Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tacha: Heb m in favo's gezet!

2. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @goofy, dikke knuf meis... ken het...

hier ook soms wat sip hoor.... tis deze maand een erg dure maand, en wilde wat van mijn krediet overboeken naar de lopende rekening, maar nu is dat hele krediet weg... grrrr en dan hier op kantoor zit ik wederom nutteloos niets te doen zo rustig is het.... echt man wat doe ik hier.....

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hoorde het net op het nieuws ja ! jakkes zeg en waarom vraag ik me dan af ?

~~~

verveel me , heb genoeg te doen hoor althans ik kan genoeg doen maar heb nergens geen zin in , dus zit nu maar ff samen met rayn op het balkon :D

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai mamalijntje.........Super dat je geslaagd bent voor alles meid :)
    Ja dan weten die mannen het ook eens he ;)

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Appart he dat de kleintjes altijd gaan slapen wanneer mama wat wil gaan doen hahah. Bracht Jamie wakker naar bedje toe net en hup direct als een blok in slaap. Nu wil ik wandelen maar moet toch wachten totdat hij wakker word en denk dat het pas tegen drieen wordt dat hij wakker wordt dus dan de fles en even wandelen maar.

Voordeel is wel zodra de zon in de achtertuin staat ik even lekker kan gaan zonnen.

Nieuwe kleertjes in de wasmachine en nu maar hopen dat Jamie ze snel past haha.

Volgende week wegen en meten en denk dat hij wel rond de 62cm zit en rond de 6,5 kg

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: Nee ik weet dat alle kleding die duur is niet wil zeggen dat ze goed zijn.. Maar ik wou zeggen, het rekt lekker mee, en blijft ook hartstikke mooi in de was.. Echt kwaliteit.. Je kan natuurlijk zo een shirtje van Name It hebben die niet echt super kwaliteit is.. Maar goed, dat heb je niet voor het zeggen..
    De link die je stuurde doet het niet.. Hij zegt voro latere registratie of iets dergelijks!
    Ja ik ben ook wel weg van de H&M maar ze hebben voor meisjes nu cakejes en dingen er op en dat vind ik niet leuk :(
    Oh wat naar, geef 'm maar een dikke knuffel van mij! Arme jongen.. Dat ie maar snel weer wat beter mag worden.. Ging goed hoor, we hebben een klein ommetje gedaan en ze heeft nog even ind e tuin geslapen en nu ligt ze te jammeren in de kamer.. Krijgt zo weer een flesje..

Sunnyday: Nee ik was 6 januari uitgerekend.. maar ze wilde er niet uit.. Hahaha :)

Mamamakka: Dus het is ook nog op het nieuws? Ik wist gewoon van niets tot net.. En de rillingen lopen me over de rug.. Gatver dacht ik bij mezelf.. Het is hier in de buurt altidj zo rustig, het is dan wel een stukje verder maar toch.. 2 min hier vandaan.. Ieuw!

Vingers: Hier gaan de vingers in de mond.. En dan net zo ver als ze maar kan, en dan maar kokhalsen.. Gatsie! Kan ik echt niet tegen.. Brrr!

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder

Eigelijk slecht van me hoor maar ik kon mijn lach niet inhouden en heb manlief eerlijk verteld dat ik nu blij ben dat hij ook eens weet wat de minder leuke kanten zijn haha.

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai tacha...........Jezus dat is niet niks als dat valkbij je gebeurt,ik hoop dat je je snel gewoon weer veilig voelt meid,zo'n oude mensen waar is het toch allemaal goed voor.
    Hier is het niet anders in de buurt,donderdag avond is er weer een marrokaanse jongen dood geschoten 25 jaar en laat een kindje achter van 5 maanden.........en waar is het goed voor ;-(

Niets te danken meid,ik hoop dat het lukt met de spenen.........

@@@@@@@@@

Hier is Noël erg vervelend van het ziek zijn en dan is het of het zo moet zijn jaimy begint nu ook,die heb ik even in zijn schommelstoel gezete n hopelijk is ie daalijk stil,maar hij voelt ook wat warm aan dus straks ook even zijn koorts meten

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier trouwens ook vingers in de mond en idd ook tot kokhalsen aan toe die gekkie!

Kleertjes. Hier komt bijna alles van de Hema en H&M en soms van hanstextiel en bentex. Is maar net waar ze mooie kleertjes hebben. Maar slaag meestal bij de eerste twee.
    We hebben van het kraambezoek ook nameit kleertjes gehad maar vind ze erg krap zitten. Die van H&M vallen juist lekker ruim waardoor Jamie er nog even mee door kan

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Patrieske dikke knuff weer voor jou!! Houdt even nog aan he bij jou. Springt van het ene in het andere.

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai mamalijntje...........En als je hem dan voorzichtig in de wagen legt dan kan je toch gewoon gaan wandelen of dat doe je liever niet?
    Zon ze anders heerlijk meid ;)
    hahahah wat zei je man toen je dat zei?

Hai Joyce.........Oke dat begreep ik verkeerd ik dacht dat het uitgelubbert was,shame on me hahahah.
    Oke misschien hebben ze hem veranderd ik zal even kijken en de goede hier neer zetten.
    http://hebbez.com/ het was com ;-(
    ja dat is jammer dan,ze hebben dan vaak hetzelfde en als je het dan niet leuk vind is het niets,al moet ik zeggen dat je bij H&M online veel leukere dingen hebt als in de winkel,want in de winkel bij ons in de stad kan ik nooit s;agen voor jongens en online hebben ze zo'n leuke stoere dingen ;)
    Ik zald e knuffel geven meid.
    Fijn dat het wat beter met je meisje gaat :)

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mamalijntje..........dat klopt bij de hema hebben ze ook leuke betaalbare kleertjes voor niet zo veel geld,eigenlijk moet ik daar eens vaker naar binnen lopen,ow en ik haal ook wel bij de zeeman hoor,als ik iets leuks zie,maar je merkt het daar wel aan de kwaliteit en dat vind ik dan wel zonde,een shirtje 4 keer wassen en dan heb je al van die bolletjes erop en dat vind ik dan wel zonde van mijn geld.

Nou ik vind het erg rot voor Noël hij is nu al echt een week of 6,7 aan het tobben en zo kan het niet,ze moeten maar even verder kijken,het valt mij op dat als hij buiten heeft gespeeld en veel gespeeld heeft dat hij koorts krijgt ;-(

13. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    :)

Ja hoorde net ook idd op het nieuws. Het komt dan ineens wat dichter bij he? Lijkt me dat je ineens ook een stuk onveiliger voelt....

@mamalijntje: Dat probleem heb ik nu ook altijd :) Als ze dan wel wakker is is het vaak krijsen dus ben ik snel weer thuis......en al die mensen in de stad zien met hun slapende (stille) kindjes :x
    Heb trouwens vorige week een ontzettend leuk (natuurlijk roze) zomerjasje gekocht van name it. zo schattig met een roze bloemetje erop genaaid. Ik ben niet zo van het roze maar ik koop voor Iris alles wat los en vast zit in de kleur roze :rolleyes:

Maar koop meestal kleertjes bij de C&A, H&M, Hema

@Patrieske16: Beterschap met Noël, sneu als ze ziek zijn he? Heb alleen heel even een verkoudheid hier gehad(en dat vond ik al erg, haha).....even afkloppen

Iris is niet van de spenen en zit meestal met 4 vingertjes tegelijk in de mond, vooral als mama niet snel genoeg met de pink komt. :) echt geen gezicht :)

Ze slaapt nu alweer 2 uurtjes....heerlijk ;) oh te hard geroepen......

14. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: Nee zeker niet! Ik vind het een super lekker merk :) hahaaha! Een Feetje is ook wel een fijn merk, al gaan de shirts wat uit model bij de knoopjes en de kraag..

Sunnyday: Ja echt wel.. Gatver ik had echt even de rillingen.. Nou ja, gelukkig zijn we van plan een huisje te gaan kopen, en gelukkig in een andere wijk.. Het is gewoon echt om angstig van te worden.. Ik ben al zo'n angsthaas!

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik ga weer de zon opzoeken met m'n meisje in de tuin.. Ik had na dat nieuws meteen meisje mee naar binnen en de deur dicht gedaan.. Ik ben echt zo schijterd wat dat betreft dan.. Maar goed, zolang ik niet weet wat het motief was, zit ik niet zo lekker.. Nu weet ik alleen dat het moord is en iedereen op straat er over praat :(

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    waarom zouden die mensen dan dood geschoten zijn ?overval mss ?

@ kleertjes
    ik koop echt overal c&a , h&m zeeman wibra noem maar op ! Ook koop ik veel in duitsland , ga 1x per 6 weken ongeveer naar kleve ofzo en dan koop ik al onze verzorgings artikelen die schelen ongelooflijk veel met hier . Je hebt daar ook KIK zitten is een soort zeeman / wibra maar dan betere kwaliteit en stukken goedkopen een setje kost daar gemiddelt 8 euro ofzo het leuke vind ik ook dat bijna niemand dat kent dus zo heb ik altijd orginele kleding voor rayn en als kraamcadeau !:D

pfff i heb echt nergens zin in ooohhhh heb gelukkig het avond eten al in huis , maar had me voor genomen om de ramen te zemen maar weet nu nog zo net niet of het er wel van komt :D

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Irritant he? Pfffff.......dikke knuff.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhhh mennnnnn.......dan heb je echt het idee dat de tijd niet vooruit gaat terwijl je zo graag naar je meissie toe wil.......
    Thanks voor de knuff

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: een galaanval is inderdaad niet fijn, maargoed... ik wacht het gewoon even af...
    Op marktplaats vind ik niet zulke hele mooie...Ik ga eind van de maand even kijken bij Prenatal op een maandag dat er mamamaandag is en ik dus ook korting ga krijgen. HIHIHI.
    Ow wat fijn dat je gewoon toch vandaag mocht komen. Ben benieuwd wat die gaat zeggen.
    De kinderarts heeft gebeld en ik mag voorlopig gewoon de Nutrilon blijven gebruiken en word nog gebeld hoe of wat met die provocatietest dan.
    Ook word ik nog even gebeld over het slijm overgeven.
    Ow meid dat is echt zielig dat hij koorts krijgt als hij buiten heeft gespeeld. Dan is er vast meer aan de hand... Groot gelijk dat je vind dat ze maar even verder moeten kijken.
    JHou je me op de hoogte meid?

@ Joyce: hahaha kijkt jou kleintje GTST? :) Groot gelijk, ze moet het zelf maar weten, haar verlies. :p
    Ow bah... wat een eng idee zeg... Je voelt je gelijk minder veilig of niet?

@ Tacha: ik ken die flessen helemaal niet joh. Ze zien er wel leuk uit zeg. HIHIHI. Ow dat zo ook nog kunnen dat ze er bijna niets uit krijgt...
    Jeetje met 7 jaar nog aanleggen? Jezus...

@ Goofychick: doe maar lekker rustigaan hoor meid. Dikke knuffel voor jou.

@ Mamalijntje: super dat je zo geslaagd bent met winkelen zeg. Helemaal super dat je mannetje nu precies weet hoe het is een dagje met jullie kindje. HIHIHI. Ik ga dat binnenkort oko doen met Joshua.

@ kleertjes kopen: ik ga ook wel eens naar de Zeeman, of naar de Wibra. Waarom veel betalen, als ze daar ook leuke kleertjes hebben. HIHIHIHIHI. Maar haal ook wel bij Prenatal, Hema enzo hoor. Ook dus overal. HIHIHIHI.

Zo, hier net mijn eten op en dan ga ik nu even stoffen, zuigen, wc doen en dweilen. Dan ben ik beneden weer helemaal klaar en dan is morgen boven aan de beurt.
    Andres heeft alweer nieuwe voeding gehaald voro Joshua. En gewoon Nutrilon. Hij mag voorlopig gewoon op Nutrilon Pepti blijven en ik word nog gebeld over hoe of wat het nu dan verder gaat met de provocatietest.

Nou ik ga weer even verder aan het werk hier.

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    GRRRRRRRRr nu krijg ik weer geen melding binnen dat er is gepost,ik vind dat wel vervelend hoor.zo kom ik achter te liggen ;)

Hai Sunnyday........Ja hij springt nu wel weer rond,eht wisselt zo vlug met die kleintjes,maar goed hij zegt dat hij hele erge keelpijn hefet dus ik denk dat zijn amandelen aan het vervelen zijn,en dat vind ik dan wel zielig als hij daalijk geholpen moet worden,ik weet van mijzelf vroeger dat ik zwaar overd e zeik was toen ze geknipt werden,ik onthoud niet veel maar dat onthoud ik wel ;-(
    Meid als je kleintje ziek is en al is het maar een verkoudheidje dan ben je gewoon verdrietig want je wilt niet dat je kindjes ziek zijn toch ;-(

Hai Joyce.....Feetje ken ik niet dat merk,loop ik achter hahaha ;)
    Ow ik had tacha neergezet het is bij jullie gebeurt,waar wonen jullie als ik dat mag vragen?
    Want mart zei het is in het buitenland gebeurt ik zeg echt niet hier zit een meisje op het forum en die woont er bij in de straat ;-(
    Ik zou dan ook bang zijn hoor meid zo in je eigen huis,wat hier vaak gebeurt zijn de criminelen onder elkaar die elkaar afmaken,dat is ook niet fijn want soms raken omstanders erbij die net aankomen,dat is hier wel een nadeel,trouwens overal is dit tegenwoordig wel,de criminaliteit neemt in hele hoge mates toe.
    Meid als je erg bang bent dan bel iemand even op die anders bij je komt zitten.

Hai mamamakka.....Dat is inderdaad wel handig als je zo dichtbij Duitseland woont,mijn vriendin gaat er ook naartoe over de grens dan zij woont in Winschoten dus dat is ook valij de grens zegt ze dan en het scheelt haar ook heel veel met kleding,eens in de zoveel tijd stuurt ze een grote doos met kleertjes voor Noël en die zijn erg leuk hoor,weet niet waar ze van dana komen hoor ;)
    Nou ik haal ook wel bijd e C&A maar de truitjes zijn daar in verbinding niet goed,in ieder geval niet meer voor de maat van Noël want de lengte is dan goed maar bij de armen is het te kort,zomer t shitjes haal ik weer wel daar en zijn ondergoed en pyaamtjes ook,maar met spijkerbroekjes voor 9 euro meer heb ik ze bij mexx en dan is de kwaliteit een stuk beterder,voor Noël zijn maat dan he,voor die kleintjes is het te doen,toen noël ging kruipen heb ik hem alleen goedkope broekjes aangedaan ;)

Deel Deze Pagina