Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Derona: hahahaha, ja goed he? Hij is zelfs al ingeschreven. Helemaal goed. En weet nu nog veel zekerder dat ik Joshua naar die school wil hebben. Ik wist het al zeker, maar nu weet ik het nog zekerder. Hahahaha.
    Ow meid... wat zal je geschrokken zijn, toen hij van zo hoog naar beneden viel zeg. Heeft hij er niets aan overgehouden meid?

@ Tacha: toen ik ging afbouwen, had ik al geen nachtvoedingen meer.... Dus wat dat betreft kan ik je helaas niet helpen meid.
    Meid goed koelen met ijscompressen tegen de stuwing.

@ Mikmak: dikke knuffel meid. Jeetje wat een heerlijke nacht zeg!!!!

@ Ramona: wat fijn dat Bones het zo goed doet en dat hij zichzelf al meld als hij moet.
    Wat nog fijner is, is dat de kuur helpt bij je dochter. Dikke knuffel meid.
    Wat een leuke foto's meid!!!!
    Hahahaha, groot gelijk dat je je vriend nu naar beneden laat gaan. :)

@ Goofychick: leuke foto meid. HIHIHIHI.
    Hahahaha, ja hier hangen alle kaarten idd nog steeds. Ga ze er binnenkort wel afhalen, maar wil eerst een fotoboekje halen waar ik ze dan allemaal in kan plakken. Vind ik leuk voor Joshua later.

@ Patrieske: ja is idd spannend. Ben ook zeer benieuwd wanneer ik gebeld ga worden. Ben wel onbekend gebeld zie ik net... maarja in plaats dat ze dan even inspreken ofzo...
    Joshua gaat ook voordat hij naar de kleuterschool gaat wel naar de PSZ hoor. Er zit een PSZ in de school waar hij dan naartoe gaat, dus dan is hij ook gelijk gewend aan de school. Perfect toch???
    Ow wat super dat je aangenomen bent zeg!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!! :D
    De rondleiding was erg leuk. Veel informatie gekregen en daarna de rondleiding. Uiteindelijk waren we pas om 11.20 uur thuis. Dus bijna 3 uur weggeweest, waarvan bijna 2 uur intake/rondleiding was.
    Balen dat je nog steeds niets weet. Ben benieuwd naar de uitslag van de kweek.
    Ow meid wat goed dat je ook nog verder kunt leten zeg. Helemaal beter, want idd dan kun je alleen maar meer gaan verdienen.
    Ik ga voor je duimen meid, dat je daar ook nog word aangenomen.

@ Joyce: ja misschien was het idd de schrik wel. Kan ik me wel goed voorstellen. Ik doe in princiepe ook nooit open, als ik alleen ben en de mensen die ik ken en die op visite willen komen, smssen meestal eerst of ze komen via de achterkant binnen.

@ Sunnyday: geweldig die foto met dat hoedje zeg :) .

Hier vanmorgen naar de basisschool geweest en dat was erg leuk. Ik ben nu HELEMAAL overtuigd dat Joshua naar deze school moet. De leermethode bevalt me zeer goed en wat me ook erg goed bevalt is dat ze bezig zijn met een continurooster. Dan eten ze gewoon op school en zijn ze om half 3 al vrij ipv half 4...
    Wat ik ook erg fijn vind, is dat ze een PSZ in de school hebben, dus daar ga ik hem ook nog even voor opgeven. Dan kan hij gelijk wennen en is hij als hij naar groep 1 gaat ook helemaal gewend aan de school. Geweldig toch?

Vanmiddag ook even naar het CB geweest en heb wat tips meegekregen wat ik kan doen tegen voorkeurshoudingen.
    Ik heb het idee dat Joshua het liefste naar links ligt met zijn hoofd, maar daar deed hij dat natuurlijk niet, terwijl hij thuis vooral het liefst naar links ligt, maargoed... Gelukkig was er ook nog niets te zien aan zijn hoofdje, dus daar was ik erg blij mee.
    Joshua is ook nog even gewogen en stond echt even met HELE GROTE OGEN te kijken... Joshua weegt gewoon al 5900 gram!!!!!!!!!!!! :D
    1 April woog hij nog 5295 gram. :)

Vanavond even de verfbrander bij mijn ouders ophalen. Zo even vast de bloemkool koken, want ik ga bloemkool soep maken.... Wat!!!???? Ja bloemkool soep en als vlees doe ik er varkensrollade bij. Echt heerlijk. :D

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hoi meiden

wat een dag zeg ! Rayn vandaag weer prikjes gehad op zich gaat het beter dan vorige x nu geen koorts in ieder geval , maar hij is wel extra jengelig ( hij zat al in een sprongetje) dus dubbel op :( heb werkelijk helemaal nix kunnen doen vandaag hij blijft me maar bezig houden ! hopelijk dat ie vanavond lekker gaat slapen en ik ff kan reageren hier :)

ohja wil nog wel ff kwijt dat me overbuuf aan het bevallen is ! vond het de hele dag al anders dan anders daar maar nu ik zijn zus met de honden zie lopen en hun auto niet meer zie staan weet ik genoeg :D heb me eigen zwangerschap en bevalling als verschrikkelijk ervaren maar nu ik aan hun denk heb ik toch wel zoiets van poeh toch ook wel mooi , een kind op de wereld zetten !

meneertje jengel meld zich weer dusss bye bye !

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Patrieske gefeliciteerd met je nieuwe job!!! Hoop dat het je gaat bevallen! Wanneer mag je beginnen??

**

Wij hebben weer heerlijk gewandeld maarja dat doen we elke dag nu het mooi weer is. Daarna twee uur in de zon gelegen en Jamie in de wagen.

Nu ligt hij heel erg driftig te spelen. Jee wat hebben we een driftkikker zeg... Gillen als iets niet lukt maar ik ga niet kijken want hij probeerd om te draaien en gericht te pakken.. hij wordt helemaal wild als het niet lukt de boef...

Ik schrok daarstraks wel even. Hij lag in de box en plots op een andere plaats. Meneer heeft door waar zijn beentjes voor dienen. Maakt zich net zo druk totdat hij ergens anders ligt.

4. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    @Sunnyday: Oooow dat hoedje! Zo lief!

@IloveA: Super dat de school je zo beviel meid! Wow bijna 6kg gaat super zo he!

@mamamakka: Sterkte met de prikjes-jengeligheid en sprongetje meid! wat leuk van je overbuuf!

@mamalijntje: hier ook een driftig meisje hoor! En idd ze ligt altijd op een andere plaats in de box hahah :D

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Wij hebben een samsung gekocht van 94cm stond in promotie :)! Hij past net tussen onze tv kast :rolleyes: Ik wilde hem niet perse zo groot maar ja je kent mannen en hun speeltjes he ;) We gaan hem nu installeren Nona vond het super id winkel haha.

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Het forum gaat weeral veranderen! Maar we hoeven niet meer te verhuizen. Iedereen dus voor de zekerheid de banners ff opslaan. Over een paar weken veranderd alles weer! Lees maar op het forum helemaal vanboven eerste deel ;)

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai ramona.......

Dus ik moet het nog even goed in de gaten houden dat het toch wat kan worden dan,dus misschien anders over een paar dagen anders weer urine inleveren voor de zekerheid dan?

Ja hopelijk ook nog in de avonden en dan ban ik van dat gezeik van die ww af :D

bedankt voor je sterkte wensen meid voor de jongens.

Ik heb ze toen gekregen met Zoë*,ik heb verder geen bijwerkingen gehad ofzo,maar goed daar ben je op dat moment ook niet mee bezig,dus ik heb nergens last van gehad.
    Ow ja tacha dat ben ik dus vergeten bij Noël had ik er zo'n erge last van en toen kreeg ik de tip kool bladeren te kneuzen en die in mijn bh te doen,ik geloofde het niet maar heb het gedaan witte kool want rode kool gaat in je bh zitten.maar goed dit kneusde ik en dan die bladeren in mijn BH en het hielp echt =D>

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    dat valt me een beetje van je tegen dat je de pup geen bv geeft hahaha,

wat lekker dat ze zolang al slaapt,hier geef ik Sylvano om 22.00 uur de laatste voeding en dan tegen 3.00 uur meld hij zich weer :D

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    even snel

net een sms gekregen .

overbuuf is bevallen van een meisje ( wisten we al dat het een meid was) JESSLYN !!

kei leuke naam vind ik .

ga nu ff koken .

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oooh gaat het forum alweer veranderen?

@ goofychick: ben je al de stad in geweest met de buggy? Ben wel benieuwd naar de foto :D En hoe vindt Sven het? Schattige foto trouwens van Sven en zijn papa :D

@ Tacha: haha ik wil je net gaan vertellen dat je pioneer moet nemen als TV maar ik zie dat je hem al hebt gekocht ;) Die nachtvoedingen gingen bij mij niet direct over toen ik over ging naar flesvoeding. Pas toen hij volledig op de flesvoeding zat en ook nog niet direct. Dus even geduld ;) Je gaat denk ik vanzelf merken dat ze steeds langer zal gaan slapen.

@ patriekse: ik heb het helemaal gemist, wat voor een nieuwe baan heb je? In ieder geval gefeliciteerd!

@ iloveandres: wow, is Joshua zo hard gegroeid zeg! Jee! Doet ie goed dat ventje van jou ;)

Hm verder ben ik het alweer vergeten :(

Tobes vriendinnetje was vandaag voor het eerst op het KDV. Ze woont hier in hetzelfde complex en gaat op dezelfde dagen naar dezelfde groep :D Ze is een maandje jonger :) Schattig hihi.

11. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    :) :)

[

Ja erg is dat he? ik wordt daar ook altijd zo hebberig van, wil dan geen enkele foto laten liggen. Vrijdag mag ik mijn foto's bij de ah ophalen van photobell of bellphoto weet niet meer :rolleyes: Mijn mannetje houdt zijn hart vast hahaha

@Tacha: afgekoeld gekookt water mogen ze gewoon tussendoor krijgen hoor!! heb dat pasgeleden zelf ook gevraagd aan cb, was geen probleem als je maar van te voren kookt.

En ben je blij met je tv :p

@mamamakka: Dank je!! ja had dus gister zomerhoedjes en nog veel meer gekocht en moest vandaag dus even op doen hahaha veel te groot nog natuurlijk, ach kan ze er lekker in groeien.
    Ahhh zielig he die prikjes :cry: Iris is volgende week aan de beurt bah vond het de vorige keer erg om haar handjes tegen te houden terwijl ze de prikken gingen geven :cry: :cry: Hoop ook voor je dat Ryan toch lekker slaapt vanavond/vanacht

@patrieske: van harte gefeliciteerd, fantastisch meid!ow en wat een leuke foto met het voetbal kijken :)

@iloveandres:Je bent er echt vroeg bij met inschrijven :) maar goed je hebt het nu allemaal helemaal voorelkaar en hoeft niets meer te regelen :D
    las ergens dat je was afgevallen? hoe heb je dat gedaan? heb je tips voor me :D

@ramona:fijn dat bones bijna zindelijk is volgens mij wordt het een echte doerak aan de foto's de zien! Waar heb je de naam vandaan? :)

@goofychick:wat een leuke foto meid :)

@mamalijntje:wat een ondernemend mannetje heb je hahahaha :D

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamamakka: zielig dat je kleine man zo jengelig is nu zeg.
    Gefeliciteerd met je overbuurvrouw. :D

@ Mamalijntje: geweldig is dat he, dat ze zich verschuiven???

@ Tacha: ja, hij is ook al ingeschreven op de basisschool. :)
    Ja snel he? Ik zat echt met SUPER GROTE OGEN en vol ongeloof die verpleegkundige aan te kijken. HAHAHAHA :)

@ Merleq: hahahaha, ja die kleine vent van mij doet het zeker heel erg goed. :) Geweldig he? Ben ook echt supertrots. Vraag me nu wel heel erg af, hoe lang hij dan nu is. HIHIHIHI.
    Ow wat lief... nu al een vriendinnetje. ;)

@ Sunnyday: nou ik ben ooit heel veel af gevallen, maar alles zit er door de zwangerschap weer aan. Ik heb een maagbandje.

Hier ligt de rollade nog in de oven. Heb er echt zin in. Heerlijk. :D

Ik heb op marktplaats een hele mooie kiplingtas gezien en ik hoop dat ik hem ga krijgen. Hij is echt superruim en heel erg mooi. Ben benieuwd.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai derona...........Ja dus weer afwachten,wauw soms dat ze dat afschaften ;-(
    Zou het hahahah,je bent bednakt hoor ;),nee zonder gein hij heeft gelukkig net zijn flesje van 15.30 helemaal op,en wilde nog meer maar dat heb ik niet gedaan omdat hij anders veel spuugt ;-(
    Is goed meid,ik haal ze kom maar langs behalve op dinsdag en woensdag nu he hahahah,tnx voor je felicitaties,en wat denk je nu,ik heb vandaag al 2 brieven gehad en 1 foontje dat ik ergens anders kon beginnen,heb ze allemaal afgebeld,ik ben tevreden nu :)

Hai Mikmak.......Hahaha je man kon der ook niet missen :),leuk is dat he :)
    Ja jaimy ik weet het niet,ik denk zelf tanden maar ik zie en voel niets maar hij bijt echt overal op ;-(.
    ja en Noël hoop ik morgen te horen.
    Tnx voor de felicitaties nu nog de avond baan en ik ben onder de pannen :)
    Ik zal voor je duimen meid,ik hoop het,mischien heb je juist voorrang een beetje omdat je kleine daar zit ;)

Hai Nettie..........Bedankt meid :)
    Ja als je een jaar in de huishouding hebt gewerkt mag je verzorgende of helpende 1 gaan volgen of de kraamhulp gaan leren in 18 maanden,en je kan het ook beiden doen,alles is mogelijk daar,maar ik heb wel al aangegeven dat ik echt nu alleen de eerste 3 jaar zeker alleen dit kan,maar ik kan meerw erken wanneer ik wil en over een half jaar krijg je nog een jaar of al vast dus dat is wel allemaal fijn,en ze zei ook we worden alleen maar groter dus je raakt hier bijna niet je baan kwijt,maar goed je weet het nooit he,ik heb nu ook 16 jaar bijdezelfde baas gewerkt en had ook nooit verwacht datz e failliet zouden gaan ;-(
    Nee ik weet niet bij jaimy ik denk zijn tanden,en noël ik hoop dat ze het gaan vinden want hij loopt al veel te lang te kwakkelen.

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai nettie..drukte al op verzende ;-(
    Maar wat is ze hard gegroeid zeg ;)
    Erg van die prikjes he meid ;-(
    Ja de arts schrok ervan dat ze zo'n kracht had las ik wel........en ik moest ook lachen hoor hahahaha, van haar gezichtje hoe je het schreef.

Hai Elam...........Hier hetzelfde hoor ik kan ook niets laten liggen daarom ga ik er niet meer aan beginnen zeg ik dan weer hahaha

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mikmak vandaag een betere dag gehad gelukkig

Ramona ohw wat leuk dat bones er al is en dat het zo goed gaat
    Je meisje is een pracht meid.

Patrieske super heel erg fijn dat je een leuke baan heb

Goffychick ik heb een bugaboo, we zijn net wezen wandelen met haar in de stoel en ja hoor mevrouw valt in slaap.

Sunnyday wat een schattige foto

Zo heel snel effe in grote lijnen bijgelezen maar ga nu sporten kom straks wel wee even.

16. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    @Tacha
    haha, jah inderdaad veel uitgegeven..Maar het zijn niet alleen foto's hoor..Ik heb ook nog 2 grote linnen doeken gekocht en 2 lijsten erom heen..

Effe kijken of ik nu een van de foto's kan plaatsen..Denk niet dat ze heel duidelijk zijn, maar goed..heb geen scanner, dus moet maar effe zo..

17. elam

elam Actief lid

26 feb 2009
    311
    0
    0
    Amsterdam
    en effe een kleurfoto :)

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Elam: mooie foto's meid. Kan me voorstellen dat je ze niet kon laten liggen... Ik zou dat zelf niet kunnen betalen, dus ik zou wel dingen MOETEN laten liggen, maar ze zijn echt superleuk!!!!
    Ik heb ook nog een bon dat ik gratis foto's kan laten maken bij de V&D. Dus daar ga ik ook nog maar even een afspraak voor maken.

Hier ligt Joshua net lekker op bed. Hij lag in de box al een beetje te slapen, dus heb hem naar bed gebracht, was heel eventjes een klein beetje huilen, maar het is al stil boven (op een kuchje na).
    Morgen ga ik de verfbrander van mijn vader ophalen voor de trap, zodat ik de lijmresten van de trap kan halen. Morgen dan dus ook ffies naar de gamma ofzo voor een leuk kleurtje die ik bij de verf die ik al heb heen kan doen om te mengen... Ik kies in de winkel wel wat voor kleur ik doe. Het moet opvallen, maar ook niet TE, aangezien de trap zich in de woonkamer bevind...

Ik heb een mooie en RUIME luier/verzorgingstas gevonden. :D :D :D
    Dit gaat hem worden.
    http://link.marktplaats.nl/240820885

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai tacha........Wij hebben de samsung gekocht 127 cm en zijn er heel blij mee,er zit veel op en geen inkijkhoek en veel scart aansluitingen,alleen een nadeel als je nog andere dingen van samsung hebt en je gebruikt die afstandbediening reageert hier de tv op ;-(

Hai Sunnyday......wat een knapperdddddddddddd

Hai patricia.......Heeft dat onbelende nummer nog terug gebeld?
    Dat is inderdaad perfect dat is ook bij Noël zo,maar hij moet naar een andere scholl ze vinden hem niet goed voor hem die school dat is van dat montosorie leerwijze en dat is niet goed voor noël.
    Bedankt voor je felicitaties en je duimen meid ;)
    Super dat de school zo goed beviel meid ;)
    Ik ken het wel bloemkoolsoep heerlijk,had ik eerder moeten weten hahahah.
    Gelukkig valt het mee met de voorkeurshouding.

Hai mamamakka.......Zielig he die prikjes he meid ;-(,ik hoop dat hij er niet te veel last van heeft.
    Ow spannend voor je overbuuf en wat leuk de kindjes zo kort bij elkaar,ken je haar goed?
    leuke naam hoor ;)

Hai mamalijntje.........Tnx meid,ik begin 1 mei,dan ben ik aangenomen maar begin dan 5 mei een halve dinsdag en de volgende dag een hele woensdag en 28 april heb ik nog een introductie dan leren ze me hoe en wat,kwa administratie en uren en zo.
    Hahaha leuk zeg dat hij ineens zichzelf verplaatst,jaimy doet het ook de boeven hahahah.

Hai merel.........bedankt meid,ik ben aangenomen bij IVT in de thuishulp nu en dat is gewoon poetsen bij mensen thuis hoor ;),maar ik kan wel doorgroeien daar met verzorgende 1 en of kraamverzorgster dus dat is wel mooi vind ik zelf over een paar jaartjes dan he ;)

20. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Pff hier net enorme stuwing, pijnlijk, warm, .. Om 19u heeft ze dan gedronken wat doet dat toch goed als ze weer leeg zijn!! Wanneer gaat die stuwing weg pff..

@Sunnyday: Magh het ook gewoon fleswater zijn (Spa)? Ja ik ben heel blij met de nieuwe tv haha :D!

@Elam: Wauw wat een mooie foto's! Zeker die z-w zijn prachtig!

@IloveA: Wat gaat je ventje vroeg slapen! Hier is Nona klaarwakker hoor, ze gilt de hele buurt bijeen haha :)

@Patrieske: Die van ons is dan een stuk kleiner haha maar ja we hebben een tvmeubel waar ie in moet passen ;) Maar wel mooi beeld!

Deel Deze Pagina