Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: Hoe is het met de bult op je been?
    We hebben nog niet gekeken bij de babydump.. Zaterdag was hij TE LAAT thuis.. En ik maakte me al zorgen.. Maar hij belt ook niet even ofzo.. En de ramp senario's gaan mij dan al door het hoofd hoor..
    Jeetje, nou zo erg als jij ben ik dan niet :p Ze heeft nog maar 1 paar schoenen, ik heb nog verder geen schoenen gekocht, omdat ze toch nog niet past.. Maar ik moet vaak als ik bij prenatal ben ook wat kopen.. Vandaar ook dat jurkje en die leging.. Hahaha :)

Nettie: Wat gaat de tijd snel he?!!? Hier nog 2 dagen dan is ze alweer 3 maanden.. En soms kijk ik naar haar, wat ben je groot & wijs..

Iloveandres: Ik heb het haar al een keer gezegt.. Maar misschien dat ik ze vandaag zie, dan zal ik het nog wel eens zeggen, even tussen door.. wil me er ook niet mee bemoeien.. Snap je?

2. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Jeeeee wat zijn we rustig?! Nog nooit zo rustig hier geweest denk ik!
    Nona heeft geslapen van 22u-3u, en dan om de 2u wakker :rolleyes:
    Vanaf vandaag zitten we op 3 flesjes al!
    Ik ga ff douchen enzo :rolleyes:
    Geniet van jullie luie feestdag dames ;)

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tacha: Dat viel mij ook al op dat het zo rustig was :D Ach, lekker genieten :D

4. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wow Tacha dat gaat hard alweer 3 flesjes zeg, vind ze de fv lekkere?
    Tess had geen moeite om over te stappen ze is echt een allesetertje vandaar dat ze lekker bol is.

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Goofy: Pff arme Sven! Weet je waardoor die krampjes opeens? Had je iets speciaals gegeten ofzo? Fijn dat het badje hielp!

@Mamalijntje: Fijn dat de voeding zo goed aanslaat meid, jij ook al korte nachten haha. Nu kan ik ermee lachen maar ik zou toch eens zoooo graag langer dan 4-5uurtjes kunnen slapen :rolleyes:

@IloveA: Mmh heerlijk gourmetten! Wij eten bij mn schoonvader maar ik weet nog niet wat.. Maar ze kunnen heerlijk koken dus zal wel meevallen ;) Balen van je galaanval! Waar voel je dat dan precies? in je zij?

@Journey: Welkom terug ;) Fijn dat je snuffelde schoonmoeder uit de buurt is :rolleyes: En gaat het dus al beter tussen hubbie & jou?

@Joyce: Hier ook al een 3tal paar schoentjes, ze passen wel (maat 14) maar ik doe ze enkel aan voor de foto ofzo, lijkt me gewoon niet fijn te zitten.. Ik verlang zoooo naar de zomer dan kan Nona leuke jurkjes etc aan :D Lekker optutten hahah

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Journey: ja ze vindt het wel lekker hoor, maar heb alleen moeite de juiste fles/speen te vinden! De mam-fles en speen vind ze super. Maar heb een heleboel Nubyflessen en daarvan gaan sommige spenen veel te traag, ze krijgt er niets uit! Dus ik ga morgen naar de babywinkel kijken of ze andere spenen hebben. Welke gebruik jij?

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
  8. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja geweldig he? :D Ik had het al gezien op rtl boulevard. Echt geniaal.

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Word je echt vrolijk van he :D? echt super dat iedereen dan spontaan mee begint te doen (de gewone mensen bedoel ik he, niet de dansers ;))

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hihi dat is leuk!!

Ik gebruik de difrax S fles met speen S en doe 2 schepjes nutriton in haar voeding gaat super en ze doet er 20 minuten tot een half uur over, eerst had ik de avent flessen maar daar was ik niet zo weg van.

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Aventflessen vond ik ook niets. Ik gebruik de dr brown maar ik denk dat ik straks ga overstappen naar goedkopere flessen. Deze gebruik ik tegen de krampen omdat het de lucht uit de voeding haalt. Werkt wel!

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    ja dat is met de difrax ook zeggen ze avent vind ik ook niks bebruik hem nu als maatbeker, maar de difrax is niet zo duur

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Dr. Brown is hetzelfde als de bfree flessen zeker? deze:
    [​IMG] ?
    Die heb ik ook al geprobeerd, maar die speen is een ramp voor nona, veel te lang, de helft van de melk loopt uit haar mondje ..
    ik kijk morgen ook eens naar difrax flessen.

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    De speen op de difraxfles (kers) die is heel klein want dat was het probleem bij Tess dus ook met die avent flessen dat de speen te groot was en ze ging konstant kokhalsen of verslikte zich.

15. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee lieve meiden!

Ik laat even wat horen zodat jullie weten dat ik ook nog leef ;) Heb het gewoon beredruk, vandaar dat ik er niet meer geweest ben. Vandaag ook weer de hele dag weg en deze week moet ik zorgen dat ons huis spic & span is, want we krijgen dit weekend hoog bezoek :) :) :)

Nu snel weer verder!

Doei doei en tot gauw weer

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0

deze heb ik want je hebt hem ook nog met een brede speen

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben de breede S fles van Difrax met daarbij de 123 speen en dop

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Merel...........

Leuk dat het zo klikte meid,en laten we hopen dat dit de ware is dan :)

Leuk dat je al ana het rond kijken bent,ik hoop dat je wat leuks tegenkomt,wij hebben hier mooie huisjes en er worden er weer en antal gebouwd nieuwbouw hebben jullie het liefst denk ik of niet,maar wij zitten niet in het midden van het land dus dat zal het niet worden dan denk ik ;-(

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai tacha.........Nee iedereen was wat druk denk ik ;),ikzelf lag om 22.00 op bed helemaal kapot en ben er vanochtend om 11.00 uitgekomen hahahaha,Mart was weggeweest en hij wist dat het zijn dag was vanochtend en nu moe en klagen ,ik reageer er nog niet op :)
    Wat is ze lekker verwend zeg,super hoor.

Hai Goofychick.........Het is nu nog wat gevoelig maar de schijf is weg gelukkig ,bedankt voor je antwoord.
    Wat erg van zijn krampjes meid,zo erg als ze dat hebben en dan denk je het is onderhand voorbij die krampjes en dan krijgen ze het weer zo heftig ;-(
    Hoe gaat het nu met je manneke meid?

Hai mamalijntje........jij hebt een erge vroege vogel ;)
    Boodschappen doen,is er bij jullie iets open dan,hier niet hoor ;-(
    Welke provider heb je?
    Misschien dat ik je kan helpen?

Hai patricia...........Super dat de taart heeft gesmaakt meid ;)
    Wat zielig dat hij nog 2 keer heeft overgegeven,heeft hij geen buikgriepje erbij ;-(?
    Veel pelzier bij je vriendin meid.
    En jeetje ik vind het niet normaal dat je er zo lang mee moet doorlopen met die gal ;-(
    Patries weet je nog dat je bij mij was en ik niet meer wist hoe die ene mama heette die er al evenniet is geweest met de meubelzaak die haar man heeft,volgens mij was dat Birthe,ik zal eens kijken of ik ze hier nog kan vinden,ben benieuwd hoe het met haar gaat
    Hia Journey..........Meid misschien gaat hij het wat inzien lieverd,ik ben blij dat je weer wat rust hebt gevonden meid,komt wel goed meid.

Hai Joyce........Nou hij is alleen nog wat rood de schijf is weg en het doet ook geen pijn meer gelukkig :)
    Ow ik herken het helemaal als ze dat dus niet doen,ik kan dan zo boos worden op Mart,ik bel dan zelf en dan pakt hij ook niet eens op dan word ik helemaal gek........ik ben ook zo iemand die dan denkt dat er van alles gebeurt is.
    Hahhahaha,nou ik had het over Noël hoor,jaimy heeft nu alle schoentjes van Noël de slofjes dan,want als ze gaan lopen mag je de schoenen niet doorgeven en dat red je ook niet met die van Noël die zien er na 2 maanden altijd verschrikkelijk uit.
    Nou ik was eergisteren bij prenetal en ze hebben me daar mooie spulletjes voor meiden,ik heb gisteren voor mijn vriendin voor haar shower party een jurkje gekocht een spijkerjurkje met een gebloemd t shirtje ;)
    Hebben ze bij jullie een mexx zaak?

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Yvetje...........Hoog bezoek,nou wie komt komt er hahahahah.............Veel pelzier meid,fijn om wat van je te lezen

Deel Deze Pagina