@goofychick: ahwwwww....wat een geweldige foto's, wat een blij kereltje!! @IloveA: Jummie!! k spring in de auto, je woont in Zwolle toch?
@ Sanne: jeps, ik woon in Zwolle. Moet je wel nu komen, want vanavond ben ik er niet @ Goofychick: ow wat een lekker ding he zo, met die stoere zonnebril.
Jeetje wat stonden we ver beneden?! Iedereen aan het genieten van het zonnetje? We zijn net gaan bowlen , super leuk! Nona sliep de hele tijd dus jeey. Ze heeft toen we thuiskwamen de borst gehad gelukkig zat er nog wat in Morgenmiddag naar mn moeder voor een familie-paasbrunch Druk dus! Zal ff bijlezen..
@Goofy: Wauw wat een stoer ventje heb je! 7300gr? Denk dat nona dat nu ook al is hoor, maar ze is wel een maandje ouder
Wanneer moet je weer naar het CB dan? Ben wel benieuwd hoe zwaar ze nu is. Lekker hoor dat jullie zo rustig konden bowlen.
Yep en daarbij komt dat een kind er gewoon een behoorlijk tik van meekrijgt. Hoop dat je een oplossing vind voor jezelf Journey, dit verdien je niet. Beter met rust alleen dan met onrust samen.
Hier echt een heel onrustig huilend kind Volgens mij heeft ie onwijs veel last van krampen. Hoe lang kan het duren voordat ze aan een nieuwe voeding zijn gewend? Ik ben geneigd om gewoon maar terug te gaan naar friso comfort, dan maar eczeem. Dit is nog minder leuk
Ik ben het er niet mee eens dat een kind dan denkt 'het is mijn schuld'. Dat kan, maar het hoeft niet. Wel ben ik het ermee eens dat een kind er wel een tik van mee krijgt als de ouders niet gelukkig zijn (samen). Dat hoeft niet ernstig te zijn, maar het is in ieder geval zeker niet bevorderlijk. Zeker als je als ouder vervolgens niet goed in je vel zit en je dat onbedoeld toch gaat uiten naar je kind. Minder vrolijk, kortaf, mogelijke daardoor minder geuite liefde. Dan kun je als kind gaan denken dat je ouders minder van je houden, je niet lief vinden. Maar goed, zonder kind is een slechte relatie ook 1 waar je wat aan moet doen of welke je moet verbreken als er geen oplossing is. Als je een kind hebt samen, is er juist des te meer reden om er samen voor te knokken en hulp te zoeken. Want een scheiding kan soms nog schadelijker zijn voor een kind dan ouders die bij elkaar zijn maar niet gelukkig zijn samen (en ja, ook ik spreek uit ervaring over al het bovenstaande).
@ goofychick: mooie foto van Sven in de stoel Heeft ie lekker van het zonnetje genoten? Ideaal trouwens dat ie op het speelkleed buiten kan liggen!
Thanks, die van jou mag er ook zijn. Ja dat is wel lekker dat we de mogelijkheid hebben dat hij op het speelkleed buiten kan, maar aldoor wel oppassen met de zon. Vervelend dat Tobe zo is joh! Knuffie By the way, kinderen hebben voelsprieten voor als ouders niet gelukkig samen zijn, en dan bijelkaar blijven is in mijn beleving geen optie, maar dan heb ik het wel over vaak ruzie hebben he. Zo ik ga pannenkoeken eten!
@Merleq: ahw..mooie foto van Tobe, geef hem maar een dikke knuffel, krampjes zijn zo zielig! @Goofychick: eet smakelijk, lekker pannenkoeken! mijn mannetje is pizza's halen, tenminste nog iets feestelijks aan dit laatste "verlof" weekend..snik snik.. Ik reageer morgen even op je PB!
@ goofychick: ja daar ben ik het wel mee eens hoor, dat je dat als kind haarfijn aanvoelt. Maar mijn zusje heeft zo'n ongelofelijke grote klap gehad van de scheiding, zij was gelukkiger toen mijn ouders nog samen waren (ze maakten ook vaak ruzie, maar mijn vader was doordeweeks nooit thuis dat scheelt misschien). Zij kon het echt niet handelen dat ze moest pendelen tussen 2 huizen en ze had ook ontzettend veel medelijden met mijn vader. Nu mijn moeder gaat scheiden van haar man (dus niet onze vader) heeft ze precies hetzelfde. Ze wil niet weg bij die man, terwijl mijn moeder al lang een ander huis heeft, omdat ze het zo zielig vindt. Ook in dit geval was ze gelukkiger geweest als die 2 nog samen waren (maar zij maakten niet zo vaak ruzie). Ik daarentegen vond het een verademing dat mijn ouders eindelijk uit elkaar gingen. Dus het verschilt denk ik ook enorm per kind en ook hoe je ouders er mee om gaan. Eet smakelijk! Pannenkoeken, jum!
Hai Patricia......dat begrijp ik dat je daar van baalt want je zit al met onzekere dingen en dat is gewoon vervelend dan iedere dag dat je langer moet wachten,is gewoon vervelender vind ik dan........... Je mailtje komt nog,ik ben nog niet klaar met poesten,de badkamer is af en alles gestofzuigd en gedweild van boven naar beneden en de plaats heb ik helemaal gedaan,dus nu eerst dalaijk de bedden allemaal opmaken en dan jaimy de fles en in bad en dan iedereen naar bed en dan kan ik nog even alles soppen dat maakt geen herrie En tussendoor nu nog even een uurtje naar mijn vriendinnen toe ,die belden dat ze even wat gaan drinken en ik moet een uurtje mee,eigenlijk heb ik geen zin,maar goed die paar vriendinnen die ik heb niet steeds nee zeggen,maar goed ze zijn allemaal bezig om zw te worden en als die kleintjes er zijn,zijn we een heel eind uitgedronken;-( Veel succes met je taart bakken meid Hai Mikmak....jeetje zo kort geslapen,dan ben je inderdaad moe,dus vanavond vroeg naar bed en dat kan ook gezellig zijn hahahaha,als je kleine meid blijft slapen dan Hia mamamakka.....wat heerlijk zeg dat Roy heeft meegeholpen dan ben je inderdaad een stuk sneller klaar ,Mart heeft geen nut als hij helpt dan maakt hij het viezer als dat het was hahahah,hij bedoelt het natuurlijk goed maar ik ben erg met poetsen dat moet op mijn manier anders keur ik het af hahahah. En smaakt je wijntje Hia Goofychick......en is alles afgekomen met klussen ? Hier moeten ook de schuttingen opnieuw geverfd worden en de vlonders,jeetje die rotboom van de achterburen die maakt altijd alles groen,gelukkig hebben ze hem nu gesnoeid Hai macg........Leuk dat het babyzwemmen zo goed is gegaan,en nu al die meiden al kijken hahahah.