Merle wat vervelend met tobe zeg. Hoop wel dat het idd geen KMA is. Zou veel schelen zeg!! Hadden vandaag tussen het huilen door even Jamie zijn vlekken laten zien maar idd gewoon rode droge vlekken. Mag alleen Olie nu gebruiken en verder helemaal niets opsmeren. 2 a 3 keer in bad in de week en dan ook alleen met badolie.
Even over de oma.. Mijn moeder belde gisteravond, oma krijgt alleen nog vocht en geen voeding meer.. Ze kijkt glazig uit haar ogen en is dus nu aan het wegzakken.. Helaas voor mij kon ik niet bij haar langs vanwege de kleine meid.. En nu eindelijk het virus is verdwenen raakt ze van de wereld.. SLIK! Best moeilijk, allemaal.. Nu hoor ik van mn moeder, een kennis van ons haar vader is overleden.. Zo zielig.. Plotseling vorige week.. Haar ouders zouden dit jaar 44 jaar getrouwd zijn.. SNIK!! Pff alles komt tegelijk..
elam: Onder de douche, warme kompressen, nootjes eten, beschuit met muisjes ... en ontstressen! Als je met je hoofd er niet bij bent gaat 't niet... en vooral veel aanleggen. Ohja, en even over mij... Ik ben zo blij blij blij! Ik ben weer een kledingmaat kwijt!!!
ik heb alles voor mijn kids over,maar om nu 2 weken lang overal op te gaan letten,terwijl ik dan ook fv zou kunnen geven en dan kijken hoe het gaat ,dan hoef ik ook niet bang te wezen dat ik perongeluk wat naar binnen krijg wat niet mag,kijk als het nu een heel an der kind gaat worden erdoor,dan ga ik zeker wetenop mijn voeding etc letten want wil wel gewoon bv kunnen blijven geven
@ Derona: ja we gaan goed he? @ Tacha: yes we can do it!!! Is Beba ook voeding? Dat ken ik helemaal niet. Wat gebruik je nu dan? @ Journey: is Weleda nog beter als balneum dan? Balneum werkt bij Joshua voor geen meter... @ Merleq: ja we coachen elkaar via www.valtaf.nl . Ow meid, wat spannend zeg. Dat zou "mooi" zijn als het van zijn tranen komt en het geen KMA zou zijn zeg. @ Joyce: ja dat snap ik dat ze willen dat je snel weer aan het werk komt, maar als het niet gaat, dan gaat het niet... Sommige arbo-artsen kunnen zo verschrikkelijk zeiken.... Ow meid, wat vervelend allemaal zeg. DIKKE KNUFFEL VOOR JOU. @ Mikki: veel plezier meid!!! @ Mikmak: ow dan heb je geluk gehad. Bij ons was het echt een sterretje en ondanks die hars, liep het gewoon door... en heb gelijk gebeld toen we nog onderweg waren... Hij zat ook heerlijk in het zichtveld, waardoor je helemaal scheef ging zitten om goed te kunnen autorijden. @ Nettie: dankjewel meid. Ja nu moeten we nog een keer op 7 mei en dan hoop ik dat dat dus echt de voeding is, waar niets bij in zit... @ Mamalijntje: in welk ziekenhuis word zijn vader geopereerd? @ Goofy: super dat het zo leuk was gisteren zeg. En wat een leuke foto's!!! Vooral die laatste vind ik helemaal geweldig. Hier toch even naar de markt geweest en daarna doorgelopen naar het ziekenhuis. Om 10.55 uur werd ik geroepen en heb nog iets van 10 minuten in het kamertje moeten wachten tot de arts kwam. Hij ging gelijk even kijken wat eruit is gekomen (had vorig jaar net de dag ervoor getest dat we besloten hebben om voor een operatie van mijn enkelbanden te gaan) en daarna heeft hij nog weer even naar mijn enkel gekeken. Daarna moest ik naar de mevrouw van de opname en 3 juni moet ik naar de anesthesist en daarna word ik nog gebeld voor wanneer de operatie is. Maar ik mag (als ik geluk heb) uitgaan van eind juni, begin juli, dus dat word spannend. Na de operatie moet ik 6 weken in gips, de 1e 2 weken in een gipsspalk, voor mocht het opzwellen dat het ook ergens naartoe kan en na 2 weken krijg ik loopgips en kan ik thuis ook weer uit de voeten. Andres zal dan dus 2 weken vakantie moeten hebben. Na de 4 weken in loopgips, moet ik nog 4 weken mijn brace gebruiken en daarna zou het goed moeten zijn met mijn enkel. Ow ik ben toch zoooooooo benieuwd hoe het dan zal zijn... geen pijn meer iedere dag aan mijn enkel niet meer zo'n grote kans hebben om er doorheen te gaan... Heerlijk lijkt me dat.
MamavanJ: Ja Beba is voeding van belgië Speciaal voor hongerige babies.. Ow spannend hoor die operatie! Wel lang in het gips dan he, hopelijk kan Andres je dan wat helpen! Ik hoop dat de operatie super goed lukt!
Ik ga nu ff stofzuigen en dweilen en dan hopen dat die verdoving is uitgewerkt want ik begin honger te krijgen heb heel de dag nog niets gegeten buiten een kommetje cornflakes . Maar zo kan ik niet eten echt irritant!
Vraagje: Hoelang doen jullie met een fles? Hoeveel maanden bv? Want het lijkt me niet fris de flessen heel lang te gebruiken of maakt het niet uit? En met de spenen? Ik gebruik momenteel 3 flessen en dan 1 klein flesje voor snachts.
Ik gebruik 1 fles.. Nou ja 2.. Maar die ligt nog in de sterlisator.. en ik doe elke maand speen vervangen.. Maar niet alleen die van de fles.. De speen waar ze opsabbelt vervang ik ook regelmatig! En ik ga een klein flesje met 3 standen speen gebruiken voor wat drinken te geven..
Wij hebben een fles op het KDV staan en een fles thuis. Daar doen we vrij lang mee, maar ja Ingmar krijgt ook alleen maar uit de fles als ik er niet ben... dus da's niet helemaal een eerlijke vergelijking denk ik.
Ja haar tutjes vervang ik ook elke maand Dan koop ik steeds een stuk of 3-4 Ze is echt een tut-fanaat; Dan krijgt ze elke dag een andere speen Flesjes 3, eigeilijk 4 in gebruik en die steriliseer ik ook elke avond.. Heb al extra spenen liggen ook. Ik gebruik wel een magnetronsterilisator, gaat véél sneller op 5min alles klaar.
@ Tacha: de flessen steriliseer ik steeds en heb de flessen al sinds het begin. De spenen vervang ik als het nodig is. Ik heb 4 flessen, dus voor de hele dag. Elke voeding een schone fles. 's Morgens na de 1e voeding doe ik alle flesjes en spenen schoonmaken en steriliseren en zo heeft hij dus steeds een schone fles. ik heb ook een magnetronsterilisator en ik steriliseer in 3,30 minuten.
Wij hebben een stoomsterilisator. Die doet er ook maar 5 minuten over. Ideaal! Ik steriliseer mijn kolf en Ingmar's speentjes het vaakst, en de potjes om de melk in op te bergen natuurlijk. Ons kuikentje heeft altijd wel een speen of iets dergelijks in de buurt. Ik heb na een aantal akkefietjes ook besloten dat ik nooit meer zonder speen het huis uit ga... of het moet al zonder ingmar zijn.
Kom straks kom straks kom straks........net terug en Sven komt zo voor voeding,......maar heb alles heel snel gelezen en wil vooral Joyce en Tacha ff een dikke knufff geven. Tacha, heb ik wat gemist??? Hoe is het met je hond? Beterschap aan de kindjes die ziek zijn.
Hai derona.........meid dat is toch niet erg,ik snap best dat je dat niet wilt doen,ja ik zou zeggen en dat is mijn mening probeer het en kolf even door dat je voeding wel blijft komen,en als hij het wel heeft dan kan je nog kijken wat je doet toch? hai mamalijntje........Rot dat het zo ging op het CB,dat meten moet je ook met een korreltje zout nemen en anders meet je hem zelf even met je man,en dan hou je het zelf bij meid. Veel sterkte met de kleine,rot dat hij koorts heeft ;-( Ow jeetje een zware operatie meid dat je man er heen is,ik zal een kaarsje anasteken dat alles goed mag gaan met je schoonvader. Hai Goofychick.........Jeetje meid ik krijg er tranen van in mijn ogen,en ben er niet eens bij geweest dammmmm ik zou ook hebben zitten sniffen hoor meid. Super dat je ventje het ook zo goed heeft gedaan,en meid wat een leuke foto's en een leuke schommel zeg,al heel anders als die van ons Hai tacha.........jeetje meid dat is een flinke verdoving,hoop dat je na je verdoving geen pijn zal hebben. Hai Joyce.......meid een dikke knuf voor je,en inderdaad komt altijd alles tegelijk meid ;-( Hia patricia.........meid ik hoop het voor je dat de operatie goed zal werken meid,want altijd met pijn lopen is niet niks ;-( Maar wat doe je nu dan,je kan jezelf ziek melden bij de UWV dan heb je ook geen sollicitatie plicht want als je in juli geopeerd word nemen ze je waarschijnlijk toch niet aan,en als je in de zkw zit beur je ook je volledige loon meid.
Hai tacha...... Wij hebben 4 flessen en die kook ik iedere zondag uit,verder maak ik ze na iedere voeding schoon met heet water en dubro en dan spoel ik het goed uit,de spenen doe ik een maandje mee van de fles dan he,omdat die gaatjes steeds groter worden moet ik ze meestal vervangen tussen de 3 en 4 weken. tutjes,wanneer ze van leeftij veranderen ik heb 2 tutjes en,alles ligt en staat hier trouwens in de ijskast
nou ik ga nu twee weken friso allergy care gebruiken,ook vanwege dat ik Woensdag een paar dagen weg ga,en ik dan ook iedergeval zekerweet dat Sylvano koemelkvrij na binnen krijgt ben benieuwd @Patrieske als blijkt dat hij het wel heeft,dan ga ik er natuurlijk helemaal voor
@Mamalijntje,hoe is het met de vader van manlief? En met je kleine knulletje?? @zwembroekje, ik doe Sven een zwemluier om die je kan uitspoelen, ideaal!!! @Journey, ik laat Sven ook gewoon slapen als hij in zijn MC ligt hoor.....he overigens weer 4 uur hier gehaald tussen de voedingen.....go go go!!!! @Mikmak,zoals je ziet is de schommel er al...zwijmel... @Derona vaag van die tas en nu? Hoe gaat het nu met je mannetje? @Yvette, misschien dat hij het na 4 mei doet
Tacha hier elke maand een andere speen maar hij heeft er twee, 1 voor het slapen en 1 voor beneden. Flessen wissel ik hier niet hebben er een stuk of 7 van difrax maar die worden elke dan in de magnatron schoongemaakt. Wij gebruiken een speciale speen van 123 en die vervang ik om de 1,5 maand ongeveer.
Patricia in de wezerlanden. Goofy nog geen nieuws helaas. Ligt nog steeds op de operatie tafel brrr en Jamie gaat prima. Beetje hangerig en mama aanhankelijk maar geen dikke benen, beetje verhoging denk ik. Derona je moet het helemaal zelf weten. Jij weet wat het beste voor je kleine is maar omdat je juist zo BV fanatiek was/bent dacht ik dat je het wel zou doen