Mammalijntje heel veel sterkte met die moeilijke bericht! En vooral veel kracht gewenst voor de komende tijd. Knuff
Lieverd is het niet een keer slim om hulp van buitenaf te gaan zoeken??? Dit is ook niet goed voor je meissie want ze pakken ruzies en sfeer heel snel op, hier typt iemand dat uit eigen ervaring helaas.
he lieverds! Wilde ff zeggen dat ik een heel druk weekend heb dus weinig zal komen kletsen Maar moet iets zeggen: ik heb bijna geen melk meer De voeding van 7u ca va nog, maar die van 10u?? No way. Ze krijgt er maar een beetje uit, ook geen TSR meer . En Ja, ik weet het, dat was de bedoeling van afbouwen maar ben amper een week bezig! Ik ben dus genoodzaakt al meer flesjes te geven omdat ze er gewoon niets uitrkrijgt Wel Balen vind ik
@Mamamakka: sterkte meid Echt geen fijn nieuws =( @Journey (Tess): Pff meid jij ook al slecht nieuws. ik sluit me aan bij goofy dat je mss hulp moet zoeken, een relatie om de kinderen is geen goede relatie, en Geloof me als tess wat ouder is en de situatie is nog steeds zo dan wéét ze gewoon dat jullie alleen maar om haar bijeen blijven, en dan ziet ze dat jullie allebei ongelukkig zijn, en wat denkt een kind dan? "Het is allemaal mijn schuld!" Dus dat is echt niet gezond; Sterkte meid. @Jennifer: Welkom meid! En doe je best want wij gaan snéééél
Mikki: Wat een heerlijke lach Goofychick: Ook al zo'n tv liefhebber bij jou dus.. Ge-wel-dig.. Hier helpt het om haar stil te krijgen als ze huilt.. Patrieske: Oh ja dat is ook nog wel een idee.. Ik zei gister tegen m'n schoonmoeder dat ik er niet een had gevonden en mannetje wil vandaag naar groningen dus hoe ga ik dat oplossen dacht ik?!?! Nou ze zei een badhandoek.. Maar ik ga liever naar de babydump ofzo, kijken of ik er dar eentje kan krijgen.. Tja, dat is moeilijk hoor.. Van de bonnen van de V&D die heb ik nu 2x.. Moeilijk om dan de hele boel niet te nemen.. Maar ik neem gewoon alleen de gratis foto Nederlanders houden van gratis zeggen ze.. hahaha! En ooit ga ik bij de foto graaf wel eens een mooie shoot doen als ze wat ouder is.. Hebben we ook een keer van m'n nichtje gedaan.. Echt zo mooi geworden.. Kan me voorstellen dat hij dat niet zo leuk vind, maar dan hoeft ie toch niet zo boos te worden? Nou ja, gelukkig heb ik dat dan weer niet.. Maar m'n zusje zegt natuurlijk niet voor niets dat ik verwent ben.. En ergens heeft ze ook wel gelijk.. En dan schaam ik me Oh vind het helemaal geweldig, die krullen!! Jennifer: Welkom! Gaat snel he, en toen we zaten te wachten duurde het eeuwen.. Of heb je dat niet zo ervaren?? Mamalijntje: ONWEER???? Brrr! Ik heb niets gehoord, maar zag gister wel wat weerlichten in de lucht.. Gelukkig, ben niet zo blij met onweer.. Tess: Aaah, dat meen je niet.. Ik kan zo even snel niet er op komen wie je bent.. Sterkte!! Wat naar zeg.. Meg: Ik wil ook babyzwemmen.. Heb een bon voor 2x gratis, laat je weten hoe het was.. Mamamakka: ik ben er even stil van.. Sterkte!! Knuff!!!
Pasen: Ik denk dat wij niet veel doen.. Ik wilde wel een ontbijtje, maar budget hier is op.. ach, de crisis slaat hier toe Tacha: Wat jammer, zo gaat het je natuurlijk veel te snel.. Veel plezier, en geniet van je weekend!! Yvette heeft het toch druk? Tenminste kan me ergens herinneren dat ik dat heb gelezen..
@Patrieske: ahw..een Tom en Jerry puzzel, schattig! maarre..hoe kom je dan bij die fotograaf dat hij gewoon thuis langskomt? @Mamamakka: dikke knuffel voor jullie meid! @Journey: ahw... voor jou en Tess ook een dikke knuffel!! kun je niet even een paar dagen bij jouw familie logeren? @Goofychick: wat goed dat Sven nog slaapt in zijn ledikantje Gaat wel al beter met hem of niet? Hier rond half 11 het laatste flesje gegeven, die heeft ze netjes leeggedronken, heb haar een pilletje gegeven en vanochtend om 8uur dacht ik maar eens kijken bij het kleine meisje, toen was ze al wakker en zat me aan te kijken met haar vieze groene-snotneusje, haha..na haar 8 uur flesje heb ik haar weer in bedje gelegd en ze slaapt nog, af en toe wel onrustige geluiden en dan geef ik even haar speentje en dan is ze weer stil, ze had vanochtend temp 37.7 en gisteravond 38.5. dus het pilletje heeft wel geholpen, ben benieuwd hoe ze vandaag is.. Mijn vriend is vanochtend pas thuis gekomen en moet maandag ook tot en met dinsdagochtend werken, wel jammer dus we konden niet echt een weekendje iets leuks doen, maar missch. morgen even iets leuks doen, afhankelijk van hoe Elle-Nova is. En jullie? nog leuke plannen? @Mamalijntje: ik heb de opvolger van de puck-a-baby piep nog niet..ik kocht deze ook al vrij laat toen was ze al 2 maanden..maar de mini kunnen de armpjes door of niet? zodat het niet gevaarlijk is als ze omrollen (??) tenminste zoiets had ik begrepen..
@Jennifer: welkom hier!! @Tacha: dat het zo snel terugloopt joh met je bv.. nou, dat gaat dus sneller dan verwacht. Fijn weekend iig!!
hey meiden, zo het duurde even voor ik er weer was. @ Joyce: had je het al gezegd tegen je schoonzus? Het CB heeft Nutriton voor mij aangeraden, omdat Joshua een hongerige baby is... @ Tacha: ja echt zeker fijn hoor zo'n nacht. HIHIHIHI. Ik merk nu ook dat nu ik de flessen op andere tijdstippen doe en dus de laatste fles wat eerder heb, ik ook veel minder moe ben, omdat ik eerder kan gaan slapen. Ja, hij is echt veel meer wakker nu. Echt veel leuker. Gisteren was hij idd zeer kortademig. Ik heb het er met de KA overgehad, maar dat verhaal ga ik straks even intikken. Mooie foto's meid. Hoe was het trainen meid? Heb je de 20 minuten workout gedaan, of een andere? Die 20 minuten workout hou ik nog niet eens vol. Hahahahahaha. Fijn weekend meid. @ Sanne: wat een eigenwijze schoonmoeder heb jij zeg!!! Ik hoop dat jullie je snel beter voelen en niet meer verkouden zijn. Is toch altijd zielig om je kleintje zo hulpeloos te zien. Mooie foto meid. Jeetje meid, maat 50? Die past Joshua al niet meer. Joshua woog 2310 bij de geboorte... En woog de laatste keer (1 april) 5295 gram. @ Patrieske: leuke foto van Noël zeg!!! Ik moest om 13.30 uur (ipv 13.15 uur) bij de ka zijn. Ik heb je al gesmst en gemaild, dus je weet al hoe of wat. Wat goed dat Noël het zo goed doet zeg!!! Geweldig. @ Goofychick: zielig is dat he, als ze zo lang last hebben van de prikjes. Zumba kan echt iedereen doen hoor. Echt waar. Mijn moeder doet het ook en zij is al over 50 heeft ook niet zo'n goede conditie. Hahaha, leuke foto zeg... lekker naar X-factor kijken. @ Mikki: hahaha leuke foto zeg. Heerlijke lach idd. En je hebt gelijk. Wij hebben gewoon de mooiste baby's bij de Januarimama's. @ Jennifer: welkom hier meid. Ik hoop dat je het bij kunt houden meid. @ onweer: hier heeft alleen in de verte geflitst gelukkig. En dan bedoel ik ook gelukkig, want dan had ik Joshua af moeten geven aan Andres, omdat ik hem anders bang maak, doordat ik als de dood voor onweer ben. @ inbakeren: Joshua word niet meer ingebakerd. Alleen nog maar in de slaapzak, want als hij 's nachts wakker word en hij ligt in de inbakerdoek, dan stopt hij pas met huilen, als hij in de slaapzak zit en zijn duim kan pakken... @ MacG: veel plezier met babyzwemmen meid. Denk dat je inmiddels al wel terug bent... @ Mamamakka: ow meid toch, dat is nog eens slecht nieuws zeg. Ik hoop dat hij geen uitzaaiingen heeft. Hele dikke knuffel en sterkte. @ pasen: wij gaan morgen naar mijn schoonouders, daar gaan we gourmetten en 's avonds naar mijn ouders toe. Ik ga morgenochtend lekkere warme croissantjes maken en misschien wel ontbijt op bed doen voor Andres. Joshua erbij. Maandag eerst naar de voetbal en dan naar mijn beste vriendin en haar vriend en dan gaan we daar gourmetten. Ik hoop dat ik niet iemand vergeten ben... Ik ga nu mijn verhaal van de kinderarts plaatsen.
Ja klopt de mini daar kunnen de armen erdoorheen voor het omrollen of als ze moeten gaan afbouwen. Jamie vind het veel fijner in deze. Lekker ruim en die rits zit nu ook aan de bovenkant en een stuk steviger. ** Meiden met zieke beebs. Beterschap!!! Hoop dat ze snel weer opknappen. Zie nu al tegen de tweede prik op. brrr Jamie was goed ziek van de eerste. ** Tach daarom ben ik toen in een week gestopt met BV. Als eenmaal het knopje in je hoofd omgaat dan wordt het een stuk minder. Misschien proberen met warme doeken of eerst even een warme douche.
Hey meiden, zo gisteren dus naar de kinderarts geweest. Joshua is af en toe benauwd, omdat zijn longblaasjes nog vernauwd zijn. Elke prikkeling die hij dus krijgt, word hij benauwd van. Ik hoef de Ventolin niet meer om de 2 uur te gebruiken en ik gebruik de Ventolin ook goed. Moest het even voordoen en kreeg een flink compliment van de kinderarts dat ik het helemaal goed deed, ondanks dat Joshua helemaal heen en weer ging met zijn hoofd. Ik heb gevraagd of er geen enkele manier is om te testen of hij voor huisdieren allergisch is, maar dat is helaas niet mogelijk. Ik had gevraagd of er geen bloed genomen kon worden om te testen, maar als dit al kon had ze het zeker aangevraagd. Maargoed, nu gaat het aardig goed met de Ventolin en de Bisolvon voor zijn slijm die vastzit... Ik heb gevraagd om een provocatietest in het ziekenhuis om vast te stellen of hij nou wel of geen kma heeft. Ik wil dit wel graag weten ivm de bijvoeding straks vanaf 6 maand. Ik wil dan ook naar de diëtist met hem, zodat ik precies weet wat hij wel en niet mag als hij wel echt kma blijkt te hebben. Ik moest Friso allergy care bij de apotheek op gaan halen, maar hij heeft toen om 17.00 uur deze voeding gehad en heeft bijna de hele avond pijn gehad in de buik. Ik ben destijds overgestapt naar Nutrilon, omdat hij steeds zo'n buikpijn van de Friso had, doordat hij zo moeilijk kon poepen. Hij was gisteravond zo erg aan het huilen dat hij helemaal ging overstrekken van de pijn en ook constant hoestbuien kreeg. Ik heb net de kinderarts gebeld en ik mag nu weer terug naar Nutrilon Pepti en dan moet ik dinsdag mijn eigen kinderarts even bellen om te vragen hoe nu verder, omdat ze in principe de provocatietest altijd met Friso Allegy Care doen. Maarja, als hij niet tegen Friso kan, dan gaat die Provocatietest sowieso niet lukken natuurlijk. Dinsdag dus even de kinderarts bellen. Joshua ligt nu te slapen in de box. Hij heeft zichzelf scheef gedraaid en zijn ene voetje hangt buiten de box. HAHAHAHAHA. Heb er een foto van gemaakt zal het zo ff plaatsen.
@IloveA: Joshua heeft zijn lage gewicht al goed ingehaald! Maar wat een gedoe joh met de voeding, hopelijk gaat dat ook snel goed, want dat lijkt me ook niet fijn! en je weet nu iig dat je het goed doet met die benauwdheid van hem, tenminste als dit eerst alles is wat je voor hem kunt doen, dat geeft waarsch. ook wel een ietsje opgelucht gevoel of niet? @Mamalijntje: dus wel handig om toch snel de mini aan te schaffen dus! ik zit nog een beetje te twijfelen om het gelijk helemaal af te bouwen..maar op zich slaapt ze wel goed in de puck-a-baby..
@tacha heb even je link gebruikt voor het uploaden van foto's.. Kijken of ik een foto van Arda kan spammen.. Hoop dat het lukt [/url][/img]
Hallo iedereen!!! Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn verhaal over Liz. Heb helaas nog steeds weinig tijd alles hier bij te houden. Jullie gaan ook zoooo snel! Wilde iedereen wel even fijne Paasdagen wensen en zal volgende week proberen om wat vaker te reageren. Liz is nog steeds verkouden. We moeten nu elke dag stomen in de badkamer. Misschien een tip voor alle andere verkouden beebjes? Heb wel het gevoel dat helpt nl en is toch naturlijke manier.