Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel..........Ja die schijf zit er nog steeds,hij jeukt niet meer gelukkig,maar echt raar ik heb niets gevoeld van een steek ofzo.
    Oke jij gebruikte al Friso,dat klopt dna is de overstap waarschijnlijk veel te heftig meid,maar geef het een weekje of 2,heb je die druppeltjes nog?
    Ik heb tijdens de overgang jaimy gewoon de eerste dagen weer die druppeltjes gegeven voor zijn krampjes.
    gelukkig dat hij wel weer gewoon normaal poept.

Hai Goofychick.........Nou het is een grote rode schijf had jij dat ook,ik vind het heel raar,had de hele dag mijn mayo met mijn bontlaarzen eronder en er zat geen beest in mijn mayo of laars,en heb niets gevoeld,je moet dan toch ook wat voelen,of is het net zoals bij een mug ;-(
    Wat had jij voor reactie dan als ik dat mag vragen?
    Super zeg ik las net dat hij tot 00.00 in zijn bedje heeft geslapen wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ;),het begint al te komen he meid.
    En nu lekkere nieuwe kleren aan en lekker opgemaakt en zo,veel plezier vandaag meid.

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia nettie.........Fijn dat jullie zo'm plezier hebben gehad meid,heerlijk is dat he,ik hoop dat het weer hier wat opknapt zodat wij vanmiddag na Mart zijn moeder even kunnen gaan,maar nu lijkt het wel even of het gaat regenen? ;-(
    Ik zal hem later even lezen meid.

Hai Mamlijntje........Veel pelzier vandaag en fijn dat hij al 3 dagen goed slaapt.

Hia Journey........jeetje dat is niet goed de verwarming aan,hoe komt ze daarbij,ik vind dat je dat wel tegen haar kan zeggen want hele erg hitte in de kamer kan gevaarlijk zijn als het boven de 22 graden komt zei de kraamzorg toen tegen mij hoor.
    Heb je nu zo'n gewatteerde zak dan?
    Meid ik hoop natuurlijk dat jullie eruit komen,het is ook een hele verandering in je leven,maar wel van jullie beiden.
    Hopelijk ziet hij in dat het er zwaar kan zijn,en gelukkig gaat hij al met zijn moeder praten en dan moet hij ook meteen zeggen dat als tess uit gaat logeren en dat is niet bij haar dat ze zich moet inhouden,kom op jaimy en noël slapen ook altijd alleen bij mijn ouders en nergens anders,als Mart zijn moeder dan zwaar jaloers word is het haar probleem,ze weet ook waarom de kids niet alleen bij haar mogen blijven.
    Nou meid een dikke knuf en niets te danken als je maar weet dat je hier altijd een luisterend oor hebt meid.
    Ik ook zo'n verschrikkelijke haaruitval echt niet meer normaal ;-(
    Hia patricia.........Nou er is niets meer gekomen van het soppen dat doe ik vanavond wel ;),ik was te lang blijven hangen bij mijn vriendinnen,ik was om 21.25 thuis en noël was nog wakker en ik moet de voedingen nog maken en ben om 22.30 naar bed gegaan,maar goed soppen is zo gebeurt,ook vandaag of morgen had het pas gedaan dus zo erg is het niet.
    Jammer dat de bodem niet gelukt is maar volgens mij is het wel een heel eind goed gekomen als ik het zo lees,ik hoor van je hoe hij gesmaakt heeft :)
    Het klinkt erg gezellig bij je oom en tante .
    En je manneke hield je mooi voor de gek hahahah,maar fijn dat hij wat beterder heeft geslapen.
    Veel plezier meid vandaag.

Hai Joyce.....oke dat kan ik dan dus ook vergeten ;-(,hadden jullie er nog wel een gevonden bij de babydump?
    Ik heb nog bij Prenetal gekeken maar ook daar niet.
    Ja ach ik heb de foto's nu en hij is niet meer boos dus het is al goed hahahah.
    Ja ach soms moeten we maar slikken en die leuke dingen voorbij lopen,maar voormezelf lukt dat wel,maar voor die 2 bengels jeetje dat vind ik wel moeilijk als ik iets leuks zie,maar het is gewoon onnodig de kasten puilen uit,en net zoals met Noël zijn schoenen dat mag ik ook niet meer doen hij heeft 9 paar en dan terwijl ze er zo snel uitgroeien
    Nou die van jou slaapt echt lekker door.

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai patricia...........Wat sneu dat hij zo heeft overegeven meid,ik hoop dat hij snel weer helemaal lekker zijn eigen betere ikke word.
    Veel plezier vandaag,ik weet niet of ik het al had gezegd dan maar 2 keer.

@@@@@@@@@

Ik ga nu douchen,verder knutselen de kleine in bad doen en dan alvast naar schoonmoeder en dan naar de speeltuin maar dan moet echt het weer beterder worden want dit is niks,en dan naar mijn ouders..........

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lieverds, zo ff reageren nog ff een rondje wandelen. Manlief gaat dan wielrennen kijken.
    Was gezellig bij schoonouders maar erg druk met zijn kleine neefjes.....veel lawaai en je meerkt dat Sven daar toch aan moet wennen.
    Maar goed, hij is weer rustiger geworden en ligt te spelen met zijn wagenspanner van play en gro, helemaal geweldig vindt hij die nu.
    En ik, ik voel me een klein beetje herboren in mijn "normale" kleren......

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Zo rustig hier!

Net bij mn moeder en haar nieuwe vriend geweest. Zijn dochter was er met haar man en hun 3 kleine kinderen. En mijn zusje met haar vriend. Drukke boel en Tobe is flink geknuffeld ;)

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    merle,
    gezellig zeg lekkere drukke boel !

goofy,
    oh ben echt jaloers op je hoor met je normale kleding ! ik draag wel normale kleding maar nog niet me oude kleding dit is allemaal nog groter dan me oude maat . en dat terwel er nog maar 2 kilo af moet !! grrrrr

~~~
    vanmiddag even met rayn bij me ouders geweest , roy lag weer te slapen hij heeft 5 nachtdiensten waarvan afgelopen nacht nummer 1 duss heb nog wat te gaan :s

7. Tess2712

Tess2712 Lid

11 apr 2009
    17
    0
    0
    mamamakka mijn vriend heeft ook nachtdienst die gaat vanacht de laatste doen (gelukkig)
    Ben ook l eerder naar mijn ouders geweest hij is wel gekomen voor het eten en Tess heeft daar zelfs 2 keer een slaapje gedaan in het bedje een keer een uur en een keer een half uurtje ben echt trots op d'r

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Joepie ik doe het weer

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Goofychick........Ja ik merk dat bij jaimy ook dat als het druk is dat hij erg druk rondkijkt dat het eigenlijk te veel, is voor hem,maar goed nu gaan we lekker naar bed met zijn allen,ik ben zo moe van dat op en neer gaan vandaag,en Mart gaat naar de kroeg ,lekker rustig ihihihi.

Hai Merel.............leuk dat tobe zo is geknuffeld,hoe kikte het tussen iedereen ,als ik dat mag vragen dan he ;)

Hai Journey........Welkom terug meid ;)

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hihi ;)

@ patrieske: het klikte heel goed :) Lieve kinderen :) Ik hoop alleen dat mijn moeder het met hem uithoudt :rolleyes: Weer een andere vent ga ik echt niet meer trekken hoor.

Manlief en ik zijn huisjes op funda aan het kijken in de trend van 'waar gaan we over 3 a 4 jaar wonen' ;) Onszelf lekker maken met mooie ruime huizen :) Alleen waar... wie woont er in een leuke plaats beetje richting het midden van het land? ;)

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heeej lieverds!
    Dacht dat ik een hele boel zou moeten bijlezen maar nee hoor :D
    iedereen fijne pasen gehad?
    De brunch was fijn maar zoooo druk! Morgenavond nog familiebezoek, echt vermoeiend :confused:
    heb nona net een flesje gegeven en over een halfuurtje gaan we al slapen, we zijn echt kapot :)
    Ze heeft van oma weer kleertjes, pyama's & slaapzak gekregen, zo lief! Oh en van haar meter (mijn zus) een super schattig gouden armbandje :D Staat ze zo lief mee, met haar naam & geb datum op!
    Fijne avond nog iedereen & slaapwel

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamamakka, ehhh denk dat je het verkeerd hebt gelezen, ik draag verder nog positie kleding, en heb nu net een broek gekocht met maat 40 wat NIET mijn oude maat was......kom van 36. En er moet nog 12! kilo af .....dus eeehhhhh denk dat ik eerder jaloers op jou ben ;)

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mis je haar zo ;) .....ze heeft het gewoon druk, alles is goed met haar, maar druk met klussen!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Merleq, ja het ledikantje staat gewoon in zijn eigen kamer

@patrieske, een rode schijft hoort erbij.

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier heeft Sven heftige krampaanvallen gekregen, zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt.
    Op het einde van de rit maar in bad gedaan, lekker met zijn buikje in bad in het warme water op de borst van papa. Heeft gelukkig geloof ik wel wat geholpen.
    Sluit nu ook af, ben kapot.
    Pffff 3 maanden alweer!

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goeie morgen allemaal,

Wat is het hier rustig hihi! Kan het nu gewoon bijbenen.
    Jamie vond het om 5 uur wel weer gezellig geweest en wilde graag spelen. Wij wilde slapen maar geen succes geworden helaas. Verders gaat alles goed. Voeding lijkt echt goed aan te slaan. Hij is weer super vrolijk en heeft zelfs al een paar keer de slappe lach gehad!

Vandaag nog even proberen boodschappen te doen maar denk dat ik binnen blijf want heb totaal geen zin.

Nu eest maar eens stoeien met mijn pc want ik kan nog steeds geen mail ontvangen grrr

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mamalijntje: het is tweede paasdag, dan kun je toch geen boodschappen doen? :p

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,

@ Patrieske: ow dan was het vast heel erg gezellig. HAHAHAHAHAHAHA. De taart heeft echt super gesmaakt, ondanks de de bodem niet zo goed gelukt was. Ja was blij dat hij beter had geslapen. Vanacht is hij weer een paar keer wakker geweest...:S
    Ja, was echt zielig, hij zat er helemaal onder... Is ook de hele dag een beetje uit zijn normale hummetje geweest. Wel af en toe lachen, maar ook wat meer huilen als normaal. Hij heeft na gisterochtend nog weer 2x overgegeven ( 1x zelfs zo tussen mijn borsten HAHAHAH ), maar dit is allemaal slijm wat omhoog komt.... Echt zielig hoor.

@ Goofychick: wat fijn dat je weer in je normale kleren past. Leuk dat hij die wagenspanner zo leuk vind.
    Meid wat zielig voor Sven zeg!!!! Ik hoop dat het snel beter gaat met de krampaanvallen.

@ Merleq: dat klinkt heel erg gezellig zeg.

@ journey: :whistle: je doet het weer. :D

@ Tacha: wij hebben ook een leuke 1e paasdag gehad. Op naar de 2e. ;)

@ Mamalijntje: ja rustig he? :)

Hier gaan we zo naar de voetbal en daarna even naar huis de hond ophalen en dan naar mijn beste vriendin en haar vriend, want daar zijn we uitgenodigd om te gourmetten.
    Gisteravond weer een flinke galaanval gehad, dat ik gelijk maar 2 paracetamol heb genomen, meeeeeeeeeeeehn wat had ik een last zeg. Ik had nu al pijn, maar m'n moeder had me alweer gewaarschuwd dat het nog veel erger gaat worden... Pfffff, nou lekker vooruitzicht dan... :S

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

Jeetje we hebben wel een aantal zieke hummeltjes hier he? Kindjes met luchtwegproblemen?

@ iloveandres: ik heb vannacht nog gedroomd dat ik een taart ging bakken :) volgens mij geprimed door jou hahaha.

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    iloveandres arme joshua geef hem maar ene lekkere knuffel.

Goofychick hoe is het nu met Sven zijn krampjes?
    Tess heeft het ook heel erg gehad maar is nu bijna 2 weken stuken minder gelukkig eigenlijk vlakna ze 3 maanden was dus ik hoop voor jou ook dat het gauw minder wordt.

Zo alweer mijn laatste dag van het weekend en dan weer 2 dagen werken Tess is gewoon lekker thuis bij papa dus geen last van nieuwsgierige rondsnuffelende schoonmoeders en sosm als ik thuis kom heeft ie zelfs het eten klaar. (hij kan wel heel lief zijn hoor, misschien zijn het ook nog wel mijn hormonen)
    Tess was om 6 uur wakker geworden toen mijn vriend thuis kwam lekker flesje ne een schone luier en nu ligt ze nog te slapen haalde net de wasmand op haar kamertje leeg maar ze merkte er niks van.

Deel Deze Pagina