Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @merleq.. mijn neefje kon dat dus ook niet.. nou die heeft echt nog in de reiswieg gelegen met zn benen over boord.. dat is beter dan in het wagen... dat werd mij tenminste verteld.. maar als mijn meis ook zo hard blijf groeien zal ze ook de 6 maanden niet halen.. :( maar dan zal ik gewoon de benen buiten boord hangen..

2. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia : Oh wat zielig voor Joshua zeg, dat gaat je echt aan je hart zoiets…
    Meid, Joshua zit binnenkort ook gewoon stevig recht hoor, alles op zijn tijd! En ziek zijn kost een berg energie hoor, vergis je daar niet in!

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: oh haha oh ja, dat had je ook nog gevraagd. Nou de krampen zijn zo goed als weg gelukkig. Vandaag was zijn eczeem ook een heel stuk minder maar het is wel eens eerder een dag wat minder geweest, dus het is even afwachten of dit zo blijft... Ben wel benieuwd!

Ik heb trouwens nog nooit uitgeprobeerd of Tobe recht blijft zitten als je hem ergens tegenaan zet. Zal morgen eens proberen.

4. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Lotus : Hee meid, ben je er ook weer :D Hoe is het?

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @MerleQ afstuderen is ook heel erg belangrijk!!

@yvette je bent écht druk geweest hahaha ziet er netjes uit hoor!!

@goofychick fijn weekend (of was het vakantie?)

@nettie hoe vond je hubbie het kado?

@zwanger worden; wil zelf eerst nog afvallen en dan nog van mijn figuur genieten hahaha en natuurlijk ook van Iris. daarnaast moet ik nog een keer een bmr prik krijgen want ik heb geen antistoffen meer en dan mag je zeker niet 3 maanden zwanger worden, maar goed af en toe kriebelt het wel hoor!! maar aan 1 heb ik op het moment mijn handen vol.

6. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    MerleQ : Ja, dat bedoelde ik dus met zitten, dus misschien kan Tobe dat al lang! Haha! Nou ja, ik merkte het gewoon toen hij bij ons op schoot zat.
    Gelukkig gaat het nu dus een stuk beter met hem, ben echt blij om dat te horen zeg! Gek, het is niet eens mijn eigen kindje, maar ik vond het zó zielig!

7. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    hi ja.. ik ben er ff deze avond.. me manneke is niet thuis.. die komt zo weer thuis.. dan ben ik ook weer weg.. :) want dan moet mascha eten :)

maar het gaat goed :) druk met studeren.. en as maandag en dinsdag sollicitatiegesprekken (de eerste twee) :D dus ik hoop dat een van die twee wat wordt :)

Liefs mir

8. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Sunnyday : Ik geef je groot gelijk, eerst maar eens genieten. Ik knijp m nu dan ook behoorlijk!

9. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Lotus : SUCCES dan alvast meid!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: ow meid, je gaat dus even een spannende tijd tegemoet. Ik hoop dat je ongesteld gaat worden meid. Dit zou wel heel snel achter elkaar zijn toch? En bovendien ook niet goed voor je lichaam en je bekken...

@ Lotus: hahahaha, ik zie je neefje al helemaal liggen in de wagen. :) Maar je hebt gelijk.
    Hieronder nog iets wat ik gevonden heb hierover.
    http://www.ouders.nl/lveiligv.htm

@ Yvette: ja dat klopt hoor meid, ik maak me er ook niet druk om. Dat zitten mag van mij nog wel even duren. Het gaat mij meer om het nekje omhoog, daar hameren ze zo op bij het CB, dat ik daar enorm zenuwachtig van word...
    Ja dat gaat me idd echt aan het hard hoor. Heb soms ook echt het idee dat hij zich enorm verslikt in zijn snot uit de neus...

@ Merleq: ben benieuwd hoe Tobe het doet als hij rechtop zit meid.

11. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @yvette.. dank je :) zal wel lukken

trouwens ff op de wandelwagen terug te komen, zie de link :)

http://www.ouders.nl/lveiligv.htm sorry als ik jullie aanval?? dat is niet mijn bedoeling!

@iloveandres lolbroek! :) hahaha

12. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia : Ja precies, niet goed voor mijn lijf en mijn bekken, maar ook zo snel voor mijn kleine Valentijn, ik wil hem eerst nog veeeeeeeeel meer aandacht kunnen geven… :(
    Beterschap met je lieve kereltje, ik hoop echt dat het snel eens tuk beter met hem gaat!

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Lotus : Lieverd, Valentijn krijste zich een ongeluk in de bak en hij kan (met ruggensteun) gewoon rechtop zitten, dus wij moesten wel. Anders had ik het nog niet gedaan, want het gaat mij persoonlijk allemaal veel te snel!

14. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Lieve meiden, ik hoop dat één van jullie een antwoord heeft op mijn vraag, zit echt een beetje in de rats. En anders zit er niets anders op dan 2 weken afwachten... :cry:

Ik ga nu lekker naar mijn nestje, heb zin in van het weekend! Ik ben er dus niet meer denk ik, ik lees vanaf maandag of zo weer mee! (En misschien morgenvroeg nog even :) )

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Lotus meis ben het helemaal met je eens,hier gaat Sylvano ook pas in de wandelwagen als de kinderwagen bak te klein word,of hij moet al kunnen zitten,

16. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    nou heb mijn berichtje nog niet geplaatst of gelijk weer een hele nieuwe pagina erbij....

@yvette: staat je goed die blonde kleur, veel leuker dan het donkere. wat drukt valentijn zich hoog op zeg!! en er nog bij lachen ook, geweldig.

Hoop voor je meid dat je gewoon ongesteld word, ik heb geen ervaring met ovulatietesten helaas

@iloveandres:hoop dat joshua snel weer beter is, zielig dat hoesten

17. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    kan je wagen wel plat?? of zit hij dan zowat recht op?

buikgriep??? ik had ook vier weken terug.. :) maar ik ben vandaag eindelijk ongestled geworden sinds dat ik zwanger was van mascha :) yep.. was een jaar niet meer geweest.. of zelfs langer.. want ervoor had ik miskraam gehad..

Liefs mir

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Yvette goed gelukt je haar he, :thumup: staat je goed

19. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Lotus: succes met je gesprekken volgende week meid.

@ Yvette: ik mag zelfs pas met 3 jaar weer beginnen van de gyn ivm mijn bekken...
    Ik wil ook sowieso niet hoor, eerst idd maar heeeeeeeeel erg veel genieten en heeeeeeeeeeeeeel erg veel aandacht geven aan Joshua.
    Dankjewel meid, ik heb soms echt het idee alsof het nooit eens ophoud met Joshua... vind het zo zielig voor hem :cry:
    Wat is je vraag dan lieverd? Die heb ik geloof ik even gemist... :oops:

@ Derona: hier ook hoor en ik heb echt een hele ruime bak, dus die ligt nog wel even in de bak :)

20. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @ yvette een heel fijn weekend :)

Deel Deze Pagina