Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Libra, leuk he dat je zooooo trots kan zijn op je kleintje.....komt heel bekend voor dat gevoel.

@BV en ongi, yep hier nog niks geen ongi geen tekenen, wel vruchtbaar slijm gehad van de week, dat zou betekenen dat ik ongeveer op hetzelfde moment mijn eisprong zou hebben als voorheen....

@Mikki ik probeer het ook zo lang mogelijk uit te houden in bed, en soms ga ik smiddags ook met de kleine mee naar bed.
    Hoe is het de nacht gegaan trouwens?

@Tacha, is niet meer dan normaal dat je open en eerlijk bent tegen elkaar in de relatie. Gelukkig heb ik het getroffen, had ook niet anders moeten hebben want dan was ik terug bij af in het hebben van vertrouwen in mannen.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverds ik ga ff wat hier in de huishouding doen nu Sven nog ligt te slapen.......wil wel reageren verder maar lukt niet.....sorry...

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Bijna weekend...

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: als ik geluk heb, dan heb ik vanaf morgen al werk, moet nog even mailen hierover. Zo al gemaild, nu even wachten op antwoord.
    Ik ga me nu nog niet ziekmelden, dat doe ik wel als ik weet wanneer ik geopereerd ga worden.

@ Mamalijntje: ow, hahahaha, daar ben ik vanmorgen nog geweest bij de orthopeed. Waar word hij aan geopereerd?

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik sterliseer ook in de magnetron! Moet vandaag nog even doen.. maar vind het eerlijk gezegt zonde om voor elke voeding een andere fles te gerbuiken.. als ik weg ga heb ik 2 flessen mee, vanwege dat bronwater.. Maar verder gebruikt ik eigenlijk maar 1..

Goofy: Dankje wel voor de knuffel.. Heb verstand op nul.. En probeer er niet te veel aan te denken.. doe ik dat wel dan denk ik dat het beter voor haar is!

Patrieske: Dat moeten ze afschaffen.. Wordt er niet echt veel leuker op!

Derona: Ga je dan kolven ofzo?

6. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Sorry dames.. Maar ben kapot.. Wilde de stad in, shirtje ruilen bij prenatal en had weer een kadobon voor daar gekregen maar ben met mn meisje op de bank geploft en die ligt daar nou nog en ik zit hier.. Pff, ik heb last! En ik was zo blij met wat ik allemaal al had gedaan.. Maar zo is de pret er gauw weer af.. Maar goed, ik blijf proberen..

Heb ook de brief gekregen voor de UWV arts.. En ik moet dinsdag ochtend.. Dus afwachten.. ? Nou ja, we moeten maar zien wat er van komt..

Zal zo mijn meisje wekken en eten geven :)

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja mijn mannetje belde al dat hij de bus deze week weer meenam.. Eindelijk, weekend met z'n 3tjes en dan komt m'n zusje ook nog logeren..

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @mamavanjoshua, ben benieuwd wat uit de test komt, heeft hij het wel goed doorstaan, geen last van????
    Je hebt maar wat te stellen met je kleine vent he.

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sven zit inmiddels nu al 5 uur zonder voeding, snap er helemaal niks van.....rond 11 uur voor het laatst gevoed.......????.....misschien zooooo moe van alle indrukken gisteren????!!!!! Nou ik vind het wel even best, ben als een bezetene door het huis aan het gaan, manlief komt waarschijnlijk iets vroeger thuis, althans hij heeft gezeggd dat hij om 16 uur weg zou gaan maar zal me niks verbazen als dat niet lukt, maar dan wil ik het een beetje opgeruimd hebben.

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Nou hij was vanmorgen nog wat huilerig en onrustig, maar intussen is dat gelukkig weer wat beter. Wel heeft hij nog steeds rode en schrale wangetjes. Dit was gistermorgen nog lekker zacht.
    Ook heb ik het idee dat hij hier en daar wat plekjes op zijn hoofdje krijgt met eczeem, dus hou dat ook goed in de gaten.
    Ik ben benieuwd hoe het de rest van de week vergaat.
    Ja, we hebben het er maar druk mee met hem :). Maargoed, dat heb je voor je kind over toch?

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goofy is een hartoperatie. geen idee wat ze allemaal gaan doen maar is behoorlijk spannend.

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Zeker spannned.. had het even niet meegekregen, maar nu heb ik het in de gaten! KNUFF!!

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Ik moet het idd uiteindelijk allemaal zelf weten en beslissen,ik weet nu iedergeval wel als ik ff 2 wken fv ga geven dat ik mij dan niet meteen zorgen hoef te maken als ik perongeluk wat eet waar koemelk in zit,en zo kunnen we het dan ook het beste voor nu even testen

en ik blijf er gewoon bij kolven

14. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    gaan de allergenen uit koemelk dan over in de BV? dat wist ik niet... ik dacht dat je met koemelkallergie er geen last van zou moeten hebben als je moedermelk drinkt...

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

als ik producten neem waar km in zit dan komt het idd automatish bij Sylvano naar binnen

16. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Goede beslissing denk ik Derona! Ik vind het echt knap dat je al 3 maanden borstvoeding geeft.. En ik vind het net zo knap van de andere moeders die nog borstvoeding geven.. Ik zou het jullie niet na doen denk ik.. Heb echt respect voor jullie!

17. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Maar heeft ie daar last van dan?

18. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
  19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ derona: ik zou dan ook voor tijdelijk flesvoeding kiezen. Het lijkt me zo lastig om van de 1 op de andere dag helemaal KM vrij te moeten eten. Het zit in veel meer producten dan je denkt dus dat gaat echt niet in 1 keer foutloos. Zou ik denken althans.

@ goofychick: fijn dat het allemaal zo is bevallen. Kan me voorstellen dat dat een heel mooi moment is geweest toen ook nog eens jullie nummer werd gedraaid.

@ tacha: wij gebruiken thuis 3 flessen en dan nog 1 op het KDV natuurlijk. Die steriliseer ik nooit, het KDV wel. We wassen ze allemaal na 1 keer gebruik af. Spenen heb ik er een miljoen van liggen door het hele huis ;) Ik heb al wel eens wat vervangen. Tutdoekjes kun je trouwens toch gewoon wassen?

Nou huisarts heeft de kinderarts gesproken en het is inderdaad waarschijnlijk een verstopte traanbuis. We moeten het nu 2 keer daags masseren en dan zou het in principe vanzelf over moeten gaan. Ook krijgen we een zalf die dat vochtige van zijn oog tegen gaat zodat zijn "eczeem" ook weg gaat, want hij denkt dus ook dat het daardoor komt, zijn uitslag. Als het over een maand niet over is, moeten we weer langs komen. Maar doorprikken doen ze bij baby's niet zo snel.
    In ieder geval hebben mijn man en ik besloten om weer te gaan overstappen naar normale flesvoeding. We geloven allebei niet dat hij KMA heeft. Hij heeft geen andere symptomen en zijn uitslag is er niet mee verdwenen. En nu het vermoeden dat zijn oogje ermee te maken heeft, bevestigt mijn gevoel eigenlijk des te meer. Dus we gaan morgen normale flesvoeding halen (geen friso comfort meer want hij doet het verder goed op deze voeding icm nutriton, dus we gaan normale voeding met nutriton gebruiken zodat we straks eventueel de nutriton makkelijker kunnen afbouwen) en stel dat zijn eczeem toch direct weer heel veel erger wordt, dan kijken we wel weer verder. Maar ik denk van niet...

En mijn internet is KUT vandaag.

20. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ goofychick: geweldige foto's trouwens! Sven is echt een heerlijk mannetje om te zien!
    Trouwens, ik heb Tobe nu in de buggy zitten omdat ik op het balkon zit en dan zeg maar een soort van zitje voor hem heb (de kinderwagenbak accepteert ie niet als de kinderwagen gewoon stil staat) maar als ik het ding niet helemaal horizontaal heb, dan zit ie niet helemaal goed met zijn rug tegen de leuning, hij is daar denk ik te klein voor. Merk je dat bij Sven ook? Heb hem nu dus constant horizontaal (wat natuurlijk ook wel een goed idee is verder...).

Deel Deze Pagina