Meiden, ik ga slapen, morgen om 9.00 uur weer beginnen en moet om 8.30 uur Joshua ffies naar mijn ouders brengen.
hoi meiden, een tijdje geleden heb ik me bij jullie aangemeld, maar omdat gijs zoveel huilde lukte het me niet om bij te blijven. de afgelopen weken waren erg heftig, en we zijn ook nog eens verhuisd. de laatste tijd gaat het echt super! en wil ik graag weer met jullie meekletsen! vanaf volgende week ga ik weer 3 halve dagen werken (moeten eigenlijk 3 hele zijn, maar gijs drinkt niet uit een fles.... groot probleem, ik zal jullie verder alle details besparen), maar ik hoop vanaf nu toch bij te kunnen blijven. alles goed met jullie kids?
PFffffffffffffff hier leuk klaarwakker,door een man die een viswedstrijd heeft en zijn sleutels niet kon vinden,wat gisterochtend net zo was,en ik ga kijken en ik zie de sleutels zo liggen,hij is nu weg en ik en mijn broertje zijn klaarwakker pffffffffffffffffffff @Lob gezellig dat je mee komt kletsen weer,wat vervelend dat Gijs niet uit een fles wilt drinken,en vooral als je weer moet gaan werken,wel fijn dat je dan halve dagen kunt gaan werken,ja ze moeten wel he hihi @Goofychick iedergeval wel fijn dat je geslaagd bent,en dat zijn zeker gezellige avonden met je man pffff ik ken het @Sunyday bah vervelend zeg dat je verkouden bent,beterschap en wat een lieve foto zeg,misschien een tip want ik deet het ook fout,als je je dochter op haar buik ligt,dan leg je haar armpjes niet naast haar lichaam neer,maar helemaal vooruit en dan bij haar borstejes zeg maar,ja weet ff niet anders hoe ik het uit kan leggen hihihi @Patricia,Joshua gaat ook goed he lieve foto hoor
Oh huh mijn vorige bericht is weer niet geplaatst... @ lob: wat fijn dat het beter gaat meid! Weet je ook wat de reden was van zijn gehuil en waarom het nu dus minder is geworden?
Goeie morgen hier ben ik weer!!!! Gaaaaaap een rot nacht gehad, Jamie was al wakker om 00:30 en heeft tot 7 uur aan lopen modderen. Was alleen dus bed in en uit de hele tijd. Manlief ligt te slapen en Jamie zit in zijn nieuwe stoel
@ mamalijntje: aaaah schattig Ik zou zo'n schommelstoel alleen nooit in mijn woonkamer willen hebben staan.
Owh hier is Délano echt soms erg,gister avond zat ik tv te kijken,maar Délano vroeg mij een paar dingen,en zat telkens mama weet je,ikke zo ja,wat weet je dan vertell het maar heel boos zei hij dat,ik zoe oeps hihih ik ook met mijn snelle antwoord,maar ik vroeg wat weet je dan,ja nu weet ik het al niet meer hihihi, EN nu vanmorgen weer zo opmerking,ik zeg wie wilt er nog een huilbaby hebben,anders gooi ik hem straks in de container,Délano meteen ikke,maar als ik nog een broertje krijg dan gooi ik hem in de prullenbak. HIer ook even een spam foto
Goedemorgen meiden. Hier ook al van 7u wakker. En heb bitter weinig geslapen vannacht, niet door nona hoor, kon gewoon niet slapen. Ze heeft dus om 22u30 een flesje gehad, gewoon doorgeslapen, en is om 5u beginnen huilen. Dan heb ik haar een miniflesje van 90ml gegeven en heeft ze doorgeslapen tot 7u. Dan heb ik ze nog wat bij mij genomen zodat ik nog een hazeslaapje kon doen maar mevrouw wilde niet meer slapen. 8u pap gekregen en ze ligt nu weer te dutten MEt de hond gaat het weer bergaf. We moeten ze in de gang leggen (wel een grote gang hoor) want ze plast ontzettend veel binnen Nu vanmorgen ging ik kijken en ze had zelfs over haar mand geplast, dus wss al liggend alles laten lopen. Ze wil niet meer eten, zelfs geen kaas of kip uit de hand. Ze ademt ook weer zo raar. Morgenvroeg moeten we naar de da. Ik denk dat het het best is dat we ze laten gaan. Zo is het echt geen leven meer voor haar Sunnyday: Ow meid beterschap voor jullie! Lob: welkom terug meid. Vervelend hoor niet willen drinken. Welke flesjes geef je? Hier ook niet willen drinken eerst heb 4 verschillende flessen geprobeerd uitein delijk de mAm-flessen gevonden en die zijn super! het speentje is speciaal gevormd en is zijdezacht net als mama's tepel. http://www.mambaby.com/websystem301/sit ... cleid=3879 Ik heb er 3 gekocht en ze wil nergens anders uit drinken. Goofy: Ja meid je hebt gelijk ben bijna 2 weken van de bv af dus ze moet nog wennen he. Ow ik ben nog steeds niet gaan shoppen no way dan kom ik depri thuis dus snap je wel! Derona: Jij ook een vroege vogel hahaha super die dreumes-kleuterpraat he! En wat een super foto! Mamalijntje: Ow zo lief! Wij hebben ook een graco maar de nieuwe met die felle kleurtjes en mobiel etc. Wel gekregen hoor haha
Hai allemaal Zo gisteren weinig tijd gehad voor de pc ,heb de hele bovenverdieping gedaan en dat kosset me dik 4 uur,en ben niet lekker dan gaat het niet zo hard ;-( Straks de woonkamer en gang en wc dan kunnen we er weer tegen aan......ik ben alleen zo erg verkouden en vannacht ook echt doodziek geweest,zweetaanvallen en hoesten en pijn in mijn hoofd,net zoals toen net voor mijn bevalling.........ik hoop wel dat ik deze week wat opknap want zie het dus niet zitten om zie te zijn als ik ga werken....... Mijn vriendin mailde mij trouwens dat ze mensen zochten bij hun voor 20 uur in de week,van 2 tot 7 niet echt fijne tijden maar goed beter als 2 banen denk ik dan,ik vind het jammer dat ik dan bij IVT weg moet maar het is niet anders,als ik word uitgenodigd want die man die er over gaat is mijn oude chef en dat klikte niet zo ;-(,ik hoop dat ie daar door heen kan kijken en kan kijken naar hoe dat ik werkte en dat was wel super En dan nu even over de jongens,jaimy drinkt echt zo heel slecht dat ik niet meer weet wat ik moet doen,ik ben dat niet gewend van hem,van gisteren heeft hij de hele dag maar 100 van zijn 3 flessen op en 1 keer een volle fles en die van gisterennacht liet hij gewoon staan ,hij likte er nog niet aan ,dus ik denk dat wij hier echt de laatste fles er af moeten laten en meer tijd tussen de andere flessen moeten laten en dan kijken hoe het gaat,hij heeft wel natte pampers gelukkig........mijn moeder zei ook al,net zoals Yvette zei dat ik wat vast voedsel moet gaan proberen als hij zo slecht eet,maar ik ben zo bang dat hij ergens last van krijgt,ik zal het disndag anders wel vragen bij het CB. Nou ik moet op een hoop reageren,probeer het vandaag te doen maar moet ook poetsen en tussendoor liggen
Patrieske: Klinkt idd dat je moet proberen die laatste fles eens te laten staan. En misschien eens de rijstebloem weglaten, tenminste niet bij elke fles geven? Succes meid!
Hia tacha........Had hem vanochtend al weggelaten maar toen moest hij hem helemaal niet ;-( Bedankt voor je succes wensen meid
Hai tacha Meid ik lees het net van je hond,wat erg meid,maar als ik het zo lees is er geen andere keuze,je beessie pijn te laten hebben dat is ook niet wat je wilt meid.......een hele dikke knuf want je komt voor een heel moeilijk besluit te staan meid
@ patrieske: ik heb inderdaad ook wel eens gelezen dat als kindjes slechter gaan drinken, ze soms vast voedsel nodig hebben. Van de rijstebloem krijgt ie geen krampen? Dan kun je het misschien eens proberen. Want die rijstebloem heeft dus nauwelijks gewerkt? @ derona: lief! Echt een lief hoofdje heeft Sylvano Ik vind die stoelen trouwens gewoon heel erg lelijk.
Zo ik heb net weer alles opgekuist en haar weer een nieuw kussen gegeven want dat was weer vuil Zo ligt ze tenminste proper. Ik heb echt veel zin om te beginnen met bijvoeden maar ga nog even wachten. Ondertussen kan ik me al amuseren met de papjes voorbereiden! Het valt wel op dat ik gisteren en vandaag meer moeite had om ze de fles te geven! Ze duwt het altijd weg en dan wil ze weer en dan weer niet pff. Ik denk dat we na sunparks eens gaan proberen. Dan is ze op een week na 6 maanden. MerleQ: Ga jij ook in het begin een scheutje melk (fv) bij de groentjes doen om het wat smeuiger te maken? En ze mogen toch pas opvolgmelk als ze al heel goed hun fruit en groenten kunnen eten he?
@ tacha: nou ik had wel wat klaar staan voor als het hapje niet smeuig genoeg was, maar het was eigenlijk al papperig genoeg. Dus heb er niets aan toegevoegd. Ik heb zojuist ook de bloemkool klaargemaakt. Haha ik voer Tobe straks allemaal dingen die ik zelf niet eens lust Ik weet trouwens niet of het zo is dat ze was opvolgmelk mogen als ze de groenten en fruit kunnen eten? Tobe heeft het trouwens ook wel eens dat ie flink aan het gebaren is tijdens het drinken van de fles. Net alsof ie vol zit, maar hij drinkt z'n fles uiteindelijk wel leeg? Ik heb geen idee waarom ie dat doet. Ik gebruik trouwens deze om zijn hapjes in te bewaren (heel fijn): http://www.kinderwebwinkel.nl/beaba-mul ... ts_id/1410
O tacha beterschap met je hond. Is moeilijk maar misschien wel het beste he! Hebben toen met onze kater ook de knoop doorgehakt maar die knapte wonderbaarlijk door een katheter op omdat zijn blaas niet meer werkte. Merle wat ben jij ook goudeerlijk he. je maakt van je mond geen moordkuil hihi muts. Vind het ook geen mooi gezich in mijn huiskamer. Meerdere dingen niet hoor maar ga het niet elke dag van boven naar beneden slepen. haha En leuke foto!!! Heb ik eindelijk je hubbie gezien. Ik ga er weer vandoor want Jamie is het zat, Wil mama aandacht