Journey idd gisteren was t hier stralend mooi... maar vandaag.. (en mn peutertje gaat vandaag naar de kinderboerderij, als het doorgaat met dit weer...) Goofychick Veel plezier... !! En probeer (ook al is dat moeilijk) "echt weg te zijn".. Want als je met je hoofdje constant thuis zit, kom je nog niet tot rust... En inderdaad dat meten bij cb klopt geen bal van... hier was ze paar maanden geleden in het ziekenhuis twee opeen volgende weken gemeten.. (in zo'n speciale bak) en bij het cb was ze opeens korter.. Vroeg al: of ik haar te heet gewassen had toen hebben ze haar nog maar nagemeten... ATWT Ik keek vroeger (zo'n 14 jr geleden ) met mn moeder mee maar tjeetje zag laatst een stukje.. denk dat iedereen het met iedereeen heeft gedaan... al is ATWT een stuk "spannender" als the Bold.. want tjeetje wat een flauwe serie is dat... Ik volg eigenlijk geen echte series.. kijk wel meestal CSI (vegas), Bones en Medium.. eerst ook vaak house, maar vaak zijn dit herhalingen... en nu de nieuwe reeks kijk ik bijna niet meer... SAnne ook al een weekendje weg.. veel plezier!! Nettie tja inderdaad... gaat hard he?! En die peuters pikken zo snel alles op.. mamamakka hahahaha dus Rayn doet een vis na.. pfff weet t.. als wij hier een weekendje naar Eindhoven gaan is het ook altijd zo'n gesjouw...en ben ik bekaf als ik weer thuis ben.. en nu ook een hond om mee te nemen veel plezier.. @mezelf Weer veel te weinig geslapen.. Ben me gisteren weer rot geschrokken.. ik "zie" soms dingen tussen slaap en wakker in.. Nu sprong ik op me vriend omdat ik wakker werd (dacht ik) en een eng spinnachtig dingen boven me zag hangen... klinkt heel vreemd, maar het is net of IK wakker word, maar mn hersens nog niet ofzo... Ben toen ik zwanger (zoontje) was een keer met mn dikke buik van de bank afgerold.. omdat ik schrok van iets... (kan het niet uitleggen, maar het is doodeng..!! Niet alleen voor mij, maar ook voor mn vriend.. want die begrijpt er natuurlijk geen fluit van...! Dacht iig nu vroeg op te staan voor de hond.. maar dat beest keek me aan,"wat kom jij doen"... en slaapt gewoon verder! Dochter ligt nu in de box te slapen en zoontje boven.. en mama zit hier te gapen....
Goedemorgen meiden, @ Journey: ik hoop ook dat die hormoonzalf snel gaat werken. Ik heb er geen werk in kunnen vinden helaas, omdat ik geen ervaring heb... @ Vash: ja een maand ongesteld en ik geloof (niet te hard zeggen) zowaar dat ik er nu zo goed als vanaf ben... Het is ook zeker niet fijn... @ Goofychick: ja trots kan je dan zijn he? Sven heeft hetzelfde gereageerd op de prikjes als Joshua. Gelukkig heeft Joshua toen na de tijd geen pijn gehad. Hadden ze wel goed gemasseerd? Hoe gaat het nu met Sven? Jeetje die is ook lekker gegroeid zeg!!! Wat lief van je man meid!!!!! Dat zal zeker even slikken zijn. Ik zie er zelf enorm tegenop volgende week de hele avond en nacht en ochtend zonder Joshua te zijn... GENIET ERVAN MEID!!!! EN GEFELICITEERD!!!! @ ATWT: hier kijk ik ook altijd, maar deze week bijna niet gezien.... Eten bij mijn vriendin deze week en die kijkt dat niet... Andres heeft het ook maar opgegeven. 17.00 uur en 20.00 uur zijn voor mij. @ Mikmak: hahaha, dankjewel meid. Idd te leuk. @ Sanne: veel plezier komend weekend meid. @ Mamalijntje: jeetje dat is zeker aanpoten dan... Pfffffff. Waar ga je die opleiding doen dan? En hoe heb je het geopperd dat je die opleiding wilde doen? Jeetje meid, nu al de 4e prikjes? Joshua krijgt met 11 maanden pas weer een prikje... Meid, hoop dat je vanmiddag nog een beetje kunt slapen. @ Nettie: wat goed van de kleine meid zeg!!! Super!!!! Jeetje en je grote meid ook al zo groot. Heerlijk zeg. @ Merleq: Joshua kan ook nog niet draaien hoor. Die zet zichzelf er nog helemaal niet voor aan. @ Libra: hahahaha, geweldig filmpje zeg. Leuk he, al die geluidjes die ze gaan maken. Zozo, hij heeft zeker een boel te vertellen. @ Roos: ja ga ik ook maar eens een keer vragen. Ben ik ook wel benieuwd naar. @ Mamamakka: hahahaha, ja grappig is dat he? Joshua doet dat met de bovenlip. Veel plezier meid. @ Vash: meid, heerlijk zeg. Ik moest Joshua ook wakker maken voor de fles. Ik moet straks naar het CWI, dus ga niet wachten tot hij eindelijk wakker was... @ Ramona: jeetje dat klinkt idd wel heel eng meid. Ik hoop dat je vanacht beter slaapt.
@Goofychick meis veel plezier,probeer te genieten,ik ben ook met mijn man naar een hotel geweest ,toen Délano klein was,ik persoonlijk vond het een ramp hihih ik kon niet slapen niks en zat continu aan mijn kind te denken,maar andere kant was het ook wel weer ff lekker hahaha,maar wou even zeggen dat ik je gevoelens begrijp @Mamamakka meis jij ook veel plezier knuff
mamavanJ Ik was bezig met de opleiding WFT schade via Reaal. Dat liep via mijn vorige werkgever. Maar vanwege mijn zwangerschap wilde mijn baas niet dat ik verder ging. Later ook mijn contract niet verlengd . Allemaal door de zwangerschap. Zo heb ik dat ook uitgelegd bij het UWV en dat ik toch echt mijn papieren wil hebben voor verzekeringsadviseur. Heb immers een jaar deze functie gehad dus wel de werkervaring maar niet de opleiding. Daar waren ze het direct mee eens en nu volg ik hopelijk vanaf maandag online de opleiding.
@Patrieske lieverd,ik vind het echt super knap van je dat je zo aan de regels houd van de ha je heeft voorgeschreven,aaah je kleine grote man in de wandelwagen wat worden ze dan ook weer groot he,en idd weer een fase afgesloten,en hij ligt nu ook in zijn eigen kamertje,ik kan me wel voorstellen dat er van alles door je hoofd spookt,ik moet er nu ook nog niet aan denken dat ik Sylvano in zijn eigen bedje moet gaan leggen,ben blij dat deze wieg groot is Hoe was het met Noël bij de ha?? en hoe gaat het nu met Jaimy zijn voorkeurhouding?? super dikke knuff
Nou Tobe heeft bij zijn tweede prikje 5 seconden gehuild en toen hup speen er in en hij was stil Aaaaah binkie! Nu ligt ie in zijn bedje, maar zo te horen is ie nog niet aan het slapen. verder weegt ie 7800 gram en is ie 67 cm lang Mijn grote vent!
Sanne: Een heel fijn weekend meid! Mamalijntje: Jeetje, ze weten je wel te pushen zeg.. Allemachtig! Dat wordt dus druk studeren, en je kleintje verzorgen.. Nettie: Kan me goed voorstellen, trotse verdrietjes zullen we het dan maar noemen MerleQ: Sidney is niet zwaar, maar kan alleen op de bank ofzo haar op haar zij en dan op de buik draaien.. Niet in de box ofzo.. En zij weegt nog geen 6 kilo! Ik maak me er ook niet druk om, maar probeer het haar wel vaak even voor te doen, haar armpje houd haar vaak tegen.. Trouwens, gefeliciteerd met je zusje en succes met de prikjes! Wauw, grote knul die Tobe! Merk echt dat het snel gaat met de kleintjes hier.. Sunnyday: Ik vond juist dat zij niet echt mee werkte! Het kan aan mij liggen, maar de auto mocht niet weg, dat was een enorme kostenpost waar op bespaard kon worden.. En als je baas je geen meer uren kan bieden maar je hebt ze wel nodig om je schulden te kunnen betalen en je kinderen iets te geven, waar ze eerst nog zo hard om huilde, ben ik dan gek?!?! Dan gooi je toch de auto de deur uit en ga je opzoek naar meer werk? Maar goed, dat was mijn idee, en haar partner was ook wel wat verdrietig als ze het niet zou doen zei hij.. Dus dat zegt naar mijn idee meer dan genoeg! Vond dat ze wat koppig was.. Goofy: Lekker van genieten meid! Enne, zonder Sven.. Oeps.. Dat zou ik ook moeilijk vinden hoor.. Maar probeer er maar lekker van te genieten! En gefeliciteerd he Mamamakka: Heel veel plezier! Lekker genieten zou ik zeggen.. Oh hier doet ze dat ook, en dan geluid maken.. Hahahaha! Ziet er zo funny uit
Zo en toen.. Weer vrijdag! m'n mannetje nog werken morgen vroeg en dan pas weekend! Zit te bedenken wat te gaan doen.. Nou ja in iedergeval maar even stofzuigen, want katten verharen enorm.. En we hebben weer heel gezellig last van mieren Echt vorig jaar ook, woningbouw had alles al dichtgekit enz maar helpt dus helemaal niet! Dus we hebben ze weer.. En er is niets voor ze te vinden.. Nou ja.. Gister nog even bij de intratuin geweest, vlinders en bloemen voor op de muur op Sidney haar kamertje! En, ons nieuwe bed komt eerste week van juni als het goed is Dus we zouden even verven, maar kleur kiezen voor de slaapkamer is moeilijk.. Nu hebben we aqua met wit.. Maar wat moeten we nu kiezen? Krijgen een zwart bed.. Iemand een idee voor kleur op de slaapkamer??
@ een dubbeltje op z'n kant: jemig dat die mensen niet hebben kunnen rondkomen van dat bedrag wat ze maandelijks binnen krijgen zeg! Onze inkomsten zijn ongeveer net zo hoog en we hebben het echt wel ruim hiermee. Dat krijg je ervan he als je geen spaargeld hebt, dan kun je onverwachtse dingen niet opvangen. Eigen schuld. Ik vind dus wel dat ze dan maar ander werk moet gaan zoeken.
goofychick gefeliciteerd met je eenjarig huwelijk, wij zijn vandaag 9 jaar samen.... Joyce volg jij ook ATWT ik vind het ook echt super leuk.... Nettie zo schattig en idd ze worden zo snel groot!! Ramona hier is het nu ook echt takkeweer... Wow merleQ Tobe is oo kal zo'n kanjer die groeit ook lekker zeg ik zou niet meer weten wat Tess nu weegt want de weegaschaal is uitgeleend aan iemand die een baby heeft maar die groeide helemaal niet. Zo gisteravond weer naar school gweest ik vind het eigenlijk te makkelijk en verveel me er een beetje heb dus het meeste van mijn huiswerk alvast voor over 2 weken kunnen maken. Ga zo evn boodschappen doen en vanmidag gaan we erop uit we zijn vandaag 9 jaar samen (dat we het gered hebben hihihi)
Journey: Gefeliciteerd! Toch wel gehaald.. Niet verwacht? Hoe gaat het nu dan? Ja ik kijk het soms ook, ik vind het wel leuk om naar te kijken onder het koken
@Mikmak: jammer dat het met je baan niks geworden is! Vind je het trouwens niet vreselijk zwaar om 4 dagen te werken? Ik trek 2 dagen al bijna niet... Maar misschien komt dat juist wel omdat ik de andere dagen thuis ben, en ik het daar nog drukker heb dan op mijn werk, ik weet het niet... @Mamamakka: leuk dat je weer gaat studeren meid! Wat wil je precies weten over de kosten van het KDV? Hoe je de kinderopvangtoeslag moet aanvragen? @Mamalijntje: ook al aan de studie, gefeliciteerd! Mijn vriend heeft in een grijs verleden ook Assurantie B gedaan...lastig hoor! @Journey: 2 avonden in de week studeren en 1 avond naar school, en werk je er dan ook nog bij? Gefeliciteerd met je 9-jarig jubileum trouwens @Joyce: oh gatverdamme, wat smerig van die kattenpis! Onze kat pist op de mat bij de voordeur sinds Jay er is. Ik word er doodziek van! Ik had laatst al een nieuwe mat gekocht (helemaal zelf op maat gesneden, want het is nogal een groot ding), en een dag later had ie ook weer over die nieuwe mat zitten zeiken...grrrr... Als je de gang binnenkomt ruik je heel vaag die geur, en dat vind ik zó ranzig. Ik hoef nooit meer een kat hierna! (deze is al 18) @ATWT: vreselijk, wat een irritant programma! En het wordt ook nog eens 8000 keer per dag herhaald...je kan de tv niet aanzetten of het is er op... @Sanne: geniet ervan dit weekend! Veel plezier! @MamavanJ: leuke filmpjes van Joshua...hihi Je vroeg wat voor werk ik doe. Ik ben sociaal juridisch hulpverlener, wat inhoudt dat ik mensen help met problemen op het gebied van uitkeringen, schulden, belastingzaken, studiefinanciering, consumentenzaken etc. Informatie en advies geven, formulieren invullen, brieven schrijven, bezwaar- en beroepsprocedures voeren...dat soort dingen. Heerlijke baan, en ik doe het al zo'n 11 jaar 8) @MerleQ: Jay draait ook nog niet hoor! Hij probeert het soms wel, maar het lukt nog niet echt. En hij is dus niet zwaar (5,8 kilo), dus daar ligt het hier niet aan. Maak je geen zorgen meid, elk kind ontwikkelt zich op zijn eigen tempo, en ik geloof dat ze pas met driekwart jaar moeten kunnen omrollen of zo... Die van ons kunnen andere dingen misschien weer sneller @Goofychick: heerlijk meid, een weekendje weg! Ik zou het ook moeilijk vinden hoor, zonder kind. Maar ik moet er binnenkort ook aan geloven, want Mr. Mikki wil ook heeeeel graag een weekend met mij weg... @Dubbeltje op zijn kant: jammer dat ik het gemist heb (ik was Hans Teeuwen en Derek Ogilvie aan het kijken). Op mijn werk krijg ik dagelijks te maken met cliënten met schulden, dus ik kijk graag naar dat soort programma's... Ik hoor hier ook verhalen, dat willen jullie niet weten! Wat kunnen sommige mensen er toch een potje van maken... En ik heb geen tv programma dat gesponsord wordt door bedrijven, dus heel vaak kan ik ze niet eens helpen ermee. Moet mensen ook wel eens vertellen dat ze dan en dan uit hun huis gezet gaan worden, en dat er niks meer aan te doen is... dat is heavy hoor...
Mikki: Ja leuk he! Oh wat erg, bij de voordeur op de mat.. Ieuw! Nou die zwarte heeft de neiging overal over heen te plassen Bulten kleding verdwenen hier de container in want neem niet meer de moeite het uit te wassen, je blijft het ruiken.. of ik dan tenminste En nu was het nog niet eens onze eigen kat! En als het nou alleen de regenkap was, oke! Nee maar meteen ook nog druppen op de mand van de wagen, dat vind ik niet leuk.. Maar ja, kan er niet zo veel aan doen.. Ja jij hebt een leuke baan Niet dus.. Maar goed, er zijn mensen die er een potje van maken! Misschien dat je het via uitzendig gemist kan zien op internet?
Met dat inkomen kun je echt wel sparen. Daarbij erger ik me vooral aan de in eerste instantie onwil van de vrouw om haar werk te veranderen. Er zijn zoveel mensen die het veel minder breed hebben dan zij. Ik zie daarbij zo vaak on mij heen dat mensen bijv een nieuwe tv kopen terwijl ze geen spaargeld hebben... Dat is gewoon niet verstandig. Als je zo'n keuze maakt, moet je later ook op de consequenties daarvan erkennen. Ze geven overigens in het programma al subtiel aan dat het ze zichzelf te verwijten is.
Jeuj!!! M'n meisje kan ook draaien.. Ik had haar op de buik in de box gelegt en hoorde haar huilen, ging kijken lag ze op haar rug.. Toen weer opd e buik gelegt en rolde ze weer op haar rug.. En stote haar hoofd Arm meisje! Dus ik ga haar maar lekker veel knuffelen en ik ben natuurlijk trots.. ZO schrijf ik dat ze het niet kan, en zo doet ze het opeens!
Joyce: wat super! Zie je wel, komt allemaal vanzelf een keer Geld: Persoonlijk vind ik dat je, als je geld moet toeleggen om te kunnen werken en je kinderen naar het KDV te brengen, beter niet kunt gaan werken. Ga dan lekker voor je eigen kindjes zorgen en dan ga je er ook nog eens euro's op vooruit. Dat snap ik echt niet... maar goed. Werken moet geen geld kosten, zegmaar. Heb het programma niet gezien verder... was eens aan het bijbabbelen met een vriendin in Noorwegen. Pff. Ik heb pauze. Eindelijk. Is 't al bijna weekend?