Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Waar is iedereen haha?

2. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Tacha,

Ik ga het eens proberen met je link, dank je wel!
    Op hyves kun je mijn meisje uiteraard ook bewonderen :)
    Liefs

3. winter15

4. winter15

Joehoe het is gelukt!! dank je Tacha! gaat nog snel ook! Hier is ze 2 maanden..elke maand maken we een foto met de knuffelkat ernaast, ga gelijk die van 1 maand ook plaatsen :)

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ooh Sanne wat is ze mooi! die haartjes! en nog zo'n klein poppetje.. Welke maat heeft ze nu?

6. winter15

Hier is ze 1 maand oud!

7. winter15

Ze zit nog steeds in maatje 50 en gaat zo langzamerhand naar maatje 56 :)

8. winter15

Ik en mijn kleine meisje!!

9. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    @Sanne78: wat een leuke foto! Okke woog bij z' n geboorte al 4420 gram, dus maat 50 draagt hij allang niet meer :). Wij zitten nu in de 62, al vallen de broekjes wel vaak erg lang.

Vandaag mijn eerste werkdag: van 15:00 tot 20:15. Ben benieuwd!

Balen van al onze reacties :(, ik heb me nu wel ook aangemeld voor de hyve. Zowieso fijn dat daar niet iedereen mee kan lezen! Ik heb op m'n hyve ook foto's van Okke staan natuurlijk, en van m'n buik.

10. winter15

Ja, wat een verschil in formaten van baby's he? Elle-Nova woog 2545 bij haar geboorte en weegt sinds woensdag voor het eerst over de 4 kilo, leuk dat je je ook voor onze hyves hebt aangemeld, kunnen we daar straks ook jouw foto's spieken :)

Werk-se straks, veel suc6!

11. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    hihi wij zitten op 7 kg nu denk ik!

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sven was 3910, gedaald naar 3600 en nu 7300! En hij is in 3 mnd tijd 12 centimeter gegroeid!!!

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke foto Sanne, ik denk dat ik dit weekend ook maar eens wat foto's laat maken door manlief.

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce ..........Dat wist ik dus niet,bedank je moeder maar voor de tip want jaimy is ook zo'n zwetert,dus dan leg ik dat er ook in,dat scheelt in ieder geval als ze niet zo zweten en de wind dan :)

Hai mamalijntje........Fijn dat jaimie het zo goed op de omneo doet meid,dat is een hele opluchting of niet dan meid.
    ja jaimy zijn haartjes zijn een heel eind weg alleen een matje in zijn nek nog,door de berg vallen er ook plukjes haar uit de ka zei dat ik me niet druk moet maken het komt altijd mooi terug,noël was ook snel kaal na zijn geboorte als je die bos haar nu van hem ziet,zal eens kijken voor een mooie foto van hem.
    [​IMG],en moet je nagaan dat noël bijna geen haar meer had ;)

Hia patricia...Hoe laat moet je bij de ka zijn?
    Ja ik weet het niet omdat ze alledrie nu zo verkouden zijn :(
    ja ga aankomende disndsg gewoon bellen,en als ze zeggen van niet dna zal ik ook zeggen dat ze dat ook even door hadden kunnen geven ;-(
    Tnx meid,heb nu de smaak te pakken,metd efoto's van Tacha was een goede link :)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce..........Veel shopplezier meid,en koop niet te veel he ;)

Hai tacha.........ja ik weet ook niet meer wat ik had geschreven :(,maar wel toen ik de foto's zag van je meisje ,dat die 2 foto's dat ik in de eerste dacht dat de MC leeg was en toen zag ik haar liggen hahahaha,wat een verschil he.
    En iets over potjes dat ze niet zo duur zijn dat het wel mee valt,en de rest weet ik echt niet meer sorry ;-(
    Mooie foto's meid,en voor mij de eerste keer dat ik jou erbij zie :)
    Jullie eten ook spagethi.wij ook hier :)

Hia sanne.....Waarom wilde ze haar daar niet in doen dan?
    Veel beterschap saampjes.
    Wauwwwwwwww wat een haar zeg en wat een verschil van die 2 foto's dat is wel een heel leuk idee zo naast zo knuffel ;)

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou dat was het dan weer,hopelijk blijven ze staan de reacties :)

We zijn net terug van de logo,noël doet het echt super ze denkt zo 2 maandjes nog 2 keer in de week en dan misschien afbouwen,maar dat kijkt ze nog even aan.

Bij de fhysio ging het super,hij heeft nog een erge afplatting maar we zien met de oefeningen dat hij het stukken beter doet daar zijn we erg blij om :)

Nou daalijk naar de supermarkt alles halen voor de spagheti en dan mag noël bij de kado winkel een kadootje halen,hij was gisteren avond met de hond uitlaten met mart heelhard gevallen,boven op zijn gezicht zijn neus kapot en een bloedneus en een dikke wang,we hebben het afkust en hij krijgt ene kadootje omdat hij zo'n bikkel is,niet goed ik weet het maar ja soms moet je ze even verwennen

17. winter15

@Goofychick: dat is een van de weinige foto's waar ik samen met haar op sta...ik maak ook meestal de foto's van haar overdag als mijn vriend er niet is..dus ik vind het niet zo'n heel leuke foto, maar zal het van het weekend ook eens vragen, kwam er nu pas achter dat ik er haast nooit met haar opsta..

@Patrieske: Die puck-a-baby dat snapt ze niet en vindt ze zielig voor Elle-Nova...zucht..
    is een goede link he van Tacha? werkt nog snel ook..
    Leuke foto's van jou!!

Ik zal nog even een foto meesturen die ik echt net heb gemaakt, haha!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee Sven heeft volgens mij echt nog last van zijn prikjes van gisteren, hij is heel loom, lacht niet, en is jengelig als hij wakker is, wel heeft hij een uur in zijn ledikant boven op zijn eigen kamer gelegen toen ik met schoonmoeder door het huis ben gegaan, ramen zijn gelapt, en ik heb zelfs het gras kunnen maaien...toen kwam hij,....lag te huilen en schoonmoeder kon er niet zo goed tegen (MOOI!!!!!........weet ik dat ook weer dat ik daar dan niet bang voor hoef te zijn)
    Nu gedronken aan een borst en weer in zijn wieg van de kinderwagen aan het slapen.
    Echt zielig om mijn ventje zo te zien want zo ken ik hem niet.

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Sanne........Ja niet in slaap komen is zieliger,maar dat snappen ze niet,oma's zijn soms ook wat eigenwijs ;-( ,vroeger hadden ze dat allemaal niet en wij werden ook groot zeggen ze dan.
    leuk jurkje heeft ze aan :)

Hai Goofy....Ik hoop dat hij snel opknapt meid,want zo is het inderdaad erg sneu ;-(

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Sanne: Hihi die foto is super! Dat kleedje! Zo lief! Je mag echt trots zijn op je mooie meisje hoor!

@Patrieske: jullie ook spaghetti haha leuk! Lekker makkelijk met dit weer heb ik geen zin lang te koken; Goed dat de fysio werkt meid!

@Zumba: Jeeeeee wat is dat vermoeiend!! Net ongeveer 20min gedaan en ben he-le-maal kapot! Maar wel heel leuk en super leuke muziek. Sommige pasjes zijn echt moeilijk haha

Deel Deze Pagina