@ Sanne: ja hij heeft het zeker allemaal goed ingehaald. Ben ook supertrots op heb hoor. Ja, dit is helaas alles wat we nu kunnen doen. Ook, omdat zijn longetjes nog niet volgroeid zijn... Nou ik heb de kinderarts dus al gebeld en ik moet weer terug naar de Nutrilon Pepti en dinsdag maar even vragen aan de kinderarts wat nu te doen. Of we de test met de Nutrilon gaan doen of dat ik Nutramigen ga krijgen... @ Liz: ow meid, ik hoop dat Liz zich snel beter voelt, dit is ook niets he? Misschien kun je Bisolvon gaan gebruiken voor zuigelingen/kinderen? Dit zijn druppels die je door de voeding kan doen. Of je kunt Tussikind van VSM gebruiken. Is ook voor zuigelingen/kinderen, maar dan homeopathisch. Het zou maar zo kunnen dat je wel een banner had hoor. We waren hem allemaal weer kwijt.... Sterkte met je kleine meid.
Hai Jennifer..........Welkom hier meid,en veel plezier met schrijven meid,het gaat hier inderdaad erg snel,maar wel gezellig hoor Gefelicteerd met je dochtertje,leuke naam zo heet mijn eerste dochtertje ook,ze is helaas wel een engeltje geworden. Hoe is je bevalling gegaan en je zw verlopen,ik ben altijd niwschierig hoor. Ik zal me even kort aan je voortsellen,ik ben Patricia en mijn vriend is Marton en wij zijn de ouders van Zoë* geboren op 16-3-2004 en overleden op 20-3-2004 en ons manneke noël die is geboren op 5-10-2005 en ons nieuwste aanwinst is jaimy geboren op 19-12-2008,ik was uitgeteld op 1-1-2009 maar hij kwam wat eerder zei die Hai joourney........Er is ene topic als je niet meer kan inloggen met je oude ww wat je dan moet doen,want Jan de beheerder had donderdagnacht op een verkeerd knoppie gedrukt en alles was weg van de afgelopen weke daraom zijn ook al de banners en avatars weg,maar goed wijze les voor een back up te maken zei die al,hij vond het erg rot,we hebben allemaal op hem gescholden en zijn verder gegaan hahahah. Maar lieverd je zegt dat de bom is gebarsten,had je het gezegd en was je vriend boos geworden dan,ik vind dit heel erg om te lezen omdat ik weet hoe moeilijk het kan zijn als het even niet gaat en je met je arm onder je ziel loopt,maar soms is het even beter om een pauze in te lassen zodat hij kan denken wat hij moet veranderen,en dat is heel erg moeilijk vooral met ene kleine,maar ik heb dat ook met mart gehad en hij is nu wel veranderd,maar wel het vertrouwen moet terug groeien en meer kan ik niet doen,meid als je wilt praten weet je mij te vinden,ik wil je ook wel mijn nummer geven hoor. Heb je iemand thuis waar je mee kan praten? Hai mamalintje..Fijn dat je manneke het zo goed heeft gedaan meid,hij leert het al wat betreft de allergie test die kan wel gedaan worden,maar dan moeten z ehet meestal ook benauwd hebben want dna is het belangrijk dat hij het eerder krijgt,hij heeft alleen eczeem en dat is waarschijnlijk alleen babyeczeem dat zoveel babys hebben dus dat doen ze dan pas later bij hem,want dat is dan te vroeg zei de KA en onnodig dus hij zal het wel weten,maar mocht hij het benauwd gaan krijgen dan moet ik aan de bel trekken. Rot dat je internet zo langzaam is,dat is hier ook vaak dan baal ik ook zo. Hai mamamakka....ja ze zijn volop bezig met het forum en als je wilt kan je ook vragen en klachten daar neer leggen,dus dan kan je zeggen van het inloggen,ik werd er gisteren steeds vanaf gegooid,maar ze wisten niet hoe en wat,maar het komt allemaal goed zeiden ze. Meid goed om te lezen dat het weggaan je goed doet daar ben ik blij om omdat te lezen,maar ik lees meteen verschrikkelijk nieuws erachter,die verschrikkelijke ziekte meid,ik vind het heel erg voor jullie,ik hoop dat de scan mee valt en dat Roy zijn vader hier nog heel lang mag zijn,ik zal voor jullie duimen,een hele dikke nuf voor jou en je fam. Hai Goofychick...Meid goed van hem zeg het begin is gemaakt Hai tacha.......Veel pelzier dit weekend met wat je gaat doen meid.
zo zijn we weer effe.. hier op zich wel een goede nacht gehad.. wel wat kort, maar linette sliep.. manlief beslot namelijk nog een vuurtje te gaan stoken vannacht toen hij thuiskwam van scouting.... lol.. dus ik had al wat geslapen en ben in mn ochtendjas tegen hem aangekropen buiten en hebben we flink wat troep verbrand.. glaasje rose voor mij, grappa voor hem... en mevrouw sliep lekker door en meldde zich vanmorgen tegen 6-en aan en viel bij ons nog een uurtje in slaap daarna.... mannetje zat te vertellen dat ie gewoon niet happy met het werk is, tja duh, ik ben ook niet blij met mn werk, en dat ie zih zooooo veel hechter met me voelt en zo gelukkig met me is.. en dat ie met traantjes in de ogen zat omdat ik hem een gehaltballetje met mosterd op zn broodjes had gedaan smorgens... ja zegt ie, we hebben dan niet meer zoveel sex als vroeger, en het is niet alleen perse linette maar hij wil gewoon thuis zijn, niet meer weg.. bij mij en zn kind enz enz.. kortom zit hier allemaal wel snor..... hij is nu effe de paaseieren halen, madam ligt tevreden in dr box te slapen.. en mama is voldaan, moe maar een gelukkig mens, die dit effe wilde delen.. iedereen vast een vrolijk pasen... Journey meisje dikke knuf.. ik draag je met me mee, en hoop dat het allemaal op de pootjes terrecht gaat komen... @sanne, beterschap... @jennifer, welkom hier en gefeliciteerd met je beebje Yvette heeft het druk... verven, klussen druk bezig.. komt vanzelf wel weer!!!! @pasen, 2de paasdag komen er vrienden ontbijten en voor de rest gaan we lekker niets doen... laters allemaal
Verdomme mijn bericht weer weg,als je een link hier aan kilkt dan opent hij hem in hetzelfd venster,ik heb me daar nu gsiteren al 2 keer meer mee in de boot gehad,dammmmmmm kan ik weer opnieu beginnen. Ik doe het even uit mijn hoofd want ik had al een hele lange geschreven. Hai Joyce........Ik laat hem krimpen ind e droger die hoes van het aankleed kussen en dan kijken of hij past,als het lukt laat ik je het weten. Ja ik zei tegen Mart zeg jij het dan,ja zei die pak maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr,mooi verschut met die fotograaf erbij,hij zei die man dan pak je alles en dan betaal je in 2 keer dat doe ik nu dan ook,erg lief van hem. ik kan dat echt niet en weet dat ook van mijzeld daarom heb ik nu ook die vand e V&D weggedaan. Ow ik ben ook een verwend nest hoor,en ben ook altijd gewend geweest dat ik alles kon laten en doen,maar goed ik ben nu ook mijn werk kwijt dus moet het ook met minder doen natuurlijk. Geweldig he die krullen,ik ben er ook helemaal gek van. Hai sanne,....Nou die man kwam aan de deur ik zei kom maar over een uur terug even mijn beepjes mooi maken,en hij zag de foto van zoë* staan en vroeg of hij er wat moois van mocht maken dus die heb ik door gemaild naar hem en het zijn echt prachtige foto's,ik zal er foto's van maken mijn scan heb ik het programma van gewist ook verkeerd knopje gedrukt Ik ga daalijk poetsen en dan morgen naar beiden ouders en de speeltuin en maandag weet ik nog niet ik denk heel lang slapen hahahah. Hai patricia.......ik mail je later nog terug als ik heb gepoetst,maar wel goed dat je terug bent gestapt want het is niet de bedoeling dat hij meer pijn heeft,laat je me wat weten een disndag meid. Hai elam..........je hebt 2 keer img staan ik heb hem gekopieerd voor je als het goed is moet je alleen kopieren en niet de img knop gebruiken kijken of het mij nu wel lukt Hai liz.........Fijn om te lezen dat het iets beter gaat meid.
Hai Elam..........Hij is gelukt meid,zo staat je kleintje er mooi op,leuke foto trouwens meid Hai Mikmak........leuke avond hebben jullie gehad en erg romantisch
Nou is de afbeelding weer weg dammmmmm,het zal wel aan het forum liggen verdorrie net stond ie er nog ;-(
@ Patrieske: ik laat het je zeker weten hoor dinsdag. Baal er wel van dat ik maandag niet al kan bellen door de pasen... :S Ik wacht je mailtje wel af.
@patrieske, ja was wel effe een momentje ja... half 4 was het zoiets... hahaha dan is de nacht best kort als madammeke om 6 uur wakker is... maar dat mocht de pret niet drukken hihi sjips he berichten die weg zijn..... bezigheidstherapie noemen ze dat..
@elam: je moet zelf niet meer zetten dan werkt ie wel wacht Dus gewoon echt de bbcode kopieren en plakken
dank jullie wel meiden voor jullie medeleven erg lief ! huisje is al weer bijna schoon of zoals ik het wil hebben gelukkig wide/kon roy me even helpen en gaat het dus dubbel zo snel . zit nu ff lekker buiten op het balkon rayn naast me in de MC diesel aan de andere kant op een dekentje helemaal gezellie nu ff wachten tot de vloer droog is en dan pak ik me een wijntje erbij kan het schelen hahaha
Hier nog een klusser, nee dames....echt klussen bedoel ik......ga een begin maken met het hout in de bankarai olie te zetten....eerst schommelbank want daar moet ik straks lekker op kunnen veroetevn met mijn ventje....daarna de schutting, weemoed.....bijna een jaar geleden voelde ik dat het was gebeurd toen ik daar mee bezig was.....
Het babyzwemmen was fantastisch! Ik had toch wel wat gehuil verwacht, maar niks. Alleen even wat toen hij met z'n hoofd onder water ging, maar dat was zo weer over. Na het "zwemmen", lekker met z'n allen in het bubbelbad (zonder bubbels). Echt heel leuk! En hij zag er natuurlijk heel goed uit in z'n zwembroek . Ik zag de meisjes wel kijken .
@ mamamakka: veel plezier op het balkon meid. Is lekker weer. Al is het hier wel bewolkt, maar wel lekker warm... En geniet maar lekker van je wijntje. @ Goofychick: succes met klussen meid. Hier van de week ook. Ga ik de trap doen. Ik hoop dat Andres morgenochtend of maandag even de halve maantjes eraf wil halen... @ MacG: wat super dat het babyzwemmen zo geslaagd was. Hier net naar het winkelcentrum geweest om de laatste dingetjes nog even te halen. Ga nu met mijn taart beginnen voor morgen. Heb er zin in, maar is best wel veel werk hoor.
@ilovea ben je aangestoken door Yvette, hahaha!!! @Sanne, pb je wel ff... @reageren, straks verder of vanavond, dus ff alleen een ego berichtje hier.... Ik ben met de schommelbank bezig en manlief met de tuin. Hij begon aan het begin van de middag al toen Sven niet wilde slapen, jeee....ik kom zo nergens aan toe......(ikke *gniffel*) Dacht, laat maar eens iid, dus ik lekker met de bank bezig, hij voor in de tuin, Sven begon te huilen maar ik ging er niet heen omdat manlief had gezegd dat hij het zou doen, paar min, kwam hij aan.....echt met een blik van: ik ben pas 5 min. bezig.....hahahahaha...... Vervolgens hebben we Sven op het speelkleed buiten gelegd, maar toen zag hij mij natuurlijk nog dus had hij nog afleiding (*ikke met een stoel achter het huis gaan zitten*).....heheheheheheheheehehehe.............vond manlief geen leuk grapje. Overburen aan de andere kant van het water vonden het toneelstukje maar wat leuk. Manlief is altijd heel lief maar hij ervaart nu ook ffies heel kort hoe het is om de hele dag met Sven te zijn als hij niet slaapt......moest zonet helaas wel voeden waardoor ik Sven in slaap heb gekregen, eigenlijk had ik de fles aan manlief moeten geven en zeggen zoek het maar uit......hahahahahaha....oh wat ben ik gemeen, hihihihi. @gewicht: volgens mij is Sven hier de zwaarste of niet, mamamakka hoe zwaar is die bink van je nu? Sven is 7300 gram, net een kindje gezien wat een week jonger is bij de buren, jeeeeeeeee...........Sven is echt helemaal baby af, dat was nog lekker klein. Oh leuke foto gemaakt, meneer zit rechtop!!!! Plaats ik zo
@mamamakka: geniet maar lekker van je wijntje meid, geniet er maar lekker van Heb je verdiend! @Goofychick: hihi, ja, grappig, zie al helemaal voor me hoe dat vanmiddag ging bij jullie in de tuin en je bent niet gemeen, maar is wel DE manier om manlief ook even te laten realiseren dat je dus zelf noooooooit ergens aan toe komt @Patrieske: maar nu krijg je iig hele mooie foto's heb je inmiddels die VenD bonnen weggegooid ? @Elam: mooie foto joh! @Mikmak: wat een gezellig nachtelijk onderonsje hadden jullie! heel romantisch! @IloveA: wat voor taart ga je maken meid? @MacG: wat goed zeg dat je zoon het ook zo geweldig vond dat zwemmen!
@ Goofychick: nee hoor, ik wil ze eraf hebben, zodat ik op de trap geen last meer heb van haren die ik er niet meer af krijg van de beestjes. Maar dan moet de trap dus ook opnieuw geschilderd worden. @ Sanne: ik ga een chocoladetaart maken met aarbeienvulling en roomvulling en bovenop slagroom en gedecoreerd met chocoladevlokken en verse aarbeien. Jammie. Hier heeft Joshua alweer Nutrilon Pepti gehad en hij heeft al bijna geen krampjes meer. Ik denk echt dat hij niet tegen de Friso voeding kan...