Hia Sunnyday.........Bedankt voor de felicitaties meid De foto van het voetballen was van goofychick niet van mij Wat erg he meid als ze zo blijven huilen,jaimy heeft dat soms ook,ik zet hem dan meteen een minuutje of 10 in zijn schommel en dan is het gelukkig goed,en geen zorry zeggen.als je het even wat oplucht om hier te schrijven lekker doen dan meid Hia patricia.....Ik zal duimen voor je tas meid Hia Jourmey..Tnx meid.... Hai Elam.....mooie foto's zeg van je manneke,en wate en haar ,ikke jaloerssssssss Hia mamamakka........Nutriton dat gebruiken wij ook,maar als het goed gaat met de rijstebloem is het ook goe dtoch. Oke dus goed in de gaten houden dan,wij hebben nu dat kussentje voor ind e nacht en we zien het een stuk minder worden alleen wurmt ie zichzelf nog vaak op de rug die kleine bullebak Ja jaimy doet dat ook dat knaauwen zou dat het zijn ahahahah dat ie vlees wilt,ik denk zelf aan tandjes maar ik voel niets. Bedankt voor de felicitaties meid
Hai merel...........hahahaha echt waar wat lief van ze hahahah,dan krijg ik zeker wortels hahaha Ja je kan ook bij hele zieke mensen komen dat zei ze al,als er iemand niet open maakt en een buuf heeft een sleutel mag ik niet naar binnen totdat er iemand van de fam is,of de contactpersoon,stel dat er iets is dan mag ik die mensen niet aantreffen,datw erd heel duidelijk verteld. Hau sunnyday .......ja volgens mij wel<art heeft hem gekocht bij media markt daar waren nu de aanbiedingen,eigenlijk was hij duurder maar mart had die van LG besteld ook de 127 en zat er al een tijdje op te wachten die waren toen de helft van de prijs en omdat die niet goed waren werden wij gebeld dat we dan de samsung mochten hebben en die was wel duurde dus we zeiden dat we daar niet mee akkoord gingen en toen hebben we hem voor 100 euro meer gekregen en hij was de helft duurder,mooie service of niet dan Alleen ik vind hem echt heel groot,ik had lieverd die van 107 gehad maar goed mannen en tv 's hahahah. Hai patricia...dan denk ik dat het zo'n buro is geweest die moeten na 3 keer overgaan ophangen,dat kreeg ik laatst te horen toen ik bij een call center moest sollicteren,dus misschien dat en anders bel je morgen even naar het zkh dat je 2 keer een oproep hebt gemist of hun misschien hebben gebeld,dat heb ik ook weleens gedaan hoor. ja het is gewoon niets voor hem en ik weet ook van die school als ze niet mee kunnen gana dat ze ervan af moeten dat vind ik nog veel zieliger. jammieeeeeeeee,mail me het recept hahah wel echt in stappen he anders komt er niks van terecht hahaha. Word je net ongi als alles dicht is ;-( Hai sanne.....Meid fijn om te lezen dat het op het KDV goed is gegaan,alleen jammer dat je dag op je werk niet zo leuk was meid. Wel super dat je weer in je pak past toch Hai Elam......Als de wagen helemaal plat kan dan is het toch niet erg dat werd tegen mij gezegd dan,ik moet hem toch over een paar weken ombouwen jaimy past echt bijna niet meer in zijn bak ;-( Hai Journey.........Wat zielig watz e heeft onder de fles gaarum,hoop dat het snel over is Hia Yvette......Ja het is te gek voor woorden het is hier zo al dat de ha en de ka zeggen hetzelfde maar goed dat was wel te verwachten dat is man en vrouw en de CB en Fhysio spreken elkaar met 3 tegen ;-( Ja hij had echt een flinke bult zitten op zijn hoofdje en ik vind hem echt een stuk minder geworden hoor,maar goed misschien wil ik dat wel zien;-( Je trap klinkt mooi,wat voor kleur heb je als vloerbedekking? Nou hij rolt niet helemaal om hoor ook tot zijn zij,maar dat vind ik al heel wat hahahah,van zijn buik naar zijn rug niet hoor dan word ie alleen boos en eet het boxkleed op Noël had toenstraks weer koorts,gek word ik ervan ;-(,morgen zal ik het horen moet s'morgens bellen, Jaimy is heel erg verkouden ,ik hoop dat het zo weer weg is ;-( Tnx meid.
@ Nettie: ja dat zou ook nog kunnen. Hoop dat ze vandaag wat beter is. @ Patrieske: de tas is van mij!!!! Ow, dat zou maarzo kunnen hoor, word nogal eens gebeld door van die bureau's...Ik denk idd dat ik vandaag het ziekenhuis maar eens ga bellen. Ja dat is ook veel zieliger. Groot gelijk. Ik zal je vandaag het recept even mailen, maar moeilijk is het niet hoor. HIHIHIHI. Niks ingewikkelts aan. Ja, dat is wel balen idd, maar denk dat deze ongi niet al te lang zal duren. Ik ga nu naar de huisarts voor de prikpil en daarna naar mijn vader om een verfbrander op te halen.
Goedemorgen! Valentijntje slaapt nog lekker. Gisteren om 19.45 k.o. in bed gelegd. Werd om 23uur even huilend wakker, getroost en toen sliep ie verder, als een blok. Nachtmerrie of zo, kan dat al bij die kleintjes? Nu nog ff de wc en badkamer poetsen en ff stofzuigen boven en het huis is helemaal spic&span! Vanmiddag even mama-time, heb er zo'n zin in!!!! Marco is thuis aan het werk vandaag en heeft vanmiddag vrij, zodat hij lekker voor onze spruit kan zorgen, zodat ik naar de kapper kan, lief he (Kapper gaat meer dan 3 uur duren zeiden ze, omdat mijn haar zo lang is en ik terug naar mijn blonde kleurtje wil...) Dat was even ego, maar heb er gewoon goede zin door en die wilde ik even met jullie delen
Patrieske: Nou ik weet het niet precies.. Op hart van nederland was gister nog dat alles was afgesloten om het huis, en er waren dingen in de buurt gehoord over de kinderen, en dat was niet zo goed.. En dat verklaarde voor ons natuurlijk een hoop! Het zou dan een afrekening zijn geweest.. Nou ja, op ander nieuws hier uit de regio was weer heel wat anders, maar dat heb ik niet gehoord dat zei m'n schoonmoeder.. Nou ja, niet te veel over nadenken.. GEFELICITEERD!! Wat ben ik blij voor je, eindelijk!! Wat naar dat Noël nog ziek is, hoop dat jullie snel weten wat het is.. En Jaimy ook niet lekker, je hebt weer een ziekenboegje dus.. Nou eerst m'n meisje maar even eten geven.. En de tv aan doen.. Ze is tevreden, zit op de bank en maakt lieve geluidjes maar denk dat ze wel zin in wat eten heeft
Journey: Ach ja, binnenkort Moederdag inderdaad! Oh wat leuk, onze eerste echte Moederdag! Hihi, is het zo duidelijk dat het inderdaad Sven is? Ik ga zeker fotos maken, ook voor Goofy, want moet het in één keer 12 uur zonder haar kanjer doen! MerleQ: Jeetje, wat gaat Tobe ineens hard vooruit! Sabbelen, zijn koppie goed omhoog houden, draaien, geweldig! Sunnyday: ach arm meiske ik geef bv dus weet echt niet wat je moet doen Ik gaf Valentijn soms Nutriton, want hij spuugt ook zoveel, maar dan krijg hij ook zon verstopping dat ie het er niet uit geduwd krijgt, dus ik laat hem nu maar spugen Kiezen tussen twee kwaden . Dat gaat echt aan je moeder hart he? Weet je, een paar slokjes water op een dag maakt de ontlasting ook dunner. Weet niet of ze daar tegen kan of daar ook weer extra van gaat spugen?
Patricia: Sinds ik bij de magnetiseur ben geweest, heb ik nog nauwelijks last van mij bekken! Heb nog niet gefietst, dat zal ik binnenkort eens uitproberen, maar lopen en autorijden gaat goed! Ik voel het wel nog elke dag, maar die pijn zoals het was, heb ik niet meer. Vervelend dat het weer zo terugkomt, maar dat kan trouwens. Gewoon nog een paar keer fysio er achteraan, dan kan het ook weer gewoon overgaan, zei mijn fysio toen. Sterkte! En inderdaad, als ik te veel heb gedaan, dan weet ik niet meer hoe ik me moet houden, maar ik luister nu wel heel erg goed naar mijn lijf. Die vreselijke pijn wil ik niet nog eens terug! Lieverd, hij zal zichzelf wel op een voeding minder gaan zetten als hij zoveel laat staan. Kindjes geven dat zelf aan als het goed is namelijk. Valentijn zit zo bijvoorbeeld al vanaf de 8ste dag nog maar op 5 voedingen Nettie: Haha, ja, ik kan dat niet laten. Reageer op iedereen, omdat ik me anders schuldig voel, vind het ook leuk als mensen op mij reageren namelijk Hoe is het vandaag met Mila? GEFELICITEERD met je mannetje!
Tacha: Hier zei de kraamzorg gekneusde witte koolbladeren Ik heb het niet nodig gehad, vond het een raar idee, dus heb de pijn maar gelaten We aten 2 dagen daarna dus witte kool stamppot Patrieske: Ach arme kereltjes van je, ik hoop dat ze snel opgeknapt zijn! Trap is trouwens nuancecamel, dus heel licht met een tintje zeg maar en de vloerbedekking heel donkerpaars Maak wel eens een foto.
Goeie morgen!!!!!!1 Hier een hele vermoeide mama. Jee Jamie weet precies wanneer papa er niet is. Was vanaf 04:00 klaarwakker en niet meer willen slapen.. gaaaap en nu ligt hij natuurlijk heerlijk te pitten en ik kan niet slapen haha. Boef. Wij gaan weer eens ons schema omgooien om langzaam de fles van 23:00 af te bouwen want hij laat nu in de ochtend steeds meer staan.. Erg vervelend waardoor hij dus steeds eerder de volgende fles wil.
veel plezier bij de kapper!! en wil t wel zien hoor..... zucht ik zou hier van het weekend door mn nicht geknipt worden... nu was ze haar kappersspllen vergeten... nouja.. mn haar begint hier met zlke grote plukken uit te vallen.... binnenkort is spons en zeem genoeg Dacht dat het nu niet zo erg was als bij mn zoontje... maar het begint nu pas echt!!! mn kussen ligt vol....mn borstel.. en na het wassen kan ik er zo hele plukken uithalen.... ik ga hier trouwens niet meer zetten dat mn dochter doorslaapt want elke keer als ik het hier meld wordt ze weer wakker.. vannacht van 02.00-03.00 uur opgeweest... en ze had me toch dorst....
Yvette Ben jij al ongi geworden?? hier nog niets hoor..... maar ik heb wel soms rommelend gevoel in mn buik... (al weken) en mn buik is zwaar opgezet...... vraag me af hoe het dalijk zal zijn als het doorzet... maarja...voorlopig al ruim 1 jaar niet ongesteld...!
Ja dat had ik ook wel gewild, maar hier al twee keer (min of meer) ongi. Ik dacht er ook voor de komende tijd vanaf te zijn, maar helaas! Hier ook nog geen doorslaper hoor. Hij wordt vaak om 3:00-4:00 wakker. We voeden hem altijd nog even als we naar bed gaan, rond 21:30 maar dan wordt hij niet echt wakker. Hij begint dus vaak om 19:30 aan z'n nacht. Doen die van jullie dat ook? @yvette: Okke heeft volgens mij ook een paar keer een nachtmerrie gehad. Krijsend wakker worden, of eigenlijk nog slapen. En het huilen was ook totaal anders dan wat hij normaal doet, veel erger, echt alsof er iets verschrikkelijks was. Ik had me verheugd op het babyzwemmen samen met m'n vriend (en Okke natuurlijk ), maar m'n vriend heeft dit weekend reunie van z'n oude school. Best balen want dan zit ik weer een hele dag alleen. Er komt dadelijk een mogelijke gastouder langs die ik via flexmoeders.nl heb gevonden. Ben benieuwd!
Zo flesje op en ze ligt lekker te slapen.. Al tijdens de fles, dus de fles is niet leeg.. Maar ga haar tussen de flessen door wat water geven, want met dit warme weer zal ze vast wel dorst hebben.. Nou zal even verder reageren..
Nettie: Mooi dat alles goed is! Altijd wel fijn om te weten.. Wij moeten de 27e voor de 2e keer.. Tacha: Mijn moeder heeft er een en m'n broertje, hun zijn tevreden.. Maar wij hebben een SONY bravia, dus ik kan je eigenlijk niets vertellen.. Ondertussen al gekocht??? Ik heb het al gelezen, wat een grote! Wij hebben 32 inch. geloof ik, dat is 82 centimeter dacht ik, bescheiden he M'n schoonzusje gaf ook borstvoeding en is overgegaan op flesvoeding.. Hij sliep eerst niet door, maar geloof dat ie nu van half 11 tot half 7 slaapt.. Je moet het even de tijd geven denk ik.. Sunnyday: Wat leuk Dat mutsje is echt zo leuk Moet het afgekookt water zijn of mag ze ook gewoon bronwater? want wij geven ook bronwater in de flesvoeding.. Dus dat zou wel makkelijk zijn Iloveandres: nou ze bellen hier wel als ze voor de deur staan.. In de flat woonde wij 3 hoog en daar deed ik de deur ook niet open.. echt niet hoor! Zo Joshua is goed gegroeid in een halve maand mooi man Mamalijntje: Nou dat had ik 2 weken terug.. Ik dacht ik heb haar toch recht neer gelegt? Was ze gewoon zelf gedraaid.. Wat boeken ze vooruitgang he Mamamakka: Gefeliciteerd met je nieuwe buurmeisje.. Leuk leuk!! Mooie naam ook Elam: Mooie foto's zeg! Kan me voorstellen dat je die niet kan laten liggen.. Ik denk dus ook dat ik die bonnen maar niet moet gaan gebruiken van V&D want dan hebben wij hier 4 collecties.. EN ik weet niet eens waar ik ze kwijt moet hihi! Hangen ze mooi??? Sanne: Dus je eerste werkdag ging goed.. Het is weer even in een nieuw ritme komen.. EN natuurlijk na vandaag extra genieten van je vrije dagen
Yevtte: Ja met mijn kleine meisje gaat het ook goed hoor Sunnyday: Ik heb ook een heel erg spuugend meisje.. Maar ik heb omneo en JBPM en ik doe maar 4 schepjes.. Eerst kreeg ze 3 maar ging weer spuugen dus nu krijgt ze er 4.. En ik doe altijd 10cc extra voor het poepen.. Iloveandres: Ik heb er nog heel erg last van.. Maar mijn fysio zei dat de klachten mee vielen met de ernst van de zaak.. Ben dus weer bezig om het te herstellen, want durfde niet vorige week voor het eerst langs geweest, en volgende week moet ik weer.. Pfff, zie er zo tegen op maar moet er wat voor over hebben..
Zo we hebben gelukkig wel een goede nacht achter de rug , om 22:00 uur werd ie ff wakker maar gelukkig was het alleen een boertje wat hem dwars zat en sliep ie vrij snel weer verder Oh en de overbuuf ( ja moet het ff kwijt hoor ) hebben ze om half2 de vliezen gebroken met 4 cm ontsluiting uurtje later had ze al 10 cm en om half 4 is de kleine geboren ! snel he !!alles dus in 2 uurtjes poeh poeh . mannetje heeft eindelijk zijn laatste nachtdienst gehad en slaapt nu nog ff tot 2 uur dus tot die tijd kan ik mooi ff wat voor mezelf doen , moet nog steeds ramen zemen hihihi fijne dag allemaal en geniet van de zon !
Nou en ik heb nog wat foto's gemaakt gister, en daar heeft ze haar zonnehoedje op van Ralph Lauren.. En die wilde ik nog even met jullie delen.. Dus die is odner weg