Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh en mijn banner is blijven steken... Hebben anderen dit ook?

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Heb maar even een nieuwe gemaakt, misschien dat het probleem nu is opgelost.

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Tacha bij intertoys en babydump online. Struin steeds voor aanbiedingen. Heb echt een speelgoed tik haha.. Alles is zo schattig en lief!

Merle mooie banner. Veel vrolijker. Had deze er nog niet tussen zien staan. Heb je een account? En wat een mooie speelgoedkist. Wij moeten ook nog eens gaan kijken waar we alles in gaan proppen. Denk een bank met klep.

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    ooo ik zie het al er zijn nieuwe achtergronden yes ik ben helemaal happy

5. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    :confused: Wauww dat ziet er gaaf uit!!

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ mamalijntje: hihi een nieuwe banner aan het uitzoeken? Ik heb trouwens wel een account aangemaakt omdat ik zag dat je dan meer keuze had. Alleen jammer met dit nieuwe forum dat de achtergrond wit is :(
    Ik zou trouwens ook een internetverbod moeten want ik koop echt alles wat los en vast zit ;) Als kind vond ik het zo raar dat mijn moeder nooit kleren voor zichzelf kocht maar alleen voor mij en mijn zusje, maar nu snap ik dat dat minstens net zo leuk is als jezelf aankleden ;)

@ sunnyday: thanks! Ben er ook heel blij mee! Dit is echt iets wat hopelijk een leven lang mee gaat en hopelijk straks zijn kinderen ook weer plezier aan beleven :D Nu maar hopen dat Tobe niet besluit het ding met een stift te lijf te gaan ;)

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Mooi is dat he merle dat je prio's anders komen te liggen. Alles voor Jamie haha. Erg hoor. Maar goed dat ik de financien beheer. Anders kreeg ik op mijn kop haha. Enne mijn banner stond ook stil!!! Jamie is plots 2 dagen ouder/
    Komt door de nieuwe achtergronden denk ik

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Merleq waaauw mooie kist zeg,enne ook mooie banner :D

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @journey, het zoontje van eenn vriendin heeft ook nooit groente uit een potje gegeten maar zelf gemaakte groente vond hij heerlijk.

@merleq, mooi kist zeg! echt super leuk

@speelgoed, ik heb laatst van die pols en voetbandjes gekocht en daar zitten van die gekleurde beestjes aan. vindt gijs helemaal geweldig en het is goed voor zijn motoriek

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen....wat een weer.....maar het goede nieuws is dat het in onze vakantieweek mooi weer wordt 8) ......hier trouwens een leuke grap.....gisteren was een zwangere vriendin van ons jarig en die waren we vergeten te bellen (van de week uitgerekend) :oops: .....dus wilden we haar net bellen, neemt haar moeder op (terwijl die heel ver weg woont) en die zegt "ze gaat net naar bed 11:28.....hahahahaha......dussss....wij verwachten dus een telefoontje dat Sven een vriendje of vriendinnetje erbij heeft. Hahaha....ook toevallig hoor!

Oh by the way, Sven heeft van 22:00 uur - 05:00 uur geslapen op een voeding..... =D>

11. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh wat ben ik blij :D Wij werden hier vanochtend pas om 9 uur wakker van Jay :D :D :D
    Hij heeft om 23.30 zijn laatste fles gekregen, en vervolgens is hij om 6 uur wakker geweest voor zijn speen en heb ik hem opnieuw ondergestopt, en toen heeft hij nog tot 9 uur doorgeslapen!!! Dit is een nieuw record. Misschien heeft het te maken met het verduisterende rolgordijn dat we gisteravond hebben opgehangen, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik nu heeeeel uitgerust ben :)

Ik heb 'm net ook sinds lange tijd weer overdag een fles op zijn kamertje gegeven (normaal ga ik beneden zitten met hem), met het gordijn dicht. Tijdens het drinken viel hij al in slaap, en nu ligt hij weer te pitten. Overdag! Mischien krijgt hij toch teveel prikkels als hij lang beneden in de box ligt. De tv staat hier overdag ook vaak aan, dus misschien heeft hij daar ook last van. Nu maar eens kijken of het helpt als ik die prikkels wat wegneem...

12. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuke speelgoedkist MerleQ! Wij hebben zo'n klepbankje om speelgoed in te doen. Die heb ik zelf opnieuw bekleed met een leuk stofje, en al zijn knuffels staan erop.

@Mamalijntje: Super he, die schommel. Waar heb jij die speelboog van Tiny Love besteld? Ik zoek ook zoiets voor op de wipstoel, maar kan het nergens vinden...

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Goofy en mikki lekker geslapen dus!!!

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Journey: Ja idd ijsklontbakjes zijn ideaal voor in het begin. Met welke groentjes ga jij starten? Hier worteltjes of brocolli.

MerleQ: Keileuke speelgoedkist!! Echt super!! Zal ie veel plezier aan hebben later ;)

goofy en Mikki: Leuk zo'n lange nacht he!

15. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Even spammen:

En hier probeerde ze zelf recht op te zitten hahaha

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Sunnyday: Wow prachtig En je hond ook! Hoe oud is hij/zij?

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heb ook ff een nieuwe banner genomen haha

18. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @tacha: Bailey is nu bijna 7 jaar, het is een hij en vermoedden dat hij homo is hahaha

@banner hoe maken jullie toch die mooie banners?

19. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ sunnyday: je moet even op 1 van onze banners klikken en dan volgt het als het goed is vanzelf. :)

Hm ben hier bezig met de inleiding van ons onderzoeksverslag... Is wel even inkomen moet ik zeggen!

Deel Deze Pagina