Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Nou ze slaapt nog steeds, was loos alarm:) maar wilde nog wel weg vanmiddag. eerst dan maar de fles enz dan weg. Wat een geplan zeg. Dat is iets waar ik nog niet helemaal aan kan wennen.
    De hond moet dan ook nog tussen door uit en dan alweer avond eten maken, en wassen ...dag weer voorbij:(

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Patricia........

Ik hoop dat je slaagt meid,ik was hier laatst en ze zijn wel mooi maar best duur vind ik rond de 70 euro en dan zijn ze niet echt groot maar misschien wel groot genoeg voor jou dat weet ik natuurlijk niet,en je hebt gelijk dat je dan op maandag gaat :)
    Ja ik wilde Noël zijn plas opvangen ik zeg als je moet plassen zeg het even zegt ie ik heb geplast hij gaat nooit zelf op de pot en nu is hij het gaan doen zonder dat ik het zag,en zat er een beetje poep bij dus kan ik het niet overgieten in het potje dus hoop ik dat hij daalijk nog een keertje moet.
    Gelukkig dat je op die voeding kan blijven meid en laat je even wat weten als ze gebeld hebben over dat slijm hoesten?
    Ja doe ik,mocht ik niet meer online komen dan sms ik je even.
    Wat betreft de kleertjes dat is ook zo meid,ik ben gewoon echt helemaal weg van mexx en kan het nog betalen,als ik het niet meer kan dan doe ik het natuurlijk ook niet,.en ik heb ook weleens van de zeeman hoor,er zit er hier 1 op de hoek en kom geregeld binnen,alleen merk ik dat als je het vaak wast dat de kwaliteit snel achteruit gaat kwa shirtjes dan,of ik reft de verkeerde ;-(

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh men ik ben zon kluns he #-o :oops: ga ik de hond uitlaten met rayn in de buik drager vergeet ik hem een pet op te zetten :oops: heb dus de hele weg met me hand voor zijn gezichtje gelopen :) wat een muts he ? hoezo moet nog wennen aan een kindje hebben hahaha :)

heb rayn net een fles gegeven met 180 water 6 schepjes + 2 schepjes rijstebloem men vond ie dat ff lekker en hij liet ook nog wat staan dus hij heeft met minder genoeg :) terwel ie voorheen 210 water met 8 scheppen kreeg , scheelt weer een stukje :D

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Sunnyday

Gaat hard eh meid zo'n dag is niets meer met je kleintje hahahah

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mamamakka........

Hahahha dat kan toch gebeuren meid,een weetje voor de volgende keer toch ;)

Volgens mij is jaimy er ook echt aan toe aan de papfles en een potje maar we mogen het niet voor hem dus we moeten nog wachten ;-(

6. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg

ja, heb vandaag ook al tegen mn baas gezegd dat ik wat anders ga zoeken, in maastricht zelf, want zie het niet zitten om gewoon 450 euro weg te gooien aan KDV en reiskosten... want nee die krijgen wij niet, en gezien het feit dat ze aan het bezuinigen zijn kan ik er ook geen bedrag bijkrijgen en dat soort sh*t... heb tot nu toe alleen maar sollicitaties hier verstuurd en vacatures bekeken.. das dan wel weer lekker dat het hier rustig is, en dat ik daar tijd aan kan besteden.... maar voor de rest is hier geen klap te doen.... en dan wil je idd gewoon naar huis... en dan kijk ik naar buiten en dan is het ook nog stralend weer...

moest mn baas wel op tijd melden van hoe of van wat.. hahahahaha.. nou weet nog wel iemand he yvetje

7. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Nou :)

Daarvoor wil ik zometeen een zomerhoedje kopen hahahaha :)

8. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Drukdrukdruk... Man heb helemaal geen tijd om mee te kletsen hier, het lukt me om ff vlugvlug te lezen maar dan houd het ook op hoor... Vind er niets aan maar is wel beter voor mezelf.

Hebben een heerlijk paasweekend gehad echt hele leuke dingen gedaan, lekker genoten van elkaar en het mooie weer.
    Vandaag besloten dat ik een poging ga wagen de laptop 's ochtends uit te laten. Men nl erg geneigd om dan te blijven zitten en zo komt er haast niets van mn hh. Ik doe het wel maar altijd maar enorm weinig en wil er verandering in brengen.
    Ga dus proberen om de laptop uit te laten 's ochtends, eerst gezellig met de meiden eten en aankleden en dan even wat in huis doen (is zeer tijd voor grote schoonmaak hier...). Vanochtend is het me gelukt!! Heb 1 kant van mn keuken helemaal onder handen genomen, echt niet even een stofdoek erdoor maar even goed overal achter en onder enz. Alle ongebruikte dingen wegdoen, enzenz. Daarna de WC nog geboend en ondertussen een wasje buiten opgehangen... ook nog even met zus gebeld en ergens tussendoor ook nog gevoed en verder de meiden verzorgd e.d.

Nu eindellijk even tijd genomen om bij te lezen en mail te checken enz. Zo meteen de laptop weer uit denk ik. Even met de meiden wandelen (elise heeft geen zin om buiten te spelen dus zal wel ff moeten wandelen dan komen we er iig wel even uit)
    en daarna nog even kijken of er nog wat puf zit om de strijk te gaan doen...stond vanochtend wel op mijn denkbeeldige lijstje... Zag hier trouwens iemand die ramen ging/ wou lappen....moet ik ook nodig weer doen aan de buitenkant... misschien een beter plan dan de strijk... kan ik die vanavond doen als de meiden slapen, ondertussen tv kijken.... mmm wel goed plan...
    Eng hoor lijkt wel nesteldrang... maar ben niet zwanger hoor mocht je dat gaan denken...tenminste...nee echt niet haha :)

Ga ik nu mn dochters tot bedaren brengen, die doen hier een wedstrijdje wie het hardst kan roepen/ gillen... mmm tja, dat krijg je met meiden... en een lol dat ze hebben!!!! leuk voor moeders ook...nou ja alles beter dan dat ze elkaar niet kunnen luchten....of jaloers zijn ofzo...

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Goofychick meis dikke knuff.

@Tacha pff 7 jaar en dan nog af en toe aan de borst nee dat gaat mij ook tever,ik wil hier als het allemaal lukt 1 jaar bv geven

pff hier een kind die niet lekker in zijn velletje zit,
    veel huilen echt krijsen,en dan helemaal verkrampen,en echt ontroosbaar,
    dus sorry kan weinig reageren hier vandaag

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    derona , anders moet je ff op www.oeiikgroei.nl kijken voorhet 12 weken sprongetje mss dat sylvano er ook we last van heeft ,zou goed kunnen toch :D ik persoonlijk vind het makkelijker als ik weet dat het een sprongetje is kan ik er makkelijker mee omgaan . succes dermee

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai derona

Dat is inderdaad minder meid,,,,,,ik hoop dat je kleine man snel zijn draai vind,nu ga ik zo met Noël naar de ha toe,volgens mij zijn ze allemaal wat rumoerig ;-(

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

wat heeft Noël????

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    thnx ik ga gelijk even kijken

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Nettie dat klinkt mij erg bekend,om s'orgens niet de laptop aan te doen,bij mij gaat de laptop stadaard aan als ik in de woonkamer ben,en idd dan ga je zitten en blijf je zitten hahahaha,

ik ga het denk ik hier ook maar proberen om eerst ja dat doe ik zowiso kids aan kleden naar school brengen,en dan eerst het huishouden te gaan doen,en dan pas achter de laptop te gaan zitten,

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh meiden hoor net op de radio morgen 25 graden :) kunnen we zwemmen :) of het badje voor rayn opzetten 8)

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sunnyday: kan je haar niet gewoon in de kinderwagenbak doen en dan gaan dan? Dat doe ik met Joshua wel hoor, anders kan ik wel heel lang wachten voor ik een keer weg kan :).
    Ja gaat hard he, zo'n dag. Heb ik ook hoor. Ben nu net klaar met dweilen en de dag is alweer bijna om.

@ Patrieske: ja een tas voor 70 euro doe ik echt niet hoor. Word mij veel te duur. Het maximum is echt 30 euro hoor.
    Ow ik hoop dat de kleine man nog even geplast heeft dan voor jullie weggingen. Ik hou je op de hoogte meid.
    Ik vind het wel meevallen hoor qua kwaliteit bij de Zeeman.

@ Mamamakka: hahahaha, jij boefje. :p
    Ow dat scheelt zeker een stukje zeg. Joshua drinkt gewoon de hele fles leeg met 8 schepjes Nutriton. De rijstebloem kan hij nog niet tegen.

@ Mikmak: groot gelijk dat je in Maastricht wat gaat zoeken.

@ Nettie: jij bent ook lekker druk zeg. HIHIHIHI.

@ Derona: ow meid. Dikke knuffel voor je kleine ventje hoor. Is niet leuk zo he?

Hier helemaal klaar met de benedenverdieping. Joshua is nu ook wakker, dus die ga ik ook ophalen. Andres heeft de halve maantjes van de trap gehaald, dus ik kan morgen gaan beginnen.
    Straks ook even beginnen met koken. Weet alleen nog niet zo goed wat ik ga koken... Ik denk dat ik rijst met kip, groenten en chicken tonight ga maken... Lekker makkelijk en ook niet zo zwaar, want Andres moet trainen vanavond.

17. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    7 jaar??????????????????????? :confused: (had eroverheengelezen bij tacha...) sorry hoor, dat gaat wel extreem ver hoor... Bah moet er niet aan denken... je wilt toch op den duur je eigen lijf ook weer terug enz....
    Ik heb Elise op haar 1ste verjaardag de laatste keer bv gegeven, heel bewust voor de laatste keer... ze kreeg toen trouwens ook alleen nog maar een ochtendbv en als ze erg verdrietig was omdat ze zich bijv. pijn had gedaan. Ik hoop dat ik dat met Mila net zo kan doen, maar na dat jaar ben ik er ook helemaal klaar mee, dan is mijn lichaam weer gewoon en geen voedingsbron meer...milkfactory closed....

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hopen dat je het volhoud, hier nog maar de vraag hoor... ben zeer slecht in dat soort dingen, dan heb ik bijv eens een bleh-dag en dan "mag" ik van mezelf eens een dagje afwijken en BAM hele voornemen weer weg want 1 keertje aan mezelf toegeven en ik ben weer verkocht.

Zullen we het samen proberen?? heb je een steuntje in je rug...

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    toch lappie niet uitgezet...zwakkeling dat ik ben... maarrrrr heb wél gewandeld en ff buiten gezeten, nu weer binnen, ben ondertussen aant voeden, staat nogal een windje hier dus buiten voeden was geen optie..sowieso niet echt trouwens hoor, hebben geen goede buitenstoelen daarvoor, dan gaar mila enorm raar doen en lukt het niet. dus nu binnen, met 1 hand typen en das best lastig dus stop voor nu maar weer even, zo mn eten klaarmaken (gevulde ciabatta...heeeerlijk.. met gehakt/ champignons, paprika enz. kaas erover en dan de oven in.....mmmm echt, als ik het zo opschrijf krijg ik al trek...

20. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Nee moet haar in de maxi cosi zetten want ik heb alleen een supermarkt op loopafstand, de rest met de auto of fiets(maar dat gaat natuurlijk nog niet)

Maar zat uiteindelijk om 15.30 uur in de auto. Mevrouw was wakken en had lekker een schone broek en gegeten en ze was lekker vrolijk. Ben dus voor de zomerhoedjes gegaan maar ben met allerlei broekjes en t-hirts en 2 hoedjes weer thuis gekomen :) man krijgt een beroerte als hij thuis komt ;)

Was zo zielig in de winkel ze moest heel hard persen en liep helemaal paars aan en moest huilen. Thuis zag ik weer enorme klonten ontlasting (ze krijgt lactulose hiervoor) en het bloedde een beetje echt sneu.

Ze zat op de ar voeding ivm spugen, maar hierdoor raakt ze zo verstopt :( heb dus lactulose gekregen, maar dat mag je niet continu gebruiken voor de darmen. Ik heb net gelijk maar omneo gehaald, even kijken of het spugen niet erger wordt :cry:

sorry voor het lange verhaal :oops:

Deel Deze Pagina