Hai derona.........Ik lag boven en het was mijn familie dus Mart wilde er niets van zeggen,maar later zei het wel tegen mij dat ik aso familie had,en hij heeft nog gelijk ook!@
@Patrieske nou dat hadden wij met het broertje van ROelof,die kwam ook zomaar onangekondigd in het ziekenhuis,terwijl wij hem zouden bellen, en netzoals mijn schoonvader en schoonzus,wij wouden graag Délano als eerste bij ons hebben,maar daar hadden hun schijt aan was echt zoo kwaad,
Dus die hebben ook gewoon alles gedaan wat jullie niet wilden! Ik kan dat ook echt niet begrijpen hoor dat mensen zo zijn,het moest eens andersom gaan....wat zei roelof ervan?
Ja idd moest zeker eens andersom gaan,ja die vond het ook absoluut niet leuk,maja het is helaas gebeurd,
@Tip badkamer ritueel: als onze kleine in het grote bad gaan, met zijn papa of straks met mij, hebben we het kleine badje naast het bad staan, hier zitten dan handdoeken in om het lekker zacht te maken, daarnaast hebben we of een badcape in een kruik warm gehouden of hydrofiel luier(s) of via verwarming ipv kruik. Wanneer de kleine uit bad komt leggen we hem daar eerst in, zo kunnen wij ons even rustig afdrogen en daarna komt hij aan de beurt, zo doen we het ook met het douchen. Badje staat dan op de standaard. Echt geweldig! Vinden het erg handig. Wellicht heeft iemand wat aan deze tip. @kleine ligt nog steeds te slapen, niet normaal.......hihihihi!
Ik heb een wakker kind op schoot dus kan niet echt uitgebreid reageren, maar we hadden net eindelijk een poepluier en wat was het VEEL wat STONK het en wat was het GROEN zeg. Jemig! Hij is het weer kwijt hoor en meneertje huilt dus niet om een vieze luier
@yvette, nou ik moet nog wat meer kg's kwijt hoor.... jeetje zeg.... pffff das niet heel handig dat er zoveel lactose in hypo allergeen zit....sterkte meis nou drukke dag, net de 9u voeding gedaan, en er zitten nog wat mensen hier, gelukkig niet voor mij... voor manlief en scouting dus kan lekker blijven zitten... @libra, jep dat was niet lollig... ene keer persen en 2 weeen alse kort achter elkaar waren wegpuffen.... maar goed dat we het achet de rug hebben... precies wat female ook al zei... en ja wie zei dat nou, name it is idd ook ok... haar eerste pakje is van name it vanmorgen voor t eerst met papa en mama gedoucht.... echt lachen... vond ze wel wat hoor.... onder de regendouche vond ze wel wat...
Ik moet ook nog een kilo of 10....maar er is al meer dan 11 af......op mijn oude gewicht kom ik nog niet vanwege die pamela anderson borsten, hahahah @Tacha heb ik wat gemist? Is de kleine ziek?
Hier gaan we straks even lekker naar buiten,even lekker een frisse neus halen, eerst zo nog kraamvisite, Pfff vrijdag kregen we ook kraamvisite kenissen met hun zoon van bijna 6,ze waren zo druk aan de praat etc dat ik op de wc in huilen uitbarste hihih ging echt ff nergens over, even een vraagje, laten jullie alles toe als er een kindje mee komt en die zit aan jullie kindje,en of de moeder geeft zomaar jullie kindje aan hun eigen kind o vast te houden hoe gaan jullie daar mee om?
oh ik zou echt niet zomaar toestaan hoor dat ze jullie baby bij een ander kind op schoot leggen ! de kinderen van mijn nicht waren heel voorzichtig met rayn aaien over zijn wangetje enzo maar meer ook niet hoor ! en als het te druk is voor je gewoon melden meid ! niet alleen voor je baby maar zeker voor jezelf je bent ook nog herstellende ! ga nu lekker hubby wakker maken dan wachten tot de verloskundige is geweest en dan ff lekker een eindje lopen met de hond naar het parkje ofzo lekker frisse neus halen heeerlijk na 12 dagen binnen te hebben gezeten fijne zondag allemaal
libra mooi he zo''n wonder yvette, ja tess is ook al overal zo snel mee en vreselijk sterk en eigenwijs wij gaan naar agde op camping mer et soleil Krijgt Valentijn nou geen bv meer dan? goofychick, wij zijn vrijdag een rekening wezen openen tess was ook al zo zoet Derona ik ken het zo was mijn schoonmoeder heel de dag hier toen ik uit het ziekenhuis was om het huis op te ruimen afijn ik was alles kwijt.... ik zou het ook niet zomaar toestaan at ze haar bij een ander kind op schoot zouden leggen of ben ik overberzorgt? mikmak dat was ik van name-it Ben even benieuw naar jullie avon rituelen hier gaat Tess rond 9 uur in bad en rond 22u naar bed ze komt dan rond half 3 3 uur vaak weer misschien dat ik het badje gaat vervroegen en dan at ze rond 12 uu nog eten krijgt wat denken jullie? Wie gaan er naar de 9maandenbeurs, ik ga waarschijnlijk op woensdag? Gisteravond waren we bij mijn schoonmoeder en haar zusje heeft een kleinkind gekregen ie is 2 dagen ouder dan Tess nu was ie vorig weekend al daar wezen logeren ik vind dat wel erg snel om je kind een nachtje weg te brengen, afijn zei ze heel snauwerig ja jij wil Tess toch niet afgeven dus ik zei idd en ik heb niet eens e behoefte om uit te gaan.....
@Patrieske: joh, wat paste jij dan alweer snel in je eigen kleding, wat heerlijk joh! Ik was ook 20 kg aangekomen, gelukkig ook veel vocht, paar dagen na de bevalling zag ik mijn enkels en kaaklijn gelukkig alweer, haha! heb nu alleen nog wat heupvet en een blubberbelly, haha! maar ik heb geen weegschaal in huis dus ben eigenlijk best benieuwd wat er al af is..hmm..misschien wel goed dat ik geen weegschaal heb, misschien valt het wel heel erg tegen.. @Goofychick: wat gezellig jullie badritueel in het grote bad, ga ik dan ook zeker een keer uitproberen! Elle-Nova heeft alleen een heel droog huidje en mag alleen maar Balneum babyolie voor in badje en dat ruikt helaas niet lekker naar baby..mama moet dan ook met Balneum..ach..als dat alles is.. @Derona: ik zou het niet willen hoor dat mijn kraamvisite ongevraagd mijn baby doorgeven aan hun eigen kind, ik ben sowieso heel erg, niemand mag Elle-Nova nog vasthouden (ok, opa's en oma's meestal uitgezonderd), sterker nog, Elle-Nova is nog niet eens beneden als er visite is, ze is natuurlijk nog zo klein en we zijn bezig met een ritme te ontwikkelen en wij merken dat ze gelijk overstuur is ze kan dat helemaal nog niet aan dus wij doen lekker rustig aan met haar..!(en boeit mij dus ook niet wat de visite daarvan vindt..) @spaarrekening: wij hebben ook een regenboogrekening bij de Rabobank laten openen, zo schattig, allemaal kadootjes erbij, ook een heel leuk felgroen rupsbadjasje! (zelfde rups als ons geboortebord in de tuin). @Journey: wat leuk dat jullie al een vakantie hebben geboekt, ik heb wel al zo'n gezinsvakantie boek (hihi) in huis, zal binnenkort ook eens neuzen!
oh ik bepaal zelf wie of wat hem vast houdt, en ik laat het bezoek de handen wassen ivm de griep epidemie....tip van de kraamhulp. En als de moeder het kind doorgeeft aan haar eigen kind zeg ik er gewoon wat van......mijn kind! En ik vind dat je er ook wat van kan zeggen hoor!
@9 maanden beurs, ik wik wel gaan, maar kan de kleine nog niet achter laten.....neen jij de kleine mee journey?
Vannacht trouwens redelijk gegaan tot 4 uur....toen kwam hij voor zijn voeding en daarna ging het niet, heb geen minuut getwijfeld, ik heb hem gepakt, voedingskussen tussen ons in, kleine erop, en pok, weg was hij. En papa en mama hebben ook nog van half zes tot 9 kunnen slapen. Vind het allemaal wel goed. Ga trouwens wel hem even laten controleren op spruw...volgens mij is er niks, maar hij heeft van die lichte lippen (en las ergens dat het iets kon zijn, of hebben jullie kleintjes ook gedeeltelijk lichte lippen, komt het van het melk?) Mijn tepels branden en voel er af en toe steken doorheen, geen idee wat het is of dat het iets is. Dinsdag wegen bij CB dus dan vraag ik het wel even, maar mooi dat ze het gaan controleren met handschoenen aan! Vandaag om 11 uur kraamvisite gehad, en straks om 15 uur.
@ sanne: oh ben je al je kilo's al kwijt dat je nieuwe kleren hebt gekocht? Ik heb ook zo'n zin om te shoppen maar wacht toch maar even. Ik moet nog 1 kilo en dan zit ik op mijn oude gewicht. Alleen pas ik volgens mij dan nog steeds mijn oude kleren niet Bizar is dat. Maar goed, ik denk dat ik ga shoppen als ik de borstvoeding heb afgebouwd en dan ook eindelijk nieuwe bh's kan kopen @ derona: jeetje wat raar van die vriendin van jou zeg. Ik krijg soms ook vrij weinig begrip van mensen om me heen hoor. Hoe vaak ik mensen van mijn studievereniging wel niet heb moeten vertellen dat ik nu nog echt niet aan het werk ga aangezien mn kind pas 1 maand oud is, pfff! Hou toch op... @ Yvette: ik ben benieuwd hoe het vandaag met Valentijn gaat! Doet die nieuwe voeding zijn werk goed? Geef je hem nu flesvoeding omdat de lactose nog uit jouw systeem moet? Of heeft het een andere reden? @ goofychick: wat heerlijk dat je zo lekker met de kleine op stap bent geweest! Heeft ie al die tijd geen voeding gehad of heb je hem tussendoor nog borstvoeding gegeven? Tobe begint na 4 uur toch echt wel te pruttelen om eten, soms al na 3 uur. Ook al ie in de kinderwagen ligt. @ mikmak: hier heb ik ook vanochtend met Tobe gedoucht! Wilde hem eigenlijk in zijn badje doen maar mijn vader kon ieder moment komen dus had daar helemaal geen tijd voor. Toen dus maar snel met hem onder de douche gestapt en hij vond het fantastisch Hij zat zo zalig te kijken. En op een gegeven moment had ie bijna mijn tepel te pakken hihi. @ vasthouden en logeren: hier laat ik Tobe ook nog door praktisch niemand vasthouden behalve mn ouders en mn zusje Soms als er iemand op visiste is die alleen is, dan doe ik het nog wel, maar als er echt 4 tegelijk hier zijn doe ik het dus niet. Ik heb geen zin dat mijn kind dat van hand tot hand gaat. Dan hou ik hem dus lekker bij me of laat ik hem slapen. En uit logeren? Nee dat zou ik dus ook nooit nu al doen! Ik denk dat ik hem mijn moeder binnenkort wel een keertje toe vertrouw, maar dan alleen voor een paar uurtjes overdags of 's avonds. Verder vertrouw ik hem niemand nog toe @ spaarrekening: oh ja, die moeten wij ook nog openen! We hebben al wat centjes in zijn spaarpot zitten Verder heeft Tobe vannacht van half 10 tot half 4 geslapen! Niet normaal meer! Ik heb echt zo'n ander kind! Nu ligt ie ook heerlijk te pitten Helaas kwam ie daarna wel om 7 uur weer, dus uitslapen zat er niet bij Maar ik vind het niet erg, we hebben een heerlijke ruk kunnen maken!
Daar was ik dan ook weer Waar halen jullie toch die tijd vandaan om hier uitgebreid te kletsen? Ik ben nog echt het juiste ritme aan het zoeken Als Luca slaapt heb ik even mijn handen vrij, maar de rest van de dag wordt mijn tijd opgeslokt door de kids Merleq, fijn dat hij zo goed ik zijn ledikantje heeft geslapen. Joyce, Heerlijk dat ze heeft doorgeslapen. Ik zou Mila ook niet wakker maken als ze zich zelf niet meldt Maika, jij ook al zulke heerlijke nachten...ben jalours! oh Mila meldt zich...honger!
Hai derona............ja het is helaas gebeurt,je doet er niets tegen maar je bent wel boos geweest in de tijd dat je gelukkig moet zijn,en dat is gewoon niet leuk,ben benieuwd als ze zelf ooit ergens afspraken over maken wat ze ervan vinden als de mensen er dikke schijt aan hebben. Veel plezier straks buiten,en is hij verwend door de kraamvisite Ach meid had je het even helemaal gehad,dat kan toch,kom hier een dikke knuf voor je Nee hoor dat gebeurt echt niet,ik vind het ook niet normaal als ze dat doen,ik denk dat ik er meteen wat van zou zeggen,ik heb het niet meegemaakt dus ik weet het natuurlijk niet,ik denk ook dat je even met je bek vol tanden zit........ik heb wel dat als hier kids komen die verkouden zijn dat ze jaimy niet mogen kussen dat zeg ik meteen. Hai Gofy........bedankt voor de tip meid,erg slim hoe je daar op bent gekomen Hai Journey.......Ik heb niet echt een ritueel omdat wij met Noël zitten moet ik kijken wat uitkomt of s'middags in badje en anders rond 19.00 later kan niet want dan ligt noël in bed,. Ja ik vind het wel laat misschien wat vervroegen maar dat is net wat je zelf fijn vind meid. Ik ga niet naar de 9 maanden beurs,ik vind dat veel te druk en dan met noël en de kinderwagen,nee ik pass hier voor. Ik vind het zelf ook vroeg,wij hebben hier daalijk carnaval en dan is jaimy 8 weken,maar als hij nog nachtvoedingen heeft dan zadel ik daar niemand mee op. Hai sanne.....ja ik pas er in en meer weet ik ook niet hoor hahahah,misschien ben ik nog wel zwaarder,want ik heb niet opde weegschaal gestaan,woensdag begin ik weer bij de weightwatchers en dan hoor ik het wel hahahah.