Ik heb de Premax Babybag. Die is voor 5 tientjes te koop bij prenatal. Ideaal ding. Je kunt 'm later ook nog gebruiken om de kleine in te laten zitten als ze iets ouder zijn. Ik kleed ingmar lekker warm aan en doe 'm dan in een badcapeje er in en dan ligt ie weer heerlijk te slapen.
mag allebei..... ik gaf het linette ipv water in de fv.. maar je mag het ook zo geven hoor... en zelf drinken komt t vanzelf in de bv.... maar niet die van pickwick of huismerk gebruiken... zonnatura of biologische
Ja, of te veel zelfs... maar hij blijft ook weer vragen. Het was echt wel een ramp vannacht. Potje projectielspugen voor gevorderden... echt allesALLES zat er onder...
Yep ze komt wel minder snel dan met de standdard waar ze zich ook nog eens elke keer in verslikt maar na 3 uur probeerd ze altijd alweer eten te krijgen ik rek het dan nog een uurtje zodat ze nu op 6 maaltijden zit. Maar die comfort is licht verteerbaar dus eigenlijk voor haar niks, nu heeft ze pech want ik maak toch het pak leeg vind het zonde om zo weg te mieteren.
Patrieske gecondoleerd en wat een super mooie banner heb jij die wil ik ook Draagzak die wil ik ook gaan aanschaffen zag er ook eentje staan in het boekje van burgerhout voor maar 14.95 ik dacht geoon om effe te proberen is dat misschien wel een idee. Zo ik ga zo effe lekekr wandelen het is eindelijk eens droog en zonnig dus we gaan het ervan nemen even de stofzuiger door het huis, tot vanmiddag
@ Mikmak Ja moeder zijn is fantastisch, maar het sluipt er heel snel bij in dat je (bijna) altijd thuis bent en weinig sociale contacten hebt. Soms is dat best wel lastig. Ik heb dat ook hoor! Kun je niet echt plannen met je man dat hij op de kleine past en jij er op uit gaat? Een (mid)dagje met een vriendin oid afspreken? Succes vanmidaag met je afspraak! @ mamalijntje Welkom en gefeliciteerd met je kleine man! @ mikki Ja hier is het ook fris boven hoor, 18 graden redden we echt niet, dus voorlopig nog een kruikje Ja leuk he, vollere borsten. dat was bij mij ook de hele bv-periode gebleven Hoe gaat het, zonder verwarming? anticonceptie ik slik ook cerazette, dat mag icm BV @ britt Ik ben jaloers op jullie daginvulling zaterdag! geniet ervan! @ Derona Vindt je het niet zond om via de fles jouw melk te geven als je ook gewoon live kunt voeden? Dat is toch ook juist zo bijzonder, dat je kindje geborgenheid enz. vind op je borst, en dicht op je huid ligt... En ik zou me niet te druk maken over voeden als er visite is hoor... Zou het gewoon doen. Het is toch het normaalste wat er bestaat? Of ht nu een flesje is of je borst, ik zou me er niet voor schamen hoor. Ook niet in de stad oid. Mss moet je er gewoon even aan wennen om in het openbaar te voeden. Ik heb ook altijd overal en bij iedereen gevoed, en heb juist altijd heel veel complimenten gehad dat ik er zo makkelijk in was PS is niet aanvallend bedoeld hoor meid, wat ik nu allemaal typ En oh ja; of hij wel genoeg binnenkrijgt... Zou ik me proberen niet te druk om te maken. Hij pakt echt wel wat hij nodig heeft. En niet vergeten; je kindje trekt veel meer uit je borst als een kolf. @ Yvette Oh zit het bij het ziekenhuis Wist ik niet, dat het hier goedkoper was. Lekker, nieuwe ramen. Ook dubbel glas denk ik? Schhelt je ook weer mooi in stookkosten Celeste woog 3170 gram. Kynan heeft ook heel lang maat 50 aangehad Fijn zeg, dat ze iig beter naar je luisterden op het cb! En wat goed aangekomen! Super! PS Jij kolft ook? én Valentijn drinkt ook gewoon aan de borst? Of geef je via een flesje? Omdat je nog steeds last van stuwing hebt? Normaal is dat toch alleen in het begin? En over de kinderarts; Moeten ze je daar voor doorverwijzen dan? Hier kun je gewoon zelf langs de kinderarts gaan... @ Merle Sterkte met die gebroken nachten! Ik heb hier zo'n doekje van difrax aan de speen vastgemaakt, dat helpt wel iets. Je kunt dat doekje een beetje tegen het tutje aanduwen en zo valt ie er niet zo snel uit. mss een idee? @ mamamakka Wat irritant zeg van je vriend. Hoop dat ie snel bijdraait! @ Sanne Wat een mooie meid! @ Patrieske Super vrolijke banner! Huilen Hier ben ik het ongeduldige type, ik kan er heel slecht tegen. Gelukkig huilt ze bijna niet. Mijn man is daarintegen juist de rust zelve... Zonder verwarming Wij stoken hier nog op mazout (stookolie) en hebben dus zo'n grote tank onder de grond. Af en toe moet je met een lange stok erin om te kijken of er nog genoeg in zit Nu is het vorige maand blijkbaar heeeel hard gegaan met de olie, veel harder dan verwacht, dus we kwamen van een weekend bij familie terug vd week, olie op! Schrok me rot. Toen we in huis kwamen was het 8 graden! Dat was op maandag het eind vd morgen, en ze konden niet meer komen leveren dus werd het de volgende ochtend pas! De hele dag dus de openhaard super hard gestookt en 's avonds de elektrische minikachel erbij gepakt. Dus de hele dag en avond met zn allen voor de openhaard gezeten en 's nachts met zn vieren in ons bed geslapen. Gelukkig hebben de kinderen het niet koud gehad, en eigenlijk was het nog wel heel gezellig ook Maar handig is anders...
Als ik het moet drinken heeft het niet veel nut.. Hahaha.. Hier wordt de fles gegeven.. Maar mijn moeder heeft het er ook wel eens over gehad dat je dan venkelthee moet geven.. Dus ik denk de baby
Ik had net wat reacties maar toen begon ze te huilen en dacht ik er niet meer aan toe te komen.. Dus weg geklikt! Hier een lekkere nacht gehad.. Van 11 tot half 7.. alleen krijgt ze dan 5 voedingen op een dag ipv 6 zou dat erg zijn? Ze krijgt overdag om de 4 uur.. Hoofdje: Hier ligt ze op zij te slapen.. Deden ze in het ziekenhuis ook, en dat hebben wij aangehouden.. Wij wilden dat al, juist vanwege het afplaten van het hoofdje, daar hebben we nu nog geen last van.. ze gaat gewoon de ene keer op rechts, andere keer op links! Gaat goed moet ik zeggen.. Ik leg haar ook veel op haar buik, en gister ging ze kruip bewegingen maken, en ze schoof ook.. Maar nog niet met haar armpjes, ze duwde met haar beentjes.. Maar was grappig om te zien.. MerleQ: Al reactie gehad van je vader? Ik zal nog even reageren op je berichtje hoor, alleen nog geen tijd gehad.. hihi Patrieske: Gecondoleerd met je tante! knuff
ah, ja. Maar van venkelthee zei de vlos dat het werkzame goedje in de BV terecht komt... vandaar maar als je geen BV geeft, heeft het inderdaad weinig zin als je het zef drinkt.
Oh mijn 'prinsesje' is alweer 4 weekjes.. Nog eventjes en dan is ze alweer een maand! Wat gaat de tijd toch snel.. Nou dames, ik ga de afwas opruimen en dan naar de bus.. Ga vandaag naar m'n moeder, omdat mannetje tot 9 uur moet werken.. Maar daarna eten we denk ik geen MAC meer dat mis ik nu ook al 4 weken..
Dag dames...hoe gaat het hier met alle mama's en baby's? Ik kom even zwaaien. Luca is ziek dus die wil de hele dag tegen mama aanhangen. Goofychick, hoe gaat het nu met de bv?
@Female had al geschreven hier volgens mij,ben soms vergeetachtig haha dat ik gewoon de borst blijf geven,omdat ik idd al merk dat hij veel meer uit mijn borst haal dan als ik het afkolf,en ja dan maar apart zitten als er visite is,jaa ik hou er niet van om in het openbaar te gaan zitten,laat ik het zo zeggen als er mannen bij zijn hou ik er niet van,maar dat komt door me verleden.maar dat ten zijde ik geef en blijf gewoon lekker de tiet geveb
Jamie die weigerd nu te gaan slapen. Manlief ook al vanaf zijn werk moeten bellen want onze kater is doodziek geworden en moet vanmiddag naar de Dierenarts om zijn blaas te laten leegmaken. Kan zelf niet op pad met de kleine en dan nog een kater... Dat is wel wennen hoor.
hai Mikki........Lekker belachelijk zeg ;-(,heb je geen stroomkacheltje ofzo,of iemand die je kent? Wat een eigenwijsje,hij wilde niet dat iemand anders zijn flesje gaf denk ik Maar wauw zeg al 6 uur geslapen dat is echt super. Nee het klopt zo gauw je denkt er is regelmaat dan is alles weer weg Echt waar meid,badend in het zwaat,zou je het heel erg vinden als het zo zou zijn als ik dat mag vragen? Hai Britt.....Droomt de oudste dan eng misschien dat ze wakker word,noël heeft dat dus wel,en hij droomt dat ze jaimy weghalen bij hem,dikke tranen erg zielig. Maar wel fijn dat ze al een beetje doorslaapt net wat je zegt dat doet een mens goed,als ik 2 nachtejs in de week pik dan ben ik al super en super blij Owwwwwww wat romantisch meid Nee wij gaan niets doen,want ik vind jaimy nog te klein om weg te brengen,ik ben daar zelf ook erg moeilijk in,zoalng hij nog nacht voedingen heeft dan doe ik dat niet,ik wil niet dat mijn moeder er 2 keer uit moet in de nacht. En nu mijn tante is overleden ga ik zowiezo niet weg,want dat vind ik niet gepast naar mijn ouders toe. Hai Mikmak...........Meid ik snap echt dat je baalt,hij moet gewoon jou ook een avondje in de week laten gaan.lekker met je vriendinnen er even uit meid,dat doen wij ook hier....... Nee zeker niet hij kan minimaal wel 1 nacht van je overnemen dat hebben ik en Mart ook,hij pakt iedere vrijdag de voedingen en als ik er door heen zit dan pakt hij ook weleens een nacht voeding over,maar verder doe ik het.....en hij mag niet tegen jou klagen kom op zeg,je bent beiden ouders toch.
hai Libra......Dat klopt ik laat er ook een plaatsen,mijn gyn zei dat ik hier wel tegen kan omdat de hormonen niet in mijn lichaam komen,ik kan namelijk niet tegen de pil. Hai Merel.......Meid kom op je mag best mopperen hier dat is ook fijn aan zo'n fprum als je er doorheen zit. En als je hem bij je in bed legt als je erg moe bent,dat hij misschien dan niet gaat liggen huilen dat deed ik vroeger met Noël ook. Wat lief van je man,echt een schat is het als ik het zo lees.