MerleQ: ik heb ijsklontbakjes voor in het begin en heb allerlei potjes gekocht haha ook die van Avent waar je op kan schrijven lijken me wel makkelijk! Oke meiden sorry maar moet weer spammen hoor! Komt ie!
O trouwens MerleQ ik moest lachen toen je zei dat je tobe vanalles gaat voeden wat je zelf niet lust want ik ga dat nl ook doen bloemkool, courgette en nog veel dingen ben ik echt niet gek op. En vis lust ik al helemaal niet
Heb trouwens een site gevonden: http://www.hungryfeelings.be/begrippen. ... an_voedsel Hier staat: De micro-organismen zullen zich echter terug beginnen vermenigvuldigen als het product opnieuw ontdooid wordt. Daarom moet je of heel snel van binnenuit ontdooien in de microgolfoven, of heel traag bij lage temperaturen in de koelkast. Omdat de kans bestaat dat er zich heel wat bacteriën in het product nestelen mag je ontdooide etenswaren nooit zonder verhitting terug invriezen. Dus je mag ze wel invriezen mits je ze kookt of stoomt! Ik ga ook wel verse groenten kopen hoor, maar sommige dingen zoals bloemkool en brocolli zijn makkelijker zo!
Goedemorgen dames, Hier een rot nacht gehad, Iris is zo verkouden dat continu zichzelf wakker lag te hoesten, eruit gegaan en heb maar een flesje voor dr klaargemaakt, verschoond en zetpil er in toen heeft ze van 03.00-06.300 geslapen. Maar ja ik voel me nu ook hartstikke beroerd dus snel weer een flesje gedaan en hup om 07.00 uur weer op bed en toen heerlijk tot 09.15 geslapen daarna was het drama alleen maar krijsen. Om 10.00 uur toch maar alvast flesje gegeven die ze niet opwilde drinken en alleen maar krijsen. Heb haar nu net op bed gelegd, ze is nu weer stil We gaan maar niet zwemmen vanochtend, dit is helemaal niks! Sinds gisteren drinkt ze ook behoorlijk slecht, terwijl het echt een hongerlap is kan dat met de verkoudheid te maken hebben? Zal strax wel reageren, maar ga nu eerste even ontbijten
@ Tacha: aaah Wat een grote meid is Nona al zeg! En ze kan zich mooi opdrukken Jeee wat is het saai hier! Ga denk ik maar eens stofzuigen
derona, mooi manneke is sylvano toch zeg!! dat kon ik me nog wel herinneren en deze foto is weer super! en ja, als gijs moe is kan hij ook zo gaan huilen.... net toevallig nog... en nu ligt ie heerlijk te slapen . balen ja van die fles... ik ben netjes na 5 weken gaan oefenen met de fles en dat ging super. toen gijs 9 weken was wilde ik bv gaan afbouwen omdat ik het zo zwaar vond met een kind wat de hele dag huilde en dat ging ook goed. en opeens is hij gaan weigeren en nu drinkt hij al weken echt niet meer uit de fles. wel fijn ja dat ik halve dagen kan werken. ik ga nu 4 uur werken + 2x een half uur rijden. in totaal eet gijs dan 5,5 uur niet maar ik heb dat al regelmatig geoefend door hem die tijden naar het kdv te brengen en dat gaat goed. merleq, ik denk niet dat er echt een reden was voor zijn gehuil. ik ben bij een osteopaat geweest, een manueel therapeut en hij krijgt medicijden tegen reflux. die medicijnen zorgen er wel voor dat hij niet meer tijdens en net na het voeden zo moet huilen. maar het gaat eigenlijk echt beter sinds gijs wat meer kan.... hij kan zich nu heerlijk zelf vermaken met zijn speelgoed en met zijn handen en hierdoor zit hij lekkerder in zijn vel. ha ha ha.. ik heb een tijdje geleden zo tegen mijn vriend lopen zeuren dat ik zo'n fishe price schommelstoel wilde hebben en nu ik hem heb staan vind ik het vreselijk lelijk in mijn huis... maar dat durf ik nog even niet tegen hem te zeggen tacha, ik heb al veel verschillende flessen geprobeerd maar deze ken ik niet! ik heb hem nog nooit ergens gezien. zou je die alleen in belgie kunnen kopen? nou woon ik nog geen 10 km van belgie vandaan dus dat zou geen probleem zijn. jij geeft dus geen bv meer begrijp ik? tjee, wat erg van jullie hond zeg! mooie meid is nona zeg! en wat kan zij haar hoofd al goed omhoog houden =D> knap hoor!
@Tacha wat een leuke foto's meid! en wat houdt ze haar hoofd ver omhoog zeg! ow wat zielig voor jullie hondje Jess....een hele dikke kunuffel @MerleQ: een heerlijk ventje is Tobe zeg!!! wat frustrerend trouwens dat je internet elke keer uitvalt, zou er ook helemaal groen van worden hahaha @patrieske: nou ik denk dat het heerst. Hier ook Iris en ik allebei snot verkouden hoofpijn, keelpijn hoesten,oren die dicht zitten (nou is dat met het gekrijs van iris wel lekker hahahah) Hoop dat het wat wordt met die baan, is toch handiger als je op 1 hoeft te focussen en ook geen gedoe met lwel/niet oonheffingskorting toepassen. @goofychick:wel fijn dat het nu zo rustig is, dan kan ik een beetje mee komen hahaha Nou heb voor mijn werk echt wel kleding MOETEN kopen echt zo confronterend hahaha ben van mt 38 naar 42 gegaan ECHT NIET LEUK!! baal er behoorlijk van. Om nou te zeggen dat ik veel gesnoept hebt tijdens mijn zwschap nee dus. als ik alleen al naar wat lekkers kijk kom ik al aan @sanne: hoeveel uur werk je dan? Ben je pas weer begonnen? Ik werk nu sinds 1 april weer en de eerste 2 weken vond ik het zooooo moeilijk, vooral op de vrijdag dan gaat ze nl naar de opvang. Nu heb ik alleen op de vrijdag moeite, maar komt ook omdat iedereen dan vrij is en dan zit ik in mijn eentje op kantoor te denken aan Iris @Lob:welkom terug! @Derona:dankje, ow ga ik vandaag proberen om haar armpje wat meer naar voren te leggen, als ze niet loopt te krijsen he? ben benieuwd wat het vandaag gaat worden. Mannetje is nl aan het werk vandaag. Wat kan hij trouwens zijn hoofd hoog houden.....ik zie dat hier veel voorbij komen Iris loopt achter ! Enne ja hier ook enorm krijsen als ze moe is, ik hoor haar trouwens alweer even kijken hoor!
oooo ik heb weer speelgoed besteld. Op de schommelstoel zit geen speelgoed dus heb ik een boog van Tinylove besteld... schattig ding met zonnetjes en spiegels Tiny Love Sunny Stroller heet het
dank je ha ha ha.. ja zijn coupe is echt geweldig! voor heel lang piekhaar en achterop zit van dat pluizige haar met een kale plek ha ha ha... het ziet er zo komisch uit.. zeker als hij net uit bed komt dan zit het helemaal door de war leuk he dat speelgoed van tinylove!
@Lob oooooooooooowh wat een mooi mannetje zeg,en wat kijkt hij vriendelijk,en idd wat een mooi bos haar waauw
dank je!!! als je dit ziet kun je je toch niet voorstellen dat dit dezelfde gijs is die 3 maanden lang alleen maar huilde. gelukkig zie ik hem de laatste tijd bijna alleen maar zo
Sunnyday: Ow meid zwaar nachtje zo te lezen! Nee gaan zwemmen zou ik ff niet doen! Ja hoor minder drinken kan van de verkoudheid komen. MerleQ: Bedankt meid! Ben ook heel trots hoor op mn grote meid Lob: oooow die haartjes prachtig gewoon! Ja ik ben bijna 2w gestopt nu. Heb 4 maanden voll bv gegeven. Dus mss zullen die flessen wel helpen voor jou! Ik weet niet of ze enkel in B te vinden zijn, ik heb ze gehaald in Dreamland maar je hebt ze ook in andere babywinkels geloof ik hier. Mamalijntje: Haha jij koopt maar speelgoed en speelgoed Waar koop je dan online? Ik heb nl ook heel veel van Tiny Love zo leuk en felle kleurtjes
@ lob: hihi wat leuk haar heeft je mannetje! Tobe heeft nog veel minder haar, maar dat steekt soms ook alle kanten uit. Zo grappig om te zien hihi. Kan niet wachten totdat zijn haar ook wat voller is! Ben sowieso heeeeeel benieuwd wat voor een haar hij zal krijgen.
Wat een schatjes zijnj er allemaal weer voorbij gekomen zeg. Tacha sterkte met de hond nooit leuk hoor om afscheid te nemen van een beest dat je al zo lang hebt. Lob wat een grappig snoetje heeft gijs. Ik ga volgende week ook eens groente koken voor TEss maar ik heb gewoon ijsklont bakjes bij ikea gekocht, potjes vnd ze hellemaal niet lekker vandaar dat ik het maar vers maakt. Tess heeft de laatste dagen echt haar lolbroek aan zo schattig ze heetf echt al 4 dagen geen huildagen meer gehad hoop dat we het nu een beetje over hebben. Die grote schommlestoelen vind ik ook niks een groot gevaarte daarom hebben wij een kleintje ongeveer de maat van een wipstoeltje. Hebben jullie al plannen voor koninginnendag? Wij gaan naar een dorpje hiernaast en Tess doet mee aan de miss verkiezing lollig he
Deze heb ik trouwens ook nog niet laten zien! We hebben een houten speelgoedkist gekocht en die heeft mijn schoonmoeder bij een kinderkunstenares laten schilderen. En dit is het coole resultaat