Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou wij gaan naar de speeltuin en dan naar mijn vriendin en dan eten bij mijn ouders en dan ga ik strijken,dus ik ben er niet veel meer vandaag...veel pelzier meiden met wat jullie gaan doen

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Patrieske klinkt gezellig allemaal behalve dan dat strijken hihihi

Yvette gelukig leef je nog we maakten ons al zorgen, dat klinkt spannend hoog bezoek.

Nou ik ga zo denk ik even in de tuin zittne vriendlief ligt nog in bed en Tess wilde ook naar ed dus ik geniet heir van mijn welverdiende rust, morgen weer twee dagen werken.

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hee yvette leeft nog jippie :)
    Hoog bezoek? Ik denk goofychick, nee? :D
    Veel plezier meid!

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Patrieske jij ook veel plezier!

Journey: Rust ze ;)

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Is er soms weer een mini meeting?

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Snif Tobe was net echt keihard aan het gillen vanwege krampen :( Ik wil dit niet meer... Ik heb eigenlijk liever eczeem dan dit... En het lijkt steeds erger te worden! Morgen moet ie naar het KDV en ik ben zo bang dat ie dan ook pijn zal hebben en verdrietig zal zijn :( :(

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Merleq: hahahahaha, was de taart in je dromen ook lekker dan? ;)
    Meid, welke voeding krijgt hij? Krijgt hij Friso Allergy Care? Joshua kan niet tegen Friso, dus ik moet morgen de ka weer bellen om te vragen welke voeding hij dan moet hebben, of dat het dan gewoon met de Nutrilon Pepti kan, want daarom was ik ook overgestapt naar de Nutrilon... Ik heb geen zin in een kind die alleen maar buikpijn heeft, omdat ze in het ziekenhuis persé Friso willen gebruiken bij de test...

@ Journey: ik geef hem zeker een hele dikke knuffel hoor. Ik doe niet anders bij wijze van... ;)
    Heerlijk zeg als het eten al klaarstaat al je thuiskomt... dat heb ik nou nooit :)

@ Joyce: nee snap ik dat je niet over wil komen alsof je je ermee bemoeid. Maar je kunt wel zeggen wat je gehoord/gelezen hebt, toch?

@ Tacha: ja het is idd erg rustig. HIHIHIHI
    Die galaanval begint rechtstvoor in de buik bovenin en dat trekt dan door naar de zij en dan door naar de rug. Ik kan er echt hele avonden last van hebben, maar soms ook maar 5 minuten en dan issie weer weg...
    Hahahaha, dat is zeker een leuk filmpje.

@ flessen:
    ik zweer juist bij de Aventflessen. Hahahaha. Ik vind de Difrax juist helemaal niets. Joshua kan daar ook niet meer overweg... heeft dan de hele speen in de mond en het meeste voeding gaat er dan naast en hij krijgt het gewoon voor elkaar om de speen vacuüm te zuigen.... en dat lukt hem bij Avent niet.

@ Patrieske: nee denk niet dat hij buikgriep heeft, omdat het gewoon echt alleen maar slijm is, wat hij overgeeft. Vanmorgen ook weer een klein beetje.
    Ow ja, dat weet ik nog wel... Kijk jij dat maar eens even na. :)
    Ik heb idd een flinke aanval gehad, maargoed, ze doen pas opereren als je op de kop staat van de pijn en dat sta ik nog lang niet...
    Veel plezier vandaag meid!!!!

Hier dus alweer terug van de voetbal. Het is 2-2 geworden. 10 Minuten voor tijd werd nog bijna de wedstrijd gestaakt door de scheids, omdat de trainer/leider van de tegenpartij iedereen constant zat op de hitsen. Mijn neefje werd gewoon door een speler van hem om een paal heen gegooid, waardoor hij bijna geen adem meer kon halen en die trainer zegt gewoon: "Gewoon doorspelen, hij ligt buiten het veld". Ik kan daar dan echt niet tegen he? Een beetje menselijkheid mag je best tonen.....

Hier zo Joshua de jas weer aantrekken en dan naar m'n vriendin toe.

8. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ iloveandres: ja maar Tobe heeft tot nu toe juist alleen maar friso gehad. Daarom wil ik niet zomaar overstappen naar nutrilon. Dat maakt het verschil tussen de 2 voedingen namelijk nog groter en daardoor mogelijk nog meer aanpassingsproblemen. En ik heb zelf het vermoeden dat het van de nutriton komt...

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ok, ja daar heeft Joshua geen last van. HIHI. Ik ben toen van de ene op de andere dag overgestapt op Nutrilon en de krampjes waren verdwenen. Moet morgen de ka dan ook bellen... ben beniewd wat ze zegt, want moet na de 1e fles wel nieuwe voeding halen, want die Friso krijgt hij niet meer van mij...

@ iedereen: hebben jullie ook dat de luiertas te klein is/word? Ik kan hem bijna niet meer dicht hebben... Heel irritant. Wat voor luiertassen hebben jullie?
    Ik heb er 1 van Easywalker...

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    die hebben zij ook , goede fles he ! rayn wil echt niet meer uit een andere fles drinken :oops:

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ iloveA
    rayn zuigt juist de avent speen vacuum hahaha gek he zo verschillend ! en das maar goed ook zou saai worden als alles het zelfde was !

@ journy
    dat was jij in de fles erbij doet voor tess , is dat om de melk dikker te maken soms ?
    want rayn heeft de laatste tijd vrij veel zure boertjes die hem pijn doen want hij gilt dat heel de buurt bij elkaar en veel maagzuur enzo , dus dacht mss als de melk wat dikker is dat ie er dan minder last van heeft ?
    NOu ja moet toch woensdag naar het cb dan kan ik dat gelijk vragen ! rayn krijgt dan weer 2 prikjes :( zie er best tegen op want vorige keer heeft er zo van langs gehad met koorts en zo .

Dacht vandaag een gezellig dagje samen met rayn te hebben , helaas dacht hij er anders over ...... mehn is da kind jammerig zeg echt overduidelijk die 12 weken sprong !!! Maar toch vind ik hem nog wel lief hoor ( al moet het niet te lang zo door gaan ) geintje hahahaha
    Wel net samen naar de praxis geweest en kei leuke plantjes voor op het balkon gehaald , wat een drukt daarzo zeg poeh poeh !

zo ga ik nu ff stofzuigen en dan weer terug naar het balkon heerlijk weertje !

12. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    @mamamakka: Wij waren in de intratuin, daar was het filerijden! Ook plantjes voor het balkon gekocht (orgineel he ;) ). We waren op skates met Okke in de fietskar: we lijken wel een bezienswaardigheid!

@iloveandres: wij hebben nog geen luiertas... Ik ben dus ook heel benieuwd wat voor 1 jullie allemaal hebben. Ik vind ze zo duur, en ik wil er geen met bloemetjes want m'n vriend moet er ook mee kunnen lopen ;).

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai ......we zijn weer terug,Noël had het erg leuk in de speeltuin,maar mart was vergeten jaimy zijn voeding mee te nemen dus moesten we om 15.15 echt gaan,dus nu jaimy net de fles gegeven en zouden we naar mijn vriendin gaan maar die smste datz e met haar zoontje op de rommelmarkt stond dus was ze pas tegen de avond thuis ,dus volgende keer beter dan.
    Dus nu net al mijn lakens weggestreken en dan dalaijk even soppen en dan de strijk van Noël en dan bij mijn ouders eten ;)

Hai Journey.........hahahah ja ik vind het gelukkig niet erg om te strijken,alleen mijn lakens daar baal ik altijd van maar goed die heb ik net al weggestreken,Mart zat jaimy de fles te geven dat ik die krengen kon wegstrijken,nu ligt er alleen nog strijk van die 2 beepjes en dat is zo gebeurt :)
    Geniet vanje rust meid.

Hai tacha.......bedankt meid :)

Hai merel........Jeetje meid wat is dat erg zo erg,hoelang zit hij nu op die nieuwe voeding?
    Spreek af met het KDV dat ze je even bellen of dat jij mag bellen tussendoor?

Hia patricia.........Oke dat heb ik niet goed gelezen dan,dus dan spuugt hij nu zijn slijm eruit dat is wel goed dan toch?
    hahahah ja zal eens kijken,ik heb er echt steeds aangedacht gek werd ik ervan hahaha.
    En als je dan net doet of je zoveel pijn hebt,misschien dat ze het dan wel doen,een beetje aandikken,het is niet goed natuurlijk maar stel dat het 2 jaar duurt dat kan toch niet :(
    Nee zo is het niet egzellig voetballen he,ik vind dat ook te hoor.
    Ik heb geen luiertas omdat ik dat probleem ook altijd had ik heb gewoon een sporttasje gekocht die in mijn ogen groot zat was of een nette leren tas heb ik die ook erg groot is.

Hai mamamakka........Ja die beepjes doen hun eigen zin he hahahah...........veel plezier op je balkonnetje meid en het weer is heerlijk om zo te zitten ;)

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahaha das goed sportief dan zeg hihihi was er geen praxis in de buurt dan want daar waren ze in de aanbieding ! ik had vrij veel plantjes voor 12 euro 50 !

@ luiertas
    ik heb er 1 gekregen van een vriendin die ze nog over had en hij paste goed bij mijn kinderwagen het is een bruine met een blauw randje van bambino vrij simpel maar goed genoeg ! en inderdaad wel snel vol zeker als ik ook nog water mee moet/wil nemen .

macg
    en zon grote tas van bjornborg ofzo dan ? je weet wel zon net geen weekendtas :) heb je in alle kleuren van de regenboog en lijkt me groot genoeg !

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ik heb de luiertas van Bugaboo maar ik vind hem ook te klein heb hem ook bijna nooit bij me meestal de tas die als kraammand diende een zefgemaakte roe met wit een beetje patchwordk achtig, maar de bugaboo tas is wart ook voor mij vriend idd

mamamakka dat is idd om de voeding dikker te maken odat e langer veradigd is en langer over de fles doe, ik weer ook bij de difrax fles niet te duur en verder gewoon super oo khandig om schoon te maken.

Nou van de rust is niks gekomen we ijn lekker naar rosada geweest (vriendlief werd wakker) en natuurlijk bij villa Happ een jurkje voor Tess en nieuwe schoenen voor mezelf.
    Het is nu echt super heerlijk weer dus ik ga weer even buiten zitten

Oja ik denk dat die gast van Yvette Sven is hahaha

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @NORMALE KLEREN?, HOE KOMEN JULLIE ERBIJ DAT IK IN MIJN NORMALEN KLEREN PAS........?
    Was getekend: en gefrustreerde moeder van 3 maanden en 1 dag!!!

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamalijntje, heerlijk dat het weer goed gaat meid!

@Ilovea, oh dat het overgeefsel tussen je borsten zit ken ik helaas :)....een douche is dan wel een heerlijk gevoel.

@Journey, dank je, hij heeft er sowieso voorheen veel last van gehad maar was een tijdje weg, hier lag het nu aan de heerlijke tapenade die ik had gegeten, nou weten we dat ook weer!
    Hoe gaat het thuis?

@Hahahaha.....ik hoog bezoek???? Hahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ga nog ff snel in de tuin ztiien......

By the way, bij prenatal gevraagd, autostoeltje moet je pas nemen wanneer ze met hun hoofd boven de cosi uitkomen, het heeft niet met het koppie te maken of ze die recht kunnen houden maar met hun rug die nog niet volgroeid is ivm de rijrichting.

Kom vanaaf weer...

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Goofy: Tóch denk ik dat jij het bent moehahahahha :) ! Ja Nona gaat ook pas id autostoel als haar hoofdje boven de mc uitkomt! Maar weet jij toevallig wanneer ze in de gewone buggy mag? Dus niet meer in de draagmand? Wij gaan volg maand naar zee en ik zie het niet zitten haar de hele dag rond te rijden in de mc want ze wil niet meer id draagmand :rolleyes:

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

Pfff Tobes slaapritme is ook helemaal overhoop gehaald. We zijn niet zo consequent geweest de laatste tijd en ik merkte dat ie steeds minder ging slapen. Dus huilen huilen huilen als ie in bed wordt gelegd. Ik hoor gewoon dat ie moe is maar niet kan slapen (het zijn nu niet de krampen, dat hoor ik want dan is zijn huiltje veel hoger/scheller). Wel lastig hoor... Af en toe is ie weer stil en dan gaat ie even later toch weer huilen. En als ie in slaap valt, is ie een half uur later toch weer wakker. Hij slaapt dus ook niet meer door.

@ tas: ik heb een tas van oioi, die is wel ruim. Ik krijg het hele zooitje (extra kleren, 3 luiers, een heel pak billendoekjes, hydrofielluier, flesje, voeding, garde, spuugdoekje, speen, knuffel, rammelaar, omslagdoek, portemonnee, CB boekje... uh dat was het wel geloof ik) er prima in. Wel een dure tas maar ik vond het geld meer dan waard.

@ tacha: kan bij jou de buggy helemaal plat? Dan zou ze er wel in kunnen. En anders... tsja Nona is dan al ruim 5 maanden en dan zijn de grote baby's soms al uit de bak gegroeid.

Deel Deze Pagina