MamavanJ: Super dat het zo goed ging! Maar je bekken tja dat ga je wel blijven voelen vrees ik tot ze wat sterker zijn! Maar als ik het goed versta is het maar 1 dag per week dan? Dan zal je er niet zoveel last van hebben denk ik Nu ff flesje geven en dan kom ik terug.
@mamavanJ: nou goed dat je 1e werkdag goed bevallen is op het puntje van je bekkenpijn na dan.. Nou ben benieuwd naar de reden van de naamswijziging!! @Mamamakka: fijne avond meid!! mm lekker hapje van aardbei en banaan..lust ik ook wel
Ik ga lekker maandag beginnen groentehapjes te maken en invriezen. Dan heb ik al een voorraadje tegen volgende maand! Pff de fles van daarnet was een ramp. 150ml binnengekregen lees maar: geduwd. Was 3,5uur geleden en ze huilde dus ik veronderstelde honger.Nu krijgt ze pas om 23u weer een fles hoor.. Ik heb hier nog een pak voeding voor hongerige babies ik ga haar laatste flesje daarvan maken. Zonder rijstebloem dan wel.. Kijken of dat iets uitmaakt..
@ Sanne: ja, maargoed, ga woensdag weer naar de fysio en zal dan even vragen wat ik dan het beste kan gaan doen. De reden van mijn naamswijziging is heel makkelijk.... was mijn oude naam zat. HAHAHAHAHA. Die heb ik al zoooooooooooooooooooooooooooooolang overal, dat ik nu wel een andere naam wilde. @ Tacha: ik denk dat dat een hele goede zet is, de voeding voor hongerige baby's. Misschien als dit niet helpt voor de nacht, kun je er alsnog rijstebloem doorheen doen...
@mamavj: en hoe was het werken? ow heb net bijgelezen...goed dat het zo bevalt!! @patrieskew meid wat k*t dat je je dochter verloren bent!! wat afschuwelijk!! Ik vind je ongeloofelijk sterk meid. Ik kan me niet voorstellen en moet er niet om denken om dat mee te maken. En ook ontzettend rot dat je je kindjes minder ziet nu je aan het werk bent, kan me voorstellen dat dat heel erg zeer doet! Ik hoop dat de boekhouder er nog wat kan uitslepen voor je, bah wat een oneerlijk wereld leven we toch in..... Meid, hopelijk geeft de scan uit dat er geen operatie nodig is, het lijkt wel als of elke keer dezelfde mensen tegenslagen krijgen. Meid wil nog zeggen dat ik je een topperje vindt! een dikke knuf. [-o< @rijstebloem: kan dat niet kwaad als dat nu al gegeven wordt en wat is de reden dat sommigen dit doen? @mamalijntje: wat een mooi kereltje heb je meid!! en die eigenwijze blik in zijn ogen...hahahaha @ramona:Het dynamische duo op onderzoek uit hahahaha Ahhhhhh schattig meissie!! =P~ @tacha:laat hem maar lekker zweten....zijn eigen verdiende loon, maar vind het knap van je dat je door gaat met hem. Het vertrouwen zal hij echt wel terug moeten verdienen! Nona is er waarschijnlijk nog niet aan toe om zonder de nacht fles te doen. Vanaf 3 maand gaan sommige babies al doorslapen en de rest heeft wat langer nodig. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is als je andere verhalen hoort! maar volgens mij zijn de merendeel van de kindjes die er wat langer over doen hoor en hebben we gewoon geluk dat het nu zo is. En vaak hoor je ook wel dat kindjes die snel doorsliepen ineens met een paar maand niet meer deden.....dus als strax Nona lekker doorslaapt, kan je ons toelachen hahahaha Nog even een toevoeging: zoals MerleQ ook zegt bij ons sliep Iris ook pas na een paar weken van fv door heeft denk ik iets van 3 weken geduurd, maar ze begon duidelijk langer tijd tussen de voedingen vallen en ze slaapt overdag wat slechter misschien scheelt dat ook? : @joyce:fijn dat het weer beter gaat met de oma van je 'vriendin'. Enne voortaan geen grote pizza meer bestellen he? tenzij ik erbij ben hahahaha Wat een deugniet hahahaha mooie foto meid!! @derona: wat een leuke wagen!! handig dat hij plat kan. @britt: leuke foto's!!en die in bad is echt schaaatttttig! @mamamakka:nou dat valt me van je tegen hoor, geen 40 pagina's in halen hahahaha Nou morgen ga ik met Iris zwemmen, ben benieuwd hoe dat gaat en wat ze ervan vind
sorry sunny zal ik dan toch maar een begin maken : @ mamavanj nee kende ik niet maar zal gelijk eens gaan kijken ! bedankt voor de tip
mamavanj is dat ook gewoon op hun site te zien ? want kan namelijk niets vinden ...of zit ik met me neus te kijken ?
Ow ja, ik vergeet nog wat te vertellen ..... Heb Joshua vanmiddag in bad gedaan. Mijn zusje was op visite en die vond dat wel leuk om te zien, dus heb ik het vanmiddag al gedaan ipv vanavond. Toen hij in bad zat (heb ook zo'n badzitje) was hij lekker aan het spartelen met zijn beentjes en voetjes en de hele vloer rondom het badje (inclusief zijn mama) waren helemaal nat. Hij was echt heel erg aan het lachen en aan het gillen. Hij heeft dus het gillen nu ook ontdekt. Ik lach echt helemaal in een deuk, het was ook echt zoooooooooooo leuk. Andres kwam zelfs nog boven om te kijken wat er aan de hand was. Daarna heeft hij na het eten ook nog zijn nekje omhooggehouden in de box. Net lang genoeg, zodat ik wat foto's kon maken, dus die komen er zo aan. Het is nog niet zo hoog als jullie kleintjes, maar het gaat echt steeds hoger, dit is op dit moment het hoogste wat hij gehaald heeft tot nu toe...
@ Sunnyday: hahaha ja, het bevalt me goed. Veel plezier morgen met het zwemmen meid. @ Mamamakka: graag gedaan meid. Is echt een hele goeie winkel vind ik. Ik ga daar straks in Kesteren (of misschien nog wat dichterbij in Enter) een autostoel halen als ik de kinderbijslag heb gehad voor Joshua. Er is wel een website, maar die is vaak op zondag niet in de lucht. Nu wel zie ik. Maar daar staan niet altijd de budgetwagens op. http://www.babypark.nl hier is mijn mannetje Joshua naar bed aan het brengen. Hele verhalen hebben ze samen.
@ mamavanjoshua: aaah schattig! Tobe ligt nog steeds heel relaxed in zijn badje, echt in de chill modus. Hij heeft nog niet ontdekt dat ie er ook mee kan spetteren Hebben jullie het gehoord over die griepepidemie in Mexico? Ze zeggen hier dat ze daar met mondkapjes rondlopen en dat er al 60 doden oid zijn gevallen. Een vriendinnetje van mij is momenteel in Mexico-Stad en die zegt dat dat dus opgeblazen wordt door de Nederlandse media. Er is wel een griepepidemie maar het is nog niet eens zeker of er wel doden zijn gevallen en met mondkapjes lopen ze er al helemaal niet rond. Ik vind de nederlandse media echt stom, ze blazen echt alles op (ook de credietcrisis/recessie).
@ Merleq: of Joshua ook echt doorhad dat hij aan het spetteren was weet ik niet. Hij was gewoon echt lekker druk in bad, hij had het enorm naar zijn zin en als hij het naar zijn zin heeft, gaat hij spartelen van blijheid, dat deed hij nu dus ook. Ik had m'n shirt nat, m'n sokken nat. En hij maar lachen en gillen . Ow ik heb daar nog helemaal niets over gehoord. van dat van Mexico, maar ze blazen hier de boel vaak wel heel erg op idd.
mamavanJ Onze Jamie besluit soms in de nacht lekker wakker te wezen en te willen spelen. Dus moeten we even de speen geven en zijn mobiel aanzetten en binnen 5 min vergeet hij dan weer dat hij wakker was en hup in slaap. Maar huilen nee dat gelukkig weken niet meer. Ja nu omdat hij niet wil slapen hihi! En hier ook een heel gespetter hoor in bad.
Hey meiden, Het is me even teveel om te reageren hoor, heb het gister en vandaag behoorlijk druk gehad. Gisteravond nog een feestje gehad voor de verjaardag van manlief (vorige week) er waren niet veel mensen maar dat maakte het eigenlijk leuker, zo hadden we ook echt de tijd om gezelig te kletsen, heb je geen tijd voor als het zo vreselijk druk is. Verder vandaag gewoon dagje met zn viertjes gehad, vanmiddag kwam onze oppas ook voor hubbies verjaardag nog, was ook erg gezellig. Nu lekker rust, meiden slapen beiden en wij hebben heerlijk rust op de bank met z'n tweetjes. @doorslapen: hier ook nog écht geen doorslaper hoor... Maar dat hoeft ook echt nog niet, het schijnt zelfs dat met bv een kindje juist vaker komt als ze in deze fase zitten...nou dat merken we hier, ze komt soms 3 keer op een nacht... En dat was ff wennen maar nu is dat een week aan de gang en ik stel me er dus op in. Niet dat ik eerder naar bed ga ofzo, want dat vind ik echt niets omdat dat weer van mn eigen tijd afgaat, waarmee ik bedoel, dat ik juist 's avonds vaak even lekker tijd heb om te reageren hier, blogs te schrijven en verder gezellig zijn samen met hubbie. Maar ik weet nu hoe ik haar rustig kan krijgen en heb eraan toeggegeven dat ze af en toe een tijd bij ons in bed slaapt, het is ff niet anders, veranderd wel weer! Dat scheelt enorm en ik voel me weer een stuk beter nu. Hubbie heeft trouwens nog gezegt laatst dat hij vooral door maandagavond helemaal respect had voor mij. Het was maar 1 uurtje dat Mila lastig was maar toen werd ie al kribbig ervan omdat hij niet wist hoe hij dr rustig moest krijgen...flesje wilde ze niet e.d. En dat ik dan elke dag daarin zat, dat vond ie een hele prestatie, en dat was wel zeer fijn! Begrip voor de situatie. Btw, gister rooibosthee geprobeerd. Drink het zelf maar heb ook geprobeerd om het Mila te geven maar ze weigert dus een fles. Ik had de difrax met de originele speen. Vandaag dus maar even een andere gehaald, de mamma-anti-lek-speen, en dit werkt wel!! Vanmiddag heeft ze wel wat van de thee gedronken....trouwens nog steeds niet veel want ze moet echt nog wennen, maar ze pikte deze speen iig en dat is al een vooruitgang, gewoon elke dag proberen en dan lukt het vanzelf neem ik aan. Krampjes lijken iets over te zijn maar toch heel af en toe krimpt ze nog in elkaar, maar ze had gister en vandaag een paar flinke poepluiers gehad, alle kleertjes eronder, walgelijk, maar goed ze is wel enorm vrolijk, kan best zijn dat ze daar ook last van heeft gehad, al was ze ook wel vrolijk... maar goed... Ik zal kijken of ik het vanaf nu wel bij kan houden, morgen word wel weer lastig want morgenochtend ben ik weg met Elise en hubbie gaat op Mila en haar neefje passen, dus twee babies voor hubbie.... haha ben benieuwd! En verder zijn zus, zwager en neefje hier de rest van de dag dus zit een grote kans in dat ik er morgen ook niet ben.... pak het dan maandag wel weer op. Fijn weekend allemaal verder!!
Mamavanj: Leuk he dat gillen :lol; Ben zo benieuwd naar de foto's! MerleQ: Ik weet niet of je mn vraag nog gelezen hebt meid maar heb je diepvries groentjes gebruikt of verse? Nettie: Veel plezier dit drukke weekend! Hier is mevrouw net in bad geweest en ze was doodmoe nu ligt ze braaf boven te slapen. Om 23u ga ik naar boven en geef ik haar laatste fles. Ik gok vandaag op 4u voor de volgende
mamavanJ ik doe het IN bad en OP haar huidje het is lekker vet maar is wel geurloos dat is wel jammer. fijn dat het werk je zo beviel. hmm ik zie geen foto's mamamakka Tess is ook dol op verse banaan maar ikdacht dat je met aardbei nog moest wachten ivm allergie? Idd wij waren vrijdag in kersteren in het budgetpark en er waren hele mooi nieuwe kinderwagens voor weinig zou daar eens gaan kijken. Tacha Tess krijgt ook sinds ze aan de fv zit voor hongerige baby's werkt bij haar super. Nu gaat ze terug naar standaard omdat ze fruit en groente ed erbij krijgt en s'morgens en s'avonds pap. Tess is ook in bad geweest en heeft net een fles van haar papa gehad (die thuis is jippie.....). Hebben jullie kindjes dat ook dat ze zo moe zijn dat ze elke keer gaan huilen onder de fles Tess heeft dat heel erg met de laatste fles ik vind het echt super zielig. Gister hebben we bij het budgetpark een kinderstoel gekocht gewoon hout voot 39 euro heel simpel verder maar wil nu nog als ik volgende week nar de dierenarts ga even een stoelverkleiner halen bij babydump in Sleeuwijk onze dierenarts zit daar ook namelijk, neem die van woezel en pip vind hem zo schattig. Verder hier geen nieuws ga even lekekr tv kijken.
Pff ik ben echt in de war over dat invriezen!! Ik was dus van plan diepgevroren groentjes (wortels, brocolli, etc) te kopen in grote pakken. En dan uit die pakken wat groenten nemen om direct te bereiden (stomen) en dan in kleine porties in te vriezen; Nu zeggen sommigen mensen dat dat perfect mag, omdat je de (verse) diepvriesgroentjes kookt/stoomt en dan gaan de bacterien dood. Je mag ze wel niet gewoon laten ontdooien en dan onbewerkt terug invriezen. Anderen zeggen dat het niet mag! Wie o wie weet het antwoord? En diepgevroren vis mag dat ook (niet)? Vlees en kip enzo koop ik sowieso vers maar voor de rest vond ik die diepvriesgroenten wel handig lijken. En ze zijn vaak verser dan de gewone groenten, omdat die vaak al een tijdje in de winkel liggen.
@Kinderstoel: Wij hebben een leuke lime-groene. Maar hij staat nog niet hoor, we zetten hem pas volgende maand ofzo..
Tacha ik zou het niet weten dacht eigenlijk dat het alleen maar vers mocht?? Net even bij de bank geweest en mijn eerste partimesalaris is er en het is gewoon meer dan ik had verwacht joepiieeee