Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Mamamakka: Ja dat vraag je je dan af he.. Ik weet verder nog niets, ik zal vast nog wel wat er over horen.. Had van meisje tegen over ons gehoord dat ze ook een hond hadden en die hebben ze ook dood geschoten :(

Goofychick: T gaat alweer wat beter met d'r.. Maar ze jammert af en toe nog wat.. Ach, morgen een betere dag.. Wij zijn ook niet elke dag vrolijk ;)

Iloveandres: echt wel.. En ik dacht we hier nog wel zo goed woonde..

Patrieske: We wonen in leeuwarden.. Oh nou ja, kan gebeuren toch?
    Nee niet in de straat.. Als je uit onze straat loopt, heb je een klein parkje met wat speeltoestellen en daar loop je door de straat dan ben je er.. Dus heel dicht bij!
    En Friesland is geen buitenland hoor :p
    Ik ben opzich niet zo bang.. Maar het meisje tegen over ons wel.. Die woon met haar huis weer net in de andere straat en die heeft zelfs haar bel er al afgehaald.. Zielig!
    Feetje, euhm, heb ik een pakje van mijn vader van gekregen en zelf gekocht en een t- shirtje.. Hebben heel leuk spul.. Ook voor boys :)

2. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0

CB zeg vanaf 6 maanden, maar ben bang dat Iris hier ook eerder aan toe is vooral omdat ze al op 4 flessen zit.

Zo morgen 25 graden? Altijd nog even afwachten, nou eerst werken en dan therapiën (onkruid tussen de tegels weg halen :) )

Het is echt verschrikkelijk, zo wie zo mensen zomaar vermoorden is erg maar ook dieren :evil: ....ik kan daar nooit zo goed tegen...net zoals onschuldige kinderen/babies bah

3. winter15

winter15 Niet meer actief

Hey Meiden,

Bedankt voor jullie reacties over het aantal flesjes en waarom..!!

Heb een beetje een baaldag omdat ik morgen moet werken...bleh...kan het niet van me afzetten, heb er mijzelf mee natuurlijk, want geen idee hoe dat morgenochtend gaat lopen, vroeg eruit, spullen mee, meisje wegbrengen naar het KDV en dan ook nog werken...bleh..
    pas nog niet eens in mijn nette kleding...dus ook geen idee wat ik morgen aan moet doen.. en het wordt nog mooi weer ook...snik snik..
    sorry zal nu ophouden met het zelfmedelijden..

@Merleq: ik PB je nog wel even, maar in Vathorst staan wel veel van dat soort woningen die jij mooi vindt..maar denk je dat je echt last zult hebben van de snelweg?? Weet het niet, heel Vathorst ligt natuurlijk naast de A28 en de A1..

4. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    @Sanne: dat kan ik me voorstellen. Alleen het idee dat ik iets moet de volgende dag, zorgt al voor stress. Opstaan, hoe kom je uit met voeden, zonder je uk op stap... En dan moet jij je dochter ook nog naar het kdv brengen... Het komt vast allemaal goed: succes!

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Aaarghhh! Niet alleen heb ik aan 170 euro kleertjes gekocht voor Nona op internet daarstraks :rolleyes: Nu ook nog flesjes gaan kopen, én 3 zomerjurkjes, een shortje en een tshirtje voor haar :D Erg he!!

Wat is het mooi buiten! Hopelijk morgen hier ook nog zo mooi.

@Derona & Patrieske: veel beterschap voor jullie ventjes meiden!

@sunnyday: ik ben zoooo benieuwd naar de naam van jouw baby .. :)

@Hoedje: Net weer enkele gepast maar ze zijn allemaal te groot!! Ik wil een mooi zomerhoedje voor mevrouw die nú al past.

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oh was Sanne vergeten: Meid ik begrijp je heel goed hoor. Maar alles komt goed alleen de eerste keren is het wennen. Maar denk aan de glimlach die je zal zien als je haar weer afhaalt van het kdv! En ze weten daar echt wel wat te doen hoor. En idd het is nogal een geregel en gestress dat is nu eenmaal zo met babies he, maar het komt allemaal goed meid probeer rustig te blijven en goed te slapen vannacht ;)
    *knuffel*

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Oh trouwens vergeten zeggen dat nona daarstraks maar liefst 4,5uur tussen haar voedingen liet! Heeft ze nog nooit gedaan!

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Wij hebben een zonnehoedje van Ralph Lauren.. Een roze, echt heel schattig :) Zal wel eens foto maken en dan posten..

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    MacG haha een ongelukje hij brengt je vast veel geluk

Yvette Tess krijgt ook fruit en vind het heerlijk net heeft ze peer gegeten.
    Diksap krijgt ze al een 2 weken toen ze zo aan het hoesten was daar drinkt ze ongeveer 100 cc van op een dag en ook dat vind ze super lekker.
    Ze begint te lachen als je ermee aan komt en haar luiers en darmpjes zijn super.

gillen dat doet Tess ook sinds dit weekend...en hard hihihi

mikmak ohw jee niet leuk werken.

Joyoce getver wat ene nieuws

Kleertjes nog heel weinig zelf gekocht heel erg veel gekregen maar wat ik heb gekocht H&M Villa Happ Zeenman prenatal en een kinderkledingzaak hier in de buurt

10. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @Sanne: ja vervelend he? Werken, een dagje zonder je kindje en dat je nog 'steeds' niet in je oude kleding past!! tenminste dat heb ik wel :oops: Ik heb wel kleding erbij gekocht (2 maten groter) maar niet op gerekend dat het nu al zo'n mooi weer zou zijn, dus heb ik maar 2 nette korte mouwen.

@tacha: mijn dochter heet Iris :) :) oh heb dus ook net zomerhoedjes gekocht maar zal dus ook allemaal te groot zijn (nog niet kunnen passen)vond het zo'n zonde om een maatje van nu te nemen omdat ze zo snel groeit :(

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Derona.........Noël heeft waarschijnlijk een blaasontsteking,ik moet nu morgenvroeg zijn urine opvangen en dan tussen 12.00 en 14.00 bellen voor de uitslag en als daar niets uitkomt dan moet hij bloed laten prikken,dat vind ik wel erg en ook natuurlijk bang wat er uit komt,maar goed hopelijk is het morgen gewoon een blaas ontsteking..........Hij heeft steeds in de avonden hoge koorts en tegen een uur of 00.15 is het weer weg zonder zetpil,en dat is nu al bijna iedere avond vanaf het weekend dus ik had nu zoiets dat ze maar even verder moeten kijken,en ook is het ons opgevallen dat hij nog maar heel weinig plast dus misschien toch dat,maar goed de ha was het nu wel met me eens dat hij vanaf zijn buikgriep steeds aan het kwakkelen is.
    Heeftd e ka nog gebeld meid?
    lekker hoor wat je gaat maken,wij eten gewoon aardappels met snijbonen en spek ;)

Hia patricia.......Nou hij had niet meer geplast en ook niet bij de ha,de ha zat allemaal verhaaltjes te vertellen met dat potje onder zijn piemeltje,en hij zei steeds tegen haar,hij doet het niet hij is stuk hahahahah,maar goed morgen vroeg ga ik er heel vroeg uit en hem meteen veel te laten drinken en er dan meteen boven op te zitten met dat potje,ik heb hem nu ook uitgelegd dat het heel belangrijk is dat hij in het potje plast.
    Chips dan tref ik gewoon de verkeerde dingen dan,bij komen er 9 van de 10 keer van die bolletjes op,ik was in de ariel ,wel altijd met vanisch.

Hai mamamakka......lekkerz eg,maar ik vond het weer vandaag ook heerlijk,bedje opzetten doe ik nog niet omdat noël nog steeds aan het kwakkelen is :(

Hai Sunnyday........Wat rot dat ze zo moeilijk kan poepen meid,erg sneu zeg ;-(
    De omneo helpt daar ook wel in mee hoor,misschien dat het dan beter gaat,zielig zeg met bloed erbij,geef ze maar een dikke knuf.
    En geen sorry zeggen voor lange verhalen daar houden wij hiervan hahahah

12. winter15

@MacG, Sunnyday en Tacha: thanks meiden!! Tsja..is niet anders he? komt toch een keer dat moment..maar waarom moet dat nu net morgen zijn? ;)

@Tacha: haha, ja leuk he shoppen voor de kleine meid!!

Ik heb heel veel via kleertjes.com besteld van Noppies en Cakewalk, cakewalk is vooral veel roze en echt meisjesachtig, koop het wel gewoon in de sales hoor anders te duur!
    Voor de rest ook veel Name-it (via www.amazingkids.nl) en ook van de Hema! en heb net een leuk merk ontdekt dat heet Z8! ontzettende leuke kleertjes ook (ook duur dus niet TE vaak, haha, kan ook niet meer met mijn aankomende part-time salaris :( )

13. winter15

@Sunnyday: haha, nee precies..dan koop je wat nieuws en dan wordt het warm weer, haha!
    maar de airco zal morgen wel weer staan te loeien dus kan gewoon winterkleren aan morgen..zucht..;)

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Ja ik ben zo doos die dat niet kan volhouden maar wil het wel gaan proberen idd,
    idd zullen we mekaar erin gaan steunen hahaha,jammer genoeg kunnen we mekaar niet erop checken hahahaha

15. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Deze heeft Sidney ook :)

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske aaah wat zielig zeg als hij blaasontsteking zou hebben

enne ik weet niet wat ik ga eten vanavond,hahaha want we hadden geen boodschappen gedaan van het weekend en heb nu niks in huis zelfs geen brood,

en manlief is uit zijn werk gelijks door gegaan naar zijn pa omdat zijn broertje jarig is,en is daar lekker aan het eten etc,en ik heb geen geld hier heel fijn allemaal haha,dus ik heb niet gezegd wat ik ga eten volgens mij whahahahahahaha

maar wat jij gaat eten is ook lekker hoor :D

17. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Dit is het pakje van feetje.. Blijft echt mooi in de was, helaas net wat te laat aangetrokken maar goed, past nog net..

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

owh wat lieffffffff

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    gaaap zit er doorheen vandaag. Jamie is dwars. Wil niets waardoor ik ook niets kan. Te veel gedaan vandaag. Een te groot stuk gewandeld waardoor mijn buik weer pijn doet.. grr rot keizersnede. Ook morgen laatse keer zwangerschapsuitkering en dan moet ik heel wat weken wachten voor ik van de ww mag vangen, zijn nog steeds aan het beslissen de idioten grrr..... Hoop dat het financieel gaat lukken, baal er weer van dat ik ben wezen shoppen.

Zo dat was mijn geklaag eventjes..

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

wat vervelend zeg meis,

een super dikke knuff van mij

Deel Deze Pagina