Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    En dit vond Elise een leuk grapje... ( en Mila ook als je die kleine smile van dr ziet...) eventjes je kont keren en dan spoken de dames van alles uit...ga mn handen vol krijgen als Mila straks ook gaat lopen ben ik bang...

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Wat een rust hier..... hello!!! where is everybody...

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @Tacha en Journey Ik wil ook een armbandje kopen voor Iris, maar ben bang dat ze er nog te klein/jong voor is ivm verliezen

@iloveandres: Wat een lieve foto's, vooral met het voetje uit de box :)

@Sanne: ja heerlijk he? vooral met het mooie weer!! ik werk 2 hele en 2 halve dagen. Zou graag nog een dagje minder willen, maar dat lukt helaas niet. :(

@Nettie: wat een prachtige meiden en wat ziet Mila er zomer klaar uit hahaha :)

Nou zal ook maar eens snuffelen naar een mooie foto van mijn meid en dan bekijken hoe ik het erop krijg :D

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske sorry moest even lachen,want ik ben net zo muts.
    k zou ook in paniek raken en Roelof blijft dan altijd heel rustig,
    ik heb al een keer meegemaakt maar dat hoop ik nooit meer mee ta meken
    we hadden een krabpaal met een gat in het midden waar ze dan in kunnen liggen,.toen Délano kleiner was dacht hij leuk laat ik mijn hoofd daar eens in steken,nou hij kreeg zijnhoofd erniet meer uit,en ik helemaal in paniek,gelukkig zijn hoofd eruit gekregen,maar je kon me bijna wegbrengen zo geschrokken

en ja idd een ab kuurtje en het is over,

dikke knuffel voor Noél

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Owh wat super liefffffffffffffffffffffff

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    thanx sunnyday.. :thumup: ben het zeer zekr met je eens dat het mooie meiden zijn...
    Welkom hier trouwens, volgens mij had ik dat nog niet gezegt he? :oops: Gezellig dat je erbij bent, veel kletsplezier hier (gaat vast lukken als je het bij kunt houden... :) )

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @sunnyday: ik doe het altijd uploaden met mijnalbum.nl en daarna in een bericht plaatsen met img, maar weet niet wat jij gewend bent, veel hier doen het ook met photobucket....

@derona: thanx.. ja en dan te bedenken dat ik hier helemaal niets mee te maken heb he? heeft Elise spontaan zelf gedaan, Mila vind het alleen maar leuk, hoe meer aandacht van Elise hoe beter, ze begint zelfs te mopperen als Elise weer bij haar wegloopt.... :) Hoezo zusterliefde...

8. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Nettie eerst wat een leuke foto's zeg echt 2 peacht meiden.
    Tess kon nog wel maar ze tijgert elke keer naar boven kwam dan tegen de rand aan en zette het op een brullen heel irritant om daarmee boodschappen te doen, de laatste 2 weken zat ze constant in de maxi cosi op de wagen dus heb ik hem lekekr omgebouwd ne kan ze lekekr in de warme voeten zak met parasolletje lekekr rondkijken ik laat haar er toch nooit in slapen dus daarom heb ik het maar gedaan.
    De beschrijving geeft 74 cm en 9kg Tess is nu 7,5 dus anders had het nog een maand gegaan want ze groeit meer dan een kg in de maand.

Iloveandres wat een leuke foto's zal morgen eens aan vriendlief vragen om een foto van mij te maken met mijn kleine droppie.

9. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sanne: ja lief he? Hahahahaha, ja ze kan zo mee doen met Hollands Next Topmodel. ;)

@ Nettie: je mag zeker trots zijn op je slapende meiden. Wat een schatjes zeg. HIHIHIHI.
    Hahahaha leuk zeg die foto met die zonnebril en pet. Geweldig.

@ Sunnyday: hahaha, ja geweldig he die foto. Vandaag lag hij met zijn handje buitenboord. :)
    Ben benieuwd naar jou foto. :D

Joshua ligt nu op bed heerlijk te slapen. :D En ik ben ff rond aan het kijken en aan het solliciteren. Ik moet echt een aantal keren solliciteren en moet me ook nog bij minstens 5 uitzendbureau's nog inschrijven...
    Dus dat ga ik van de week ook nog maar even doen...

10. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    jaaaaaaaaaaa gelukt hahaha :)

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ sunnyday: aaaaaaaaaaaaah wat lief zeg!!!!! Wat een schatje. Geweldig ook die foto in de auto. :D:D

12. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @journey: thanx...
    Aha vandaar de wandelwagen al... ach en rondkijken vinden ze nu tochsteeds leuker. Ik had Mila gister ook al een beetje rechtop in de kinderwagenbak doe dat wel vaker als ze buiten staat, met een kussen of voedingskussen en dat vind ze ook geweldig, dus zal hir ook niet al te lang duren mt de wandelwagen, al zal het bij haar niet aan de lengte liggen...ze groeit niet echt vreselijk hard...
    foto's zijn altijd leuk, ben benieuwd!

13. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Sanne: Wat cute die groeifoto's he!! Echt een model idd!

IloveA: Oooh die ene foto met zn beentje uit de box hihi zo lief :D

Sunnyday: Jij hebt ook een prachtig meisje hoor! Dat zonnebrilletje!

Nettie: Wat een blonde stoten toch! En zo ondeugend hahahah :)

14. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @iloveandres: ja geweldig he? ze keek echt om hoog van wat ziet alles er anders uit hahaha :)

15. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @sunny: wauw!!!! ook al zo'n mooie dame!!

@tacha: thanx!! ben ook zeer trots op onze blondjes! en idd ontdeugend...dát zijn ze!

16. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @ Tacha: ja lag dubbel toen mijn man daarmee thuis kwam, hij is nog wel iets te groot hahaha:)

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Sunnyday waauw wat een leuke en mooie foto's zeg

18. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @Nettie & Derona: dankjewel!! Ze is ook een echte boef hoor, een dametje met pit. Maarja dat maakt het ook allemaal interessant, zal me niet zo snel vervelen hahaha :)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En lijken de mannen op elkaar???

Sylvano die zijn duimpje steeds meer lekkerder vind :D

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007