@ Merleq: ik hoop dat het allemaal gaat helpen meid!!!! ik heb de baan!!!! Mag morgen al beginnen voor 5 uurtjes in de week. Is mooi een lekker zakcentje extra...
thnx meis,maar ik ga gewoon na de 2 weken weer door met bv geven hoor,en ook al zou het blijken dat hij kma heeft dan ja dan pas ik mijn eten wel aan natuurlijk en dan probeer ik gewoon bv te blijven geven
daar ben ik dus ook heel erg bang voor dat het dan niet foutloos gaat,vandaar dan ook deze beslissing nu,en dan weet ik het zeker dat hij geen koemelk binnen krijgt, Doe je goed meis om dan met de voeding te gaan stoppen,en als hij anders gaat reageren kun je altijd erweer mee gaan beginnen
Hai Mikky........wat heerlijk zeg meid,ikke benne jaloers hahahahha,wat zal jij genieten vandaag en oma's ook Hai Mikmak..........Hoe is het zwemmen gegaan meid? Hia derona.........Houd hij dan nog wel de longentjes in de gaten meid? ja voor onze spullen ik weet het echt niet meid,daar heb ik mijzelf nog niet mee bezig gehouden omdat jaimy gewoon pepti heeft en ze vergroeien er meestal over heen ik hoor het over 6 weken weer van de ka,en bij het cb zal ik dinsdag even vragen hoe het zit met potjes als we daalijk de 6 maanden passeren,want ik merk dat hij nu toch best op d epap reageert terwijl dat helemaal gluten vrij en eiwit vrij is ;-( Succes met je ventje meid. Hai nettie..........bedankt voor je lieve reactie meid,en by the way,ik lees je verhalen wel hou van lange verhalen
@ mamavanjoshua: *doet dansje* gefeliciteerd! Maar ik ben het even kwijt, welke baan is dat ook alweer? Iets anders dan de thuiszorg toch?
Zo ik ben weer terug! Verdoving is uitgewerkt haha Bij mn dinnetje geweest, was echt fijn, maar ik had weinig tijd helaas dus we spreken nog eens af! Ze zal wss alleenstaande mama worden, heeft veel probs met haar vriend Maar gelukkig heeft ze steun bij haar ouders. MerleQ: Goed dat je weet wat het probleem is meid. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen op de gewone fv! MamavanJ: YEAAAAH goed voor jou lieverd! Gefeliciteerd! Derona: Ben heel benieuwd hoe je ventje de fv zal vinden! Welke ga je geven dan?
@ Merleq: ik ga op de zaterdagen en zondagen 's morgens wc's schoonmaken in een instelling bij lichamelijk en geestelijk gehandicapten.
Hai Merel........Ik ben benieuwd meid als je overstapt van voeding ik hoop dat hij het dan gewoon lekker goed doet. Wat betreft zijn oogje,ik hoop dat de zalf werkt meid,maar als ik het goed begrijp dan krijgt hij toch een operatie dan als hij ouder is? of kan het nog vergroeien? Ik heb speciale zalf voor jaimy dat is vet van de ha,ik heb je de naam gegeven,je krijgt hem ook vergoed meid en hij is heel goed,ik smeer het op al zijn droge plekjes op zijn huije. Hia patricia....meid wat goed zeg dat je al zoveel kwijt bent,echt toppie hoor Fijn om te lezen dat je manneke al wat minder last heeft,en dat ie al wat zijn eigen ikje weer is,wanneer moet hij die andere test,of is dat vandaag geweest,toch niet er moest toch even tussen zitten,jeetje nu weet ik het niet meer sorry hoor. Ik zal voor je duimen meid,wanneer hoor je iets? Hai Sunnydale........wat zielig voor je kleintje zeg,hoe gaat het nu met der? Hai derona........je manneke doet het goed zo te lezen Hia tacha..........Gooi je er al pap doorheen,jaimy is meer tevredener met een papje nu,in alle flessen doe ik het nu. Hai Joyce........en huisje gedaan
Hai Journey.........Ik ben nog een boel aan het bijlezen hoor meid,maar ik lees hier en daar dat het niet goed gaat tussen jou en je vriend en dat je je moeder inmiddels ook hebt gesproken en dat je daar mag komen,heb je dit al tegen je vriend gezegd meid? Een dikke knuf want het is heel moeilijk om te gaan ik weet het meid,maar soms is het even beter en anders stuur hem weg,dat jij gewoon met je kleintje daar kan blijven zitten kan dat niet? Hai Mikmak...heerlijk toch meid dat e je meisje allemaal komen bewonderen,ik vind dat altijd zo leuk,maar wel alleen kijken laatst wilde iemand jaimy bij zijn wang pakken en kussen en dat wil ik echt niet,snap ook niet dat mensen dat willen doen. Ja het gaat wel weer beter,ik ben gewoon altijd erg negatief als er iets tegenzit,en dan die open dag erover heen was allemaal erg dubbel maar het gaat alweer beter,nog niet helemaal maar dat komt wel goed,en anders hou ik die mop tegoed hahaha. Hia Merel.........Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is meid,wij hebben nu die 1.5 schep verhoogt na 2 schepjes maar hij laat nu veel flessen ook weer staan dus het ligt niet daaraan denk ik,ik denk dat wij die fles er gewoon niet meer in krijgen,maar ge het toch maar even vragen bij het cb en hun hebben nu ook het verslag van de ka. Hai Mamalijntje..........Fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad,hoe gata het met jaimy?
Hai patricia.........Gefelicteerd meid ik dans even met je mee Nou ga ik het noteren Hai tacha.......Wat rot van je vriendin meid,gelukkig heeft ze veel steun van anderen. Je vroeg of ik merkte dat hij drugs nam,nee dat merkte ik niet omdat ik er niet op lette,alleen het verschil tussen lief en boos was erg groot,als hij dus drugs ophad was hij altijd erg lief,en daarna was het weer mot,daar kon ik het achteraf aan merken. Het gokken was niet mijn vriend,maar goed een verslaving is een verslaving he,en dat kan alles stuk maken. je an tegewooordig bij de ha een urine test halen,of bij ergens anders,het kan wel als je denkt dat hij liegt,maar dan moet je het wel binnen 3 dagen doen drugs is binnen 3 tot 5 dagen uit je urine.....soms nog eerder
Hoi Meiden, Hehe, eindelijk een avondje voor mijzelf (hoop ik..). Mijn meisje heeft namelijk haar 2e prikjes gehad dus ligt met een zetpilletje te slapen, om kwart voor 5 even een flesje gegeven dus benieuwd wanneer ze straks weer komt.. Ze weegt vandaag precies 4500 gram wat ik al verwachtte en is 59 cm lang !!! in verhouding dus erg lang, dat verklaart die lange modellenbenen, haha!! Mijn vriend komt morgenochtend pas thuis dus heerlijk rustig dagje, kon vanmiddag zowaar een middagje achterthuis in de zon liggen omdat ze goed slaapt op het zetpilletje, ben lekker bruin gekleurd al Ik probeer nog even een paar pagina's terug te lezen, maar heb deze week echt geen tijd gehad doordat ik een volle week, nou ja..3 dagen nu dus, moest werken, maar het valt me best zwaar! Tot straks Liefs
Patrieske: Wat doe je in de flesjes dan als pap? Ik doe wel savonds en sochtends 2 eetlepels rijstebloem. Zou ik dat dan in alle flesjes doen? Ik denk toch niet dat het drugs is hoor. Maar goed je weet nooit he.. ik wacht af. Sanne: Ow wat een klein poppie en idd een modelletje hihi.
Hai sanne ........Meid wat sneu ook al der prikjes,ik hoop niet dat ze er veel last van heeft. wauw wat een poppetje heb je toch.59 cm is voor mij nog klein en 4500 gram helemaal hahahah,mijn kleine bakbeestje hier lekker zeg al wat gekleurd ik ben de hele dag aan het poetsen geweest en logo en fhysio en boodschappen dan is de dag zo om. Hai tacha.....Doe ik het te veel zou het daaraan liggen dat jaimy nu zijn flessen laat staan,moet pap niet in ieder flesje ik geef ook 2 eetlepels rijstebloem met vanillie die van nutrix...........???????? Ik hoop het in ieder geval niet meid,maar goed je wilt natuurlijk wel weten hoe en wat dat begrijp ik
Patrieske: Hoeveel voedingen krijgt ie nu en hoeveel drinkt hij dan per keer effectief? Je mag wel elke fles rijstebloem bijdoen hoor, mss ga ik dat ook wel doen als dat zou helpen. Ik heb ook die met vanille. van 4-6maanden zonder gluten..
@mamavj:iris heeft vandaag nog de hele dag verhoging gehad, zometeen haar laatste flesje en hopelijk slaapt ze straks lekker. en heb je al wat gehoord over die baan?? zou wel mooi zijn! @meten: hier was Iris ook een kilo aangekomen maar ook volgens mij verkeerd gemeten, ze was nu 1 cm gegroeid, moest allemaal snel snel......ik zal zelf wel een keertje meten als ze voor pampus ligt hahaha @mamalijntje: dikke knuf, spannend hoor!
@Tacha: haha, tsja..gaat hier idd niet zo snel met de kiloos..hoeveel weegt Nona nu? @Patrieske: is het nog gelukt met je baan? volgens mij wel he? was je nu bezig met een 2e? Ohw..dus jij had vandaag een druk dagje..tijd vliegt ook echt voorbij he?
Sanne: Nona is nu bijna 5mnd en zal tegen de 8kg zitten hoor! 6 mei wegen! Dikkie dik hahahha @Hier: mag ik even heel trots op mn meissie zijn! Oke, ze heeft nog steeds een fles rond 23u nodig en rond 4-5u ook (of is dat gewoonte??) Maar ik ben er super trots op dat ze zomaar de hele week al rond 20u30 in haar bedje word gelegd, wakker! En dan binnen de 10min uit zichzelf in slaap valt! Had ik echt nooit gedacht na maanden lekker bij mama te hebben gelegen!