Ach dat is idd niet leuk wij hadden de taken verdeeld ik heb haar pyamaatje aangedaan en ruggetje ingesmeerd (doe ik liever zelf) en toen we beneden kwamen was het flesje klaar, maar idd van mij hoeft het ook niet meer zoveel maar 8 weken geen aandacht aan elkaar besteden is ook niet helemaal goed denk ik.
Nettie: Wat goed van je meisjes! Merle: Ja, ik meet thuis inderdaad ook altijd een langer lengte... maar het zal me worst wezen hoor... Zo hee, Tobe is echt een bink, goed gegroeid MikMak: Snif... dus weer niet mee kunnen gaan babyzwemmen Had er echt zin in... moet mijn kereltje zich zo niet - lekker voelen... Journey: GEFELICITEERD met jullie 9 jaar samen zijn! Wat een tijd... wauw! Haha, ja,seks doet af en toe ook wonderen voor je relatie!!!! Ik hoop dat het nu zo blijft gaan en alleen nog maar weer beter wordt... het zou tijd worden! Tacha: Meid, wat ben ik blij voor je dat het zo goed is gegaan tussen jou en je vriend! Ik hoop echt dat het nu goed blijft gaan en dat hij eerlijk blijft. Super dat het zo leuk was En beterschap met Nona. Ik voel me trouwens net als jou en ben vandaag nog bij de ha geweest, die weet niet wat het kan zijn, volgende week bloed prikken voor ijzer inderdaad.... en over een maand nog eens testen of ik niet weer terug zwanger ben Wat een prachtige foto's weer! Rollen: Lieve meiden: Op het CB vertelden ze mij dat het omrollen voor het eerst pas met 6 maanden HOEFT en volledig pas met 9 maanden! Maak je dus niet druk.... 9 maanden zijn die van ons nog laaaaaaaaaaaang niet!
hai Yvette..........Ja iedereen ligt nu in bed en ik heb mijn lijstje af,dus mag ik achter de pc maar moet wel rond 22.00 naar bed,in het weekend Ja hoop gewoon dat het nu allemaal weer beter gaat dat zal wel,maar ik merk wel dat als er iets negatiefs gebeurt dat ik wel weer meteen heel erg paniekerig raak heel erg ga piekeren en er gewoon van over de zeik ben,maar gelukkig ziet Mart het meteen en die vangt mij meteen dan heel goed op en praat er ook over met mij ,hij laat mij nu niet aantobben en dat is wel heel fijn. Hia tacha.........dat moet je ook gewoon doen meid,soms kan het zo gewoon niet langer he meid,veel sterkte ermee. Ik heb geen plannen,ik kijk wel eerst hoe ik mijzelf voel,ik moet eerst morgenvroeg naar jan en dan kijk ik wel verder wat hij zegt
Zo, ik ben weer bij... hier een korte update: Vandaag naar de ha geweest met Valentijn en toch meteen ook maar voor mezelf. Ik dacht dat Valentijn oorontsteking had, maar het zijn waarschijnlijk tandjes die gaan doorkomen, daa rkunnen ze ook oorpijn van krijgen... Verder hier gisteren weer niet veilig gevreeën en vandaag ineens vruchtbaar slijm... sukkels die we daar zijn! Verdomme, kan ik over een maand weer gaan testen.... Morning after pil mag niet en spiraaltje ook niet, omdat ik nog bv geef... ben je lekker klaar mee dan... Verder volgende week even bloedprikken omdat mijn symptomen toch wel veel op een zwangerschap lijken, maar ik negatief test en het kan ook door het ontzwangeren komen of te laag ijzer... Ook kijken ze meteen of er nog steeds suikers in de urine zitten, dat was namelijk in de zwangerschap zo. Ik ga nu naar mijn mannetje, eens kijken of die nog lief voor me wil zijn.... Oh en mijn harde schijf is gecrasht, ik kan dus niet mee rop mijn eigen laptop, dus ben niet meer zoveel aanwezig (weer niet!) Maar reageer nog wel op iedereen hoor!!!!! Fijn weekend!
Patrieske: Gelukkig dat Mart zo alert is! Ik hoop dat het je snel beter gaat lieverd... geniet even van je vrije pc uurtje
patrieske echt super dat het zo lekker met je gaat Tacha en Yvette ik had het van de week ook dat ik me helemaal niet in orde voelde dacht echt op mijn wer dat ik zou flauw vallen ben het weer vergeten te vragen aan de dokter toen ik er gister was.
Jemig Yvette wat een onzekere periode, zou je het willen weer zwanger zijn? Ik moet er echtn iet aan denken ben echt nog heftig aan het ontzwangeren volgens mij
ik ga zo lekker richting boven mischien nog even onder de zonnebank mijn mannetje gaat zo naar zijn werk dus we gaan nog even samen op de bank zitten, morgen krijgen we weer viste ne morgen met de hond trainen dus weer een drukke dag.
Hai Joyce.........Dat is echt balen van die kat,en meestal blijven ze dat ook doen,weten die vrienden dat hun kat dat heeft gedaan,want je huisdieren zitten bij je wa verzekering erin en dan kunnen ze dat gewoon opgeven hoor. Hai patricia.......als je maar wel goed oplet dat het echt niet te zwaar is voor je meid,wat zegt je fhysio ervan?
Journey: Nee, mijn bekken is nog niet hersteld helaas en ik denk niet dat ik het zelf aankan om strak met 2 van die kleine ukkies rond te lopen (al zal ik dan wel moeten).... Valentijn is zo'n wijs mannetje, hij vraagt zo vreselijk veel aandacht, dat ik niet in zie hoe ik dat straks met een 2e kan combineren... Dus nee, ik zou het niet willen....
Hai Yvette........waarom moest jezelf bij de ha zijn als ik dat mag vragen? Jeetje meid dat is dus allemaal erg spannend,maar ik ben er van overtuigd dat als het zo moet zijn dat het zo moet zijn,beetje lullig klinkt het,maar ik denk dat valentijn gewoon snel een brusje wilt hahahah eindelijk ook weer een lach die had ik wel weer eens nodig
Yvette: Ow meid voel jij je dus ook al zo? Ik hoop dat je niet zwanger bent hoor, zou idd niet echt handig zijn nu.. Mss volgende keer beetje extra opletten haha
Hai Joyce.........ja dat klopt die had ik gehad,ik heb je nog niets terig gestiird maar ik zal je mijn prive mail even van de week vie daar geven omdat ik nu niet veel op hybes zit omdat ik niet echt lang achter de pc zit vandaar,dus sorry dat ik nog niet heb gereageerd meid. Hai tacha.....super leuke foto's meid ,en ik ben ook blij dat ik er weer ben dat ik weer wat te doen heb dan anders alleen maar te dippen. Hai mamalijntje.......hoe was het zwemmen gegaan?
Hai Patricia...........wat goed dat je zo anderen helpt,ik ben er ook lid van ik zal eens rondvragen wie er ook wil komen helpen dat komen ze dan gewoon bij je ophalen? Fijn dat alles zo goed geregeld is met de uwv. hai Derona.......ik hoop dat je bv weer op gang komt meid dat is wel vervelend zo. Hai tacha.........ik heb dat ook met jaimy zijn fruit de ene dag wil ie alles en de andere dag wil ie niets ;-( het forum gaat weer verhuizen waarom dat dan?
@Yvette wil je graag weer zwanger zijn ???? ja sorry ik snap niet als je nog geen kind rbij wilt dat je dan onveilig vrijt??? bedoel dit niet boos ofzo miss dat het zo overkomt als dat zo is alvast sorry daarvoot
@ niet goed voelen: ik kan hier trouwens ook wel eens draaierig worden van inspanning. Sowieso schrik ik als ik foto's van mezelf zie die nu worden gemaakt; ik zie er echt slechter uit dan voorheen! Wallen onder mijn ogen... Gewoon wat moeier zeg maar. Dus ik denk dat daar ook dat flauwe gevoel vandaan komt. Blijkbaar slaap ik toch structureel net iets minder dan normaal gesproken of dan wat ik nodig heb. @ tacha: ah oke. Het is al best wel een bakje vol die 4 ijsklontjes, ik denk dat het niet heel veel scheelt met die 4 plus maanden potjes. En hij vindt het echt heel leuk die bijvoeding. Hij trappelt dan echt gigantisch met zijn beetjes en maakt alleen maar tevreden geluidjes hihi. En na de voeding zit ie alleen maar luid te lachen en te doen. Zo schattig. Hm dat is wel weer balen zeg dat je toch net weer een aanvaring hebt gehad @ yvette: hier is het me inderdaad ook opgevallen dat Tobe wat last lijkt te hebben van zijn oortjes. De kinderopvang dacht het ook al. Hij heeft ook al wat last van rode wangen, maar ik heb het idee dat die tandensymptomen heel lang kunnen aanhouden voordat er daadwerkelijk een tand tevoorschijn komt? Hihi wij doen het trouwens altijd heel braaf met condoom, ben veel te bang om nu alweer zwanger te raken Misschien dat je toch heel stiekem een klein beetje nu wel zwanger zou willen zijn? @ patrieske: nee Tobe is niet overprikkeld, hij is lekker in slaap gevallen gelukkig Dus dat is wel fijn! Maar ik dacht echt 'jee jullie zien toch dat hij het niet fijn vindt om steeds bij iemand anders te zitten, als hij dat niet wil, dan hoeft ie ook niet!'. Het gaat me niet om het overprikkeld raken of wat dan ook, maar als ik zie dat hij daarom gaat jammeren en huilen dan is ie dus niet happy. En dan hoeft hij niet bij iemand op schoot als ie dat niet wil. Het is potverdorie geen pop. Ach ja @ seks: dat is hier ook wel drastisch verminderd hoor... We doen het nog maar 1 keer per week. Mijn zin is echt veel minder en daar baal ik wel van... Ik moet tegenwoordig echt zin maken. Ik hoop dat dat wel weer terugkomt...
MerleQ: Ik heb het echt heel erg ik draai de hele tijd weg alles wordt zwart misselijk hoofdpijn etc echt niet fijn Wel super dat Tobe zo graag eet he! Nona is meestal ook heel blij hoor en zeker als wij eten wil zij altijd mee eten maar toch soms eet ze zo slecht.. Hier overigens heel weinig zin in seks sowieso. Echt jammer maar ja. Ligt ook aan de pil hoor bij mij als ik stop verandert het helemaal! Ik ga naar mn bedje toe meiden slaapwel iedereen!
Hey meiden, nog even snel voordat ik ga slapen. Morgen weer werken... @ Tacha: ja ben echt blij dat hij hier wel tegen kan...Maargoed heb nu een website in België waar ik het kan bestellen. Heb nu nog 3 pakken over, dus als ik met het laatste pak bezig ben, bestel ik gewoon gelijk 5 pakken. @ Merleq: ow wat kunnen sommige mensen ook zeuren he. Nee, is toch nee, of niet? @ Yvette: ja dat heeft Joshua zeker goed ingehaald... Ja ben ik ook heel erg blij mee dat hij geen KMA heeft. Meid dat is niet echt slim he? Volgende keer ietsje beter opletten? Ik denk niet dat je nu zwanger wilt worden met je bekken... Ben benieuwd naar de test... @ Patrieske: meid ik pas echt wel op hoor, als het niet meer gaat, dan stop ik ook en ga ik weer (hoe moeilijk ook) volledig de ziektewet in. Mijn fysio vind beweging heel belangrijk, maar die zegt ook als het niet gaat, gaat het niet en moet ik stoppen. Ja ze kunnen het gewoon bij me ophalen, maar het kan ook verzonden worden, maar dan moeten er uiteraard wel verzendkosten betaald worden. @ Sex: nou de zin is er hier wel hoor, alleen ben nu al een maand ongesteld, dus al die tijd ook geen sex gehad... Hier vanavond de was opgevouwen van 3 weken .... Maar het is klaar en morgen gaat Andres onze wasmand opruimen in de kasten en ik als ik morgen thuis ben de mand van Joshua.
mamavanjoshua Was van 3 weken... hihihi.. schaam je hoor!! maar wat zal jij blij zijn dat het gedaan is.... Yvette.. Hoe onveilig hebbie gevreeen dan...? Je kunt dan trouwens dan over 3 weken testen... dat scheelt weer een week ook nog steeds niet ongi begrijp ik..... ik mag volgende week testen.. ivm voluit zingen in de de kerk op koninginnedag..., maar denk niet dat het iets is hoor.... vruchtbaarslijm heb ik volgens mij nog nooit gehad.. Meisje hier weer echt als vanouds gehuild... strekken, huilen en slijm spugen... Was vanochtend haar medicijn vergeten te geven en dacht er te laat aan....tenminste dan zater er twee doseringen te dicht op elkaar... Hoop dat het daar door komt.. en niet dat haar dosering weer te laag aan t worden is... want ze kreeg last.. nadat ik de andere dosis al gegeven had..... Weet nu iig dat ik voorlopig nog niet hoef af te bouwen...