Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sunnyday welkom nog :D

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Joyce.........Nou dat is nog aardig dichtbij hoor ;-(
    Hebben jullie inmiddels al meer gehoord?
    Ja ik begrijp dat dat meisje heel erg bang is,als Mart hier een avond weggaat dan doe ik ook meteen de rolluiken naar beneden en maak voor niemand meer open.
    Nee dat is geen buiten land ;),zei het net al tegen mart ;)
    Ow ik ken het niet ik zal eens gaan kijken op het net,bij Google zal ik wel een link gaan vinden ;)

Hai Sunnyday...ja zou de Kindrarts niets gezegd hebben dan zou ik nu waarschijnlijk ook met de papfles zijn begonnen maar wij wachten dus tot 6 maanden dan geef ik hem wel wat extra water tussendoor.

Hai sanne..meid die eerste paar keer omje ritme en je draai te vinden met overal op tijd zijn dat komt wel maar dat is nu allemaal even vervelend.......en dan de hele dag zonder je meisje dat is ook rot.........
    Ik weet niet wat voor werk je doet misschien nog een leuk iets wijder jurkje liggen?
    Geen sorry zeggen lekker van je af klagen meid.

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sunnyday: ow vandaar. Dat is wel jammer dan zeg.
    Wat zielig dat ze zo verstopt zit zeg.
    Joshua heeft dit ook gehad, alleen hij had nog geen lactulose gekregen en ik ben toen overgestapt op de Nutrilon Omneo en dat heeft echt heel erg goed gewerkt. Denk dat het bij je kleine meid ook wel gaat werken.

@ Joyce: kan ik me voorstellen meid. Ik hoop dat je je snel weer veilig voelt.
    Ben benieuwd naar je foto meid.
    Mooie foto zeg. Wat een schatje!!!!

@ Sanne: graag gedaan hoor meid. :D
    Meid, het komt vast allemaal goed morgen. Ik denk dat je je zorgen maakt om niets :D
    Dikk knuffel meid.

@ Tacha: jeetje 170 euro!!!! Als je geld teveel hebt, mag je het ook wel aan mij geven hoor. Hahahahahahahahahahahahahaha. :)
    Wat goed dat ze zo lang tussen de voedingen liet zeg. :whistle:

@ Patrieske: hahahaha, "hij is stuk" . :) Geweldig die kinderen.
    Groot gelijk dat je er morgen vroeg uit gaat en hem heel veel laat drinken meid.
    Bolletjes? Ik heb nog nooit bolletjes op zijn kleding gehad... Ik was ook met Ariël de vloeibare vorm en als wasverzachter gebruik ik nu 2 weken de natuurazijn. Bij de witte was gebruik ik ook Vanish. Moet trouwens weer nieuwe Vanish hebben...
    Ik denk ook dat je mij bedoeld met dat eten Patrieske... Het was echt heerlijk, maar wel pittig... denk dat ik er last van ga krijgen, maar ffies afwachten dus...
    De kinderarts heeft inderdaad gebeld. Ik mocht het nog wel even aankijken. Had alleen het idee dat de assistente het verkeerd begrepen had. Volgens mij dacht die dat ik dacht dat het door de voeding kwam, maar dat is niet zo.
    Maargoed, ga morgen toch naar het inloopspreekuur van het CB, omdat ik het idee heb dat Joshua een lichte voorkeurshouding naar links heeft en dan vraag ik het daar gewoon nog een keertje na.

@ Derona: dat is wel balen dat je niets in huis hebt, heb je nu geen honger dan?

@ Mamalijntje: ja ze gaan pas bezig met de beslissing als je je verlof uit bent en vanaf de dag dat je WW in zou moeten gaan. Dat heb ik ook helaas. 4 mei uiterlijk krijg ik mijn WW gestort.

Hier net heerlijk gegeten en Andres gaat zo de vaatwasser inruimen. Ik heb hem al voor een deel ingeruimd, maar Andres gaat de rest erin doen.
    Hij hoeft vanavond toch niet te trainen en hij heeft ook nog niets van zijn werk gehoord, dus tot nu toe is hij nog steeds vrij morgen, dus hij kan morgen mooi mee naar de basisschool voor de rondleiding.

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iloveandres ja heb wel trek nu,maar mag bij mijn schoonzusje en broer gelukkig eten :D

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai derona.......Hahahah nee dat was Patricia die dat zei,jeetje ik ben echt heel erg vandaag,ik weet niet wat het is ,haal iedereen doorelkaar :oops:
    ja weet je het is natuurlijk heel zielih als hij dat heeft maar ik hoop het wel,dan krijgt hij een AB kuur en dan is het over,want als hij het niet heeft moet ie bloedprikken en dan ben ik weer zo bang dat er iets meer is,maar goed we wachten maar eerst morgen af voordat ik allrei rampscenarios maak in mijn hoofd,dat heb ik net al gehad,noël zat te stikken in een stuk spek,hij liep helemaal rood aan,ik begon te schreeuwen en hem op zijn rug te meppen,gelukkig is Mart heel rustig en stopte zijn vingers bij hem in zijn keel en hij krege het er niet uit,ik was in paniek naar buiten en ik hoorde hem overgeven,Mart had hem van achteren heel hard in zijn buik geduwd en toen kwam het eruit,ik schreeuwen tegen Mart dat hij met zij kloet spek en er komt geen spek meer in huis,maar toen keihard huilen want jeetje als ik alleen met hem ben dan was hij gestikt ik kan helemaal niks,ik ga nu informeren voor kinder ehbo te doen want ik ben echt iemand die overd erooie gaat,kwa stikken dan he.
    Maar goed,je hebt dus niets in huis ook niet wat blik gerei dan?
    Jammer dat je zo ver weg woont anders was je lekker hier komen eten,ik heb nog een bord vol spek over niemand krege het meer [-X

Hai Joyce........Dat is echt een mooi pakje zeg,en ook een mooi beepje :)

Hai mamalijntje.......Jeetje rot he als ze zo dwars zijn :(
    Maar wat betreft de WW ze moeten je na 2 weken al een voorschot gaan geven,als je er zeker van bent dat je WW krijgt dan moeten ze je na zw uitkering na 4 weken al 2 weken betalen en dan na 4 weken gewoon waar je recht op hebt je mag niet langer hoeven te wachten als 6 weken,dus blijven bellen ik belde iedere dag en had het een weekje te laat nu moet ik 22 april weer beuren en ik ben nu al aan het bellen :evil:

Hai patricia...ja die noël die kan er wat van hoor hahahah,laats zei ik ook toen hij zo was gevallen en de volgende dag weer bijna viel zei ik,til je voeten nou eens goed op,wat denk je dat die zei hahahah,mijn tenen zij nie goed hahahah :)
    Was je gewoon op 30 graden,dan snap ik dat niet ik heb dat heel vaak vandie bolletjes op hun kelding :cry:
    zja ik bedoelde jou ook,ik ben heel erg vandaag :oops:
    Ik hoop dat je er geen last van krijgt meid.
    Oke wel fijn dat hij heeft gebeld maar volgens mij weet je niet echt veel meer of begrijp ik dat verkeerd?
    Goed dat je even naar het CB gaat meid,je moet er echt snel bijzijn met een voorkeurshouding.
    Naar de basisschool moet je je kleine daar nu al voor opgeven?

6. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @Derona: Dankjewel!! :D

@Joyce: wat een leuk pakje en een mooie meid!!

@mamalijntje: heeft Jamie last van een sprongetje?? Iris denk ik wel hoor ontzettend veel huilen en niets is goed. Heb dr net even op bed gelegd werd niet goed van het gekrijs en ze is gewoon in slaap gevallen! dat doet ze anders nooit :)

@Patrieske: sterkte met je kereltje!! Blaasontsteking is echt niet fijn

@sanne: gelukkig hoef ik maar een halve dag morgen :) kan ik thuis snel omkleden.

nou ga Iris weer uit bed plukken en in badje doen, ik hoor haar namelijk weer

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: ow gelukkig maar meid.

@ patrieske: ow meid, dat is schrikken zeg. Ik ga ook kinder-EHBO doen hoor. Ik mag dit gaan doen, zodra ik gekoppelt ben aan een gezin via het gastouderbureau. Dan hoef ik maar 35 euro te betalen ipv 65 euro. Maar meid, het is echt niet zo, dat jij niets kunt hoor. Je kunt heel veel, maar in dit soort gevallen raak je gewoon in paniek, dat zou ik ook hebben...
    Dikke knuffel meid.
    Hahaha, mijn tenen zijn niet goed. :)
    Ik was op 40 graden. De wipper was ik wel op 30 graden, maar de rest was ik allemaal op 40 graden.
    Nou, de kinderarts had gezegd tegen de assistente dat ik het wel een tijdje aan kon kijken en dat het niet van de voeding kwam. En toen had ik zoiets van: heb jij wel begrepen wat ik bedoel??? Maargoed vraag het morgen gewoon nog een keer bij het CB.
    Joshua is al ingeschreven op de basisschool. Het hoefde niet persé omdat er nu nog geen wachtlijst is, maar ze had me wel geadviseerd dat als ik nu al wist op welke school we Joshua wilden hebben, ik hem gewoon nu al in kon schrijven, dus dat heb ik gedaan. Ook omdat onze wijk echt op dit moment een enorme babyboom heeft.

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
  9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Ilovea: Wow nu al op de basischool-lijst?! Dat is snel haha! Jammer dat de ha je niet echt heeft kunnen helpen..

@mamalijntje: Balen van je baal-dagje meid. Ook ik heb af en toe nog last vd KS. Knuffel!

@Derona: Hier wel net boodschappen gedaan maar we hadden geen zin om te koken dus gewoon wat boterhammetjes gegeten haha.

@joyce: OOOOW dat is een mooi pakje!

@Sunnyday: Mooie naam!

@Sanne: jij ook baby-shoppen verslaafd zie ik :D Zeker die buitelandse winkels hebben zo'n mooie spullen, en dan komt er dus een boel verzendingskosten bij jammer genoeg :rolleyes:

@Laptop-verslaafd: Hier doe ik meestal eerst al mn huishouden, maar vandaag niet. Was zo lui! Heb enkel de was gedaan en de afwas :rolleyes: Maar goed, morgen maar weer lekker poetsen want zo kan ik het ook niet laten!

10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Patrieske: ow mss een blaasontsteking? Drinkt ie wel genoeg dan tussendoor? Hopelijk gaat het snel over meid!

11. winter15

winter15 Niet meer actief

Weer een nieuwe maandfoto van gisteren!!! Je ziet haar groeien :)

12. winter15

@Joyce en Tacha: mooie foto's, mooie meiden!!

@Sunnyday: lekker half dagje ! kun je ook nog even lekker genieten van het weer :)

@IloveA: thanks! goh..nu al een basisschool, wij zitten nog te twijfelen welke basisschool we graag zouden willen voor de kleine meid!

13. winter15

@Mamalijntje: ahw wat lastig zeg, knuf!
    @Derona: dat is altijd lekker eten bij een ander :) Eet smakelijk!
    @Patrieske: heb je al gePB-t, maar idd een jurkje moet nog wel kunnen..
    ik ben ook zo'n muts die de dag ervoor nog niet kan besluiten wat aan te trekken, dat kan ik pas op de dag zelf, weet nooit waar ik dan zin in heb...dus daar moet ik morgen ook even extra tijd voor vrijmaken...denk dat ik maar tegelijk met vriendlief om 06.00 moet opstaan anders red ik het nooit, haha!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zie weer prachtige fotos voorbij komen!! mooie kids hebben we ook he!

En baaldagje inmiddels weer voorbij. Jamie ligt wel te huilen in zijn bedje maar hoop dat het hem een beetje uitput. Voel me alweer ok hihi thanks meiden

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Tacha: hahaha, ja snel he? Maar deze school is echt heel erg gewild en nu ben ik in iedergeval zeker van een plaatsje voor Joshua. ;)
    Mooie foto en wat een leuk filmpje zeg. Is het met de mobiel gemaakt?

@ Sanne: leuke foto zeg. Ligt het nou aan mij, of heeft je kleine meid van die lekkere lange beentjes? :D
    Hahaha, ja ik weet het, ben er vroeg bij, maar nu weet ik zeker dat ik een plekje heb op de school waar ik hem op wil hebben.

@ mamalijntje: Meid, wat fijn dat je je alweer wat beter voelt. Ben ik echt blij om.

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pffff kom effe kijken weer 3 blz erbij en ik ben zo moe zo'n zware rotdag op mijn werkgehad, na een week is het weer net alsof ik nooit ben weg geweest........grrrrrr
    Vriendliegf geeft nu Tess de fles dus ik kan effe bij beppen met jullie ze was net geschrokken hij gaf een grote mond tegen de hond ze was echt ontroostbaar zo zielig.

Ga in ieder geval vroeg naar bed

Sanne wat wordt elle nova graat en wat een lange beentjes heeft ze zeg.

Joyce Wat ene schatig pakje heeft sidney aan.

Tacha wat leif die armband, Tess heeft er ook eentje sinds vorige week past ze hem had hem alleen met babyzwemmen even af gedaan.

Zo heb net de kinderwagen omgebouwd was nog een helskarwei zeg was natuurlijk de beschrijving kwijt omdat mijn schoonmoeder in de kasten heeft gezeten maar gelukkig was het op internet ook te vinden.

Ze zat er net even in en ze ws dan al zo groot wat gaat het hard zeg.

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

hier nog even 2 foto's weer van mij.

Bij deze foto ligt Joshua in de box en issie net in slaap gevallen, nadat hij gespeeld heeft. Hij ligt heerlijk met zijn beentje buiten boord. :)

Deze foto is eergisteren gemaakt door mijn mannetje. Niet echt de mooiste foto, maar er komen er vast nog veel meer. :D

18. winter15

@iloveA: ahw...leuke foto's! ja, mijn meisje heeft in verhouding lange beentjes..
    Aanstormend topmodel denk ik :)

@Journey: Gelukkig is je werkdag weer voorbij dan! Heb je de buggy-inzet er al opgezet?
    Ja, dan gaat het echt snel he?

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @sanne: leuk elke keer dezelfde foto, dan zie je haar idd groeien, leuk man! Mooi meiske ook!!!

@journey: balen zeg zo'n rotdagje op je werk, moet je morgen alweer? sterkte ermee iig! Wat sneu is dat he? als ze zo schrikken... Heeft Mila ook al eens gehad, écht enórm zielig is ze dan.
    Nu al de kinderwagen bak eruit? tjonge dan worden ze echt groot he? Ben blij dat ik Mila nog in de bak kan hebben en dat zij dat ook nog prima vind...Het gáát al zo rap... maar ja soms kun je niet anders. Was Tess eruit gegroeit al dan?

Hier alles lekker in rust. Beide meisjes in hun eigen bedje en tijd voor onszelf, kan er zó van genieten dat ook Mila al 's avonds slaapt in haar eigen ledikant, Elise deed dat echt nog niet met deze leeftijd... Hopen dat ze zo blijft doorgaan, al vrees ik voor morgen... ze krijgt dan de prikjes, dus ben benieuwd...

En dan even spam van onze slapende meiden... Elise slaapt vanaf vandaag op een echt kussen... Ze was er eigenlijk nog te klein voor toen ik m kocht maar nu ze de laatste tijd op een klein kussentje sliep dacht ik er ineens weer aan dat ik m nog in de kast had liggen, zo'n speciaal kussen voor peuters/kleuters, en ze vond het toch leuk joh! En zo te zien slaapt het enorm lekker!! Okay, ze komen straks zet ze nu even op de comp en online, zie je ze zo!

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Bij deze onze slapende meiden... heerlijk om te zien toch? *sprak de trotse moeder...*

Deel Deze Pagina