Hmmm ik heb eigenlijk echt een heel makkelijk kind Hij wordt al sinds dat hij 6 weken oud is niet meer wakker in de nacht, en vanochtend werd hij om 7.45 wakker voor zijn eerste fles. Daarna heeft hij drie kwartier geslapen, toen van 9.00 tot 10.00 op ons bed gespeeld onder zijn babygym (en wij gaan dan lekker koffie drinken op bed en naar hem kijken, gezellig is dat 8) ), en om 10.00 is hij weer gaan slapen =D> En mams ligt nu nog steeds in bed, met de laptop, want het is toch rotweer
@ patrieske: oh inderdaad, wat saai om niets te mogen kopen! Daar heb ik ook zoveel moeite mee... Als ik me verveel, ga ik geld uitgeven. Wel goed om daar op te letten inderdaad!
@ Vash: ja hier begint het ook te wennen hoor, om er elke dag vroeg uit te moeten. Maar vandaag even niet , was een iets TE kort nachtje . @ Derona: Joshua zit in het zitgedeelte van de kinderwagenbak nu... Maar het is wel de bak... Ik hoef mijn wagen namelijk niet helemaal om te bouwen. Jeetje meid, dat is idd schrikken als je om 4.45 uur wakker gemaakt word, doordat er op je deur geklopt word. Maar dan nog... wie klopt er nou om 4.45 uur al bij iemand aan de deur?? Dat is nog midden in de nacht!!! @ Tacha: Jeetje om 5 uur al wakker? Pffffffffffff. Lekker hoor, de kleine meid drinkt/eet dus goed. Veel plezier bij je vader. Hier krijgen we 198 euro aan kinderbijslag per 3 maanden. Ja, was echt laat, ik was ook zo vertrokken toen ik in bed lag. Hihihihi, zo plat ligt Joshua ook in de wandelwagen. En ook naar mij toe. Gezellig hoor, daar eten. @ Mamalijntje: ik heb een hele grote luiertas (of is XL een merk? ) en deze is van Kipling. Kan echt superveel in. @ Journey: gelukkig heb je weer een betere nacht gehad zeg. Heerlijk is dat dan he? Nee er is geen andere oplossing. Ja een gedragstherapeut, maar dat geld hebben we niet, dus dat gaat niet op. Het is namelijk echt Angel waar ze last van heeft. Die zit constant achter haar aan en laat haar niet met rust. We gaan nu een goed tehuis voor haar zoeken. @ Kleertjes: Joshua draagt nog steeds maat 56, maar groeit daar nu langzaam uit, dus we gaan naar de 62 toe. @ Merleq: hahahaha, ja leuk is dat he? Joshua vind het ook helemaal geweldig om iets rechtop te zitten en kijkt dan ook echt zijn ogen uit. @ Patrieske: wat goed dat je je iets beter voelt meid, is een teken dat de medicijnen toch beginnen te werken meid. Ow dat is zeker heel erg wennen en zeker ook niets aan om naar de stad te gaan als je niets mag/kunt kopen. Ik ga dan nu ook zeer weinig de stad in.... Ik kan toch niets kopen. @ Mikki: Angel is onze hond. Ik weet zeker dat het niet door Joshua komt, want ze doet het al sinds dat wij Angel hebben....En Angel hadden we al voordat ik zwanger werd. Dus vandaar... Ze staat nu met pijn in mijn hart op marktplaats. http://link.marktplaats.nl/252324348
@Kinderbijslag kunnen wij hier jammer genoeg niet apart houden om ermee te gaan sparen,vanwege alles van 1 loon gaat, @Patricia ja nou vond het niet zo ramp schrok alleen, Buuf kan al weinig tot niet zien,en jelaat ook geen oud mensje in de kou staan
even spammen... dochter kan mooi in het stoeltje van dr grote broer zitten nu... en grote broer nu op een grote stoel.... zo kan ze gezellig echt aan tafel zitten..
even spammen... dochter kan mooi in het stoeltje van dr grote broer zitten nu... en grote broer nu op een grote stoel.... zo kan ze gezellig echt aan tafel zitten..
ramona wat een schat is het toch ze zit er lekker bij, wij eten tegenwoordig op de bank dan zit Tess er ook gezellig bij hihihi Patrieske wat rot iss naar de stad en niks mogen kopen ik koop eigenlijk altijd wel iets al is het maar een speen voor Tess hihihi Kinderbijslag gaat hier ook op de spaarrekening gelukkig hebben wij allebei een baan en hebbn we er geld voor zodat ze straks als ze wil studeren want dat zal ook wel heel veel kosten tegen die tijd.
Patrieske: Fijn dat je schema zo begint te wennen lieverd. En Jamie eet wat slechter? Komt wel weer goed.. Ow ook al 2 dagen huilerig dus? Niet fijn he! Mmh ik herken het maar al te goed hoe saai het is niets te kunnen/mogen kopen Maar goed het is nu eenmaal zo he. MerleQ: Ow oke dan kan dus altijd een sprongetje Maar idd ze gaan (hopelijk) wel over hahah Mikki: Jeeeee jij hebt écht een super flink mannetje dan hoor wat slaapt ie goed! Hier dus echt niet al ben ik al enorm blij dat er geen nachtvoeding meer is Ramona: Whiii wat een flinke meid!
MamavanJ: Ik wil niet zagen ofzo hoor maar ik vind het wel veel geld dat je voor angel vraagt 250 euro.. Heeft ze een stamboom? Je kan nl een pupje voor evenveel kopen tegenwoordig zonder stamboom. En asielen zitten ook vol hondjes die nieuwe baasjes zoeken he.. Ik bedoel maar dat ik persoonlijk nooit 250 euro zou geven aan een hondje die je niet als pup krijgt zeg maar.. en zeker als ie geen stamboom heeft. Mijn chihuahua's heb ik 1000 euro betaald met stamboom bij een erkende fokker en als die ooit weg zouden moeten zou ik ongeveer de prijs vragen als jij vraagt (maar ik doe ze nooit weg hoor hahhahaha ) No hard feelings he meid
Hai mamalijntje.........Wat erg als ze zo tekeer gaan he,jaimy heeft het nu ook zo erg te pakken ook alles is maar 5 minuutjes goed ;-( ,maar goed het zal ook wel weer vanzelf bijtrekken denk ik dan maar. jaimy vind zij stoel nu ook maar even leuk ;-( Hia Journey..dus bij jou ook een vroege vogel hier ook hoor,en dan denk ik hij slaapt wel meer op de dag maar ook niet echt ;-(,hoop dat ze snel een beter ritme gaan vinden Hai tacha...........je hoeft geen sorry te zeggen meid,ik begrijp helemaal dat je moe bent,jaimy is ook zo niet zo erg als jou meisje hij kan wel een minuttje of 15 liggen spelen en een 30 min slapen 2 keer per dag het is ook niet veel maar goed wel wat meera ls jou meisje,nu heeft hij ook al 3 keer in bed gelegen en 1 keer maar geslapen en huilen en huilen,pffffff maar goed ik heb nu tegen Mart gezegd dat hij het maar even moet doen,ik ben nu bezig met opruimen van de kast en tussendoor even achter de pc. Hai zwanger 82.............wauw Anouk al tandjes die is er snel bij zeg,heeft ze er veel last van gehad huilen en koorts enzo,of valt het wel mee? Hai Sunnyday.........Ook al zo erg bij jullie,volgens mij is het bij iedereen raak,ik lees het wel vaak dat als er een paar last van hebben dat ze het bijna allemaal hebben..........maar iris heef inderdaad ineens veel bijgeleerd,goed zeg Hia Mikki..........Ik heb ze ook van ellende een stuk laten uitdunnen en knippen en nog heb ik haaruitval gelukkig niet meer heel erg als een paar weken geleden,maar mijn vriendin zij dat ze van de ha pillen kreeg een soort vitamine die de haruitval tegen ging,ik weet zo niet meer wat. Jeetje drukke dag gehad meid met al dat poetsen ;-( Ow ik wist niet dat je geen contact had met je moeder sorry misschien dat je het hebt gezegd maar dat ik het ben vergeten,maar hoe voelt het dat je weer contact hebt,hoe heb je weer contact gekregen,wel superluek dat z ekomt meid,ik snap dat je zenuwachtig bent .
Hai Miki.........Wat een leuk schappie zeg Hai Merel........Ik denk dat het onrustige slapen ook van te veel prikkels kan komen,ik ben gisteren ook veel met jamy weggeweest en dan is het ook veel huilen en vroeg wakker merk ik heel erg dan. Hai patricia..........Meid wat rot dat je Angel weg moet doen,maar soms is het niet anders maar dat brengt wel veel verdriet met zich mee,hoe ga je er mee om meid? En jeetje wat ene gedoe met dat pakketje meid,gelukkig heb je het nu snel binnen en lief van die mevrouw dat ze er een slaapzakje bij deed. Hai derona........Jaimy is er uit sinds een weekje,hij pastte er echt niet meer in ;-(
Hai Mikki..........kan jou jay niet even lesgeven aan jaimy in uitslapen Hai merel.......Ja ik heb dat dus ook maar vooral als ik niet lekker in mijn vel zit dan geef ik bakken met geld uit en ook aan onzin,en dat mag nu niet meer dus ja ik moet wel ergens beginnen is ook alleen maar beter voor ons he natuurlijk.
Hai patricia.......Ja ik denk wel dat ze de werking gaan doen,maar goed soms heb ik maar iets kleins nodig zodat ik mezelf weer helemaal klote kan gaan voelen,maar ik ben er sneller vanaf zal ik maar zeggen. Ja dat zei ik dus ook maar jan zei dat ik ook juist gewoon door de stad moet kunnen lopen zonder dat ik die neiging moet hebben of het uit de weggaan,het gaat om de wandeling ja dan wandel ik wel door het bos Hai Derona.........nee dat doe je zeker niet zo'n mensje laten staan dat zou ik ook niet doen,was het wel gelukt met de stoppen? Hai ramona.........Wauw meid wat word ze al groot zeg hai Journey........Dat heb ik dus ook altijd gedaan en het maakte me niet uit wat als ik maar wat had,maar goed ik moet zeggen dat het nu niet zo moeilijk was omdat ik kadobonnen had en heb er wat leuke kleding voor Noël van gekocht maar toen de bonnen opwaren en ik niets meer mocht kopen ben ik snel naar huis gegaan ;-( Hai tacha......Ja het is echt met moeite dat we er een halve fles in krigen hoor ;-(,maar goed hij heeft dit wel vaker dus het zal wel weer goed komen. ja en huilen en huilen,al ligt hij nu al even in bedje weer maar durf niets meer te zeggen toenstraks ook gedaan en toen was hij meteen weer wakker. ja het is niet anders ,maar ik denk niet dat het lange wandelingen door de stad worden ;-(
Ik zou zelfs niets vragen voor Vino als we hem te koop zouden zetten. Hij kostte 750 euro (heeft wel een stamboom met officiele papieren) maar het zou mij niet om het geld gaan. Hooguit zou ik er geld voor vragen omdat ik zeker zou willen weten dat de mensen hem echt graag zouden willen hebben. En dan zou ik alsnog zeggen dat ze het geld zouden mogen houden. Maar goed, we gaan hem niet te koop zetten hoor, was puur hypothetisch
@Patrieske: ik zal het hem zo even vragen...alleen ligt hij nu wéér te slapen Het lijkt wel of hij steeds makkelijker gaat slapen nu hij wat ouder wordt. Hij kan zichzelf nu makkelijker aan de slaap overgeven. Als hij gaat jengelen/gapen/oortjesgrijpen/druk doen breng ik hem naar bed. Zodra zijn hoofd het matras raakt begint hij te mekkeren, maar dan stop ik snel de speen in zijn mond. Dan hou ik met 1 hand die speen erin, en met de andere hand stop ik hem onder zijn dekentje. Vervolgens blijf ik een minuutje of vijf met mijn hand op zijn borst bij hem staan (ondertussen nog 4 x dat speentje terugstoppen...) en voila: hij slaapt! =D> Dat lukte een paar weken geleden dus echt nog niet, overdag. Nu maar hopen dat het zo blijft... Over mijn moeder: ik heb haar 5 jaar niet gezien omdat ik in 2004 op vakantie een gigantische ruzie met mijn stiefvader kreeg (dat broeide al langer, en dan moet je dus juist niet met elkaar op vakantie gaan, stom maar ja), en zij vervolgens min of meer zijn kant koos. Er is nog heel veel oud zeer bij mij uit de tijd dat mijn ouders gingen scheiden, en toen zij vervolgens ook nog de kant van mijn stiefvader koos was dat voor mij de druppel (ik heb die man nooit iets misdaan, terwijl hij wel ons gezin geruïneerd heeft). Maar goed, ik wil toch dat mijn kind zijn oma leert kennen. Hij heeft wel een stiefoma (de vriendin van mijn vader), maar da's toch anders. Dus toen ik 16 weken zwanger was heb ik mijn moeder een kaartje gestuurd. Daar is toen dat e-mailcontact uit voort gekomen, toen Jay geboren was. Ik stuur af en toe foto's en vertel hoe het met hem gaat enzo... En nu komt ze hem dan zelf bekijken. We gaan het luchtig houden en niet over die ruzie praten, want misschien gaat het dan weer fout. Ik ben sinds die ruzie ook twee keer verhuisd (mijn vorige huis heeft ze helemaal nooit gezien), dus ik kan ook meteen mijn huis showen. Kan ze meteen zien dat ik toch nog goed ben terechtgekomen
@ Derona: hahaha, nee dat is waar.... maar pffffffff kwart voor 5 Meid, dat kunnen wij ook niet hoor, de kinderbijslag gaan sparen... Hier word van de kinderbijslag als eerste een autostoel gekocht bij het budgetgedeelte van babypark. @ Ramona: hihihi, dat ziet er gezellig uit idd. @ Tacha: dit is een vraagprijs he? Er kan altijd geboden worden. Ik heb expres een beetje hoog ingezet. Dan krijg ik meestal uiteindelijk wel wat ik er echt voor wil hebben... @ Patrieske: ik ga er wel goed mee om. Ik vind het niet leuk, maargoed het is niet anders. Het is een schat van een hond, dus die komt vast wel goed terecht. Ja echt een heel gedoe inderdaad. Ik hoef de volgende keer ook geen verzendkosten te betalen, dus krijg 2 goedmakertjes van haar. (wie is Jan ook alweer? ) Dat is ook zo, als er nu wat is, ben je er sneller vanaf. That's te spirit meid!!! DIKKE KNUFFEL!!!!
Ja hier hetzelfde het zou verkeerd voelen om er geld voor te vragen je doet ze toch weg uit noodzaak denk ik dan? Maar goed dat is gelukkig hier niet aan de orde
Ik heb voor mijn brit 450 euro betaald,en als ik haar ooit zou moeten weg doen,dan heb ik ten eerste wel genoeg mensen in de familie die haar zouden willen hebben hihih maar als ik haar zou gaan verkopen,dan vraag ik wel zowiso 250 euro voor,je hebt zelf toch ook kosten gemaakt,en ik zou niet willen dat ze bij iemand terecht zou komen waar ze het slecht zou hebben ieder doet het op zijn haar manier,