Nou even over hier. Noël had wel wat in zijn urine zitten en die hebben ze nu op kweek gezet en moet ik morgen terug bellen en dan horen we meer,dus ben nog niet echt wijzer #-o Jaimy laat vanaf gisteren al steeds de helft van zijn felsje staan en ik denk dat er bij hem ook iets zit te draaien Verder ben ik vanochtend op sollicitatie gesprek geweest het 2de gesprek en ik ben aangenome,ik kon nu zelf maar 10 uur overdag en heb een contract gekregen van een half jaar en die uren mag ik uitbreiden wanneer ik kan en wil,het klikte heel goed. 28 april moet ik mijn werkkleding ophalen en mijn zorgmappen voor in te vullen bij de mensen thuis en ik mag als ik een jaar daarw erk als kraamverzorgster mee gaan leren,maar dat zal nog niet gaan heb ik al gezegd omdat ik niet 8 dagen achter elkaar kan werken,maar die mogelijkgeden zitten er allemaal in,ik ben dus heel blij,moest zelf mijn tranen in bedwang houden,na 60 afwijzigingen eindelijk en richting de kant die ik wil een toezegging. Ze was ook erg blij voor mij,ze zag zelden mensen die zo blij zijn met zo'n baantje hahahah,ik kelder wel echt naar beneden maar binnen 5 jaar kan ik op mijn oude loontje zitten of zelfs meer.als ik dit blijf doen dan als ik naard e kraamzorg ga ga ik meteen meer verdienen. Dus net ook Asioto gebeld en ze zijn aan het overleggen en dan hoor ik ook nog of ik daar ben aangenomen,hopelijk daar ook dan ben ik van die ww af =D> Nou ga daalijk nog even strijken en dan even liggen tot de pedicure komt
Patrieske: Ben benieuwd wat Noel heeft hoor. en jaimy ocharme hou hem maar id gaten he.. Super dat je bent aangenomen!! Echt proficiat!! Au au au auwww ik heb stuwing en vrij pijnlijk ook maar ja hoort erbij he. Om 13u moet ze een flesje. Trouwens goed nieuws ik heb van mn oude baas een afrekening van 860euro gekregen ! leuk he! Kunnen we een groot deel van die ziekenhuisrekening mee betalen ..
Hai tacha. Hij had gisterenavond geen koorts gehad,dus dat heb ik er wel bij verteld maar omdat hij zoveel kwakkelt willen ze nu alles gana uitsluiten,dus het kan een blaasontsteking zijn,maar omdat er weinig te zien was,wel iets zetten ze het op kweek,en anders is het toch bloedprikken. ja jaimy het is zo zielig hij is ook net pas beter,maar goed ze steken elkaar ook meteen aan he Tnx.........Ben heel blij dat ik een baan heb al is het maar voor 10 uur dan houd misschien de ww al wat op met zeuren [-o< Kan je niet van die pilletjes krijgen dan dt het meteen ophoud,ik geloof dat jullie die wel zo kunnen krijgen. Dat is super zeg meid,dan kan je toch je vakantie geld laten voor wat het is =D>
Patrieske Tjeetje... tja bij mij zelf zat er volgens artsen ook wel eens niet echt iets... en dan was het een paar dagen later echt goed prijs.... maar hij kan het ook nog uitplassen.. Fijn dat je aangenomen bent... weer een zorg minder... , toch? beterschap met je jongens Tacha/patrieske Die pilletjes is echt rommel hoor... ik had vorige keer ook zo'n last en pijn met afbouwen... was toen naar de HA gegaan.. heb ze wel gehad, maar nooit ingenomen.. bij de wijze van inname.. stond namelijk dat je het eerste halve pilletje ligend moest innemen ivm flauwvallen.... nou dan laat maar zitten... Wat bij mij hielp was... elke keer een klein beetje afkolven... en dit langzaam afbouwen... en daarna dus helemaal niet meer kolven...
Thx voor de tips Ramona. Idd had wel gehoord vd pilletjes maar ik ga het ff zo proberen. Het wordt niet pijnlijker ofzo dus zo is het wel houdbaar.. Het enige waar ik me zorgen over maak zijn die nachtvoedingen. Ik vrees dat het voor Nona meer gewoonte is dan echt hongeR. snachts wil ze ook maar 5min ofzo drinken en valt eigelijk direct in slaap als ik ze aanleg. Maar ze kan ook enkel slapen door te drinken, niet door haar tutje, wiegen, troosten, etc niets helpt behalve melk. Moet ik haar dan snachts ook een fles geven of zou ik bv wat water ofzo mogen geven als ze voll fv krijgt? Want ik wil dat die nachtvoeding gewoon wegvalt! Van mij mag ze om 6u wakker worden, als ze maar doorslaapt van 22u -6u dan! En niet al om 2 a 3u om melk vraagt. Het lijkt wel of Nona de enige is die nog niet doorslaapt hier En ze is de oudste Sven slaapt ook nog niet door, en wie nog niet??
@Patrieske pff lekker dat je nog niks wijzer bent geworden, Nou ik denk dat Jaimy zo geschrokken is van jou,toen Noël in zijn spek zowat stikte en jij niet wist wat jij moest doen,dat Jaimy nu niet meer durft te drinken omdat als hij zich verslikt papa er niet bij is hihih nee sorry grapje, vervelend dat hij slecht drinkt en meis wat super zeg dat je nu officieel bent aangenomen \/ Gefeliciteerd,haal jij de boshe bollen dan kom ik er aan om het te vieren hahahaha
@patrieske, nee heb nog steeds niet gebeld, maar manlief ging linette al om 1 uur halen hahahaha, die dacht echt niet de hele dag daar.. wil haar ook nog effe bij dr... ben wel benieuwd wat er met jaimy aan de hand is.... en jeetje wat een gedoetje met Noel En gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!! @goofy, te leuk weer die foto.. en wat lekker dat ie toch 6 uurtjes achtereen heeft geslapen zeg.. super @sunnyday.. en is het werk af?? Nou heb hier maar besloten om te gaan solliciteren bij de stichting die de kinderdagopvang doet oa waar linette ook naar toe gaat regelt.. ze zoeken iemand voor de sales en marketing.. dus zou toch een giller zijn als ik daar zou kunnen werken hahahahaha... maar goed we wachten af, net de sollictatie eruit gedaan... (moet toch wat op het werk)
@Sanne, wat doe je als ze voorbij de knuffel is, ga je dan een nog grotere knuffel kopen, hahahaha. Hoe is het met je meissie? Leuke foto hoor!!! @Tacha gave foto's!!! @mamalijntje, vreselijk he die baaldagen, maar tja schijnt er bij te horen geloof ik @Journey, wat voor kinderwagen heb je??? Dus het werk is nog even inkomen???? @ilovea leuke foto;s hahaha ook de kaarten nog hangen,die blijven hier ook nog ffies hangen hoor.... @nettie, hoe is het met je kleintje, en de prikjes??? Leuke foto's trouwens, met die bril....echt lachen!! @Sunnyday volgens mij heb ik je nog niet verwelkomd hier! Dus bijdeze je zit al lekker mee te kletsen zie ik. @Derona hoe is het met je???
@Jaq welkom hier, het is een drukke boek hier hihihi. @mt 68 ja hangt ervan af welk merk, want het het verschilt zooooo erg.....van noppies heeft hij 68 al aan, maar sommige dingen van prental nog 56 (zoals de vestjes) Maar over het algemeen 62 hier nog, zal niet lang meer duren. Broek ook, maar zit vaak wat strak op de buik als er elastiek in zit. @luier mt 4 hier, maar ik ga vanmiddag mt 3 weer kopen, vind het toch net iets te groot, en de broeken kunnen er ook minder makkelijk om heen. @nettie, ja kan ik me voorstellen dat het vervelend wordt op den duur dat ze zeggen ohhhh is ze al 2.....ik heb hier precies het omgekeerd by the way.....jee je moeder geeft je genoeg te eten......jee wat een beer zeg..... @merelq, lijkt me iid moeilijk zeg.....vind je dapper, ik moet die fase nog door, gelukkig duurt het nog ffies En ja met die slaapplek heb je helemaal gelijk, heb trouwens al wel een foto van hem in de buggy hij zit er heel goed in, ga er straks ff mee naar de stad, maar zal het weekend denk ik toch de wieg meenemen, wellicht handig om te slapen als hij niet in het ledikantje wil. Ach anders loopt zijn oppas wel snachts met hem rond toch???? Ga ff broodje eten, kleine ligt nu in zijn ledikantje te slapen, kostte wat moeite maar hij ligt weet niet voor hoe lang, over een uur komt hij alweer voor zijn voeding. Tot straks dan reageer ik verder.
Hier over het algemeen wel een doorslaper... Toevallig eergister niet.... maar vannacht weer van 22.00 uur tot 06.30 uur.... (meestal wordt ze om 05.45-06.00 uur wakker) maar ach.. ik miste de gebroken nachten zo... dus vandaar die pup Wel makkelijk trouwens, want ik zit nog helemaal in dat ritme.. en heb er dus niet zo'n last van nu.... Al mag nu vriendlief naar beneden.... !!! hahahahaha.. ja die pup geef ik geen borstvoeding... dus nu zal hij leren wat het is...!!!
@mamalijntje: Das dan lekker...om 5 uur al...pff, wat lastig zeg... dat zijn dan lange dagen.. @derona: lekker dan...doe ik zó mn best... nee hoor geintje! Ook ik wil ook adapters voor mn kinderwagen/mc.... maar ja wij hebben geen mc, maar een chiggo autostoel... heb al eens gevraagd hier en rond gekeken op internet maar kan ze dus niet vinden... geen optie dus..jammer hoor.. Maar heb wel een oplossing voor het rond kunnen kijken... zet er gewoon een kussen achterin en daar zit madam heerlijk tegenaan, lekker rond te kijken.... zo hoef ik dus nog niet over op de wandelwageninzet... en die rust... misschien gebruiken ze onze tip om de lap eens niet aan te zetten in de ochtend...haha... waarschijnlijk het mooie weer... @tacha: klaag jij maar lekker even hoor, kan me voorstellen dat je er zat van word... Heb het zelf nog niet maar ik ben dan ook niet aan het afbouwen ofzo... ik pluk haar uit bed, leg haar aan en een tijdje later leg ik haar weer in bed, tussendoor heb ik ook liggen dommelen, zelfs slapen soms.. dus die nachtvoedingen zijn hier totaal niet heftig, tenzij ze tussendoor ook nog vaak eens komt voor speen e.d. (vannacht bijv. toen ze krampen had, kwam ze een keer extra voor voeding en heeft ze veel bij ons in bed gelegen...nog een geluk trouwens dat ik er niet percé uit hoef als ze kramp heeft... dan zou de nacht nog beroerder zijn geweest...) Maar dis dus direct een antwoord: hier dus ook nog geen doorslaper... Succes meid met die nachten, hoop dat ze snel doorslaapt! @goofy: juist ja...een echt mannetje dus... voetbal kijken... weet je wat je moet opzetten als hij een keertje extreem lastig/ vervelend is... haha En wat heerlijk zo lang slapen zeg!! Kan me nog herinneren dat ik hetzelfe had met Elise toen ze voor het eerst zo lang sliep... schrok wakker en direct kijken of ze nog wel ademde... zal dat met Mila ook wel weer hebben al moet ik zeggen dat ik wel wat rustiger ben met zulke dingen, denk nu sneller dat het wel goed zit.... maar blijft toch wel een beetje hoor.. Heb je wel eens gedacht aan een kussen achterin de kinderwagenbak? Met de klep omhoog, en dan Sven ertegenaan, kan ie wel wat om zich heen kijken en kun je gewoon de bak gebruiken (je kan trouwens ook een voedingskussen erin leggen maar dan liggen ze misschien wat te hoog, das alleen voor thuis een optie, als je niet aan de wandel bent zeg maar) moet je alleen wel een beetje voorzichtig zijn met hobbels, Mila wil nog wel eens makkelijk omvallen dan, maar zij vind het geweldig zo in de wagen, kan ze heerlijk kijken naar van alles.... Hier alles goed, vertel zo wel even over de prikjes en het cb even in een apart bericht. Niets ernstigs maar even voor iedereen in het algemeen zeg maar. En thanx voor de reactie op die foto, vond het zelf ook helemaal geweldig!! Je kan zien aan de zonnebril da'k het niet zelf heb gedaan,die zit nl omgekeerd op haar hoofdje hahaha... Wel eens schrikken hoor, ben altijd wel wat angstig om die twee samen in de kamer even achter te laten, je weet dus nooit wat ze uitspoken, nou was dit nog een onschuldig spelletje maar ja... ach niet over nadenken.. @ mikmak: Wat heerlijk dat Linette het zo goed doet thuis en op kdv... succes met niets doen! @ramona: wauw, wat een lef dat je er nú een hondje bij neemt zeg... moet er niet aan denken...maar heb sowieso weinig met honden, ja vind ze wel leuk en lief hoor maar dan van een ander... hoef er écht niet een zelf in huis.. RESPECT voor jou ik ben al blij dat ik de beide meiden (en onszelf) goed kan verzorgen... kom jij nu nog wel toe aan andere dingen dan kids/hond/man?? Aan jezelf bijv.???? Bedoel dit niet vervelend ofzo hoor, vroeg het me gewoon af. Schattig die foto's, oh en het verschil tussen je zoon en dochter zag ik in eerste instantie niet eens... verkeek me op de datum, zag pas iets later dat het 2007 was....haha Oh en wat heerlijk dat je meisje weer tevreden is nu zeg!! @joyce: geniet ze! @patrieske: gefeliciteerd met je baan! lekker ook dat er groeimogelijkheid in zit... tenminste zo lees ik je verhaal klopt toch? Sterkte met je zieke mannetjes! Of tenminste met Noël, hopen dat Jaimy niet erachteraan gaat met ziek zijn...
Bedankt nettie! Weet er iemand antwoord op mn vraag als ze voll fv krijgt en ze komt snachts rond 2 a 3u mag ik ze dan gewoon wat water geven of moet het echt een fles zijn dan?
Oeps sorry, beetje lang geworden....Dat krijg je he? als je de laptop niet aanzet 's ochtends... Hier alles goed...dametje is gegroeit!! Vorige maand 4980, nu 5570. en ook in de lengte is ze 2 cm gegroeid... Echt dat zijn van die fijne opstekers voor moeders (tenminste, vooral als je zelf voed...dan weet je niet precies wat erin gaat enz. weet nu dus dat het prima gaat met die voeding) Ze zit nu met alle controles (gewicht, lengte en hoofdomtrek) precies op het gemiddelde....kwam maar weinig voor zei de dokter... De prikjes waren ernstig vervelend en zeer zeer pijnlijk vogens madam... Ze lachte eerst heel erg vriendlijk naar ome dokter en daarna was het ijd voor de prikjes (hij deed verder maar weinig, vroeg of ik nog vragen had, of ik nog steeds bv gaf en dat was het...verder geen onderzoek naar hoofdje of andere dingen ofzo), ik zei nog "ik hou haar handjes wel vast" Ik zag de dokter al kijken, van: wat een onzin wat kan zo'n kleintje nou... Toen kwam de eerste prik maar Mila strekte direct haar beentje dus was de spuit er direct weer uit, waarop ik de dokter triomfantelijk aankeek van: zie je wel? was nog niet zo gekke zin dat ik wel even haar handjes zou vasthouden... Dametje was WOEST! Gillen deed ze, enorm hard, helemaal toen de tweede kwam (overigens hield de dokter toen wel stevig dr beentje vast zodat het hem niet weer zou overkomen). Toen ze eenmaal was bedaard en de dokter weer op zn plke zat keek ze naar hem en trok haar mondhoeken direct weer naar beneden en begon zo weer te huilen/mopperen, echt een beetje op de manier van: Jou mag ik niet meer, ga ik eerst lief naar je lachen dan dan flik je me zoiets...stommerd! Ik moest wel een beetje lachen maar terwijl ze zo hardverscheurend huilde tijdens de prikken had ik het ook wel ff lastig hoor.... Zó naar om je kleintje zo te zien... Nu slaapt ze in de wagen, wel wat onrustig maar ik hoop dat ze het nog ff volhoud... lekker buiten uit de zon, uit de wind, lekker gezond... Zal mij benieuwen hoe het verder zal gana vandaag. Komt vast goed het lijkt nu nog niet echt erop of ze er last van heeft ofzo... Ga ik nu weer even wat ondernemen want ik kak wat in... niet de bedoeling dacht ik zo... Tja en de verleiding om nu lekker de tuin in te gaan lekker in de zon met een boekje is trouwens ook wel heel erg... nou goed ik zie wel even. Kom later wel weer checken hierzo! Byebye
oei oeiii..Heb vandaag erg veel uitgegeven.. De foto's van Arda opgehaald (kids-profi-portrait)..was van plan om een setje te kopen..Maar alles was kant en klaar..linnen doeken, lijsten, pasfoto's, kleine/grote foto's..een heleboel dus.. Ik kon niks laten liggen en dit doe ik niet altijd, dus alles bijelkaar 239 euro uitgegeven.. Maar de foto's zijn gewoon super!! Ik heb de plekjes al klaar waar ik ze hangen wil.. Kijken of ik ze straks op fototoestel krijg, dan plaats ik hier een paar.. Arda is weer moe, heb hem in bed gelegd..hoop dat hij zo in slaap valt..
hey, ik weet dat ze bijvoorbeeld zomers ook wel eens afgekoeld gekookt water of bronwater geven als extra ... lijkt me dus wel dat het mag
Nettie: Hahah ik moest lachen bij je verhaaltje over de dokter Wat gaat dat worden als ze wat ouder is haha super. Ze is goed gegroeid he! Allemaal op mama-melk, echt fijn Elam: Hahaha zoveel geld uitgegeven?! nu ben ik écht benieuwd naar de foto's! Ramona: Ja idd had ik ook al gevraagd daarom. Ik maak haar flessen ook met fleswater hoor, dus mss een klein beetje water geven snachts 30cc ofzo dat ze gewoon het gevoel heeft dat ze drinkt, maar dan geen voeding.. Ik weet het ook niet hoor ik probeer het vannacht ff uit denk ik Wij gaan nu een nieuwe lcd tv kopen. Wss Samsung. Iemand goede ervaring met dat merk??
@mikmak: ja lekker klaar met werken en nu genieten van de zon! @alle dames ik reageer vanavond wel op de berichten, we gaan eerst lekker van het mooie weer buiten genieten!!
kei leuke foto zeg ! wat een super lekker ding probeer zo te reageren maar tis crisis hier vandaag , prikjes he