mezelf..........heb niet veel te melden dan alleen hetzelfde,hij huilt en eet en poept hahahahah,nee hoor hij gaat nu wat wijzer worden,maar erg gezellig is hij nog niet omdat hij gewoon 9 van de 10 keer last heeft van zijn buikje,en ook omdat hij gisteren van hand tot hand ging bij de schoonfam,en de vriendin van mijn schoonmoeder wilde ook nog even toen heb ik gezegd dat het even genoeg was,hij gaf er toen niet veel om,maar vandaag en gisteren nacht merk je toch wel dat hij er onrustig van word ;-(( Verder daalijk naar de bank 2 kids mee ,dus ik ben benieuwd wat dat gaat worden want ik moet daar een spaarrekening openen voor jaimy en die van Noël overzetten en mijn pasje is gebroken en omdar we aan het internet bankieren vast zitten dus ook met de rekeingen betalen kan ik nu niets doen dus moeten ze daalijk daar maar een oplossing vinden,zul je zien dat noël lastig word en jaimy gaat schreeuwen,nou hahaha ik ben echt benieuwd
Hey meiden, @ Merleq: ja dat hebben wij ook wel eens, maar wat ik dan doe, ik leg hem dan naast me neer in bed en dan valt hij in slaap, waardoor ik ook in slaap val. Gelukkig komt dit niet al te vaak voor. Ik hoop dat het gaat lukken met studeren meid. Succes. @ Mamamakka: ik weet niet wat ik in jou geval zou doen. Joshua krijgt moedermelk, dus daar geef ik gewoon van wat hij wil hebben. Anders bel je het CB even op om te vragen wat je nu het beste kan doen. @ Re81: als je huisarts toch op kraamvisite komt, dan zou ik het gewoon even na laten kijken. @ gewicht: 10 februari ga ik weer naar België toe en dan word mijn maagbandje weer strakker gezet. @ Mikmak: ik had dan wel gezegd dat ze naar huis moesten hoor. Ik had dat echt gewoon gezegd... Ik hoop dat Linette snel weer wat rustiger word meid. @ Joyce: ow meid toch. Vreselijk als ze huilen en niets goed is. Ik weet precies hoe je je voelt meid. Dikke knuffel voor jou. @ Yvette: wat belachelijk dat het CB die voeding niet uit wil schrijven zeg. Je moet er gewoon op staan! 220 cc vind ik best veel hoor. Ik haal nu gelukkig mijn normale cc's weer. Zat vanmorgen weer op 150 cc. Ik heb geen idee hoe het met Tacha/Nona is. Ik heb haar hier inderdaad wel gemist. @ Patrieske: ik hoop en duim met je mee meid dat het allemaal meevalt. @ Birthe: ik heb nog een dubbele electrische kolf voor je staan. Ik heb er 2 en ik gebruik er uiteraard maar 1. Hier is de link die naar marktplaats gaat. http://link.marktplaats.nl/224758698 Vanacht een aardig goede nacht gehad. Joshua kwam om 3 uur en heeft na de voeding doorgeslapen (nadat ik hem maar naast me neer had gelegd, omdat hij echt niet wilde slapen) tot half 8! Ik was zooooooooo blij en heb heerlijk geslapen. Vanmorgen alweer druk geweest met de was en alles steriliseren. Straks alle kleertjes die nog beneden hangen die Joshua nieuw heeft gekregen even in de kast hangen en even naar de winkel toe. Daarna eventjes een uurtje slapen. De lactatiekundige heeft ook gebeld en na de kuur moet ik het gezondheidshuis hier even bellen als de onderliggende melkkliertjes toch hard blijven. Dan moet ik vragen naar de fysiotherapeute die die warmtetherapie doet voor de borsten. Dat mijn productie terug is gelopen kwam echt puur door de ontsteking. Sinds vanmorgen is het weer goed opgang gekomen. De 1e keer om half 8 had ik 175 cc en rond 11 uur had ik 150 cc, dus het gaat zeker de goede kant weer op. Liefs en dikke knuffel, Patricia
warmteknuffel.........we moeten het langer als die 30 sec doen want we hebben het konijntje en hij word echt niet warm aan de uitenkant ;-( Journey,,hoezo je bedoelt dat rode zakje dat er een gaatje inzit,volgens mij niet hoor,ik zal even kijken. Super dat het zo goed was bij het CB meid )
Bedankt patricia........... Wat heerlijk he als ze zo doorslapen,ik heb het gewoon opgegeven,ik denk dat jaimy gewoon een manneke is dat heel lang s;nachts eten wil hebben en ach als hij dan doorslaapt is het mooi meegenomen toch Fijn dat het weer op gang is gekomen meid
M'n nichtje had dat.. Groen met donkergroene vlokjes, dat moet kou zijn.. Maar hier is de poep mooi geel.. Echt zo'n mosterd kleurtje.. Is dat dan wel goed?
Ik ben vandaag ook voor het eerst alleen.. En ik had verwacht dat ik in tranen uit zou barsten.. Maar gaat goed.. Heb nog niet gehuild.. Maar zal blij zijn als hij weer thuis is.. En ik denk hij zelf ook.. Mis je 'm niet een beetje? Ik heb dat wel enorm!
Papa neemt haar dan op zijn borst, en dan valt ze vanzelf heerlijk in slaap en dan leggen we haar in bed.. Bij mij wil ze niet, dus hij moet wel
Zit ik ook een beetje mee.. Hier krijgt ze dan al 130 of 135 zo iets.. En soms komt ze dan na 2/3 uur weer.. Terwijl ze dus 4 uren moet.. Dan geef ik gewoon weer eten, maar ga morgen de wijkverpleegkundige even vragen of ik dan niet andere voeding kan gaan geven.. Heb nu wel net weer een nieuw pak voeding gekocht maar dat is dan jammer.. Want ze hebben wel voeding voor baby's die hongerig zijn..
Lekker ding he! Misschien iets voor Tess of Linette? Journey: hier geen gaatje in die knuffel. Ik doe hem 1minuut en 10 seconden op 80%. Dan blijft dat beest ook heel lang warm. Iloveandres: bedankt, ik kijk het nog even af, gelukkig stonden mijn borsten vanochtend weer op springen. Heb ook 70 cc afgekolfd. Niet super veel maar het is een begin. Wat een genot dat er al kindjes zijn die lekker doorslapen 's nachts! En over afvallen, degene die onder hun startgewicht zitten krijgen bij deze een verbod om dat te melden... hihi. Jaloers! Al pas ik al enkele kledingstukken uit m'n garderobe. Durf me nog niet te wegen verder.
Ja dat weet ik nog.. Dat vertelde je toen.. Net goed, sommige mensen denken dat de wereld van hun is.. Net ook bij de AH, ik was spulletjes aan het inpakken en schoonmoeder stond achter mij.. En de cassiere hielp de mensen achter ons gewoon, terwijl die niet meer weg konden.. Zei m'n schoonmoeder, er staan allemaal mensen te wachten.. Ik zei zo, ja geduld is een schone zaak ik kan gewoon niet sneller.. Moeten ze maar een andere kassa pakken!
@joyce tja.. fatsoen bij mensen is soms ver te zoeken.... en idd geduld is een schone zaak... en blijven confronteren... ik wil absoluut niet zo zijn als dit soort mensen..... @birthe, hahahahaha, ja wilde je ze al gaan uithuwelijken..... in dat geval neem ik een optie op jouw knulletje..... je gelooft het niet, maar ik heb Linette al aangemeld op de basisschool.. ik belde op om te vragen of het waar was dat we haar al moesten inschrijven voor de school, en die man zegt gewoon ja, eigenlijk wel ja hahaha, hij moest er gelukkig zelf ook om lachen,maar de vraag naar deze school is zodanig, dat je het beste al gelijk na de geboorte je kind aan te melden voor de basisschool... en zeker deze want toevallig dat deze basisschool om de hoek bij ons de beste van Maastricht is..... nou ok, dan meld maar aan, krijg deze week de bevestiging in de bus van aanmelding en over 3 jaar een uitnodiging voor de ouderavond voor alle ouders wiens kinderen daar nieuw op school gaan komen... hoe hilarisch is dit
Mikmak: Jij bent er vroeg bij.. Ik weet niet hoe het hier zit, wij wonen ook vlakbij een school, zeg maar om de hoek.. Maar ik weet niet of wij hier tegen die tijd nog wonen en of we in deze wijk blijven wonen dus ik doe dat nog maar niet Maaaaaar.. Als het een goede school is, dan ben je tenminste verzekerd van een plaatsje
@startgewicht,... wil er niets over horen hoor! manlief zegt dat ie me ziet afvallen... en ik zie die lelijke blubberbuik, dikke billen en benen..... zucht... pas alleen wat truitjes van mn eigen kleren... voor de rest nog helemaal niets.... loop gewoon in f*cking positiekleding.. en heb ook niet echt het idee dat er kg afgaan... .zeker niet als ik op de weegschaal sta, nu hoop ik dat de weegschaal kapot is.. want ik ben nog net zo zwaar als toen ik zwanger was.... lijkt mij dus niet helemaal te kloppen want ben wel degelijk vocht kwijt geraakt en kan 2 van mn 4 ringen ook al weer aan, maar mn laarzen nog niet....