Januari 2009 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Tacha1987, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doemaar

Doemaar VIP lid

24 sep 2008
    8.119
    0
    0
    Limburg
    weet je wat het erge is... we wilden zooooo graag een kleintje, en heel vaak is het ook heel leuk, maar ik lees hier ook zooooo vaak dat het niet zo lollig is als dat het leek... zoveel gehuil van ons.... als zp onze tranen zou kunnen opvangen konden we heel midden afrika voorzien van sromend drinkwater... :confused: :)

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai merel......Ja ik heb het hier nu ook gehad,niet huilen maar echt zeuren,maar hard zeuren hoor,ik kon er voor het eerst niet van slapen,van 4.00 tot 9.00 hij is nu net in slaap gevallen,en hij kwam vannacht weer om de 2.5 uur 3 uur ik dacht dat dat nu wel voorbij was ;-(
    Nee ik ben er nog niet aan begonnen,ik heb mijn litteken nog geirriteerd dus ik doe het nog niet,maar wil wel beginnen,maar wil ook weer gaan sporten dus ik denk dat ik na de carnaval alles ga doen lijnen en sporten ;)

Hai Goofychick.......het was inderdaad een oase van rust die heeft hij gisteren nacht en vandaag al weer helemaal ingehaald ;-(
    Heerlijk he meid weer in bad,ik vond het lekkerder als een broodje file hahahah.

Hia Yvette........Nou ik weet niet meer wie het hier was maar die had zelf ook spruw en de kleine ook,volgens mij tacha?
    Ja je hebt ze er tussen hoor soms ;-(
    Veel succes vandaag met je nacontrole,ik hoop het ook niet voor je meid.
    Ja ze zeiden ook sorry toen ze de onderpoot zagen,maar goed je moet er niet aan denken,en dat moet ik ook niet doen want er is niets gebeurt.

Hai Libra....Fijn dat je manneke het zo goed doet meid.

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai ramona......Nee Noël word er nog steeds wakker van,maar noël is zowiezo een lastige slaper hoor ;-(
    Mart is gelukkig alweer helemaal opgeknapt het was de 2 dagen griep luiheid denk ik ;-(
    Ik neem niet te veel hooi op mijn vork hoor,maar nu is het gewoon hectisch ben daarom ook even niet geweest,mijn tante is overleden die die ziekte had en het is ineens gegaan,de hele fam is geweest,behalve wij,ze kregen ons niet te pakken zeiden ze ;-(
    Wat belachelijk zeg pas weer 3 maart,kan je niet naar het spreekuur zelf gaan om te meten,ik doe dat zelf iedere week,het zit hier ook op d ehoek dat scheelt ook natuurlijk.
    Ik moet nog steeds erg veel plassen,maar goed volgens mij is dat nog steeds van de blaasontsteking ;-(

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Hier mocht ik de speen ook al in de eerste week geven omdat Tobe goed aan de borst zat (al vanaf moment 1). En ik moest wel want anders werd ie helemaal hysterisch vanwege zn zuigbehoefte... Maar ja dat hysterische heeft ie nog steeds dus... Alleen snap ik niet waarom ie voorheen wel gewoon in slaap viel...

@ journey: tess is dus nog steeds hongerig ondanks de extra? of begrijp ik het verkeerd?

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikki.........Wat een schatje......:)

Hai patricia.......Jeetje als je het dan ziet zitten en je krijgt het er niet uit,erg vervelend ook voor jou,want wij moeders zijn meteen bezorgd,gelukkig heeft hij nu 2 keer gepoept.
    Ja het is opgelost we hebben een nieuwe poot gekregen en een dikke sorry.
    Fijn dat alles goed is gegana met je bandje meid.
    Hoe is de kinderwagen?

Hai nettie..rot he die krampjes meid,ik hoop dat ze snel over zijn.

6. winter15

winter15 Niet meer actief

Dat is een goed idee :D !
    Ja, erg he? durf het soms niet eens toe te geven, maar gisteren was ik het echt even zat, maar goed..dat zal er ook wel bij horen..was helemaal moedeloos van dat gehuil.. we noemen haar nu ook "ons brulaapje"! ze heeft nog zo'n klein koppie, maar schreeuwen kan ze joh! en dat is ook wel weer hartstikke grappig om te zien, maar ja gisteren dus even niet!

7. winter15

@Patrieske: wat heb je een mooie banner gemaakt!
    lees net dat je tante is overleden, gecondoleerd meid!

8. winter15

@Mikmak: allemaal gelukt afgelopen weekend? vast wel, ben je vast wel trots dat je het alleen gered hebt, maar ook weer fijn als je weer samen bent he?

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Mikmak.....Ik ben te laat sorry om je sterkte te wensen met de begrafenis.

hai derona.....Beterschap met je ventje meid,ik hoop dat hij snel opknapt,en Sylvano huilt die ook veel?

Hai mamamakka........Ja dat is hier ook dus gebeurt vannacht,ik ga straks toch vragen wat de bedoeling is met zijn aantal voedingen en hoeveel.
    Wat zielig dat ie zoveel had gespuugd.

hai Mikki........Dus het was lekker alles vol poep en plas ;)
    Super dat je vader komt meid.
    Wat sneu toch weer krampjes,ik moet zeggen dat het hier nu echt de helft minder is door het kraanwater,of het is toevallig dat maakt me niet uit,naar de krampjes zijn echt de helft minder geworden,hij heeft het nu wel heftiger maar korter.

Hai ramona........Jeetje dat hadden ze dan wel kunnen zeggen,maar goed ik geeft het al even niet meer.

Hai mamalijntje ....welkom hier meid en veel plezier ;),onze zonntjes hebben dezelfde naam alleen ik heb een griekse Y.

Nou jongens kom starks verder schrijven,we gaan nu even naar de bloemist om een krans voor mijn tante uit te zoeken.

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ sommige mannen van jullie! :x Nu moet ik zeggen dat die van mij er ook wel vaak doorheen slaapt hoor. Maar als ie merkt dat ik er steeds uit ga omdat die kleine van ons niet wil slapen, zegt ie gelukkig wel 'zal ik nu gaan?'. Anders was ik ook woest geworden hoor.

Oh trouwens, ik pas een aantal van mijn oude broeken weer! Jippie! :D Ze zitten nog wel iets aan de strakke kant (dat vind ik niet zo lekker zitten...) maar de knopen gaan wel makkelijk dicht! Dus nog een kilo en dan zitten ze denk ik weer als vanouds :D

Hm kind net in bed gelegd omdat zijn ogen weer dicht waren gevallen toen ie in mijn armen lag (met speen) maar volgens mij is de speen er weer uit want hij begint weer te muiten. Zijn achterhoofd begint trouwens wat af te platten dus ik heb er echt een dagtaak aan om zijn hoofd steeds opzij te draaien! Hebben anderen dat ook?

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Is dan ook een prachtige naam he patrieske16 ;)

Nog even over hoe mijn man reageerd op het gehuil. Zonder hem had ik het de afgelopen weken niet gered. Ik kon door de hormonen niet tegen het gehuil en stond zelfs de deurposten vast te houden van de duizeligheid.

Hij heeft drie weken vrij genomen en heeft alle zorgen op zich genomen. Een wereld man echt waar. zelfs nu in de nacht gaat hij nog zijn bed uit ook al gaat zijn wekker om 5 uur

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Met de bus is echt een makkie! Ik ben al 2x met de bus gegaan, en ga straks weer met de bus.. Het is me nog net wat te ver lopen naar m'n moeder ;) Het is even kijken hoe het precies gaat, maar als je er eenmaal zit ben je blij dat er een bus is :)

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ bus: hier moet ik met de tram om in de stad te komen en dat durf ik dus ook niet! Het is altijd een gekkenhuis in dat ding en ik zie wel eens moeder ploeteren met hun kinderwagen... Pffff!

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikmak vergeet niet dat je je ritme er nog helemaal in moet gaan vinden,wij vrouwen denken vaak simpel owh leuk een baby,maar het kost super veel engergie en super veel geduld,

en dat heeft zijn tijd allemaal nodig

15. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Even een ego-berichtje hoor...

Wat een nacht zeg... Ingmar kwam om de 2 uur voor voeding, dronk me zowat helemaal droog en spuugt het vervolgens weer uit... vanochtend vroeg zelfs zo erg dat ons hele beddegoed, de badcape, al zijn kleren en al mijn kleren er onder zaten... Heb je hem net wat schoons aan, spuugt ie dat er ook onder... en het zelfde ritueel met de luiers. Zo sta je dan midden in de nacht echt van alles te verschonen en de wasmachine draait overuren... Jeeminee....

Oh, patrieske, wat heb jij een gave banner zeg...

16. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb het niet met het achterhoofd...maar hij legt zijn hoofdje wel steeds naar de deur toe (op de zijkant dus). Oplossing: het matras met het beddengoed omdraaien, zodat hij ook eens op de andere kant van zijn gezicht ligt :) Wil Tobe helemaal niet met zijn hoofdje opzij liggen dan?

17. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ik heb speciaal voor dat doeleinde een draagzak gehaald. Kan het iedereen aanraden! Ik vind het heerlijk om Ingmar zo dichtbij te hebben en een stuk minder eng om een drukke straat over te steken als ie veilig tegen me aan ligt. Bovendien vindt ie het zelf ook super, geloof ik :)

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Patrieske: hoe kom je aan die banner? Dat wil ik ook! 8)

Ik lees ook dat je tante is overleden...gecondoleerd meis...

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    dat is ook iets voor tegen de krampjes toch?

20. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat voor draagzak heb jij? Ik zit er ook over te denken om er een te kopen...

Over dat enorme spugen kan ik sind gisteravond ook meepraten helaas...
    Hier ook meteen weer een mand vol met was...bah :(

Deel Deze Pagina