Hey dames... Heb momenteel (weer eens) weinig tijd om hier te komen.. We hebben sinds vrijdagavond al onze nieuwe pup.... dus ffies druk..!! Ons beestje is trouwens overdag al helemaal zindelijk.. en meldt zich al wanneer hij wat moet doen... maarja... kost toch even tijd.. 3 kinderen opvoeden Bones kan iig al "hier" en "zit"... Mijn zoontje is er helemaal gek op... Ben trouwens sinds uhhh zondag met die kuur begonnen voor mn dochtertje.. ze krijgt s'-cohtends GLA capsules (merk: solgar) en 2 druppels vitamine E (merk:solgar) voor haar huid en s'avonds 1,5 schep van die probiotica Orthiflor start voor haar darmen. Weet niet of het toeval is, maar eerst poepte ze maar 1x in de twee/drie dagen.. net alsof ze haar voeding "stapelde".. en hier last van had.. (nu hoeven bv kinderen niet elke dag te poepen.. maar toch..) Nu heeft ze elke dag gepoept... soms zelfs 2/3 keer.... en is ze gelijk weer vrolijker... en niet meer zo "plankerig"... (wat ze al vanaf het begin is...).... Misschien komt het door de olie uit de capsules... maar het interesseert me niet... als het maar helpt...!! Mijn 3 kinderen slapen nu... dus probeer ik snel nog ff terug te lezen.. xxmona
Ramona: Welkom terug we hebben je gemist Post je eens een foto van Bones? Super dat het zo goed gaat! En ook met dat kuurtje voor je meisje!
vorige foto was dus NIET bones... maar plaatste hem al voordat ik je reactie gelezen had.. Twee boefjes samen...!!
hahaha pakje is nog van mn zoontje geweest... vond dat het wel kon ook voor een meisje.. kijk maar deze foto is van 4 april 2007!!
hahahaha ja inderdaad... maar ach... die oudste (die van 31 jr)kan beter naar een ZMOK.. (zeer moeilijk opvoedbare kinderen)
Daar moet je NIET aan beginnen hoor....!!! voor je het weet wil hij ook constant voetballen.. en sta je elke zaterdagochtend in de kou....... (hier zie ik die bui ook al hangen...... ook al kijkt mn dochter ook vaak naar voetbal.. en fluister ik haar in.... NEEM GEEN voetballer....)
Hahahaha Ramona, geweldig.....hihihihi..........tja hij is er al aan verkocht, zei al dat ik dat in mijn buik voelde, nieuwe spits van het nederlands elftal.......pffff elke zaterdagochtend.....jaaaa.....maar daar hebben we papa's voor toch??????
wahahahahahaha ja daar hoord die van mij ook bij,en die is trouwens ook al 31 hahahahahaha @Goofychick super leuke foto,maar heb je nu nog de slingers hangen van de geboorde van Sven???
Hai Patricia.........Dus eind deze week weet je meer meid,spannend dan allemaal. Hahahha dat is inderdaad zo,het heeft mij ook heel wat tranen gekost hoor,maar goed wat je al zegt jou kleine komt al met andere kindjes in aanraking,maar het is ook fijn als je een creche vind dicht bij je school datz e al wat kindjes kennen waarz e mee door stromen naar de kleuterschool,dat vind ik dan,het ligt ook aan de leeftijden hoor,Noël is de middelste van de klas dus het ligt eraan wie er rond hem tijd mee doorstroomt. Meid je straalt helemaal op de foto dat maakt je toch al mooi of niet dan,tenminste dat vind ik dan hoor,als iemand straalt dat vind ik het mooiste aan een persoon. En dan zo'n knappe vent naast je Ik ben aangenomen 1 meid kan ik beginnen die weke later dan . Hoe was de rondleiding? Hai mamalijntje........duw weer lekker vroeg wakker,jullie hebben een vroege vogel zo te lezen..... lekker zeg dat je man thuis is en dat jullie kunnen genieten van de zon,mijn moeder is nu hier en dan gaan we vanmiddag als de pedicure is geweest lekker wandelen. Hia derona........Wie ik,ik zou niet durven,gniffelllllllllllllll hihihihi. Ow jij hebt het ook hardhandig gedaan,huilde die niet daarna? En wat heb je nou gisteren nog gegeten?
@Patrieske,ja ik heb het hardhandig gedaan ik denk dat kindx gaat stikken hahahaha,ja hij moest al huilen toen hij met zijn hoofd vast zat gats moet ik nu echt niet meer aan denken, netzoals laatst bij de Kijkshop dat hij zomaar weg was,en stond hij alleen op de roltrap ik en Roelof zeiden erwat van en hij was bijna boven draait zich om en struikeld,en valt zo naar beneden,wel 4 koprols gemaakt,bah bah en nog eens bah hahaha gelukkig goed afgelopen maar toch wil er liever niet meer aan denken
Hia Goofychick.......ik snap dat je schrok meid,als ze dan ineens een paar uurtjes langer slapen,ik had dat ook die eerste keer hoor meid,dat is een hele normale reactie......hoplijk gaat hij deze uren en misschien wat langer een beetje aanhouden. Als ze gewoon platliggen dan mag het toch wel langer en dan kan je hem tussendoor in de zitstand hebben toch,of geld dat ook voor de ligstand,anders vraag dit even bij het CB? Als je kleine niet meer past dan moet je zowiezo overstappen naard e buggy,dat zullen wij hier ook over een paar weken hebben ,noël heeft er tot een dik half jaar ingelegen. Wat een leuke foto met zijn papa Hai mikmak........Spannend hoor meid op het KDV,heb je al gebeld? Hai Ramona.........Wat goed zeg dat hij al zindelijk is,dat gaat erg hard en al kan luisteren naar hier en zit Maakt niet uit waardoor het komt het helpt en daar gaat het om toch of niet dan,fijn dat het helpt meid,voor je meisje. leuke foto's trouwens ook van je hondje die trouwens al hard is gegroeid of niet?
Patrieske: Heb je gister hart van nederland gezien? Dan hoef ik verder niets meer te vertellen want meer weet ik ook niet.. Ik doe als de jaloezieen dicht zijn ook voor niemand open hoor, en als het donker is ook niet, dan stuur ik ook mn vriend altijd.. Dat pakje hadden we van mijn vader.. Ja en van zijn vriendin, maar dat zeg ik er nooit bij Iloveandres: Misschien was het de schrik, maar ik voel me verder wel veilig hoor.. Doe voor niemand open 's avonds als mn vriend er niet is dus hoef me geen zorgen te maken.. En als het bekenden zijn bellen ze wel van te voren.. Sunnyday: Thanks! Ga jij je meisje ook aan ons showen?? Trouwens, vandaag zijn onze meisjes 3 maandjes Wat een scheetje *vraag ik er naar, kom ik ze tegen Verslaafd: Nou hier gaat de computer aan.. Bijan gelijk al als ik mijn ogen nog maar net open heb.. Zo ben ik dat al jaren gewend.. Maar mijn meisje krijgt nu altijd eerst eten, dan maak ik wat voro mezelf en gaat ze lekker in de box en kijk ik mail Sanne: Thanks! Jou meisje mag er ook zijn, en wat groeid ze goed Nettie: Wat schattig Jacq: Welkom!! Ook nog iemand die op dezelfde dag is geboren als het meisje van Sunnyday en mij Gezellig! Ramona: lekker ding Leuke hond
En nu ga ik weer van het mooie weer genieten.. Nou ja eerst even een flesje maken.. en dan genieten van het weer
Hai derona.........Jezus dat meen je niet mijn hart draait al om bij het lezen van je verhaal dat hij zo viel,mijn haren staan overeind,ze zijn zo snelw eg en zien het gevaar nergens van in ;-(
Hai Joyce......... nee ik heb het niet gezien,was het nu een overval dan ofzo? Ik had geen tijd om tv te kijken Je hebt groot gelijk,ik weet nog dat wij thuiskwamen en toen was er ingebroken ,kennelijk waren ze nog binnen maar eer dat wij door hadden dat de deur van binnen op slot zat waren ze al weg,ik stormde naar boven en Mart hield mij tegen,maar ik was zo boos ik had helemaal nergens erg is,datz e misschien wel een wapen bij hebben en je iets aan kunnen doen,ik was alleen bang dat ze zoë* der spulletjes mee zouden hebben genomen dus dook naar boven,Mart die bleef beneden held op sokken ale: Ja kan toch gebeuren dat je haar er niet bijzegt meid,het is niet anders,maar bij deze weet ik het Geniet van het weer meid