een straal van 10 km en geen 30 of wel dan :(

Hai mamalijntje.........Ik had ook geen melding gezien hoor,ik heb mijn banner wel opgeslagen gelukkige n mijn avatar ook,maar ik had gisteren avond nog ene hele hoop reacties geplaats en die zijn wel weg,en ik weet niet meer wat ik heb geschreven :(

Hai merel...........Inderdaad erg irritant maar goed jan zal het niet express hebben gedaan,maar goed er zullen even veel mensen vloeken op hem ;)

Hai patricia..........Is hij wat minder benauwd meid?
    Fijn dat hij het zo goed deed vannacht.
    Leuke foto's zeg ;)

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Even ego berichtje sorry maar ben druk druk druk,we gaan straks naar mijn mams tot Maandag,dus ff de laatstedingetjes pakken,

Maar vanmorgen bij de ha geweest,hij hoorde wel vocht bij zijn longetjes,en hij krijgt nu ventolin en neusdruppels,hij dacht ook even aan het RS virus maar hij heeft overlegt met de ka,en omdat hij verders niet benauwd is en goed oogte,hoefde ik niet naar de ka,mocht het juist erger gaan worden dan moet ik er weer gelijk heen,

ik denk dat ik dus komend weekend weinig tot niet hier ben,

ik wens jullie alvast fijne paasdagen toe,

dikke knuffel

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel...........Jeetje heeft hij nog steeds niet gepoept meid,heeft ie er last van?
    Wat leuk heel veel pelzier meid en ben benieuwd wat je van de eerste keer vind zonder je ventje.
    leuke foto met je manneke meid :)

Hai nettie....Zie ik dat verkeerd meid,maar wat lijkt Mila op jou,ik zie dat normaal echt niet vlug maar zie het nu wel hoor :)

Hai Joyce....Fijn dat alles goed is bij de ta en pas weer over ene half jaar lekker hoor.

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Derona: Fijne paasdagen, en geniet van je weekendje bij je mama :)

Patrieske: Ja zeker, was er ook wel even klaar mee ;)

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal.............wat een leuke foto's zeg meiden van jullie kleintjes,Merel Tobe heeft ene leuk pakje aan zeg :)
    Ik heb de meeste al gezien op de foto's vand e hyves groep alleen mamalijntje was nieuw voor me,en dammmmmmmm wat een knapperd hahahaha

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: hahaha ok. Jeetje idd, hij was idd een stuk dikker bij de geboorte.
    Meid wat fijn dat hij gepoept heeft. Is hij het weer kwijt. Wat een opluchting he?

@ Joyce: wat is veel? De nutriton? Of de voeding?
    Mooie foto meid.

@ Patrieske: nou de piep is weer helemaal terug en hij is ook weer kortademig voor zijn doen...
    Ik baal hier echt flink van... Vanmiddag er maar eens goed over hebben met de kinderarts...
    Ik heb de afgelopen dagen de Ventolin ook niet om de 2 uur gebruikt en hij is nu een stuk wakkerder...
    Nou zij gaat mij echt niet meer vertellen dat het niet kan komen van de Ventolin dat hij zo asociaal veel sliep... (hij slaapt normaal ook veel, maar met de Ventolin wel superveel)...

@ Derona: ben blij dat het geen RS-virus is meid. Gelukkig maar. Ik zou haast gaan denken dat Joshua hem aangestoken heeft vorige week vrijdag... :oops:
    Ik wens je een heel fijn paasweekend toe bij je moeder meid!!!!

Hahahaha, mijn kleine vent is met het gordijn aan het spelen. Heb het gordijn even dicht gedaan, omdat hij anders pal in de zon ligt en ik heb nog geen zonnebrand voor hem. Had hem aan de andere kant van de box gelegd, zodat hij daar kan spelen met de nijntje dingen en nu is hij met zijn handje door de spijlen van de box heen aan het spelen met het gordijn. :)
    Ik vind het leuk dat hij nu weer wat meer wakker is...

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel..........Ik gaf jaimy altijd dat lauwe water apart meid,maar hier poept hij als een beer,misschien dat je over kan stappen op de pepti dat de combi niet goed is,het lijkt me sterk want nutriton kan overal bij,dus misschien heeft hij een verstoppinkje,en dat het niet met de voeding te maken heeft meid,hou het even goed in de gaten,anders gewoon wat slaoilie dat mag een halt theelepeltje,ik deed dit als noël 3 dagen niet gepoept had maar wel echt pas op dag 3,en dat spugen kan ook weer erger zijn omdat hij nu niet gepoept heeft want dan zit daar alles natuurlijk aardig vol :(

Hai joyce......Jou foto zie ik ook pas voor het eerst ,een leuke foto met je meisje zeg :)

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Iloveandres: De nutriton.. Je mag ook veel schepjes geven, dat weet ik.. hahaha, grappig om te zien he, ze doen elke dag weer wat anders, echt genieten :)

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: is dat zo? ik had ook een eigenfoto bij hyves, en we zijn al een tijdje vriendjes :)

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahaha, ja Joshua heeft die 8 schepjes gewoon nodig. Ik heb het niet om het spugen, maar omdat hij anders niet genoeg heeft aan de voeding...
    Ja hij is nu ook lekker aan het spelen met het nijntje ding. Hoor allemaal getringel uit de box komen. Hahahaha en een ademhaling van een oud mannetje. Hij maakt zich druk omdat hij het leuk vind en dan word de piep iedere keer alleen maar erger...

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel...Nou laat alle smaars chieten hij heeft gepoept gelukkig hahahah.

Hai Joyce.......Ik heb nu niets in de maxicosi hoor,als het wat frisjes is leg ik het dekentje van de wagen erover.
    je moet altijd zo denken wat je zelf aan hebt en je kleine 1 laagje meer,maar goed ik kleed ze ook altijd te dik aan ben altijd bang dat ze ziek worden ;-(

Hai derona.......Lieverd hou het goed in de gaten dat is wel schrikken meid,als ej het niet vertrouwd meteen gaan,ik hoop dat hij opknapt en dat je gewoon lekker veel plezier hebt bij jullie mams.

Hai patricia.......meid schrijf alles op en zeg ook alles,Andres gaat mee toch dat je je niet af laat schepen,verdorrie dat hij weer zo piept,maar wel even goed dat je zelf al hebt gekeken met het minderen van de ventolin zodat ze dat niet meer kunnen afstrijden.
    Hahahah hij wil de zon zien ;)
    Nou jaimy had ook wat verhoging en verkouden,als het maar niet vand e deur open staan is gekomen,dan kan ik me lekker schuldig gaan voelen.

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce..........Ik heb al even niet op hyves gezeten,maar ik heb het niet gezien,schaam schaam.............kom ik daalijk of straks dan je lastig vallen op hyves dan kan ik meteen al je foto's zien............al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd steeds jou en sanne door elkaar haal met de berichtjes,ik zal mezlef een schop onder me ass geven ;)

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou ga ik eerst alles aanpassen,mijn banner terug zetten en mijn avatar en dan kijken of het lukt met een foto plaatsen alleen is het wel een foto van mij en noël omdat ik hier altijd de japanner ben met de camera heb ik bijna gene foto's van mij en jaimy echt erg trouwens,heb Mart er van de week op aangesproken snik snik........

Daalijk eerst even naar de logo en naar de fhsyio beiden om 11.00 dan heb ik 2 vliegen in 1 klap jippie,dan naar de eendjes en dan naar de speeltuin en dan naar huis.

Ze hebben nog steeds niet gebeld,ik vind het niet leuk meer dat ze steeds zeggen dat het allemaal zo goed als rond is en dan niet meer bellen,verdomme het is maar schoonmaken,volgens mij kets ik gewoon daar nog op af omdat ik geen diploma heb,ik heb wel zoiets als ik dinsdag nog niets heb gehoord dat ik zelf ga bellen dat kan toch of niet?

18. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    leuk leuk leuk al die foto's zeg.. zometeen ook effe spammen... maar madam is wakker en heeft honger hihi...... voor de verandering

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

pfff... alle berichtjes pleite..
    begreep er al geen ...... van....

pas later wel alles aan... grrr...

20. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

TE KOOP GEVRAAGD:

BEHANG.... kleur, patroon en soort maakt niet uit...
    enige vereiste is dat het stevig genoeg is om een peuter achter te plakken.

Leuk zo'n PSZ, maar wat voor kind krijg je weer terug... pffff...
    Iemand idee hoelang dit gaat duren??

xxmona

Deel Deze Pagina