Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia tacha........

ja en ik maak hem meteen voor 2 dagen dan ben ik er morgen ook vanaf hahahah ;)))

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Zumba hebben ze hier bij ons op de sportschool ook, ze zeggen op hun site dat iedereen mee kan doen maar dat betwijfel ik. Zeker hoe het daar gegeven wordt, zo is step ook verandert daar en de leek onder ons kan dus daar niet eens meer aan mee doen omdat het te snel en te moeilijk is gemaakt. Vind ik wel slecht.
    Waarschijnijk vanavond voor het eerst weer sporten, even kijken hoe ik me voel, heb vandaag het hele huis onder handen kunnen nemen (dat is dan weer het voordeel van een ziekig kind) net de vloer in de was.....nou ff uitpuffen.

3. winter15

winter15 Niet meer actief

@Tacha: waar heb je die Zumba dvd's besteld? lijkt me ook wel grappig om hier thuis te doen.. bedankt voor je complimenten over mijn meisje :)

@Goofychick: beterschapsknuffel voor Sven

@Patrieske: ahw...laat Noël dan maar een leuk kadootje uitzoeken :)
    Fijn dat het goed gaat bij Fysio!

Ik dacht net even lekker in de tuin te gaan zitten, eerste half uur had mijn meisje het nog wel naar haar zin in haar wipstoel met parasolletje..maar later naar bed gebracht toen lag ze weer te brullen in haar bedje..volgens mij zit ze in haar sprongetje in combi met dat ze zich niet zo lekker voelt, want ze is niet haarzelf, zielig!

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi meiden,

Even snel een berichtje. Hebben heerlijk gewandeld en bij thuiskomt Jamie mooi in de kinderwagen in de tuin gezet.. Zelf even heerlijk liggen zonnen en de EHBO doorgelezen.
    Jamie ligt heerlijk te spelen met zijn nieuwe aanwinst. Een knuffel die geluid maakt als je schut. Voor 5 euro bij de kruitvat:

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zag trouwens weer mooie fotos voorbij komen!! Wat een schatjes.

6. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Patrieske gelijk heb je. Even lekker verwennen. Is weer een hele schrik zo'n val.

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tacha: Dankej wel :D
    Ja hier scheen later de zon ook volop :) Gelukkig, want ging even de stad in en dan is het wel lekker.. Oh dat afbouwen gaat dus ook nog best wel snel.. Ik heb er geen verstand van want ik heb geen borstvoeding gegeven ;)
    Wat is Nona veranderd zeg in die tijd.. Maar ja, nona is ook al 4 maandjes natuurlijk! Wat een heerlijk meisje :D
    Wat moet ik me voorstellen bij Zumba dan?

Sanne: Wat een haartjes heeft ze :D Geweldig! Moppie hoor!
    Wat is ze dan nog ligt.. Nou ja ik kan wel zeggen ligt, ik weet niet eens hoe zwaar mijn meisje is.. Maar wij zitten ook in maat 56 nog.. Echt een scheetje!

Patrieske: Nou ik kon er geen vinden.. Ja alleen voor auto stoel.. Dus van de week nog maar eens even kijken.. We zijn er toch om elkaar tips te geven, alleen of iemand er wat mee doet.. Dat is het 2e.. Maar goed, graag gedaan hoor :)
    Ik heb me in kunnen houden.. Heb een witte leging met 3 randjes aan de onderkant, en een jurkje gekocht bij prenatal! En meer niet hoor.. Oh ja, scheerschuim en HOT CHOCOLADE :D Moet een beetje zuinig aan, crisis slaat hier ook toe :(
    Wat een bos krullen heeft die knul.. Enne, een kado'tje mag wel hoor.. Niets mis mee toch..

Mamalijntje: Die wou ik ook kopen, maar ze heeft al zoveel.. En me zusje maar puchen, wat vind hij er van??

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36

Met haar nieuwe kleertjes aan in de box..

9. winter15

@Mamalijntje: wat ligt Jamie heerlijk in de box te spelen op die foto, heel leuk!
    @Joyce: ahw..jij hebt ook een liefie! mooie zomerkleertjes aan zeg!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Thanks Sanne.. Ik ben ook super trots op d'r :)

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Sanne: ik heb ze besteld bij Marktplaats! 19,5 ipv 80 euro (gekopieerd natuurlijk) maar werken perfect!

@Mamalijntje: Wat een mooi ventje is ie toch!

@Joyce: Weer zo'n mooie foto! prachtige kleertjes en mooie haartjes. Zumba is een latin-dance workout uit de states. Super populair en heel leuk, maar wel zwaar hoor!

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Pff, ik doe het je niet na Tacha.. Dankje wel.. Ze wordt alleen wat kalig :(

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuffie voor jullie beiden!!! Want als je kindje zich niet lekker voelt is dat ook niet leuk voor mama merk ik. Je bent zo machteloos.

14. winter15

Knuffie voor jullie beiden!!! Want als je kindje zich niet lekker voelt is dat ook niet leuk voor mama merk ik. Je bent zo machteloos.[/quote]

Dank je wel!
    Ja, heb jij dat nu ook met Sven?
    Vind ik zo zielig, ze is zo moe en dan ineens wordt ze elke 20 min. wakker, moet ze huilen, en valt ze onrustig weer in slaap..of zal ik haar anders vanavond een zetpilletje geven dat ze lekker doorslaapt? ben altijd een beetje terughoudend met dat soort dingen, maar ja..dit vind ik ook zielig..

Hoe gaat het met Sven op het moment?

15. winter15

@Tacha: ook via Marktplaats dus(IloveA ook), ik zal ook eens gaan snuffelen daar! scheelt wel qua prijs!

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je wel!
    Ja, heb jij dat nu ook met Sven?
    Vind ik zo zielig, ze is zo moe en dan ineens wordt ze elke 20 min. wakker, moet ze huilen, en valt ze onrustig weer in slaap..of zal ik haar anders vanavond een zetpilletje geven dat ze lekker doorslaapt? ben altijd een beetje terughoudend met dat soort dingen, maar ja..dit vind ik ook zielig..

Hoe gaat het met Sven op het moment?[/quote]

Niet echt top moet ik zeggen. Ik ken hem gewoon zo niet de laatste tijd. Hij ziet bleek, heeft een wezeloze blik in zijn ogen en is heel mat. Af en toe komt er een heel klein glimlachje als je tegen hem praat maar over het algemeen kijkt hij voor zich uit.
    Weet het ook niet, kan een combi van allerei factoren zijn: sinds hij van de manueel therapeut komt krijst of huilt hij bij het aankleden als ik aan zijn rechterarm en schouder kom (misschien toeval hoor) in het kraamzorgplan staat genoteerd voor mij dat ze rond 3 maanden een regeldag hebben (maar dat zou ik toch ook moeten merken dat hij meer aan de borst wil) en de prikjes van gisteren.....

Ik zal haar gewoon een zetpilletje geven denk ik, ga het even met Sven aankijken anders ga ik dat ook doen vanavond. Maar eerst maar eens een bakkie doen en straks met Sven op de borst waarschijnlijk X factor kijken.
    Slik, wat kan je moederhart breken zeg als je ze zo ziet, en dan is dit nog niks, wat moeten moeders wel niet als hun kind in het ziekenhuis ligt. Brrr....maar niet aandenken.

knuff

17. winter15

Hoe gaat het met Sven op het moment?[/quote]

Niet echt top moet ik zeggen. Ik ken hem gewoon zo niet de laatste tijd. Hij ziet bleek, heeft een wezeloze blik in zijn ogen en is heel mat. Af en toe komt er een heel klein glimlachje als je tegen hem praat maar over het algemeen kijkt hij voor zich uit.
    Weet het ook niet, kan een combi van allerei factoren zijn: sinds hij van de manueel therapeut komt krijst of huilt hij bij het aankleden als ik aan zijn rechterarm en schouder kom (misschien toeval hoor) in het kraamzorgplan staat genoteerd voor mij dat ze rond 3 maanden een regeldag hebben (maar dat zou ik toch ook moeten merken dat hij meer aan de borst wil) en de prikjes van gisteren.....

Ik zal haar gewoon een zetpilletje geven denk ik, ga het even met Sven aankijken anders ga ik dat ook doen vanavond. Maar eerst maar eens een bakkie doen en straks met Sven op de borst waarschijnlijk X factor kijken.
    Slik, wat kan je moederhart breken zeg als je ze zo ziet, en dan is dit nog niks, wat moeten moeders wel niet als hun kind in het ziekenhuis ligt. Brrr....maar niet aandenken.

knuff[/quote]

Voor jullie ook een dikke knuffel, moeilijk he? konden ze het maar even zeggen..
    Ach gossie..maar waarschijnlijk dus ook een combi bij Sven..tsja...weten zullen we het toch nooit..je wilt gewoon je eigen kind terug..zo zielig!

Ze had tussen de middag een temperatuur van 38 graden en rond 16.00 37,7..
    net werd ze weer huilend wakker...of wakker...ze houdt haar oogjes dan dicht, maar echt huilen met traantjes..en helemaal rood..en warm..en een sniffend neusje..denk dat ik haar bij het flesje straks rond half 9 en 9 toch een pilletje geef hoor..ohw...hoor haar alweer.. :cry:

Suc6 ermee! ik laat het nog wel even weten wat ik doe..

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Goofychick en Sanne: sterkte met jullie zieke beebjes meiden :( Ik hou ook mijn hart vast voor de eerste keer dat Jay ziek wordt. Maar het hoort erbij. Ik hoop dat het geen ernstige zaken zijn bij jullie!

Ik heb vandaag weer uuuuuuuuuuberpoepige kindjes voorbij zien komen zeg :D De januaribaby's zijn opvallend mooi, if I may say so ;)

Ik wil hierbij ook nog even spammen...het is me vanmiddag eindelijk gelukt om de meest charmante lach ter wereld op de gevoelige plaat vast te leggen:

Hoezo extreem vrolijke baby? :) :) :)

19. winter15

Hey Mikki: ahwwww....wat een superfoto van mijn as. schoonzoon :D
    Ik zie dat hij alweer de oude Jay is (of niet?)

Heb je verder nog last, nou ja..last.., maar heeft Jay wel goed geslapen weer na het KDV?

Mijn meisje is snipverkouden, dankzij mama.., en heeft wat verhoging en is onrustig, waarschijnlijk door het 12-weken sprongetje..zucht..zo zielig voor haar..zometeen toch maar een pilletje en na het flesje maar even zonder maillotje aan in haar bedje, want ze is zo klammig..

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mikki oh dan smelt je toch weg als je zo lach krijgt......althans dat heb ik wel altijd bij Sven.

Sven lijkt iets helderder uit zijn ogen te kijken maar is nog super aanhankelijk. Paps is nou met hem in de tuin aan het lopen, met een lief dekentje om hem heen.
    Het is nog zo lekker hier buiten.

Deel Deze Pagina