Mamalijntje: Hier nog zo één waarbij het 'laten huilen' averechts werkt hoor! Tacha: Maar enig verschil: jij gebruikt anticonceptie!!!! En daar wil ik echt niet aan, voordat we aan de tweede gaan beginnen..... moeten gewoon voorzichtiger zijn! Ja, dat breekt ook op, zo'n kindje... hier nog zo één hoor... al kan hij zich nu wat beter vermaken sinds hij in de loopstoel vooruit kan Journey: Jeetje, wat vervelend zeg... ik denk gewoon weer een sprong hoor! Sunnyday: Definately een sprong, wauw zeg!!!!
@MerleQ: leuk he, op visite gaan, met al die grijpgrage handen om Tobe heen Ik heb vorige week tegen mijn vriend gezegd dat ik voorlopig niet meer ga... hij kan alleen gaan, maar wij blijven thuis. Ik ben zooooo moe van dat visitegedoe. Je zit geen seconde rustig, want je bent continu bezig om te voorkomen dat de beeb het op een brullen zet. @Yvette: volgende maand dus weer testen...pfoeh...ik zou knap zenuwachtig zijn! Je schrijft dat Valentijn zoveel aandacht vraagt. Maar slaapt hij overdag dan nooit, zodat je dan even wat voor jezelf kan doen? En kan hij ook niet even alleen spelen als hij wakker is, of gaat hij dan huilen? Lijkt me wel zwaar zo... @Patrieske: wat onwijs goed dat je jezelf zo goed aan dat 'schema' houdt. En ook dat Mart zo goed op je let, wat een topvent! Sterkte meis! @Tacha: zo te zien heeft Nona het leuk gehad in Sunparks @Vash: tot 21.00 gewerkt, en de volgende dag voor zevenen alweer op...pittig hoor! Wat voor werk doe je? @MamavanJ: goed bezig met die hyves meid =D> @Mikmak: heel veel plezier bij de doop van je mooie meiske! @Birthe: aaawwwh...wat een vrolijk snuitje, die Julian @Joyce: wow...1200 euro per maand om van te leven met z'n drieën. Dat zou ik echt niet redden denk ik Ik vind het onwijs knap dat je dan toch uit kan komen met je geld, petje af! @Derona: ik heb het al vaker gezegd, en nu zeg ik het weer: wat heb jij toch een supervrolijke, heerlijke baby Dat blije koppie! Ik zit hier helemaal met een smile op mijn gezicht @Mamalijntje: klussen en krijsende baby's gaan niet samen [-X Ik ken het meid! Hier ook zo'n opgewonden standje... Aaaahhh net op tijd klaar met mijn reacties! Het kind meldt zich
Nou visite was gezellig. Wel weer een overprikkelde Jamie.. Jee maar hij ligt op bed yes.. Tach snap hoe je je voelt.. Zucht haha kleintjes kunnen het ons soms moeilijk maken he!
Mamalijntje: Oh ik vind laten huilen ook geen goed idee.. Dat is hier ook geen succes! Tacha: Ja we moeten er maar gewoon het beste van maken he! Ja ik vond het geweldig om te zien hoe ze het op at! MamavanJ: Ja even wat tijd voor jezelf of niet, al zijn het maar 5 uurtjes.. Ik woud at ik dat had.. Journey: Je kan dat wel hoor, maar je leeft naar je inkomen, dus je geeft het gewoon makkelijk uit.. Tenminste, dat is mijn idee er van.. hihi Leuk leuk! Ik wil ook wel vogeltjes maar ben alergies Enne, foto??? Zwanger: hier een bijtring maar geen intresse er in.. Maar wel last van de tandjes.. Schoof die van jou ook zo met haar kaakjes heen en weer?? Sunnyday: Dat zegt mijn mannetje ook altijd.. Ik verdien bakken met geld, krijg het alleen niet Kost ongeveer 100 euro per uur ex btw.. Tel maar uit Mikki: We zullen wel moeten he en positief blijven denken
Vandaag ben ik voor het eerst na de bevalling weer naar de kapper gegaan... Ik heb toch last van haaruitval, niet normaal! Hele bossen trok die kapster eruit, zij schrok er ook van Ik heb er een heel eind af laten knippen, en een coupe met laagjes laten doen. Het zit nu veel voller meteen (voor zover je bij mijn ielige bosje van 'vol' kan spreken ) Mr. Mikki is vandaag aan het vissen met zijn neef en oom, en had ik dus de nobele taak om voor de weekendboodschappen te zorgen Ik heb Jay maar even afgeleverd bij oma, zodat ik rustig mijn gang kon gaan. Daarna nog 'wat' in het huishouden gedaan: stof gezogen, gedweild, de keuken van voor naar achter uitgesopt, de voortuin geveegd en met onkruidverdelger bespoten, een was gestreken, stof afgenomen, de mat bij de voordeur weer schoongemaakt omdat die &*$#$@ kat er weer op heeft zitten pissen ... kortom: ik ben gesloopt nu Verder ben ik best wel zenuwachtig, want volgende week komt mijn moeder bij mij langs. Ik heb haar 5 jaar niet gezien, en sinds kort hebben we weer contact via de mail. Ze kent Jay alleen van foto's. Ik ben benieuwd hoe het zal zijn als ik haar weer zie...
Jee mikki spannend hoor. Loop ik te mopperen dat mijn vader het laat afweten en dus een tijd niet gezien heb maar dit is heel erg speciaal voor jou!!
Ja, dat is het zeker. Maar voor mij is het echt niet erger dan voor jou hoor... het maakt niet uit of je je vader/moeder lang of kort niet gezien hebt. Het gaat om de band die je met ze hebt, en die is bij jou en mij dus niet echt je van het. Heb jij nog iets gehoord van je vader na dat ene telefoontje?
Vandaag werd er een grote doos bezorgd van Babywalz... daar zat een knuffelschaap in, dat ik had gewonnen omdat ik een of andere enquete had ingevuld. Echt een leuk ding, Jay had er dikke lol mee Hij begint zijn speelgoed nu echt te 'bevoelen', ertegen te lachen, en hij stopt ineens ook alles in zijn mondje. Mijn schoonmoeder heeft bij haar thuis een Daffy Duck knuffeltje in de box liggen, en het snaveltje van dat ding wordt elke keer helemaal afgesabbeld Zucht... ik ben verliefd op mijn ventje
@ mikki: heerlijk he hoe die kleintjes zich ontwikkelen. Ik vind het steeds leuker worden, hoe ouder hij wordt. Hij begint echt een eigen persoonlijkheid te ontwikkelen en reageert steeds meer op ons en de omgeving. Veel lachen, hij begint zelfs de hond grappig te vinden haha. Ik ben ook zo verliefd op mijn kleine man Zo geweldig mooi... Wat spannend zeg van je moeder... Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn om haar weer te zien!
Jee Tobe is echt heel onrustig aan het slapen. Vannacht dachten we steeds dat ie wakker was omdat ie allerlei geluiden maakte, maar hij sliep gewoon. En dat heeft ie dus vanavond ook steeds. En de nacht daarvoor heeft ie 2 keer in zijn slaap kort gehuild. Weird hoor. Misschien toch veel te veel indrukken.
Goeie morgen! Helaas niets meer gehoord Mikki. Ik had een email terug gezonden met dat wij echt alleen de 30e kunnen en anders pas weer ergens eind juni maar heb niets terug gehad. *** Hier een goede nacht gehad. Jamie heeft geen kik gegeven. Vinden hem wel wat sufjes dus straks even temp. op meten.
Bedankt meiden, wel jammer dat het weer rottig is, maar dat mag de pret niet drukken tis iig niet koud... zo effe omkleden en naar de bakker om de vlaaien te halen, en een taart voor onze spruit... heb trouwens op mn hyves wat nieuwe foto's gezet van spuit 11... thanx voor je berichtje derona... hihi @sex hier ook verminderd naar 1 x per week... het lijkt allemaal niet meer zo spectaculair als dat het was soms hahahahaha.. maar goed de wil en de zin is er. dus zal het allemaal wel loslopen. zoals gewoonlijk was de nacht hier weer ok..... om half 6 kwam ze effe bij ons liggen en om 7 uur waren we collectief weer wakker dus toen flesje gegeven en nu ligt ze met dr kiekeboebal in de box te spelen.... nou tot laters dames
Goedemorgen meiden, @ Mamalijntje: kan me voorstellen dat je blij bent met de schommelstoel. Ow meid, hoop niet dat hij ziek aan het worden is. @ Journey: ik weet niet hoe je dat moet doen. Misschien gewoon op bed leggen? Dat ze dan vanzelf wel in slaap valt? @ Tacha: meid, dat is echt geen klagen hoor. Ik kan me voorstellen dat je dat moeilijk vind, dat je dochter alleen maar aandacht wil en niet wil slapen. Wat dat betreft heb ik het gelukkig heel makkelijk. Joshua speelt graag alleen, hij kan zich goed vermaken en hij slaapt ook nog veel al word dat wel veel minder... @ Zwanger82: welkom hier meid. Ik heb een bijtring (meerderen) in de koelkast liggen, maar Joshua heeft ze nog niet echt nodig. Ik geef er wel eens 1, maar hij doet nog niets in de mond, behalve zijn handen... @ Sunnyday: zou maar zo kunnen hoor. In het Oei ik Groei boek staat een sprong beschreven vanaf ongeveer 19 weken. (4,5 maanden oud) @ Mikki: meid, ja is echt superleuk om te doen. We zoeken alleen nog een verzamelpunt in het westen van het land. We hebben nu Breda, Stadskanaal (Groningen) en in Zwolle, alleen in het westen hebben we nog geen verzamel en uitgeefpunt. Wat een timing meid, precies klaar op het moment dat je kleine man huilt. Jeetje meid, jij bent druk geweest zeg. Heerlijk. HIHIHIHI. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, is ook niet zo raar als je je moeder al 5 jaar niet meer gezien hebt. Hahahaha wat een leuke foto's van Jay en zijn knuffelschaap. Wat heerlijk dat hij nu alles in de mond stopt zeg. Dat doet Joshua nog niet. Alleen zijn handjes, maar knuffels ofzo nog niet. @ Joyce: ja dat ook, maar die 5 uurtjes is gewoon het geld voor de boodschappen nu ik ongeveer 500 euro minder te besteden heb in de maand... Hier een goede maar zeer korte nacht gehad. We waren van mijn zusje en zwager pas om 01.30 uur thuis. En om half 7 begon Joshua te kletsen om vervolgens om 6.55 uur te gaan huilen... Over een uurtje moet ik weer werken, dus ik breng Joshua zometeen weer naar bed en als ik om 10.30 uur vrij ben en ik ben thuis, duik ik nog weer even mijn bedje in. Ben echt doodmoe. We hebben besloten om Angel weg te doen. We hebben toch echt het idee dat Angel de reden is dat Nala steeds naast de bak plast, omdat ze dit steeds doet als ze niet met rust word gelaten door Angel. Het is echt heel erg jammer, maar het is echt het beste om te doen. En nu is Angel nog jong, dus raken we haar ook wel kwijt. Ooooooooow en wat zijn ze bij de TNT een stelletje stumpers zeg.... Pffffff. Ik zit nu al bijna een maand op een pakketje te wachten met allemaal kleding voor Joshua. Bleek dat het bij het verkeerde sorteercentrum terecht was gekomen en die vrouw waar ik dit allemaal besteld had, was verteld, dat ik uiterlijk vrijdag dan het pakketje zou krijgen, want ze zouden het kosteloos naar het juiste sorteercentrum sturen en daarna naar mij. Nu heb ik het pakketje nog steeds niet en lees ik net van haar, dat ze het naar haar hebben verstuurd. Nu gaat zij het morgen dus weer verzenden en krijg ik er als goedmakertje een slaapzak bij en hoef ik de volgende keer geen verzendkosten te betalen. Dus als het goed is heb ik dinsdag (of woensdag) het pakketje eindelijk binnen...
Patricia is toch wat dat je zo lang moet wachten. Hopelijk past hij de kleertjes nog.. Ik dacht trouwens helemaal klaar te zijn met de kleertjes als hij 68 gaat aanpassen maar moet toch nog even bij gaan halen want had gehoopt dat het al mooier weer zou zijn. Helaas dus weer even winkelen bij de H&M
@ mamalijntje: ow hij past zeker nog wel in de kleertjes hoor. Is allemaal 62 en 68. Hij heeft nu nog maat 56 aan. Hij begint hier nu pas een beetje uit te groeien. Het ene past hij nog, maar het andere niet meer. Dus dat komt zeker goed. HIHIHIHII. Ja hier ook aardig wat kleding in maat 62 met vooral korte mouwen, het is maargoed dat Joshua heel warmbloedig en zweet hij snel, dus hij kan op zich heel goed korte mouwen aan met een vestje.
Goedemorgen, hier is het weer vroeg dag. Het begint wel te wennen en gelukkig werd Feya vannacht niet weer wakker. Het regent hier weer verschrikkelijk, ik hoop dat dat nog wel wat bijkomt want ik wil vandaag lekker naar buiten. @mikki: ik werk bij de etos, maar onze winkel is elke dag tot 21.00 open, dus ik werk wel vaker 's avonds. @joyce: ik vind het heel knap dat je van zo weinig kan rondkomen. Toen ik nog op kamers woonde had ik daar ook geen problemen mee, maar toen had ik ook hele lage maandlasten, nu is dat wel anders. Verder denk ik dat als het een tijdelijke situatie is met uitzicht op betere toekomst dat het beter te doen is als dan je bijv een bijstandsmoeder bent zonder uitzicht op baan en dus inkomen.
wie van de kindjes liggen hier nog in de kinderwagen bak??was ik ff benieuwd naar ga zo ff bij lezen, kleine zit nu bij mij typt een beetje moeilijk
Goedemorgen meiden! Hier redelijke nacht gehad alleen was ze om 5u al wakker dus dan al bij mij genomen en ze heeft geslapen tot 8u!! Wel enorm veel woelen pfieuw wat ben ik dan blij dat ze niet meer de hele nacht bij mij ligt ik word echt wakker van de minste beweging.. 8u lekker papflesje gekregen van 240ml !! Drinkt ze bijna altijd op en savonds rond 19u30 ook! Straks gaan we naar mijn vader eten.. Mikki: Ooooow wat een mooie foto's! Jay is zo knap he! MerleQ: Hier vindt Nona de hondjes ook super!! En maar lachen en constant in het rond kijken om ze te kunnen zien en volgen En ze grijpt er ook al naar Echt super lief! mamalijntje: En meid heeft ie koorts? Nona heeft nog nooit een nacht volledig doorgeslapen moeten er steeds minstens 3x uit voor haar speentje of haar anders te leggen.. Kinderbijslag: Jullie krijgen dus maar om de 3 maanden? En hoeveel dan? Hier elke maand de 10de.. En ik krijg 83,4 euro. Bij een tweede kindje is dat 150euro geloof ik. En een derde nog meer MamavanJ: wow zo laat nog thuisgekomen ! Hihi en dan wordt ie zo vroeg wakker dat is typisch he! Succes op het werk. Wat jammer dat je angel weg gaat doen meid, maar hopelijk vind je een lief gezinnetje! Kleertjes: Hier nog steeds maat 62 maar maat 68 past ze ook al hoor. sommige jurkjes zelfs maatje 74 Maar die vallen wel enorm klein uit. Binnenkort wel eens shoppen want maatje 74 hebben we amper kleertjes