Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Tacha: Klinkt als ijzertekort. Heb het ook gehad. Welkom terug meis!

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Patrieske: Thanks!! ja ze was even goed van streek, zal wel denken mama is blij dat ik mn hoofd stoot.. SNIK! Had je mijn berichtje via hyves wel ontvangen? Ik heb je daar een bericht gestuurd van de week..

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Joyce: Gaat nu wel weer goed met Ingmar hoor. Het was even heel heftig krampjes en daarna een groene luier en het trekt wel weer wat bij gelukkig...

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha kan trouwends ook goed van de stress zijn wat je de laatste tijden hebt

5. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ga volgende week naar de dokter idd want zo is het niet meer te doen..
    Wat fototjes!

Ze vind meloen en watermeloen echt superlekker eet kleine stukjes ervan en zuigt erop ;)

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia mamamakka........Waarschijnlijk ben je al weg meid,maar ik hoop dat je veel plezier hebt met je weekendje weg,en dat het weer een stuk beterder zal gana worden.

Hai mamalijntje ..........Ik dacht dat wij een beroerde nacht hadden gehad maar die van jou maakt het heel bont,hefet ie ergens last van?

Hai ramona.........Dat is inderdaad eng,je bent wel wakker maar je bewustzijn is nog ergens anders als ik het zo lees,en weet je dan ook niet of je van te voren daar over hebt gedroomd dan ofzo?

Hai derona.........Ja soms is het wel moeilijk want dan wil ik eigenlijk gana kletsen met jullie maar dan mag het niet,het is net of je een klein kind bent,maar het is even niet anders,nu mag ik 3 uur op de pc en hoe ik ze verdeel moet ik zelf weten maar niet langer als 3 uur en dat moet ik zo volhouden,ik moet mijn lijstje gewoon afhebben aan het einde van de dag,maar daalijk is het leuk ik ga met noël met zijn treinen spelen en jaimy mag kijken :)
    De wieg is nog wel groot zat,maar ik heb hem aan mijn vriendin beloofd en de ha vond het ook beter dat hij naar zijn eigen kamertje ging zodat ik wat kan wennen,dat het niet anders weer te veel word,maar vanochtend om 6.00 is hij bij mij op de kamer gekomen voor een uurtje want ik wilde nog wat slapen en jaimy ligt dan wakker en dan heb ik hem liever bij mij,omdat ik bang ben dat hij zich op zijn buikk rolt en niet terug kan.
    Noël zijn oren zijn nu netjes niet meer rood,maar hij moet wel voor vrijdag nog even urine inlevereb volgende week dan,dat alles goed is nagekeken en dan hopen dat hij gewoon niet meer ziek word.
    Jaimy moet volgende week een vrijdag bij de fhysio zijn dan gaan ze weer een bandje meten en dan zal ik het een paar dagen later horen en 4 juni moeten we terug naar de ka en dan echt hopen dat het niet de schedelnaad is.
    Hij had wel een rare bult onder zijn eczeem maar dat is een kleir dus die angst is gelukkig ook weg,maar ben steeds zo bang dat er wat met ze gebeurt maar dat schijnt de bijwerkening van de medicatie te zijn.
    Ik heb nu zelf ook een ab kuur ik heb ene long infectie en bijholte ontsteking,maar zei ook tegen de ha dat ik niet snap dat ik zoveel ziek ben,ik ben eigenlijk bijna nooit ziek,maar ze zei al dat je weerstand helemaal niets is als je tussen je oren ook niet goed bent dus dat komt dan ook wel weer goed
    Tnx voor de knuf,hoe gaat het met jullie?.

Hai Merel........wat ee bink zeg dat hij niet heeft gehuild,of in ieder geval heel weinig,hoe gaat het met hem?

Hia Joyce..........OOk al zo'n last van mieren,wij hier ook,gek word je ervan,ik heb nu de oude methode van vroeger stuivers voor de deur gelegd ,wie weet we proberen alles maar he.
    Heb je al een kleur voor je slaapkamer,ik zou zelf dan alles met dat zilveren behang doen,met van die grote bloemen,ik weet niet of je het kent,of wil je geen behang,anders misschien zelf een grote bloem op een zilveren achtergrond en dan een zwarte grote bloem schilderen,een sjabloon maken en over schilderen.

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
  8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tacha: Wat een leuke foto's heb je weer gepost!

9. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Patrieske fijn dat je hier weer af en toe mag zijn lieverd!

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    patrieske zover ik weet heeft jamie gewoon geen slaap gehad. Hij ligt nu al bijna 3 uur te slapen in zijn bedje. Maar straks toch even checken op plekjes.

Tach welkom terug!!! Leuke fotos en fijn dat jullie het bij hebben kunnen leggen. Nu nog daden bij de woorden meis!!

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo even Jamie weer uit zijn bedje halen. Vanavond gaan we weer zwemmen. Hoop dat hij nu na afloop wat minder gaat huilen.. Vind het zo vervelend. Gilt het hele zwembad en omkleedhok bij elkaar. Over drie weken gaat Manlief eindelijk mee en kan ik ook iets meer genieten.

12. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Ik ga ff verder uitpakken en wat rusten ben zooo moe!

Libra: moest je dan gewoon een ijzerkuurtje nemen en ging het dan snel over? Ik loop er al enorm lang mee hoor maar het wordt steeds erger nu kan ik echt max 10min normaal actief zijn bv huishouden, wandelen en dan voel ik me enorm slecht!

Mamalijntje: oei moet enorm moeilijk zijn alleen gaan zwemmen met Jamie! Dat aan en uitkleden is al moeilijk met 2 haha Toch veel plezier meis ;)

13. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Tacha: leuke foto's! :)

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Is op zich goed te doen Tach als hij maar niet zo huilde na het zwemmen. ben altijd helemaal op daarna.. Drabber is het haha

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

zo ben weer terug en Joshua heeft gegeten. Zometeen zelf even eten en stofzuigen en afstoffen en de wc schoonmaken.

@ Mamalijntje: Gelukkig maar dat je de opleiding mag gaan doen meid. Echt helemaal super dat het UWV het helemaal met je eens was zeg.

@ Merleq: wat een bikkel zeg. HIHIHI. En wat issie gegroeid zeg, WAUW!!!

@ Joyce: ook al last van mieren? Hier ook al. Heel vervelend. Wij hebben hemelblauw op de slaapkamer...
    Wat goed van je kleine meid zeg. Logisch dat je trots bent. Ik denk dat Joshua de laatste van deze groep zal zijn die zich gaat draaien.... Hij maakt nog niet eens aanstalten om het überhaupt te proberen.

@ Journey: wat doe jij ook alweer? Receptioniste/telefoniste toch? Ik heb deze opleiding ook gedaan en ik verveelde me in het begin ook, maar toen we de echte theorie kregen, toen werd het wel echt zwaar, want toen moest je ook echt leren. Het eerste deel, was typen en office...

@ Mikki: ja leuke filmpjes he? Jeetje, wel een zeer veelzijdige baan of niet? Klinkt ook erg leuk vind ik. En je doet het al 11 jaar. Jeetje, wat goed zeg!!!!

@ Libra: tsssssssss, fijn zo'n schoonmoeder die niet luistert!!!!

@ Tacha: welkom terug meid. Fijn dat het zo leuk was. Fijn dat alles nu uitgepraat is meid (min of meer dan)...
    Joshua heeft geen KMA en hij kan wel tegen de rijstebloem van Nestlë. Ben er echt heel blij mee. Hij eet nu alleen wel veel minder... Ik snap er niets van...
    Ow meid, dat klinkt niet goed. Goed dat je naar de huisarts gaat. Maar even goed na laten kijken meid.
    Wat een mooie en leuke foto's meid!!!!

@ Ramona: hahahahaha, ik vond je sowieso al niet gek hoor. :)

Nou hier is mijn 1e goede daad verricht. Alle spulletjes (bijna dan) die ik gratis verkregen heb voor die hyves http://www.gratisbabykleding.hyves.nl is net opgehaald.
    Vanavond kan ik nog weer wat spulletjes ophalen en morgen kan ik ook een aantal dingen ophalen, het begint nu echt te lopen. Echt superleuk om andere mensen te helpen.

Vanmorgen bij het CWI geweest en ik moest me gedeeltelijk ziekmelden. Ik mag de 5 uurtjes die ik werk blijven werken (maar als het echt niet meer gaat, moet ik volledig de ziektewet in) en heb geen sollicitatieplicht op dit moment. Ze vond het niet goed dat ik meer ging werken, als het gewoon echt niet gaat, dus heeft ze nagevraagd of ik naast de ziektewet 5 uurtjes mag blijven werken en dat mag. Ik heb het wel doorgegeven aan de UWV en ben ook al teruggebeld over meer informatie over mijn ziektewetaanvraag.
    Deze man zei zelfs dat hij er vanuit kon gaan dat dit nog met de zwangerschap te maken had, dus waarschijnlijk krijg ik dan straks weer 100% ziektewet, ben benieuwd...

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha meis super leuke foto's.

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Joyce ja we heben het gehaald het gaat echt wel iets beter en ik probeer echtn ietelke keer Tess maar uit zijn handen te rukken
    Super dat ze ook kan draaien Tess kan hetecht nog niet

Mikki idd studeren werken en een klein kindje misschien dat ik me af ent oe daarom ook nietecht geweldig voel maar ja het is nog maar 2 maanden

Libra ach die Ingmar ik geef ook altijd afgepast mee om dit te voorkomen

Tacha welkom terug super dat het zo goed gaat tussen jullie en dat alles uitgepraat is ik hoop dat nona gauw opgeknapt is en idd het kan je ijzer zijn.

mama van j ja ik doe telefoniste receptioniste maar het eerste gedeelte heb ik al gedaan excel en office ed... nu dit vind ik eigenlijk maar saai de regeltjes hoe je de telefoon moet opnemen
    fijn dat het geregelt is met de ziektewet

Dubbeltje op zijn kant ik vind idd ook dat het vaak aan de mensen zelf te wijten is en idd als je iets koopt zorg dan dat je spaargeld heb anders doe het niet, voordat wij uberhaupt aan kinderen gingen denken wilde ik ook gewoon een lekker spaarcentje hebben je weet maar nooit.

18. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Journey: Ik denk dat het niet had uitgemaakt als ik afgepast had mee gegeven... als ik 5 lepels afgepast in zo'n doosje had gedaan had ze het denk ik even zo goed in te weinig water gegooid... :| er kon niet meer water in het flesje.

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Pffff sinds gisteren gaat de bv echt KUT,iemand tips??word er een beetje moedeloos van,.ik probeer al elk uur a 2 uur aan te leggen,maja meneer word boos omdat het niet gaat,pffff
    en nu ben ik aan het kolven komt er nog genees een bodempje uit

Deel Deze Pagina