Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ sunnyday: ik heb wel veel kriebels voor een tweede maar wil eerst afstuderen... En dat duurt nog 3 jaar dus we moeten ng wel even wachten....

Oh als ik Sven zo zie zitten in de buggy dan krijg ik ook kriebels om onze kinderwagen om te bouwen. Maar ik moet van mezelf echt nog even wachten... Wel lastig hoor want het ziet er veel gezelliger uit :)

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sunnyday: is zeker heel spannend. Ga ook zeker die gastouderacademie doen bij dat gastouderbureau.
    Ik heb die kriebels niet om ze snel achter elkaar te doen. Wij beginnen over 3 jaar pas weer. Ook ivm de financiën. Maar een nog grotere reden is dat de gyn ook gezegd heeft dat lichamelijk gezien ik ook niet eerder MAG beginnen... door mijn bekken.

@ kinderwagen ombouwen: ik doe Joshua voorlopig nog niet in het zitgedeelte. Hij vind het nog veel te heerlijk in de kinderwagenbak en maakt ook nog lang geen aanstalten om te gaan zitten, dus dat doen we ook niet.

3. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goofy : Wat een mooie foto’s weer! Leuk hoor, om snel 2 van die knappe kids hier te hebben :)

MerleQ : Ah, ik dacht al, jullie wonen net EINDELIJK in jullie nieuwe appartement! :)
    Oh arme Tobe zeg, ik hoop dat het nieuwe spulletje snel werkt dan!
    Ik zal ff een foto zoeken van Valentijn, ik heb ook nog wat foto’s van vóór en na de kapper en van de trap, zal het zo ff spammen!

Sunnyday : Nee, niet een héél andere coupe. Een ander kleurtje en een beetje lagen, ongeveer 10 cm er vanaf, dus kan er weer even tegenaan. Lieverd, ik geef nog borstvoeding, dus dat weet ik niet? Misschien eens aan de andere mama’s vragen?
    Nu al een tweede kindje? Dat wil ik echt nog niet, terwijl ik vorige week het zwanger zijn nog miste, maar nu…. je lees het zo wel :rolleyes:

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamamakka, ja he?! Vandaag werd er gezegd dat hij wel 5 maanden was zeker? Toen ik zei dat hij pas 3 maanden was was het ongeloof te zien op het gezicht van die mevrouw.
    Ben benieuwd naar Rayn in zijn buggy.

@Merleq, yep, wij hebben de oude versie, de laatste voor de nieuwere (die schijnt ook alweer een keer gelift te zijn toch?) Deze hebben we van marktplaats af voor heel weinig, en hij was maar een paar keer gebruikt, en het buggy gedeelte nog helemaal niet, moet je nagaan.....ik vind het wel leuk hoor zo, je hebt veel meer contact met je kleintje.

@Sunnyday, nou als ik straks werk lukt het helemala niet meer, want ik sta voor de klas en kan niet ff achter de pc. Ja Sven heeft echt een boevenhoofd en dan trekt hij hier nog niet eens zijn max. boevenhoofd, hahaha.

Nou manlief belde net, en is onderweg. Straks gaan inpakken want dat zie ik morgen niet zitten en aangezien we om kwart voor twaald in Roermond moeten zijn wordt het anders haasten....(ben nooit zo'n planner, maar ik moet nu wel)

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Yvette, niet zaterdag stiekem zeggen dat het ook jullie kindje is he......je mag er mee pochen maar owee...........
    Kan niet wachten tot foto's in het zwembad...

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goofy : Nee meis, zal ik niet doen… al is het wel leuk om te zeggen dat ze broertjes zijn of zo :) (maar zal eerlijk zijn hoor!)

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ goofychick
    hoe groot is sven dan ? hij lijkt inderdaad erg groot/lang :D rayn is 62cm

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Nou meiden, de foto's:

9. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dames..

ik wil julie niet aanvallen.. maar ik zie net bij goofychick dat haar kleine al in het zitgedeelte zit..

maar het verstandigste is pas om je baby in de zitgedeelte te zetten als hij of zij zelfstandig kan zitten zonder behulp van de ouders..

in verband met de rug! anders blijven ze levenlang fysio hebben..

mijn kleine meid gaat er pas daarin als ze kan zitten!
    sorry dat ik ff dit tussendoor doe.. ik ga weer verder hier .. sorry dat ik weinig ben! :)

Liefs mir

10. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

de trap vóór en na

11. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

vóór de kapper

na de kapper

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Deze vond ik gewoon mooi, hij doet dit heel vaak en nu heb ik het op een plaatje vast weten te leggen :)

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    En speciaal voor MerleQ:

Die is alleen niet zo heel duidelijk en er komt er nog een en die is ook niet zo duidelijk, maar goed... (hij zit nog niet los-los zeg maar, maar wel zonder steun van ons met zijn rug ergens tegen aan)

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg

Zo en nu hou ik op met spammen :)

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: wauw wat heb je mooi lang haar! En dat blonde staat je inderdaad beter.

@ lotus: wachten totdat een kleine kan zitten is vaak niet eens mogelijk, zeker niet met zulke lange kindjes als goofychick en ik hebben. Tobe is voor de 6 maanden al uit zijn bak gegroeid denk ik en echt goed zitten doen kindjes pas met 7 maanden.

16. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    T zal toch niet he…? Manlief dacht gisteren ineens dat ik weer zwanger ben… lang verhaal, maar ik denk van niet. Alleen…. ik ben nu al voor de tweede avond misselijk en heb net zelfs over moeten geven… al twee dagen ook heel flauw… Dit was vorig jaar ook zo, maar goed, wil daar (nog) niets achter zoeken. Ik hoop echt dat ik nu gewoon over 2 weken ongesteld moet worden, want hier sta ik echt niet op te wachten… Damn…. weet iemand van jullie toevallig of die ovulatietesten inderdaad een tweede streep geven als je zwanger bent? (Dat was vorig jaar bij mij namelijk wel zo)

Verder vandaag dus lekker gekapperd :D Ik ben keiblij met mijn haar en met de trap :)

17. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ : Dankjewel :) Lief van je

18. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hihi heerlijk kereltje heb je Yvette. Leuke kleertjes ook. Echt een mannetje wordt het. :)

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ : Haha, ja leuk is dat he, die mannetjes van ons, dat we ze zo stoer kunnen kleden :)
    Hee, maar hoe is het nu met Tobe zijn krampjes/eczeem?

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: welkom terug meid. Ik ben het wel met je eens hoor. Joshua komt pas in het zitgedeelte als hij zelfstandig kan zitten.

@ Yvette: mooi hoor. Geod bezig geweest zeg!!!! Hier heb ik ook voor en na foto's. Maar niet zo extreem hoor. HIHIHIHI. Heb geen foto's van met de halve maantjes. Ja een foto van onze bruiloft. Die kan ik dan wel gebruiken. HIHIHIHI.
    Ow mooie kleur je haar zeg!!! Echt super. Ow en meid, wat ben ik jaloers op je figuur zeg. :)
    Wat kan Valentijn dit al goed zeg!!! Joshua kan dat echt nog niet.
    Joshua gaat ook helemaal scheefzitten als je hem loslaat,dus die kan echt nog niet loszitten...

Hier is Joshua weer uit bed. Hij had een enorme hoestbui en was bang dat hij ging overgeven, want het was echt heel erg.
    Andres is gaan kijken en heeft hem uit bed gehaald.
    Nu ligt hij even in de wipper en heeft nog steeds af en toe flinke hoestbuien. Ik denk dat ik straks zijn neusje voor de verandering maar weer eens even moet leeghalen...

Deel Deze Pagina