Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofychick..........Super dat je al de oplossing hebt gevonden meid.
    kom op dat is geen zeuren,je wilt gewoon niet dat je kleintje ziek is dat is toch zo,ik vind het ook zielig als jaimy helemaal dicht zit van de snot en dat het ook eng is.
    Noël kan vanmiddag bij de ha komen om 15.50 eerst zaten ze vol maar ik zei al dit al een week of 6 op en af en steeds in de avonden koorts dus er zit iets niet goed dat kan niet,en toen ging ze terug lezen en konnden we vandaag nog komen.
    Hij is nu heel hangerig dus hij zal wel iets hebben,ik hoor het straks wel,misschien moeten ze maar een keer een ab kuur geven ,ik heb in ieder geval mart gebeld die moet maar eens even meegaan een keer.

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Yvette: Haaai! Wat leuk weer wat van je te horen.. We waren idd wat onwennig van je!
    Met Valentijn gaat alles dus hartstikke goed :D En hoe is het met jou dan?

Kinderwagenbak: Ik kan me niet meer herinneren wanneer ze er voor het laatst in heeft gelegen.. Ik zal 'm vandaag weer even naar beneden halen.. Want we gaan vandaag in de buurt wandelen, dus dan hoeft ze niet in de Maxicosi.. Daar gaat ze in als ik naar m'n moeder ofzo ga omdat ze dan met de auto meteen mee terug kan :) En wij hebben een TE KLEINE auto dus anders wordt het lopen terug voor mij :( Dus dat wil ik niet!

Patrieske: ik zal even gaan kijken.. Ik heb een shirtje van Name It.. Koste 10 euro en staat op 50% mama 50% papa.. En die stof rekt.. Maat 56 maar had ze met haar geboorte aan (wel wat te groot hoor maar mouwtjes omvouwen) en die kan ze nu nog aan, terwijl maar 56 te kort wordt.. Dus ik heb al gezegt, ik wil wat meer uitgeven voor betere kwaliteit.. Ik heb een pakje van mexx, van mn neef en zn vriednin gekregen, dat was van hun kinderen geweest.. maar mochten wij hebben :) Zo lief! Ik zou het bewaren, nu bewaar ik het dus :)

Iloveandres: Ja precies.. Ze moet het zelf maar weten!

Nou ik ga weer naar mn meisje, ze kijkt GTST maar dat vind ze niet zo veel aan geloof iik!

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Pff de bv is gewoon totaal teruggelopen. Ik vrees dat dit al het einde is! Heb mn zus gebeld en bij haar ging het ook al zo snel toen ze eenmaal afbouwde.. Heb ze vanmorgen om 8u nog de borst gegeven, samen in mama's grote bed. Gelukkig heb ik er extra van genoten want ik vrees dat dat de laatste voeding was :(
    Straks echt nieuwe flessen halen want mevr drinkt dus enkel uit de mam fles! Ik denk dat het aan de speen ligt die is speciaal gevormd (beetje plat) zodat het lijkt op de tepel als babies er melk uitzuigen.
    link: http://www.mambaby.com/articles/nl/3879 ... Q9Mzg3OQ==

sta ik hier met mn 6 nuby flessen :rolleyes: ! ik ga toch eens kijken of ze geen andere nubyspenen hebben die sneller gaan want uit diegenen die ik heb krijgt ze amper iets uit, mss ligt het dan daaraan..

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sanne, hoe is het met je meissie???
    Ja heel irri die super fanatieke opmerkingen over borstvoeding, wilde ff wat info hebben krijg ik direct alles over me heen....pfffff....willen ze zeggen dat moeders die de fles geven niet goed bezig zijn???? Tssss.....

@mamalijntje wat kijkt hij wijs uit zijn ogen hahahaha.

@MacG, zo dan staat je leven ook ffies op zijn kop lijkt me?! Maar nu helemaal gelukkig gelukkig :)

@mamamakka, oh dus jij hebt ook een nationale mama hangdag ontdekt, althans Rayn....

@mexkleding, kleertjes.com heeft ook altijd leuke aanbiedingen.

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hier trouwens vannacht gedroomd dat ik zwanger was :rolleyes: !

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik reageer straks wel ff verder.....hier ff moeilijk momentje.....ben toaal uitgeblust.....zie het ff niet zo zonnig in,misschien moet ik ff buiten gaan zitten daaar schijnt de zon, kom ik daar wellicht van bij......

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Goofy: Daar stoor ik me ook aan die überfanatieke bv-vrouwen. Ik heb heel hard genoten van de bv en ik ben ervan overtuigd dat het de 'beste' voeding was voor Nona. En ik vond het gewoon fijn en leuk om te geven. Maar omdat je niet tot 2jaar bv wil geven ben je dan niet goed bezig?? Komop zeg! Ik vind 6 maanden supergoed! ik zou zelf nooit langer dan 1jaar bv willen geven, ik ken iemand die haar dochter op 7j nog af en toe aanlegt! Dat vind ik zelfs een beetje akelig :)! Sommige vrouwen moeten eens leren iedereen te respecteren, niet enkel gelijksoortigen ;)

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oei meid waarom zo down opeens? of heb ik erover gelezen??
    Ga lekker in het zonnetje zitten meid iedereen heeft wel eens die momentjes ;)
    knuffel!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen idee het overkomt me opeens, Sven is gewoon veeleisend, manlief probeert het beste te doen maar doet alles half, hij heeft het mega druk op zijn werk en wil hem dus eigenlijk niet met hetgeen lastig vallen en merk nu al dat ons salaris is teruggelopen.......dus alles bijelkaar denk ik.
    Ga mijn mannetje maar eens verschonen en leuke kleertjes aan doen, en ff lekker naar buiten.
    Thanks voor de knuff meis!

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou hier een nog steeds brullend meisje.. ZE is al fris in de kleertjes enz.. Denk dat ik de wagenbak maar even pak en die op het onderstel zet en even lekker met haar in de tuin ga zitten.. Weet het anders ook niet hoor.. Pfff.. Kom denk ik vandaag weer nergens aan toe!

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Aaah Goofychick.. Hoop dat de zon wat goed doet.. Geniet er maar lekker van samen met je mannetje!

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce...........Klinkt wel heel leuk dat shirtje hoor :)
    Maar niet alle duurdere kleding is altijd goed,ik heb van noël in het begin heel veel van replay gekocht,na 10 keer wassen vallen de gaatjes erin,ik kreeg meteen wel een nieuw shirtje maar toch ook daar weer mee,en ja ik was iedere week noël zijn kleding dus het word vaak gewassen,dus dan is het 3 keer zo duur als mexx en dan is het zo,ik bestel ook vaak bij een outlet store van www.hebbez.nl voor meiden suoper leuk voor jongens hebben ze niet zo veel helaas,maar kijk maar eens,de kwaliteit is daar heel goed en ook een goede service.
    En ik moet zeggen dat de kleding van H&M ook erg netjes blijft de broeken de shirtjes die lubberen helaas erg vaak ;-(

Hai tacha.......als je een prikker of 2 prikkers in het gaatje van de speen prikt en kookt ze dan uit,probeer het eerst met 1 voordat het gaatje te groot word,en dan onder koud water laten liggen prikkers eruit en dan is het gaatje groter dat doe ik ook omdat wij nutriton gebruiken.
    Ja meid wie weet hahahaha ;)

Hai goofychick...........Bedankt meid,ik koop daar ook wel eens ;)
    meid,ik hoop dat de zon je wat goed doet,misschien even iets gaan doen,naar een vriendin wandelen ofzo,of heb je daar ook geen zin in?
    Dikke knuf meid.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce...........Ik hoop dat ze lekker wat gaat slapen ind er bakkie meid.
    Wij kunnen niet naar buiten noël is gewoon nu erg ziek aan het worden en ik hou dan alles dicht,want wil niet dat het een verwaarloosde kou word ofzo ;-(

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hi meiden,

weer thuis van het winkelen en oei ben ik even geslaagd.. Wauw wat een leuk spul.. Maatje 68 en 74 mooi weer in huis voor de zomer. Zwembroekjes, zonnehoed, zonnebril en parasol dus kunnen er weer tegenaan. Super.

Kwam thuis, manlief vloog me nog net niet van blijschap om mijn nek maar heeft hij even een rot ochtend met Jamie gehad hahaah (gemeen he maar vind het heerlijk) en kreeg Jamie maar niet rustig. Rode vlekken op zijn koppie van het huilen. Manlief had helemaal respect voor me en snapte waarom ik zo moe ben in de avond..

*** Papfles is hier goed bevallen maar we doen het rustig aan. Heeft niet meer krampen als anders dus dat zit wel snor.

** Gillen, hier nog eentje hoor. Heeft het helemaal uitgevonden deze week. Moet er zelf om lachen. Zo'n klein mannetje waar zo hard geluid uit komt.

15. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Poehhh, wat een pagina's er in een keer bij:) duurde even voordat ik bijgelezen was.

@mamalijntje: wat een leuke foto! Waar ben je trouwens geslaagd voor een zonnehoed? ik zoek nog een leuke!

@Joyce1983: wat grappig op dezelfde dag! Was je op de uitgerekende datum bevallen? ik was eigenlijk 20 januari uitgerekend

Ik heb het idee dat Iris in een sprongetje zit want niets is goed en alleen maar huilen (krijsen) kan niet eens even bij de buurvrouw op visite gaan :( Wel goed om te lezen dat blijkbaar nog een aantal dames hier last van hebben. Ze ligt gelukkig nu net te slapen. kan ik een broodje voor mezelf klaar maken :)

@Tacha: ik gebruik een 3 standenspeen en dan op stand 1, gaat af en toe wel nog te hard en dan moet ik haar echt afremmen (anders is hij binnen 10 min leeg) andere spenen(nrs 1,2 en 3 van avent) kan ze helemaal niets mee (duurt 45-60 min voordat ze haar flesje leeg heeft. (heb af en toe echt het gevoel dat ze een proefkonijn is, maar je probeert gewoon vanalles om je kind het gemakkelijker te maken)

En over BV er zijn inderdaad een aantal vrouwen die zo drammerig zijn op borstvoeding. Of je nu wel of geen borstvoeding geeft en wel of geen goede reden hebt, het gaat niemand wat aan! Iedereen doet wat zij denken dat goed voor hun kindje is, maar om gelijk zo te oordelen... :rolleyes:

@ Iedereen: kan alles nog niet zo snel bijhouden om te reageren :oops:

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sunny bij H&M voor 4 euro dus niet duur

17. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Oh ga ik vanmiddag even kijken, hopelijk is Iris na haar slaapje meer in haar hum anders heb ik een krijsend kind in de winkel :(

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Patries: thanks meid voor de tip!
    @Sunnyday; Komt wel goed hoor, en je bent niet verplicht om op alles te reageren he :) !

ooooh ik heb weer leuke sites gevonden damned!! Ik ga weer vanalles bestellen voor Nona :rolleyes: DEZE bijvoorbeeld:

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Grrr ze doen het niet!
    Site: www.lepetittom.nl ! Vooral voor meisjes-mama's super!

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gatver de gatver.. Hier even verderop in de wijk zijn 2 mensen doodgeschoten vanacht :(
    Ik hoorde een buurvrouw uit de straat hiernaast al praten over een 72 jarige man.. En ik dacht oh kennis ofzo, die is overleden.. Maar toen belde mn schoonmoeder en die man en zijn vrouw zijn vermoord :( En ik voelde me nog wel zo veilig in deze wijk!

Deel Deze Pagina