hoi, was ik weer.... nou ik dus niet naar de begrafenis.. mannetje had zoiets, vanblijf jij nu maar lekker thuis met die kleine... dus maakte de opmerking, ja laat mij maar weer binnen vandaag.... heb het echt effe gehad.... gewoon al een maand bijna alleen maar binnen.. alleen maar luiers, eten maken, poetsen, visite... bleh voel me echt effe alleen en eenzaam en dan ook nog veels te dik en nog steeds in positiekleding... misschien mag ik ook niet te veel verwachten over het slanker worden enzo.. maar zit dan echt effe niet lekker in mn vel... en ik baal iedere nacht weer dat ze wakker wordt.. ik zou graag willen dat ze gewoon de nacht zou doorslapen, en als ze komt in de nacht dat ze dan ook gewoon zonder problemen weer terug dr bedje inging... ipv van te huilen... ook mannetje loopt dan te klagen, omdat ik niet blij ben, en zelfs chagerijnig ben.. en hem ook nog wakker houd... ja duh tis toch ook zijn dochter, betekend dat dan dat ik altijd maar op moet staan als ze wakker wordt snachts... **klaagmodus uit** voor de rest ben ik hartstikke gek op ons meisje... en heeft ze net weer 4 uurtjes geslapen, althans nog steeds. denk dat ze zo wakker wordt voor dr flesje... en d'r medicijnen tegen spruw... zelf net ook nog een uurtje geslapen, en is de dag al weer bijna voorbij...
mikki: ik laat over een paar weken waarschijnlijk een mirena spiraaltje plaatsen. Dat is wel met hormonen maar die werken bijna alleen maar in je baarmoeder zelf en hebben geen invloed op je BV... tenminste dat is mij verteld. mikmak: Jee, meis, balen... kan het me helemaal voorstellen. Ik voel me ook zo'n huismus inmiddels... ben blij dat het winter is, dan hoef ik me niet al te veel te schamen voor mijn bleke kleurtje...
mikmak: Nee, CB vroeg bij ons niet naar de financiele situatie, maar wel naar onze jeugd, psychische gesteldheid, "middelengebruik" enzovoorts... we werden mentaal echt helemaal doorgelicht en dan natuurlijk nog vanalles over erfelijke aandoeningen en wat niet. Achja het zal wel ergens goed voor zijn Mamalijntje: welkom hiero!
Kan me voorstellen Mikmak dat het pittig is. Maar probeer ook te genieten! Ik vind het ook lastig de nachten. Overdag kan ik erg moeilijk slapen omdat ik nog zoveel wil doen maar door de keizersnede ben ik totaal uitgeput en over het brandende gevoel nog niet te praten.
Van wie van jullie geeft er bv maar kolft het af? ik geef nu bv en gaat echt super,maar alleen merk ik nu,dat ik er zelf geen geduld voor heb,en of denk dat als er dan visite komt ik naar de slaapkamer moet,of moet is groot woord dat wil ik dan zelf,want andere hoeven mijn boobs niet te zien,ik denk nu ook als ik naar de stad ga of wat dan ook dat ik dan altijd naar huis zou gaan om dan te moeten gaan voeden,dus zit ik er aan toe denken om het af te gaan kolven en dan via het flesje te gaan geven, maar als ik ga kolven stimuleer ik het dan wel gewoon genoeg,of loop ik kans dat mijn productie minder gaat worden? ik heb net al afgekolft en via het flesje gegeven en dat beviel super, ik wil wel zolang mogenlijk bv gaan geven pfffffffffff
Ik heb twee weken de bv via de kolf gedaan omdat mijn tepels door fout aanleggen helemaal kapot waren en onze kleine driftkoppie zich de tijd niet gunde om lekker te gaan liggen. Ik ben ermee gestopt want ik viel in een week 15 kilo af en was alleen maar bezig met voeden en kolfen. Hormonen gierde door mijn lijf. Ben drie dagen ziek ervan geweest maar nu helemaal geen borstvoeding meer
@ mamalijntje: ben je in 1 keer helemaal gestopt? Of heb je het kolven wel afgebouwd? @ derona: ik besloot te gaan kolven maar had wel direct moeite om mijn productie hoog te houden. Daarvoor had ik vaker moeten kolven maar dat vond ik veel te veel gedoe. Ik vind het lastig om het te combineren met de voeding en heb ook geen idee hoe het zou moeten... Dus daar kan ik je helaas niet verder mee helpen. Pfff ik zat er vandaag echt even doorheen. Ik weet dat ik blij moet zijn met een kleintje dat niet huilt, maar dat niet-slapen overdags breekt me ook wel aardig op.... Als ie in mijn armen ligt, valt hij in slaap, maar zodra zijn hoofd zijn bedje raakt, is ie weer klaarwakker. Laten liggen gaat dan niet want na een half uur is ie zo gefrustreerd geraakt dat ie alsnog begint te huilen (in korte stoten, heel apart). Ik was vandaag zo moe van vannacht, dat ik even op bed was gaan liggen, maar na 10 minuten hoorde ik hem dus al. En ik had GEEN zin om hem uit bed te halen. Maar goed, na nog eens 15 minuten was hij dus al aan het huilen omdat ik er niet op reageerde dus dag slaap... Wat was ik chagerijnig zeg. Toen begonnen ze ook nog eens weer flink te boren hier beneden dus toen heb ik manlief huilend opgebeld die direct naar huis is gekomen (de schat) en thuis een review heeft gedaan met Tobe op een arm.
15 kilo af vallen in 1 week tijd,geef mij dat haha nee grapje hoor, kan me voorstellen dat je dan gestopt bent,want je word er zelf ook onrustig van
Ik heb alleen nog de flesjes gekolft voor Jamie die hij nodig had. Daarna twee dagen de druk eraf en de laatste twee dagen onder de douche maseren om de harde stukken weg te halen. Plots waren me borsten slap en weer normaal. Heel raar
MerleQ: Jee, meid, dat is echt slopend. Misschien dat het helpt om Tobe in te bakeren? Ik heb gehoord dat dat wel eens goed effect kan hebben. In je armen liggen ze vaak heel geborgen, die kleintjes, maar in bed hebben ze dan voor hun gevoel te veel ruimte. Misschien is 't wat? Ingmar ligt nog steeds rustig te slapen. Van mij mag ie zich zo wel weer melden voor voeding want ik geloof dat ik wel weer wat kwijt kan... auwie...
Fijn Merleq! Echt heel bijzonder vind ik dat dat hij dat wil. Sven was hier ook klaar wakker vannacht, en daarna begonnen de krampjes....wederom weer direct na het voeden.
Oh meissie, ja ik snap helemaal wat je bedoelt. je komt zo nergens aan toe he. Wat ik weleens doe is met Sven op mijn buik lekker op bed gaan liggen, soms pikt hij het en slapen we samen.
@Merleq vermoeiend is dat zeg,pff weet er alles van,alleen heb ik het geluk nu dat hij overdag wel wat beter slaapt,maar als gevolg nu al wakkeer is vanaf half 3 en dan ook niet meer in zijn eigen bedje wilt liggen,wat jij al zegt dan valt hij in slaap bij mij en dan wil ikhem in zijn wiegje leggen en dan is hij klaar wakker, dikke knuff
@Goofychick dat doe ik ook als Sylvano niet kan slapen,dan neem ik hem naast mij in mijn arm en dan word hij rustig en vaklt hij in slaap
Mikki kan je helaas niet helpen, ga niet aan de anticonceptie ....moeten nog ff kijken hoe en wat dan....maar die troep hoef ik er niet meer in, doe ik er straks weer een tijdje over voordat het er weer uit is. En aangezien we niet meer lang willen wachten.....ondanks hoe het nu gaat
Derona, yup dat was ik. De vlos heeft me aangeraden vrouwenmantel thee of vrouwenmantelcapsules te nemen. Die capsules werken best goed.