Nacontrole is hier ff lekker kletsen,kleine showen en vragen stellen als je die nog hebt. Weeehhhhhhh wil het niet...............wil er niet weg....................want dan is het echt einde kraamtijd, wehhhhhh......................... Net een teamgenootje van volleybal gesproken die verpleegkundige is op de verlosafdeling, en die zei ook, zeker 9 maanden wachten want dat heeft je lichaam echt nodig voordat je weer zwanger wordt.
@hourney, dat weet ik niet hoe die pillen heten, gewoon vragn naar de pildie je bv stopt.... ik heb ze niet gehad omdat het bij mij vanzelf stopte... @goofy.... tja....maar daarmee blijven onze beebjes nog wel ff klein...
@merleq, hihihihihi....studeren gaat lekker! Tja dat zal, kan ik me heel goed voorstellen! Sterkte meid met het terugvinden van je discipline. @Mikmak dat is iid hetzelfde spulletje......die kleine vind het alleen super vies, dus ik heb vanmiddag een deal gesloten met hem....hij goed zijn medicijn innemen en dan mocht hij na 10 min nog ffies aan de borst om de vervelende smaak weg te spoelen (dan heeft hij het grootste gedeelte toch al weggeslikt) EN het werkte! Hihihi... @Mikki, witte waas over lippen zijn zuigblaren maar als jou tepel ook branderig aanvoelt doe je er goed aan om te gaan. Ik zag niks bij de kleine en omdat hij zo lag te krijsen kon ik dat goed zien Maar toch voor de zekerheid wat gekregen. Nog iets wat ik met de tijd in de gaten moet houden, dus 8 uur voeden en nog overminuten draaien ivm dat spulletje, haahahahahahaha.... @Libra, dat had ik ook tranen in mijn ogen. Ga naar de huisarts waarschijnlijk ook spruw, had dezelfde symptomen. Met de zalf wordt het gauw minder.Tepelkloven waren het bij mij niet.
@Mikmak.....ik zie dat Linette al een plaatsje vrij heeft gehouden voor Sven onder de deken op de bank ....wat een poppetje....zwijmel!
Ik weet niet hoever ik komt want meneer moet eigenlijk drinken..... Hier gaat het na maandag weer slecht te zijn gegaan en gisteravond huilend op de bank gezeten te hebben omdat mijn moederhart zo pijn deed.....vandaag weer goed. Hij is rustig, slaapt veel, is weinig wakker maar misschien komt dat ook wel omdat hij nog slaap in moet halen van de afgelopen drie weken. Dus tja weer een dag erbij dat het goed/beter gaat. Wat een gedoe zonet in de auto naar het cb....vreselijk druk, geen parkeer plaats kunnen vinden, is naast de gamma......eindelijk gevonden, regenhoes over de maxi gewrongen in een twingo, nou dan weet je het wel hahahahaha..........en naar het cb..... Daar hij natuurlijk vreselijk krijsen met nog een baby naast hem......konden ze mooi even meemaken wat hij de afgelopen drie weken heeft gedaan dacht ik..... (mevrouw zei al toen ze het hoorde, ik kom zo bij je hoor...waarop ik zei oh is goed, ben dit wel gewend... 8) ) Wel ff lekker gekletst, ze luistert echt naar me en dat is heel fijn. Heb haar ook gezegd dat die andere niet langs hoefde te komen omdat ik daar geen klik mee heb. Subtiel gezegd. Dus nou spreek ik haar. Sven is 180 gr gegroeid, nog ruim maar iig een stuk minder dan die 400 gram. Lijkt erop dat het zich wat settled. Ojee de kleine wordt wakker, ik ga op bed landen en alles bij de hand zodat ik zometeen kan gaan voeden. Tot zo!
@goofy, ja vind je mannetje het vies... linette vind het ook niet echt super, maar ze laat het zonder problemen toe..... in de bijsluiter staat dat t na de voeding moet... dus zou je effect niet verminderen door m 10 minuten te laten drinken?
Nou jaminy slaapt nog heerlijk in zijn bedje ),wat een rust en kalmte in huis,maar vooral voor hem zelf heeld e ochtend had hij gehuild,ik hoop dat het toch zo met stapjes minder word
Nou pff hier is al de hele middag het geval dat als hij op mijn arm in slaapt valt en ik hem in bed leg, hij weer klaarwakker is. Nu ligt ie ook te muiten in zijn bedje met ogen wagenwijd open maar ik ben er echt even klaar mee... Hij is al sinds wat is het half 12 ofzo klaarwakker! Ik blijf met hem bezig!
Hai merel......dat is ook zo meid,dat had ik dus hier ook steeds,ik laat hem wel 10 min huilen als het daraom gaat dan,vanochtend was het echt krampen dus dan vnd ik het zielig,maar nu was het toenstraks echt van de slaap dus heb ik hem naar boven gedaan en dan laat ik hem gewoon huilen.
Hier wordt na de laatste voeding van uur of 11 half 12 geslapen tot 6 uur.. Ze krijgt 135cc.. En dan 6 flesjes op een dag..
Hij huilt niet eens, hij ligt alleen een beetje te zeuren. Nu nog steeds overigens... Hij slaapt gewoon NIET. Helemaal NIET. Het kan hem niet eens zoveel schelen dat ie alleen op zijn kamer ligt. Gek kind.
Zijn er al dames die aan buikspieroefeningen zijn begonnen? Kan het al denken jullie? Ik wil mijn buik wel weer eens wat strakker maken...
Na de voeding oh shoot, ik nog gekeken of dat er stond maar kon het niet vinden, zal er wel overheen hebben gelezen.....thanks!
Nou mannetje werd zonet toch wakker....haalde ik hem uit de babybjorn, allemaal vlekken in zijn creme achtige prenatal broek......zat er onder......gelukkig de babybjorn niet...... Dus ben nu noodgedwongen voor het eerst met hem in bad geweest, eigen badje ernaast met handdoeken erin......wist dat het een goede tip was van mezelf hier maar dat het zo handig was..... Dus voor het eerst in bad.....zwijmel! Mannetje zat wel overtijd in etenstijd dus heb het maar kort gehouden zodat hij direct kon eten.
Volgens mij mag je na 6 weken weer buikspieroefeningen doen, ik wil ook binnenkort weer gaan sporten, weer een beetje in model komen.
buikspieren, morgen beginnen las net in een boekje van groene kruis dat je er mee mag beginnen als je geen bult meer hebt als ze je aanspant... maar ik sacht ook pas na 6 weken... maar dacht ook pas na 6weken... ga wat lchte buik en bil oefeningen doen wan die buik en billen omvang is onacceptabel... dan loop ik over 3 maanden nog rond als een dikke in positiekleding
Ja hoor meiden Ik lees op internet, AL mijn klachten horen bij spruw die al te ver doorgedrongen is! Ik de huisarts opgebeld, kon er nog terecht om half 5. Zegt die doodleuk: Je kunt als moeder geen spruw krijgen! Ik geloof dat hij gek is? Alles wat je opzoekt over spruw staat dat je het als moeder ook kunt krijgen en als het te lang niet behandelt wordt, dan geeft het de klachten die ik heb! Omdat Valentijn geen witte vlekjes heeft, zou het niet zo zijn. Maar nu lees ik ook dat het bij babys helemaal niet zichtbaar hoeft te zijn. Hij laat wel vaak de borst los en klakt met zijn toch tegen de borst, erg pijnlijk! Ik heb wel een spulletje meegekregen wat ik moet pakken: Nystatine Labaz Huisarts zei dat ik het alleen zelf moest pakken, maar ik geef het Valentijn ook hoor! Anders bestrijd je het probleem toch niet? Huisarts zei wel dat ik het hem ook mocht geven, maar dat ik het beter eerst zelf kon proberen om te kijken of het hielp ? Grrrrr, waarom heb ik steeds met dit soort kwakzalvers te maken? Journey: Leuk hoor! Vind het hier ook zo leuk, die ontwikkeling! patrieske: Donderdag heb ik nacontrole, dan vraag ik het wel even Ik hoop niet dat het wild vlees is! Ieuw Bedankt voor de info over de nacontrole jeetje, belachelijk van die wieg! Je moet er toch niet aan denken dat Jaimy eruit dondert! Mikki: en meid, is het spruw? Zie mijn verhaal hierboven Tacha: Ja, zie wat ik geschreven heb, ik denk het dus ook! Libra: Kijk eens op internet via google naar spruw je klachten klinken herkenbaar! MerleQ: Ik dacht ook dat het van het toeschietreflex is, maar ik denk nu dat die pijn toch echt veroorzaakt wordt door spruw. Valentijns mondje is wel helemaal mooi roze, maar ja, lees hierboven maar Taby: Ja, dat vind ik dus ook maar zie mijn verhaal hierboven, ik denk dat het spruw is! Mijn klachten zijn exact de klachten die bij spruw beschreven staan! En je menstruatie, het kan natuurlijk wel, maar is wel vroeg he Ik wacht er nog op! MikMak: Wat een leuke foto! Goofychick: Zie je wel, 180 gram is hartstikke goed.. Ik denk dat hij gewoon een inhaalslag heeft gemaakt de vorige keer.