Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter15

winter15 Niet meer actief

@Goofychick: nou, hopelijk knapt Sven er wat van op, lekkere frisse buitenlucht :)

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofy, dus toch wat last van de prikjes he... zooo zielig.. k hoop dat sven gauw weer zn ouwe ik ik.... hier was ze wel opgeknapt, maar nog wel aan het jengelen, neit willen slapen, en toch wat minder gedronken vandaag.... ze ligt met pijn en moeite in bed nu...

maar goed de KA zei al dat deze 2de prikjes venijnig zijn.... schijnt door de HIB te komen.. kan 1 a 2 dagen duren helaas..... maar goed voor de rest was alles ok met hem... mooi zo...

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou... 's middags heeft hij veel gehuild, maar hij had ook weer last van krampen, dus dat kan ook daar aan gelegen hebben. Hij lijkt het wel weer erger te hebben de laatste tijd. Dan laat hij een wind en daarna begint hij meteen te huilen :(

Het 12-weken sprongetje is bij huize Sanne aangebroken dus :p Ik zie hem hier ook alweer met angst en beven tegemoet! Wat bedoel je met onrustig trouwens? Huilt Elle-Nova nu meer dan anders, of slaapt ze slecht?

Over klammig gesproken... met dit weer vind ik het lastig om te bepalen wat ik Jay aan moet trekken. Hij slaapt in een puckababy, en volgens mij is het nu echt te warm om met zijn gewone kleren erin te slapen. Maar overdag moet ik dan steeds zijn kleren aan- en uittrekken als hij gaat slapen, irritant is dat :( Ik leg hem nu gewoon in een romper en een broekje in de puckababy, met alleen een lakentje erover.
    Met het wandelen had ik hem vandaag een vestje aangedaan over zijn romper, en een lakentje/dekentje tot aan zijn buikje. Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen...

4. winter15

@Mikki: ahw wat zielig die krampjes! raar he? dat het af en toe weg is en dan weer lijkt terug te komen? heb het idee dat het bij Elle-Nova nu al zo'n 2 weken over is die krampjes.

Met onrustig bedoel ik dat als ze slaapt ze elke keer na zo'n 20/30 min. huilend wakker wordt..weet niet zo goed wat ze heeft, vindt het ook moeilijk wat ze aan moet in die puck-a-baby..wil haar ook niet te koud aankleden, want ze is ook nog eens verkouden..moeilijk moeilijk..

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je ziekig bent, dan mag je verwend worden, samen met papa x factor kijken, en ik vind de rode kleurtjes op tv zoooo leuk mama!

6. winter15

@Goofychick: wat een lieve foto zeg!!

Hier regent het inmiddels en volgens mij onweert het nu ook ...
    Ik ga mijn meisje wakker maken voor haar laatste flesje..en even kijken hoe ze nu is..
    Daarna hoop ik op een goede nachtrust :)

Tot morgen!!

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Sanne.......Hij heeft een mooie puzzel van Tom& Jerry gepakt,eigenlijk ik want papa kwam thuis en dan ben ik bedankt he ;-(
    Is je miesje wat rustiger nu?

Hai mamalijntje....wat een leuke knuffel zeg voor dat geld ;)
    Ja hij is er wel alweer overheen maar nog zo druk vandaag,ik heb 3 keer moeten zeggen dat hij wat rustoger moest doen want anders lig je daalijk weer plat,ja mama zei de die tenen zijn niet goed hahahah.

Hai Joyce...Ik heb zo'n katoenen kussenhoes van zijn aankleed kussen,ik kijk gewoon of die past en anders een beetje proppen ;)
    Ja dat is ook zo,maar ik vind hier soms weleens aardig wat tips hoor ;)
    Ja ik zag het al op een foto wat je hebt gekocht,en wij moeten ook rustig aan doen,ik ben mijn werk kwijt en ze hebben nog steeds niet gebeld van dat avondwerk,disndag bel ik even zelf na,want vind het ook niet erg netjes zo,en morgen komt de krant weer dus dan ga ik maar weer volop solliciteren.
    En Mart zit nu in termijnen dus die beurt 1 keer in de 3 maanden en dan beurt hij wel ineens veel maar ik moet dan wel rekening houden met de lasten,en toenstraks is de fotograag thuis geweest van de foto's en ja hoor alles was keimooi dus ik heb alles genomen,Mart keikwaad,hij heeft ook gelijk,ik heb ook gezegd dat ik nu geen series meer laat maken 137 euro,ik heb gezegd dat ik volgende week niets ga doen,en niets koop de hele week,heb er nu ook wel spijt van en ik weet het verdorrie dat ik die vent weg had moete sturen ;-(
    Ja hij heeft echt veel krullen,gisteren is hij naar de kapper geweest,dus een flink stuk er weer af.

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden......weer hele leuke foto's zeg.

hai goofychick........Meid hou je manneke wel goed in de gaten wat zegt je gevoel meid,wat denk je dat er iets niet goed is meid,luister naar je moeder gevoel hoor,kijk maar naar Patricia en mij dat we wisten en ook Ramona dat er iets niet goed was en yvette trouwens ook,en anders moeten ze maar eens kijken,het kan van de prikjes zijn maar ik lees best veen ongerustheid in je berichtje of heb ik het mis?

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Okay, als het goed is ben ik nu weer 25...

Hier verder een rustige baaldag gehad, we waren gewoon niet echt vrolijk, tot we vanmiddag in de tuin waren met z'n allen, heerlijk lekker met Elise gerend/ gevoetbald (op haar manier), geschommeld, foto's gemaakt, gekletst met Mila enzenz.
    Ws waren we beiden chago omdat hubbie niet zo goed tegen lang slapen kan (laat op bed, en uitslapen) en omdat ik slechte nacht gehad had en zeer vroeg mn bed uit was....

Morgen doen we het andersom, heerlijk!! hadden we al afgesproken hoor, ik zou vandaag met de meiden eruit en morgen gaat hubbie, echt lijkt me heel erg fijn lekker rust aan mn kop morgenochtend, ff langer slapen....

Verder geen nieuws hier volgens mij. Even x-factor uitkijken en pfaffs en dan lekker mn nestje opzoeken en hopelijk een goede nacht maken.

Weltrusten allemaal!

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nettie...........lekker dat je wat bent opgeknapt van ind e tuin spelen ;)
    en slaap ze heerlijk uti meid,ik ga nu de fles geven en dan ook naar bed om 7.30 moeten we er weer uit ;-(

11. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Hey dames,

Ik ben Jennifer, 25 jaar.. Heb in januari mijn eerste dochter op de wereld gezet.. Genaamd Zoe Jaylin..
    Ze is nu al ruim 3 maanden oud.. Wat gaat het snel zeg....

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen meiden,
    Hier weer een super nacht gehad. Blijft toch lastig die speen he want we moesten er nog wel even uit maar goed dat gaat half slapend. Speen erin en hup verder slapen.

Jamie heeft niets gemerkt van de onweer en harde regen gelukkig. Keurig doorgeslapen.

Zal er vandaag niet veel zijn want ik heb een slechte internet verbinding en wil het huishouden afhebben zodat ik morgen een relax dag heb.

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mikki Wij moeten helaas ook steeds aan en uit kleden voor de puckababy. Gebruik je de grote al?? Die van 3 -6 maanden? Wij hebben deze sinds afgelopen weekend in gebruik en die is veel fijner. Ook Jamie vind deze prettiger. Maar wij hebben hem overdag met zachte kleertjes er zo in en anders in zijn romper. Zonder dekens. In de nacht in zijn pyama soms als het koud is met sokjes en dan onder de deken.

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder

Hi Welkom hier!!!!

15. Tess2712

Tess2712 Lid

11 apr 2009
    17
    0
    0
    hmmmmm vreemd er missen heel veel berichten en ik kon niet meer inloggen, fijn hoor een nieuw forum.....
    (nu dus een andere naam)
    Gister hellemaal geen tijd gehad maar alles is weg volgens mij zijn er nog belangrijke dingen gebeurd?
    Gisteravond is Tess bij opa en oma geweest ze lag lekker te slapen en is zo al slapend mee geweest en thuis hebben we haar weer in bed gelegd tot vanochtend 7 uur heerlijk hoor.

Gister is hier de bom weer gebarsten het is momenteel voor Tess dat ik hier geloof ik nog ben.............

16. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Zo ff snel hier: wij gaan zo baby-zwemmen voor het eerst. Spannend! Ben natuurlijk ook net ongesteld geworden, dus zo nog even voor tampons naar de winkel :S.

17. Tess2712

Tess2712 Lid

11 apr 2009
    17
    0
    0
    Ohw veel plezier het is zoooooo leuk

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Hoi meiden

ben de laatste dagen weinig hier te vinden( veel weg geweest dat doet me ff goed ) , heb wel zo nu en dan ff mee gelezen en moet toch zeggen dat ik het nieuwe forum niet ju van het vind hoor ! sloom , zo een paar pagina's missen, leeftijden die niet kloppen,ik moet me iedere keer aanmelden terwel ik die knop heb aangevinkt dat ik ingelogd wil blijven hmmmm maf allemaal maar zal best goed komen .

en dan heb ik jullie nog iets minder leuk nieuws te melden :

we hebben gisteravond te horen gekregen dat de vader van roy ( mijn man voor de niet kenners ) keelkanker heeft ! komende week krijgt hij een scan om te kijken voor uitzaai'ingen (?) en dan zo snel mogelijk onder het mes om de tumor weg te halen !
    tja niet zo leuk dus .

NOu ga me nu ff aankleden mss dat ik morgen weer kom reageren maar moet nu echt ff wat in huis gaan doen want dat is ook blijven liggen door al mijn uitjes van vandeweek hihihi.

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder

Oei dat is niet mis. Heel erg veel sterkte!!!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe is het nu met je meissie?????

Hier is Sven goed de nacht doorgekomen, en was weer de vrolijkheid zelve....nou was dat gisteren ook maar ik zag weer een bepaalde blik in zijn ogen die bij hem hoort.
    Wel vreselijjk doorgelekt vanochtend, dus zijn nu lekker in bad geweest, vindt hij echt leuk met papa in bad, maar volgt mij door de hele badkamer, hahahaha.
    Overigens ligt hij nu weer in zijn ledikant netzoals gisteren, ben benieuwd.
    (wel laten we hem nog bij ons op de kamer slapen zolang hij in zijn wiegje past)

@Gaan jullie nog wat leuks doen met de Pasen?

Deel Deze Pagina