Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Joyce...........Nou ik had een lange reactie naar je getsuurd maar mijn bericht akte hij weer niet,kan daar zo van balen maar goed nu even de kortere versie.
    Je kleintje zal de banaan wel even niet meer willen dan,jaimy heeft dat met de mango die lust hij echt niet dat vind hij echt zo vies dat hij ervan gaat spugen ;-(
    Nou jammer dat je zusje je zo liet zitten meid.

hai mamalijntje.........Jeetje dus dan zie je het pas,wanneer krijgt hij zijn prikjes dan,misschien toch even vertellen tegen hun hoe dat het zit misschien dat ze dat dan liever niet doen.
    Gefelicteerd met je opleiding meid

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Derona, ben je misschien te veel gestresst? Kopje kamillethee, rustgevende muziek, drie keer diep ademhalen? Of ongesteld? Kweetnie..

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    mamavanJ: Jeah super dat ie wel tegen de rijstebloem van Nestlé kan he! Alleen jammer dat je het niet kan kopen in NL.. En super dat ie geen KMA heeft!

Derona: Ow meid ff dipdagje?? Vraag het anders eens op het bv-forum?? Hopelijk wordt het snel beter hoor..

Hier voel ik me iets beter na wat gerust te hebben.

Vraagje aan de meiden die al groentjes geven: eten jullie kleintjes ook altijd zo verschillend? Nona eet soms zooooo flink (75gr) en echt dat mondje goed open etc. En soms eet ze zo slecht dan krijg ik er amper 50gr in. Broccoli lust ze echt niet dat heb ik al opgegeven. Afgelopen dagen kreeg ze courgette-peer en dat vond ze super. Vandaag courgette-tomaat en het eten ging heel moeizaam..
    Ik baal er wel van want ik had verwacht dat het in stijgende lijn zou gaan maar ze doet het steeds een paar dagen goed en dan opeens weer niet :rolleyes:
    Maar goed het is nu nog maar bijvoeding ooit zal ze het wel goed kunnen haha

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer

Nee voor mijn gevoel niet gestrest,ben al 2 maanden niet ongi geweest dus denk dat het dat ook niet is,

@Tacha ja al 2 dipdaagjes,bleh

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Jemig wat een rust hier zeg hihihi

6. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Heeey idd heeeeeeeeel erg rustig hier he! Raar!
    binnekort wordt het forum weer veranderd he deze maand.. Ben wel benieuwd!
    Over n halfuurtje krijgt Nona de (voor)laatste fles. Gisteren weer geprobeerd de fles van 23u laten vallen, om 1u30 werd ze huilend wakker dus ik naar beneden fles maken, maar ze huilde maar 2 min en sliep dan weer :rolleyes: Toch die fles gegeven want was bang dat ze weer wakker ging worden anders.. Ik ga het toch vandaag nog eens proberen je weet maar nooit :)

7. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Trouwens zoooo leuk toen ze meloen at! Ze was echt lastig aan het worden aan tafel en maar kijken naar dat eten en ernaar grijpen dus een stuk gegeven en ze vond het super :) Lekker erop zuigen en kleine stukjes eraf 'bijten' en ze had toch twee stukjes meloen/watermeloen op!
    Daarnet trouwens pita gegeten en ook toen werd ze weer kwaad heb ze dan een broodkorstje gegeven dan was ze ff stil (ze eet er niet van hoor, enkel wat sabbelen ;))

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Tacha lief he als ze dat doen,doe je Raply??? dan geef je ook hele stukken,

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Sunnyday.........Bedankt meid voor je lieve woorden.

Hai sanne..........Jij bent ook al weg,maar ook voor jou hoop ik dat je veel pelzier hebt meid.

Hia nettie.......Owwwww jou meisje rolt ook al,wat gaat het toch hard met die kleintjes ;-(
    Ow en je andere meisje wat goed zeg dat ze dat al uit zichzelf doet,zeg maar dat ik heel trots op haar ben :)
    ja ik ben er ook weer,ik ben er niet veel maar als ik er ben probeer ik wel zoveel moggelijk te reageren..........vandaag is het weer een moeilijke dag,waarschijnlijk weer een vriendin kwijt,maar ik heb er geen zin meer in om mijzelf altijd maar naar achteren te zetten,ik heb dat jaren gedaan en nu vind ik het genoeg,ik heb nu zoiets van als ik iets niet wil doe ik het niet,en dat vinden sommige mensen niet zo leuk merk ik wel,maar dan ben ik zo verdrietig dat ik denk dat wil ik niet,maar ik kan ook niet meer dingen doen waar ik nu de kracht niet voor heb.

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ tacha: fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Leuke foto's ook! :)
    Tobe eet eigenlijk wel altijd zijn eten op. Hij krijgt nu 4 ijsklontjes per keer, weet jij hoeveel gram dat is? Morgen ga ik nieuwe dingen kopen (ik denk pompoen, banaan en gourgette). Hij eet nu peer, appel, broccoli, sperziebonen en wortel.

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai libra..........Wat rot dat ze het flesje zo had gemaakt dat je kleine er zo'n last van had meid ;-(

Hai tacha......leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad en dat jij en je vriend ook alles hebben uitgepraat....wel rot dat je meisje zo verkouden is ;-(,veel beterschap met der.
    Ik zou zo niet te lang rond blijven lopen meid,laat ze je maar een keer goed nakijken hoor.

Hia Joyce.........Rot als ze zo haren he,kai heeft er ook zo'n last van en dan heb ik een kortharige hond ;-(

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Vandaag wel naar de verjaardag van mijn zusje geweest maar ik heb 2 uur gedaan over een stuk van 50 minuten :( Stond zwaar in de file! Op de terugweg gelukkig niet maar ik had er wel onwijs de pest in. Vervolgens wilde iedereen Tobe vasthouden (mijn opa en oma waren er ook) waarop Tobe op een gegeven moment onwijs huilerig werd. En zelfs nadat ik een paar keer had gezegd dat het te veel voor hem werd, vroeg mijn oma nog steeds of ze hem vast mocht houden (nee!).
    Maar goed, Tobe heeft verder nog geen last van zijn inentingen gelukkig. Hij is zelfs verder ontzettend vrolijk geweest :)

13. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Patricia: Zo hee, dan heeft Joshua het wel goed ingehaald zeg!

Merle: Wat vervelend dat je cyclus nog niet op gang is... en gek ook wel, als je 2 keer 'op tijd' je menstruatie had???? Misschien toch maar eens testen dan....

MamaMakka: Lengte/gewicht is toch prima in orde dan? Hij is in elk geval helemaal niet zwaar voor zijn lengte!

Derona: Hij is toch wel lekker gegroeid in de lengte, dus ik zou me inderdaad geen zorgen maken :)

Libra: Haha, nee hoor, hij was 52 cm en 3840 gram, niet echt klein te noemen dus ;) Maar hij doet het prima inderdaad, hij groeit alleen niet zo hard als sommige kindjes hier, maar het CB zei dat het niet in de mentale én de fysieke ontwikkeling zo hard kan gaan... Als mentaal straks een beetje rustiger wordt, zal het fysiek wat harder gaan...

Ingmar kan best al een tandje krijgen hoor... Ik hoorde van mijn schoonzusje dat één van haar zoontjes met 3 maanden de eerste tand door had :)
    Leuk, zo'n fotoshoot!

Re: Hee meid, wat vervelend dat Jordy zo ziekig is.... hoe is het nu met hem?

Mamalijntje: Wat raar zeg... jullie stellen alles in het werk en dan kunnen zij niet 1 x het paardrijden afzeggen? Gewoon een mail terugsturen en erin zetten hoe jij je voelt... niet aanvallen, maar het op je zelf betrekken, zeg maar...

Journey: Hoe gaat het nu met je man? Die lengte... ik hoorde dat ze bij ons de lengte pas met 2 jaar goed meten, omdat ze niet precies van top tot teen meten, maar met gebogen beentjes.... ja ammehoela... Als ik hem op het verschoningskussen leg, is hij (uitgestrekt) precies zo groot als dat kussen en dat is volgens mij ook 68 cm?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai mamalijntje..........Hier is dat dus ook zo bij jaimy,hij heeft korte beentjes en heeft dus kwa lengte 62 aan maar voor de breedte moeten we de truitjes van 68 al aan hoor,ik denk dat hij nu rons de 7500 zal zitten kwa gewicht.

Hai Goofychick.......je zal het niet meer lezen,maar veel plezier en wat een verrassing zeg van je man,ik hoop dat je je wat kan vermaken nu je je manneke niet mee kan nemen

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tacha Tess eet ook heel wisselend gister heeft ze een half potje fruit en een half potje bruine bonen op dat was voor haar super veel meestal eet ze niet meer dan 5 a 6 hapjes maar idd het is nog bijvoeding.

Derona jemig wat rot van je dip ik hoop dat je er doorheen komt ik ben op die manier getopt met de bv omdat ik gewoon nie tegen een huilend hongerig kind kon.

Yvette, eigenlijk gaat het weer de betere kant op vandaag gezellig weg geweest ne net uit eten Tess was mee maar we kwamen niet aan het toetje ze werd moe en ging huilen dus ik wilde liever naar huis om haar naar bed te brengen, ze heeft namelijk heel de dag bijna niet willen slapen.
    En we hebben vanmiddag sex gehad was geloof ik 8 weken geleden misschien dat dat ook wel weer even goed was.

16. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Journey: Wat gek, die plekjes, weet je al wat het is?
    Een schimmelinfectie, weet je ook waar dat van kan komen? Arme Tess, eerst haar vingertje en nu dit dan weer.... Hoe reageert ze op de zalf?

Elam: Wauw, wat een Arda een prachtig mannetje zeg!

MamaMakka: Dat zou toch iedereen denken? En jij zegt gewoon wat je denkt... ik vind het ook niet normaal hoor dat hij weer zoveel drinkt/rookt... Geniet van je vakantie!

Patricia: Wat goed zeg, dat hij toch geen KMA heeft ! Super :)

MikMak: Heej, wordt ze zondag gedoopt?! Leuk hoor :) Veel plezier alvast!

Patrieske: Lieverd, fijn om je hier weer even te zien. Super dat het zo goed gaat met Jaimy zeg! Ik hoop dat ze snel vinden waar Noël last van heeft, zodat hij ook snel opknapt en last but not least, ik hoop dat jij je ook snel weer goed gaat voelen!

17. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Derona: Nee geen rapley maar ik geef ze gewoon af en toe een stukje fruit om te proberen zeg maar ;) Enkel nog maar peer, meloen & watermeloen gegeven hoor. Maar ze vind het superleuk om zelf te sabbelen :)

MerleQ: 4 ijsklontjes is ongeveer 40-50gr denk ik, gewone ijsklontjes dan he want jij had toch die speciale van beaba? Wauw wel flink dat ie zo goed eet! Ow zo lang in de file!! En slaapt ie nu lekker of is ie overprikkeld?

Patrieske: Ja hoor ik ga alles laten checken want ben het echt beu me zo te voelen!

Hier slaapt Nonatje alweer van 20u ongeveer lekker weer in haar eigen bedje :) Morgen niets speciaals gepland ik ga nog een keertje zonnenbanken is alweer een tijd geleden en boodschappen doen en dan savonds komt mn schoonbroer (Nona's peter) eindelijk nog eens langs. De tweede keer sinds ze geboren is ... En dan omdat hij verf nodig heeft die wij nog hebben liggen :rolleyes:
    En zondag gaan eten bij mijn vader..

Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel...........Wat rot dat je al in die file kwam,en dan ook nog zo op die verjaardag,vervelend is dat he dat mensen dat gewoon niet zien dat die kleine er even geen zin meer in heeft ;-(

19. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Journey:; fijn dat het weer iets beter gaat tussen jullie meid! Hier trouwens ook weer gevreëen in sunparks 1 keertje maar hoor voor mij hoeft het niet meer vaak.. Daarstraks weer even ruzie ik voelde me zoooo slecht kon bijna niet op mn benen staan en ik vraag hem om fv te gaan halen want die was bijna op en het was weer een hoop gezucht en gemompel alsof ik de wereld van hem vraag. Ik zei dan dat ik me echt niet goed voelde en dat ie niet zo moest reageren en dan was het weer vanalles wat ie zei en liep gewoon weg; Pff :rolleyes:

20. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Yvette ja zielig he zo heeft ze nooit iets en zo kom je 2 keer in de week bij de dokter, het ziet er in ieder geval wel iets beter uit het is nu in ieder geval droog en ze heeft er wel iets minder jeuk aan dus ja we zien wel ik hoop dat ze echt gauw opknapt want die hormoonzalf is ook neit goed.

Deel Deze Pagina