Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Yvette: Ow ik weet alweer welke vraag. Helaas kan ik je niet helpen lieverd, ik heb nooit ovulatietesten gebruikt.

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Sunnyday: dankjewel meid. Ik hoop dat het eindelijk een keertje ophoud met hem, vind het echt zo zielig voor hem...

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    nou meiden ga afsluiten, kan nog net laatse stukje zien van the mentalist en dan heerlijk slapen

4. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    ik ga hier afronden.. mijn manlief is thuis :) liefs mir

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ yvet
    leuk hoor je haar zo ! vind het ook beter zo :D

@ kinderwagenbak
    Sorry dat ik het zeg , maar ik vind het niet leuk dat er (steeds) zo heftig word gereageerd als iemand haar kindje in het buggy gedeelte zet . Het is toch de verantwoording van de moeder ? en geen kind is hetzelfde neem als voorbeeld valentijn die schreeuwd alles bij elkaar nou dan zet je hem graag in het buggy gedeelte toch ? En neem mijn zoontje die altijd al groot en flink geweest hij pas t nu ook al bijna niet meer in de bak ...wat moet ik dan met hem als ie niet in het buggy gedeelte mag ? niet meer mee nemen soms ? kan toch ook niet !
    Dus meiden laten we er van uit gaan dat iedere moeder hier zelf de keuze kan maken of haar kind in de buggy kan of niet !

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhhhhhh..............maar Sven past haast niet meer in de wieg, dat zal over een maand toch over zijn.
    Overigens staat in de beschrijving van bugaboo anders, daar mogen ze max 2 uur al wel inzitten. Deze zit ook niet rechtop he

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mamakka, yep......vind ik ook......overigens is Sven 7300 gram en 64 cm!
    Mir, Sven wordt al 5 maanden geschat, het is altijd al een forse kerel geweest na de bevalling.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh by the way, er staat zelf dat het niet anders is als het kindje eruit gegroeid is.
    Dus tja......maar thanks anyway. Sven gaat nog ffies in zijn reiswieg als het nog wat kouder is, maar ook hij vindt het gewoon veel leuker om om zich heen te kijken. En dat levenslang fysio zal toch wel meevallen, ouders laten hun kindje dagen in de mc zitten...

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Yvette: oh ja je vraag! Nou volgens mij is dat niet helemaal betrouwbaar, maar echt zeker weten doe ik het niet. Ga je binnenkort een test halen? Wel heel erg spannend zeg....

@ lotus: nou ja, ik laat dus echt mijn kind niet in de bak liggen terwijl zijn benen er overheen komen :( Hoe kan dat dan wel goed zijn voor je kindje? :( Daar gaan ze toch hartstikke krom van liggen?

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ooohhhh lekker ding ook hahaha is rayn een watje bij :)

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zo Joshua is gevoed en ik ga zo mijn bedje in. Joshua ligt nu alweer heerlijk te slapen in de wipper, dus kan hem zo wegleggen, wel eerst ff schone luier nog, maar hij slaapt dan zo verder hoor.

@ kinderwagenbak: meiden, nou geen ruzie gaan maken omdat Lotus een andere mening heeft he? Foei. :)
    Iedereen heeft een andere mening en gelukkig maar, anders werd de wereld zo saai. :)

@ Mamamakka: heb berichtje op je babysite gezet en het vriendenboekje van Ryan aangevuld. :D

Ik ga er zo ook vandoor. Ga ook mijn bedje opzoeken. Morgenochtend als Joshua wakker is, ga ik hem de fles geven en daarna verder met de trap afkrabben. Ik ben al op de helft, dus kom een heel eind. Morgen waarschijnlijk ook al schuren en dan kan ik maandag beginnen met schilderen. Of misschien morgen al wel de zijkanten en de spijlen in het donkerpaars.
    De treden worden lichtpaars.
    In iedergeval morgen om 10.15 uur even naar de bekkentherapeut hier in het winkelcentrum heb heel veel goede verhalen over haar gehoord, dus dat moet goedkomen lijkt mij.

Slaap lekker allemaal en tot morgen.

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    wat is nou erger een dubbel gevouwen kind die niet kan bewegen in de bak of in het zitgedeelte Tess zit echt niet heel de dag in de kinderwagen als ik ga wandelen is het niet mee dan 2 uur hoor maar idd je doet het geloof ik nooit goed of er is wel iemand met een andere mening.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ff spammen, hier ligt Sven op het matrasje wat in de reiswieg hoort.......

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben weer aan het twijfelen gebracht, wat moet ik nu.......dat mannetje ligt aldoor met zijn hoofd er al tegenaan, lijkt me ook niet goed voor zijn fontanel want dat ligt tegen het harde gedeelte.....pffff.....je doet het ook nooit goed!

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: hoe lang is jouw bugaboo? Hij lijkt kleiner dan de onze, maar misschien vergis ik me en past Tobe er ook bijna niet meer in (of Sven heeft een groeispurt gehad ;)).
    Ik snap je twijfel. Als mensen je er vanaf proberen te houden dan is dat toch lastig aangezien je het beste wilt voor je kleine. Ik ben dan ook zo'n miep die dan niet meer weet wat ze moet doen.

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Goofychick hier ook hoor maar Tess komt idd elke keer met haar hoofd tegen de rand aan en begint dan hard te huilen dat vind ik ook zielig, jou matrasje is volgens mij wel anders die van mij is helemaal zwart.
    Ik heb de knoop doorgehakt omdat ik haar toch nooit in de bak laat slapen (dat vertikt ze) zodra de wagen stopt met rijden zet ze een keel op en we wandelen toch nooit meer dan 2 uur dus vandaar.

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Journey, ik heb ook het zwarte matrasje (nieuwste versie bugaboo?) en die is volgens mij wel groter hoor. Ik heb Tobe er net opgelegd, en hij heeft nog wel zo'n kleine 10 cm over (en hij trekt zijn benen ook nog eens meestal op). Het matrasje zelf is zo'n 74 cm.

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    klopt ja Tess heeft in principe (met blote voetjes) 5 cm over maar wat haar probleem meer is zie ik nu de breedte past niet meer :) ze zit volledig klem en dus hellemaal als er ook nog een dekentje en een jasje aan heeft :(

19. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goofy : Eh volgens mij past hij nu al niet meer hoor!!! Wat is ie toch lang zeg…

MerleQ : Ja, ik haal een test als er over 2 weken nog niets is…
    Gelijk heb je, door alle opmerkingen weet je bijna niet meer wat je moet doen. Ik denk nog altijd je gevoel volgen…

Derona : Dankjewel!

20. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Sunnyday : Ja, het is een grappig ventje ;)
    Dankje voor de complimenten over mijn haar, doet een mens goed.
    Ik heb de testen niet meer, dus besloten om me pas druk te maken als ik het zeker weet…

Lotus : Ja, hij kan helemaal plat, maar dat doen we meestal niet. Nee, geen buikgriep, voel me verder prima in orde. Heb besloten me pas zorgen te maken als dat echt nodig is…

Deel Deze Pagina