Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MerleQ: Nou ja, maandelijkse lasten waren daar nogal hoog.. Auto met lening, en niet terug kunnen betalen zoals gepland was.. tja, dan schiet het natuurlijk aardig snel de min cijfers in.. Wij sparen dan wel, het is niet veel maar wij hadden een nieuw bed nodig en die krijgen we nu eindelijk, maar moeilijk rondkomen nu ik geen inkomen heb. Maar goed, ik mag niet klagen want we hebben geen schulden ;) En hebben toch heel wat minder als zij te besteden! Ja en dat vond ik nog het ergste, dat ze niet bereid was (in eerste instantie) om ander werk te gaan zoeken.. Nou ja ze kreeg het gewoon eigenlijk.. Dat heb je er toch voor over, ander werk, auto de deur uit zodat je in de plus komt elke maand? Nou ja, wie ben ik he!?!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Libra: Nou ik maakte me ook geen zorgen hoor :) zij zelf daar in tegen is aardig van streek!

Ja precies, ik ben het met jou eens.. ga dan gewoon niet werken, auto de duer uit of neem dan toch meer uur werk aan.. Ach ieder zijn eigen..

Bijna is het weekedn! Nog even door zetten! Hoe laat ben je klaar?

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Moet tot 17:00. We zijn halverwege! :)

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ joyce: ja precies, dat vind ik dus ook ;) Ik vind het trouwens persoonlijk ook niet verstandig om een lening af te sluiten voor een auto... Daar moet je naar mijn mening voor sparen of je koopt een goedkopere auto. En anders inderdaad die auto de deur uit zodat je uit de schulden komt.

Wat goed van je kleine meid zeg!! En ook lief van haar dat ze het nog een keer aan mama liet zien ;) Voor hetzelfde geld was het eenmalig en had ze het daarna weer een paar dagen geweigerd haha.

5. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    MerleQ: Nou ze MOET het gewoon laten zien ;) anders is mama niet te vreden.. Hhahaa!

Ja, ik vond haar gister niet echt mee werken.. en maar roepen dat ze alles er voro over had.. Amehoela!

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Mijn schoonmoeder had zoiets raars... zou even een flesje maken en m'n vriend legt nog zo uit, 5 scheppen op 150cc water... wat doet ze? 6 scheppen op 100cc water! :confused: Er paste niet meer in dat kleine flesje... nouja!

Dat was dus een supersterke melk met een grote klomp poederprut er in.

De volgende dag Ingmar dus de hele dag darmkrampjes en een felgroene luier he.

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb dus écht een leuke baan hoor ;) Want heel vaak lukken dingen ook wel, en daar krijg ik dan echt een kick van. Mensen uit de brand helpen...heerlijk.

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    ik bedoelde om te vertellen dat ze hun huis kwijt zijn.. Mensen uit de brand helpen is geweldig! En ook fijn dat het mogelijk is :D

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Libra: Arme Ingmar! Jeetje zeg, paste het echt niet of was het kletskoek? Ik heb een voedingstoren en daar moeten ze het mee doen..

10. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ze had ergens een of ander superklein flesje weg gehaald. Ik had een grotere Avent fles (260 cc) mee gegeven waar het makkelijk in moest passen... maar die was niet bij de hand dus heeft ze het in dat mini flesje gestopt en ja dat lukt dus niet. Maar goed, ik had dan de voeding in 2 etappes gedaan. 90cc water, 3 scheppen en dan later nog een flesje maken of zo. Het was nog Friso Extra ook. :(

11. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heeee meiden! Wij zijn terug thuis!
    Het was heel leuk! Huisje was super verzorgd, mooi modern, alles erop & eraan, zelfs een infrarood saunacabine!
    We hebben ook 2 dagen heel mooi weer gehad, dan zijn we naar de zee geweest echt super leuk. Enige nadeel was dat Nona heel erg verkouden was/is :( Echt super erg tranende oogjes, lopend neusje, niezen, hoesten, .. Snachts sliep ze heel flink maar werd vaak wakker door haar hoesten of neusje, echt zielig. Omdat ze zo ziek was zijn we maar 1x gaan zwemmen, maar ze vond het echt leuk!
    Verder heel veel gewandeld, lekker gegeten, minigolf, naar zee, etc.
    Uitslapen was er jammer genoeg niet bij met Nona die stipt om 6u paraat stond :rolleyes:
    Vriend heeft zich trouwens nog 100X verontschuldigd voor alles en het is nu min of meer uitgepraat..

Hoe gaat het met jullie? Heb niet zoveel foto's maar zal er straks enkele posten!

Ben blij dat ik terug ben wel haha 8)

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ow ik ga trouwens binnenkort naar de dokter want ik word gek van iets dat ik nu al heel lang heb. Ik voel me elke dag zo slecht! Heb geen energie, als ik 10min actief bezig ben begint alles te draaien, word ik licht in mn hoofd, misselijk, en voelt het alsof ik flauw ga vallen! ook veel hoofdpijn en gewoon een algemeen slecht bleh gevoel! Zoals nu net 20min bezig geweest de kleren in de kast te leggen en ik ben bijna vd trap gevallen omdat ik zo draaide.
    Mn bloeddruk is over het algemeen gewoon normaal, wat kan dit dan nog zijn, ijzer?

13. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Libra: Je zou toch denken dat ze beter moet weten.. Aangezien ze zelf ook kinderen heeft gehad.. Hoe is het nu met Ingmar dan?

Tacha: Welkom terug! 'T was stil zonder jou.. Fijn dat het leuk was, en dat het min of meer weer goed is tussen jullie! Arme Nona, verkouden..
    Misshcien heb je idd wel last van ijzer.. even afspraak maken bij de dokter meid!

14. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Joyce: haha bedankt lieverd! Heb ik veel gemist? Belangrijke dingen?

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Ja ik zou ook nooit een auto op afbetaling kopen,als je hem in de prak rijd of wat dan ook zit je met een schuld,

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha zou idd goed je ijzer kunnen zijn,gewoon een algemeen bloedonderzoek vragen,

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha en ben blij dat je er weer bent :D

18. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja preceis! je hebt er niets aan

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Journey..........Gefelicteerd met je 9 jaar samen zijn meid.
    Wat gaan jullie doen?

Hai Mikki..........Dat is inderdaad erg moeilijk als je dat mensen moet zeggen,wat verschrikkelijk toch.
    Maar ik ben wel van mening dat niet alle mensen ergens iets aan kunnen doen,kijk als iemand een verslaving heeft waardoor je geld opraakt dan is het wat anders,maar als er dingen gebeuren waar je echt geen macht over hebt dan kan je daar echt niets aan doen.
    Wij hadden ook flink gespraard en zijn gaan verbouwen en ons spaargeld is op,maar ik raakte wel mijn werk kwijt mart die als zzper heel veel hoge lasten heeft en iemand die in termijnen betaalt dan is het soms erg zwaar en dan kunnen we echt niet sparen en moet ik ook echt overal op letten en dan is het wel moeilijk hoor ;-(

Hai Joyce.......gefelicteerd met je meisje datz e kan rollen meid,super toch ;),behalve het stoten van haar hoofdje dan ;-(

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik denk dat ik maar even wat bij de hand ga pakken hier.. Stofzuiger ofzo.. Mn oude collegaatje komt zo op bezoek (2uur) en er liggen me struiken haar op de grond :( Schaam schaam.. Die katten verharen zo, niet normaal.. En dan ook nog leuk achter elkaar aan rennen en stoeien :(

En dan heeft Angel ook nog een nieuwe gewoonte, in de wagen bak gaan liggen.. Aaaaaarrrrrggghhh! Kan haar er uit sturen, maar 2 tellen later staat ze er weer want ze vergeet het.. Arme kat, en ik maar steeds kwaaier worden..

Deel Deze Pagina