Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ journey: dat vroeg ik me inderdaad gister ook af naar aanleiding van de discussie hier. Lijkt me logisch dat als ze maar 2 uur in de maxicosi mogen, dat dat ook voor de wipstoel geldt? Ik weet het ook niet. Maar ik denk niet dat Tobe er langer dan 2 uur in zit ;)

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel..........

De mijn kan gewoon echt helemaal plat net zo plat als de reiswieg,je ziet geen een bochtje erin.
    Maar goed ik ben van mening dat als jaimy er niet meer inpast dat ik dan toch moet,ik ga hem niet met zijn beentjes buiten de wagen hangen,en nu past hij er nog in,maar ikd enk over een week of 3 dat hij er echt uit is.
    Noël heeft er tot 7 maanden ingelegen,die was altijd erg klein.

En toen noël geopereerd was adviseerde de arts dat we de buggy haalde en hem op dag 3 daarin legde de nachten zodat hij zich veilig voelde en heeft daar dus een week ingelegen,hij kon toen wel zelf zitten,maar goed hij lag er ook in de hele tijd.

Wat doe jij dan als Tobe er niet meer in past want die is ook al flink?

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ patrieske: oh oke, de bugaboo gaat volgens mij niet plat. Dus wel horizontaal zeg maar, maar er blijft wel een zitgedeelte in zeg maar. Zie ook niet voor me hoe dat zonder kan?
    Maar Tobe gaat ook in de buggy hoor als ie niet meer past. En dan inderdaad zoveel mogelijk plat. Ik kan me ook niet zo voorstellen dat dat echt heel schadelijk kan zijn :( Wat kan er nou gebeuren als je goed oplet?

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai Journey.......Jaimy ligt er afwisselend in,dan i sd estoel dan in de box en dan op zijn buik dan in de schommel.

Hai merel........Ja zo zo ik ook denken hoor,ik heb er nooit iets via verkocht hahahah,laat ze pinnen hahahah,nee dat kan natuurlijk,je hebt toch van die stiften ga die vlug halen maak een smoesje als ze het geld geven entest het even vlug in de keuken,kun je zien hoe erg ik ben hahha.
    Ja er zitten veel oplichters tussen dat klopt,en dan voor veel geld moet je goed opletten,wat vraag je voor je laptop misschien dat iemand hem hier wilt hebben?
    Of wil je dat niet,je kan hier op het forum toch ook dingen te koop zetten?

5. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    in de wandelwagen

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Kijk ik bedoel het niet aanvallend maar zoals er gereageerd werd vond ik ook niet normaal daarom vroeg ik het me ook af, mijn moeder vertelde dat we vroeger bijna hele dagen in een wipstoel zaten en ik heb echt nog nooit fysio nodig gehad voor mijn rug ;)

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Merel..........oke dat bedoel je met helemaal plat ,nee dan kan de mijne dat ook niet,ik dacht als ie helemaal plat kon dat het gewoon plat was als plat hahahah volg je me nog?

Ja dat weet je nooit,er zijn natuurlijk ook allemaal die richtlijnen,en het is maar goed dat ze er zijn dat hoor je mij niet zeggen hoor,maar het is een richtlijn en ja meer kan je niet doen,net zoals het loopwagentje ,dat is echt taboe want de heupjes enzo,mijn fhsyio werd helemaal gek toen ze dat wagentje van Noël zag,ik durfde hem geeneens er meer in te doen,Noël was geopereerd en er werd gezegd dat ik hem daar juist veel in moest zetten want dan raakte zijn hoofdje niets,dus ja wat moet je dan toch,mijn moeder zei je zat er vroeger de hele dag in dus je loopt ook,maar goed ik heb hem er dus wel ingedaan maar toch blijf je bang dat je iets verkeerds doet.;-(
    Wanneer doe je het goed?

8. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hey Merle: Je kan ook afspreken dat de koper het geld stort op je bankrekening. Zo weet je zeker dat het echt geld is ;)

Journey: Lieve foto hoor! Ik wacht toch nog even met de kinderwagen want Nona past nog een beetje in de wieg al wil ze dat niet vaak haha..

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou ik geloof niet dat Lotus het aanvallend heeft bedoeld,waarschijnlijk gewoon voor als mensen dit niet wisten en dat is alleen maar fijn dat ze het dan zeggen als je het niet wist vind ik dan he.
    Dat had ik ook met dat kussentje,ik zou het echt niet gedurfd hebben als anderen het hier ook niet gebruikten,net zoals op de zij liggen en dat sommige de kleintjes al opd e buik legden daar zijn ook die richtlijnen weer voormaarw e zijn zelf allemaal volwassen en hebben het beste met onze kindjes voor,en de een volgt heel dirict de richtlijnen en de ander juist helemaal niet,en dat is ieder zijn eigen vind ik.

Maar nogmaals mailen is altijd dat het soms verkeerd kan overkomen dat vind ik dan,ik heb het zelf ook weleens gehad ;-(

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Hier gewoon de fruitpotjes Patriekse. Ben bang dan ik verkeerde dingen erin prak of dat er teveel bacterien inkomen.

Derona de krampjes zijn zo goed als weg sinds een week ongeveer toen we met de pap begonnen. Heel af en toe nog maar dan is hij aan het poepen of moet hij weer lucht kwijt maar het gaat super. En nee hoor ik voel me niet aangevallen meis. Ik kijk ontzettend goed uit met zijn lijfje en nekje maar hij doet het zelfs als hij op schoot ligt. Hij is bere sterk dus dat zit wel snor!

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Die loopwagentjes kan ik me wel iets bij voorstellen, maar kan me ook het advies voor noel voorstellen om zijn hoodje zo min mogelijk te belasten.

pff heb een kind op mn schoot, lastig typen.

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Mijn vriend verkoopt ook nogal wat via marktplaats maar meestal gaat ie het brengen ik hou er echt niet van vreemde in mijn huis.

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ tacha: er komt juist veel fraude voor bij het overmaken van geld :) (terug laten storten enzo)

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje Tess eet nu ook die fruitpotjes ze heeft ook een keer een halve verse banaan op heerlijk vond ze dat even in de magnetron was ie lekker zacht en kon ik hem zo prakken, ze heeft banaan van olvarit op en net een half potje peer van friso.

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou ik ben helemaal bij joehoeeee 10 pagina;s en nu niet zoveel meer kletsen he,want vamavond hebben we een verjaardag we gaan onder etenstijd,noël is verkouden en er word daar gerookt en daar wil ik dan niet heen met jaimy dus even vlug onder het eten dan maar.

En morgen hebben we feest dus gaan die 2 uit logeren,al heb ik wal tegen mart gezegd als noël nog erg ziek is dat ik niet ga,ja zat ie weer te balen,ik werd gisteren echt verdomd boos op hem,eerst met dat bloedprikken en nu weer dit,hij is er van geschrokken want ik ben weggegaan en 4 uur later terug gekomen,hij ad wel steeds gebeld maar ik had niet opgenomen,dus toen ik thuiskwam zei hij dat ik ook gelijk had maar daar gaat het niet om heb ik uitgelegd het gaat erom dat je kids voor gaan in alles,en zeker voor een feestje kom eens op,ik zei ook met die verjaardag dan ga jij of ik maar alleen als noël koorts heeft het is niet anders.

Maar goed vanochtend bloed laten prikken met mijn ventje en hij is echt een bikkel.hij heeft geen traan gelaten ben echt heel trots op hem,echt stoer hoor,ik was zenuwachtiger als hem ;-(

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    de foto van portrait place dit vond ik de enige leuke die andere foto's keek ze een beetje angstig op

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mamlijntje........Oke dat doe ik daalijk ook hoor,maar mensen zeggen tegen mij dat het beter is om het vers te maken,ik heb dat weleens gedaan met noël maar vind het gewoon eng ik krijg het niet zo fijn geprakt als in een potje.

Hai merel.......lekker he zo typen hahahah

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Journey............leuke foto van je meisje echt liefffffff

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Wow Petyrieske wat een stoere vent heb jij zeg geen kik geven met bleodprikken, en gelijk heb je hoor als ze ziek zijn ga ik ook niet op een verjaardag zitten.

Tess heeft vandaag haar lolbroek aan de meest schattige geluidjes komen en weer uit zo lief.....

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Dat is ze ook ben zo dol op haar..............

Deel Deze Pagina