Gefeliciteerd! Wow dat is nog eens een positief verhaal over je bevalling. Wat fijn voor je. Ik heb zelf ook een redelijk snelle 'makkelijke' bevalling gehad maar die van jou klinkt bijna pijnvrij haha. Geniet ze! Liefs, Gaby
Joepie vanacht heeft Tess in haar eigen beje gelapen ik ben zo trots en ze heeft zich maar een keer gemel voor voeding, eindelijk heeft mama ook wat nachtrust gehad Ga haar nu effe baderen dan is ze ook weer zoet voor een paar uur aar moet ze echt altij van bijkomen
Pfff, ik moest van de kraamzorg perse even op een stoel gaan zitten zodat de wond sneller geneest, dus met pijn en moeite maak ik daar maar even gebruik van en kom ik even snel op dit forum Ik zag dat er weer 2 mama's bij zijn! Jippie! En ik las ook tussendoor dat Tess het 's nachts goed heeft gedaan! Met Tobe gaat het op zich goed, alleen spuugt hij onwijs veel Hij is dan ook al 300 gram afgevallen in ruim 2 dagen... Pfff dat doet echt zeer aan mijn tere moederhart hoor. Het is zo zielig als ie ligt te kreunen omdat zijn maagje en darmpjes zeer doen Ik hoop dat het snel beter gaat en dat ie snel weer in gewicht aankomt... De borstvoeding begint nu wel langzaamaan op gang te komen en we hebben hem 3 keer bijgevoed met flesvoeding. Plassen en poepen doet ie gelukkig wel goed Verder ben ik zooooo verliefd *zucht*! Jullie vast ook allemaal
Ach arme tobe ik weet wat je bedoelt, tess had in het ziekenhuis gespuug vond het ook zo erg om te zien. Ze was ook veel afgevallen en had de 10% bereikt maar is nu lekker aan het groeien vandaag 80 gram dus ze doet het super dus komt echt wel goed met hem Ik ben nog steeds verlieft en kan echt niet bevatten dat zij al die tijd in mijn buik heeft gezeten zo'n mooi meisje
Heee mama's! Hier een vrij goede nacht achter de rug. Maar 2 nachtvoedingen, jeuj! wilde wel niet alleen slapen dus weer lekker bij mama @Journey: wauw! Ik ben jaloers! Super van je meisje! @MerleQ: Ooh meis wat zielig voor Tobe Knuffel hem maar lekker, binnekort zal het wel beter gaan hoor! Nona was ook 10% afgevallen en dan ging ze eindelijk bijkomen..
Ze belde net van het consultatiebureau en maandag om 10 uur komen ze voor de intake wordt vroeg opstaan an moet ze al in ba na e vroege voeding
Hai meiden, Hier ook een betere nacht achter de rug. Beter aangezien de nachten ervoor de kleine ontzettende buikkrampen had zodat hij steeds wakker werd en alleen lekker sliep tegen mij aan en af en toe even lekker 'lurken' aan mama's borst. Gisteren voor het eerst gepoept dus de krampen worden minder en is hij ook een stuk rustiger. De BV is nog niet genoeg op gang dus nog steeds een beetje bijvoeding. Dat doen wij met een spuitje want ik wil niet dat hij teveel went aan een fles. Hopelijk dat het goed gaat komen met de BV. Ik heb zo'n dorstig mannetje. Vandaag is hij weer gewogen en hij weegt maar 40gram minder dan bij de geboorte. Dus dat is netjes. Hij is nu 4040 gram. Dus hij drink wel goed. Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen over de verliefdheid die je voelt. Mooi is dat he? Dat je zoveel van een klein wezentje kan houden die je nog maar net echt hebt leren kennen. Meiden geniet er allemaal lekker van. Ik heb begrepen dat Sophie deze ochtend is bevallen van een dochter dus we hebben er weer een januari mama bij. Ben nieuwsgierig hoe snel iemand zich gaat toevoegen aan de groep. Liefs, Gaby
PregnantLady: Super dat Maxim het zo goed doet he! Maar waarom bijvoeden? Ik mocht dat niet hoor, gewoon véél aanleggen en dan komt de bv het beste op gang! Ja, sophie ook bevallen , Hoe weet je dat ? Muppet en Iloveandres ook! Leuk he! ik ga nu nona troosten ze ligt weer te huilen
Oh iloveandres ook eindelijk?! Wat leuk! Ik hoop dat Tobe ook snel weer zal aankomen Hij slaapt nu overdags constant op zijn buik en dan gaat het goed. Dat is fijn voor zijn darmpjes. Maar ja, 's nachts gaat dat niet lukken Hebben nog meer meiden hier hechtingen en daar zo'n last van? Dit forum is veel beter bij te houden
De eerste paar dagen had ik er heel veel last van na 6 dagen heeft de vk het laatste knoopje doorgeknipt en dat gaf verlichting, alleen tijdens het persen heb ik mega ambeien opgelopen en die doen ook vreselijk zeer. Tess slaapt nog steeds op haar zij ik wissel het af om verplatting tegen te gaan, vandaag is ze ook weer lekker rustig en vanmiddag heeft ze weer lekker een tijdje in haar schommel stoel gezeten tot ze ging huilen, toen weer een beetje eten gegeven en nu ligt ze lekker te slapen kon ik ook even lekker eten
Hallo meiden, daar was ik weer even. @Gaby: Dankjewel! Ja, ik heb echt geluk gehad met mijn bevalling. En inderdaad, de pijn viel enorm mee en was prima op te vangen gelukkig. Waar ik wel veel last van heb nu zijn de naweeën. Au, au, au... Jouw bevalling ging ook behoorlijk vlot zeg! Wauw, wel speciaal hoor. Toch nog een 2008 baby! Hihi.. Wel vervelend dat de vk je niet meteen echt serieus nam, maar gelukkig uiteindelijk toch nog op tijd in het ziekenhuis beland. Net nog even gespiekt naar je album... Mooi kereltje zeg, echt een lief gezichtje. Goed gedaan hoor! @MerleQ: Hier ook helemaal verliefd hoor. Rot he, die krampjes. Mijn oudste had daar ook zo ontzettend veel last van. Hoe drinkt Tobe? Mijn zoon dronk veels te gulzig en hapte ontzettend veel lucht naar binnen, met alle gevolgen vandien. Het hielp bij hem om hem een paar keer tijdens de voeding even te laten boeren. Het is zo zielig, rotkrampjes. Let je trouwens op de dingen die jezelf eet? Misschien een stomme vraag hoor, maar daar had ik bij mijn eerste niet bij stilgestaan en dat heeft ook voor de nodige (onnodige) krampjes gezorgd. Nou, iig sterkte met je knulletje. Hier gaat het lekker. De borstvoeding loopt als een trein en ze drinkt als een prof. Ze is ook al bijna weer op haar geboorte gewicht, nog 60 gram. De andere drie kids waren ook op dag vier weer terug op gewicht. Wel leuk dat ze allemaal hetzelfde patroon blijven volgen. Bij hun viel het navelstrengetje er de 5de dag af... Ben benieuwd of dat bij deze dame ook zo zal zijn. We zullen zien... Nou, ik kom morgen wel weer even kijken hier. Het is idd. een stuk beter bij te houden hier. Groetjes SimplyMe
Patrieske: Hoe is het met jullie meid? Nog niets gehoord vandaag! Hier ist wat rustiger. Ze ligt eindelijk rustig te slapen in haar box! Heb ik mn handen ook eens vrij Straks doe ik haar even in de tummy tub samen met haar oma Zal ze wel leuk vinden. En dan lekker warm pyamatje aan met winterslaapzak en dan gaan we de nacht in
effe mijn meisje showen hoor, die ligt nu weer lekker te slapen. Worden jullie kindjes ook zo boos als je de luier ofzo verschoont? Tess kan er echt niet tegen als ze wordt aan of uit gekleed.
Hihi stoere foto Journey! Nee Nonatje vind het meestal allemaal oke hoor dat aan en uitkleden Alleen als ik een beetje te hard moet wrijven om alles schoon te krijgen dan weent ze heel even Maar ik heb er wel geluk mee hoor want mn nichtje bv krijste ook steeds alles bij mekaar als ze aan of uitgekleed werd ! Nona is in dat opzicht hééél flink
Hier vindt Tobe het ook helemaal niets als ie wordt aan of uitgekleed! Hij jammert dan meestal en soms huilt ie even kort. Maar hij bedaart gelukkig wel snel. Sowieso huilt Tobe op moment hooguit 5 minuten op een dag. Vannacht heeft Tobe 2 van zijn voedingen er uit gegooid Maar de andere voedingen van gisteravond zijn er wel in gebleven.... Ik vind het zo zielig voor hem. Hij huilt gelukkig niet, maar hij kreunt wel continu na een voeding totdat alles eruit is, tenzij hij dus op zijn buik wordt gelegd. Maar dat vind ik zo eng ivm wiegendood... Boeren tijdens de voedingen doen we wel en ik zal eens letten op mijn eetpatroon... @ simplyme: oh wat zijn jouw kinderen dan al snel weer op gewicht zeg! Hier weegt Tobe nu 3750 gram, 260 onder zijn geboortegewicht dus... Ik zal zo even nieuwe foto's in mn album zetten!
Hallo mama's! Even snel een berichtje van een andere trotse mama! Heb nog bedrust ivm uitvalsverschijnselen van m'n re been. :S door overbelasting bekken bodem irt mijn bekken'/ blaas ziekte. Hoop snel actief mee te kletsen. nu weer plat... kusjes voor alle trotse mama's!
@MerleQ: Nona heeft vannacht ook overgegeven Ik denk dan direct dat ze reflux heeft ofzo Ik hou het wel ff in de gaten want vind het zo zielig Ps super mooie foto van Tobe in bad zeg! Wat een wijs gezichtje heeft ie Echt mooi!
Ach arme Tobe ik hoop dat het spugen gauw minder wordt. Tess zit nog 65 gram onder haar geboortegewicht, vandaag was ze gelijk gebleven, ik hoop dat het het weekend beter weer wordt dan kunnen we eens naar buiten met haar