Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Mamamakka: lekker he, zo'n poepkont :) Ik moest wel lachen om die vergelijking met een oude kerel :)

@Babyzwemmen: lijkt mij ook harstikke leuk, maar wel een gedoe in je uppie...
    Ik ga wel een keer als mijn vriend ook meekan, want ik kan niet mezelf plus baby tegelijkertijd afdrogen en aankleden.

@Nettie: wat een lief cadeautje zeg! Ik zat ook al te denken wat ik mijn vriend voor zijn eerste vaderdag kan geven. Dit is wel een goed idee!

Ik ben trouwens benieuwd of ik ook iets voor moederdag krijg... Gisteren heb ik wel even subtiel laten vallen dat hij vanaf dit jaar niet meer alleen aan zijn eigen moeder mag denken :D

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zo ff pauze hoor. Heb nu 2 treden helemaal afgeschraapt inclusief het verf, dus dan weet ik zeker dat ik alle lijm eraf heb. ;)

@ Mamamakka: :) :) :) Joshua heeft ook groene poep hoor en die heeft idd de Nutriton en Nutrilon.

@ Yvette: ja het is zeker een crime... Ik denk ook niet dat ik heeeeeeeeeeeel erg supersnel de zoldertrap zal doen. :) Eerst deze trap maar even. Heb het zweet op mijn rug staan. Ik heb zo'n 3 hoek ding, zo'n scherpe schraper én een verfbrander, zodat ik de verf er ook makkerlijker af krijg en dus ook de lijm er zekerweten vanaf heb. Als ik straks alle treden heb gedaan, alles even afschuren, schoonmaken en dan kan ik beginnen met verven.
    Heb een hele donkere paars gekocht, die ik door de verf doe die ik al heb. Heb ik toch nog een beetje kleur in huis. HIHIHIHI. Wil met de tijd het behang er ook af hebben in de woonkamer en dan sauzen. Met aan 1 kant een hele felle kleur op de muur, maar weet nog niet wat, misschien ook wel met dat paars. ;)

@ Sunnyday: wat fijn dat ze vanacht wel goed heeft geslapen. En dat de lactulose ervoor zorgt dat ze weer wat lekkerder in haar velletje zit.
    Ik weet niet of het een sprongetje is. Ik dacht juist dat ze met een sprongetje meer wilden drinken/eten. Ik ben benieuwd dat als het een sprongetje is, wat hij nu geleerd heeft dan. HIHIHIHI.
    Kan me voorstellen dat ze toen onder de indruk waren. ;)

@ Mikmak: heeft kruidvat zwemluiers? Dat wist ik niet, ik wil ook een keer naar babyzwemmen gaan met Joshua.

@ Mamadag: ik heb er ook zin in hoor. Maar zal vast geen ontbijt op bed krijgen van mijn mannetje denk ik... Wel krijg ik die luiertas. :D

@ Nettie: wat leuk zeg dat cadeautje voor je mannetje.

@ vaderdag: ik ga waarschijnlijk een handje en voetje in gips maken voor Andres en hij krijgt nog een spelletje voor de WII of de computer (dat weet ik nog niet), want dat wilde hij graag hebben.

Nou ik ga even naar de wc en daarna weer een aantal treden doen. Merk wel dat ik een aantal pauzes in moet lassen, anders krijg ik heel erg last van mijn rug en bekken....

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Nou, het tweede wendagje op het KDV zit erop. En.... het is onwijs goed gegaan! :D
    Hij heeft helemaal niet gehuild, heeft lekker in de box liggen rondkijken, en heel lang naar de mobile gekeken (doet hij thuis ook altijd). Zijn fles had 'ie bijna leeg gedronken (vorige keer de helft laten staan), en toen ik daar aankwam om hem op te halen lag hij diep te slapen in een kinderwagen =D> Ik was superblij!
    Alle leidsters zijn ook helemaal weg van hem. Ze zijn allemaal naar hem komen kijken, en ik kreeg van allemaal te horen dat ze hem zo mooi en lief vinden :D Zeggen ze waarschijnlijk tegen iedereen, maar goed... ;)
    Ik ben nu iets geruster voor als ik volgende week aan het werk ga... pfieuw...

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Deze klus staat ons ook te wachten :( We zouden de trap al doen toen we hier kwamen wonen, maar dat is inmiddels 2 jaar terug en het is nog steeds niet gedaan...puur omdat we er zo tegenop zien :(
    Ik heb even het verhaal gemist... lag er bij jullie ook tapijt op de trap? Zo ja, hoe heb je dat verwijderd?
    Wij gaan er wel weer gewoon nieuw tapijt op doen... Dan hoef ik niet elk lijmrestje weg te halen (lui beest ben ik) :D

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    nou alles zit al bijna vol of op de dagen dat ik werk : ( misschien vrijzwemmen een optie?) maar lijkt me wel een beetje eng alleen

6. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    We hadden halve maantjes op de trap. Deze heeft mijn man eraf getrokken en de spijkers uit de trap gehaald (ja mijn man was zo "slim" om de halve maantjes vast te spijkeren...). Nu zit ik dus met de lijmresten. Deze moeten er eerst af, aangezien ik de trap nu alleen maar ga verven. Ik moet nog wel een keer antisliprandjes kopen, maar dat is dan ook echt alles hoor... Dan ben ik allemaal eerder klaar met stofzuigen en is de trap makkelijker schoon te houden. Ook heb ik dan geen last van haren van onze dieren die in de halve maantjes blijven zitten, omdat ik ze er niet uitgezogen krijg...

7. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @nettie: echt een leuk kado!!

@mikki: fijn zeg dat het goed gegaan is op het kdv, is zeker wel een gerustellend gevoel he :D

@iloveandres: in het boekje oei ik groei stond dat ze ook slechter konden gaan eten/drinken. bij iris is het eigenlijk altijd dat ze meer honger heeft :)

8. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @iloveandres: wat een rotkklusje heb je zeg meid!! wij hebben dit 5 jaar geleden gedaan, nou ik ga het niet meer doen hoor, mannetje is volgende keer aan de beurt

9. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @iloveA, oeh ook al de trap an het doen.. onze zoldertrap moet ook nog gebeuren..... pfff wordt er nu al moe van

en ja het kruidvat heeft zwemluiers... dus ga daar strakjes effe langs... die zijn tenminste voor een lichter gewicht dan de huggies.... en ik kijk effe bij de hema want die hebben van die plastic broekjes, eigenlijk traininsbroekjes voor zinnelijkheid dacht ik.. maar misschien hebben ze daar ook wel zwembroekjes voor beebjes... zullen het meemaken...

@mikki, tja das wel een beetje lastig... eerst ik en dan linette ofzo.. en anders wikkel ik mezelf eerst in, dan kleed ik haar aan zet dr in de maxicosi en dan mezelf... zal wel loslopen....

@nettie, wat superleuk wat je gemaakt hebt... he wat raar dat een kind van 3 maanden niet echt wil meewerken..... :D :D

@sunny, ja tis wat he... stel je voor dat ze aan de poeperij gaan en ze hebben niets aan hahahahaha... wordt het een gelige bedoening daar in het zwembad.. lol...

10. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Nettie: Wauw wat een superlief kadootje!

Zwemmen: Hier schaam schaam nog steeds niet gezwommen maar goed in mei gaan we een midweek naar sunparks dus.; Ik gebruik geen zwemluiers heb een badpakje voor haar met een zwembroekje erin.

Moederdag: wanneer is dat alweer? Ik weet dat we het in Antwerpen 15aug vieren.

Ilovea: Succes met de trap meid!

Mikki: Super dat de wendag goed ging!

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Journey Fijn dat het zwemmen weer zo geslaagd was :D.enne maak eens een foto van Tess in haar Buggy :D
    Veel plezier met wat je gaat doen :D

@kauwbewegingen, Sylvano kaauwde laatst ook op mijn vinger,maar ik ga ook nog niet beginnen met vastvoedsel ik wil echt gaan wachten totdat hij 6 maanden is :D

@Iloveandres bah lekker karweitje dus,not bah hoe gaat het nu wilt het lukken met de krabber de lijm eraf te halen??
    en was je soepje lekker??

@Goofychick wat raar van je man zijn trouwring,heb je er niet stiekem hard in gebeten toen je moest bevallen :D?????hihihi

@Mikmak ik ben onderweg hihih lijkt mij wel heerlijk om te gaan zwemmen met Sylvano,alvast veel plezier morgen :D

@Mamamakka hahahah lekker hoor,hahahahahaha

@Zwemmen wij gaan 29/tm/3 Mei lekker naar een hotelletje met mijn mams en zoons,dus ik moet ook nog van die zwemluiers halen.volgens mij heb ik ze wel eens gezien bij de kruidvat,

Pfff en hier ligt Sylvano lekker windjes te laten.euuh laat dat windjes laten maar weg,hij laat gewoon harde scheten hahah :p

12. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    10 mei is het moederdag!!!

**

Ik ben er weinig want ik ben begonnen met klussen in huis vandaag. Was het zat. Manlief laat het maar liggen dus hup twee verwarmingen in de verf staan en straks behang eraf halen zodat ik hopelijk aankomend weekend/volgende week kan behangen in de gang

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Whaha wat zijn jullie allemaal klusserig ineens :D Voorjaarskriebels!

Ik heb ook de kluskriebels, maar ik vind het zo moeilijk te combineren met een mannetje dat 24 uur per dag zomaar ineens mijn aandacht kan opeisen.

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sunnyday: ow dan moet ik het boek ook nog maar eens even naslaan, zou kunnen dat hij nog in de 12 weken sprong zit dan...
    Idd een rotklus, maar het resultaat maakt straks alles goed.

@ Mikmak: jeps ook met de trap bezig. Ga ik dan binnenkort ook maar even zwemluiers halen. HIHIHI.

@ Tacha: dankjewel meid.

Hier net even Andres gebeld om te vragen waar de stoffer en blik ligt. (heeft meneer weer op zolder laten liggen... :mad: :S ) en hij vertelde dat hij heel erg dichtbij Yes-R staat.
    Yes-R is een clip aan het opnemen, bij een container waar hun bij moeten om hem schoon te maken.... en nu moeten ze dus wachten....

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Iloveandres laat Andres ff een foto maken dan of heeft hij dat al gedaan :D

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Luiers,wie de pampers zo fijn vinden vanwege de rekbare rand,ik heb afgelopen weekend bij de Liddl luiers vandaan gehaald,en die zijn net zo fijn vind ik als de Pampers

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: is best leuk hoor, moet alleen veel pauzes nemen door mijn bekken. Het gaat heel goed met de krabber en de verfbrander.
    Het soepje was heerlijk. HIHIHIHIHI.
    :) :) :) Die Sylvano... kleine boef. ;)

@ Mamalijntje: goed bezig meid!!!!

@ Mikki: ja je zou het haast gaan denken he? :)
    Ik heb het voordeel dat Joshua nog aardig veel slaapt, dus echt veel aandacht opeisen doet hij dan ook niet...

Nou ik ga gauw weer verder...

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Ik zou ook wel willen klussen hihih maar helaas hier het geld nu niet voor,
    en ja met twee kids gaat dat hier zowiso ook niet lukken :D

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Derona: weet ik niet of hij dat al gedaan heeft. Denk het niet, maar misschien dat hij dat wel doet hoor. Meestal doet hij zulke dingen wel op de foto zetten.

20. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    @derona, whahahahahaha... sylvano toch... das niet charmant...
    ik hoop dat het morgen leuk gaat worden idd..

@klussen, nou nee effe niet... moeten nog zoveel doen in huis... maar nu effe niet.... ben al blij dat het bijna klaar is en dat er alleen nog maar wat kleine dingen hoeven te gebeuren... nou ja... strax nog wel de gang en wc beneden.... en een bad eruitslaan in de oude badkamer dus dat zijn toch nog wel grote dingen.. maar goed.. komt wel...

Deel Deze Pagina