Hai allemaal Nou ik heb nu heel wat te reageren hier want ik kon er niet meer op ;-(( ,baalde wel hoor,maar goed nu even een update over ons en dan even reageren. Nou vanmiddag is de WKV geweest jaimy weegt nu 4360 en afgelopen donderdag woog hij 4250 dus dat is 110 gram binnen 4 dagen en dat was wel erg veel zei ze,en ik moest hem anders minder geven,ja dat doe ik echt niet hij komt nu om de 3 uur en als ik hem nog langer ga rekken word hij helemaal hysterisch,en ik ga mijn kind niet honger laten lijen dat heb ik heel duidelijk aangegeven,maar goed dat begreep ze ook wel,en nu moet ik dan kijken om de 3 uur met 7 voedingen en als hij daar over 2 weken nog steeds zo'n behoefte aan heeft of niet genoeg dan moet ik het met hun gaan bespreken en danmoeten we kijken of jaimy zijn voeding wel goed voor hem is en niet een reactie heeft ofzo op zijn voeding. Zijn balletjes waren mooi ingedaald dat was perfect,en verder hebben we wat tips gehad altijd fijn om sommige dingen te horen. Wat betreft de bakerzak,die raadde ze af ivm wiegedood dat vind ik dan wel heel raar dat winkels ze mogen verkopen,dus ik weet nu niet of ik hem ga halen. Verder was hij vannacht voor het eerst om de 4 uur,en hopelijk word het niet weer 3 maar dat zien we vanzelf wel dan. Hai merel........Nou de mijne was erg veel dus ik denk dat het wel goed zit bij jullie manneke,dat denk ik dan hoor. Ja hij heeft nog steeds zo'n erge honger ik mag nu 7 keer 120 geven maar liever echt niet meer. ik geef de fles ik had geen keuze omdat ik suiker had en Jaimy dus ook hebben ze geadviseerd de flesvoeding te geven. Ja dat weet ik ook niet,ik ben het aan haar vergeten te vragen ik zal het donderdag nog eens vragen dan moet ik bij de arts zijn,bij Noël gaven wij ze ook nog die deed het juist heel goed op de venkel ;-( Wat erg van je moeder zeg,kwam dit zo ineens,of zag je het al aankomen,ik denk dat het wel moeilijk voorje is of niet? Wat erg voor je zusje,kan ze niet naar iemand anders? Wat leuk meid met hem wandelen hoe is het gegaan / Wat goed zeg dat je al zoveel bent afgevallen,ik zit ook alweer in mijn eigen kleding echt super bij die andere 2 duurde dit bijna een half jaar en nu zit ik in mijn eigen kleding ben echt heel trots en ga deze woensdag me ook weer aanmelden bij de weight watchers zodat ik weet hoe en wat en niet meer aankom ) Wat betreft de FV,het ligt eraan hoe snel jaimy drinkt meestal 20 min voor de fles en 15 min voor het boeren en soms wat langer hoor anders spuugt hij,ik moet hem echt dik 15 of 20 min rechtop houden na zijn eten. Hoe gaat het zonder de kraamverzorgster nu meid? En doen jullie die kraamfeest thuis als ik mag vragen,wel een goed idee meid. Ik heb ook erg pijn bij het poepen,maar vooral bij mijn litteken dus ik moet dat wel 6 feb gaan zeggen,ik baal er echt van eerst nergens last van gehad en nu dit met het poepen dan he. Wat super zeg dat jullie vrijdag de sleutel krijgen ) Wat zei de ha meid,of ik kom het daalijk nog tegen dat kan ook? Ja hier dus hetzelfde,jeetje wat lijken onze kerels veel op elkaar kwa poepen Ik voed op verzoek tussen de 2.5 uur en de 4 uur ,nu is het tussen de 3 en 4 Ja hier dus ook,ik kan jaimy wel een uurtje rekken met zijn speentje,je hebt van difrax van die hele kleine speciale speentjes,maar jij geetf bv dan mag je geen speentje gebruiken toch? Hai Tisch.......Hoe gaat het met het eten met je kleine meisje? Fijn dat ze nu wat stiller is,moeilijk is dat he als ze zo huilen,ik vind het echt verschrikkelijk. ja dat heb ik dus bij Jaimy ook het is zo dun bijna water het is wel van kleur dus dat is wel goed maar je ziet dan gewoon dat ze zo last hebben van hun buikje ;-( Hij was van zijn verkoudheid af en nu is hij het weer en dan heeft hij ook weer zo'n moeite met drinken ;-(( Super dat ze het nu zo goed doet zeg met haar drinken. Hai patricia.........meis ik sms je daalijk even terug maar ben zo blij dat jullie thuis zijn,wat heb ik in angsten gezeten zeg ,pffffffffff echt ik heb er geen wooren voor maar gelukkig zijn jullie weer thuis ) Hoe gaat het met jullie? Hai Simply me...........Wat heerlijk dat ze het zo goed doen in de nachten dan hahahah,hier is het juist andersom,maar goed ergens zal het wel weer een keer goedkomen toch hahahah. Nou zoals je hierboven leest groeit hij nu als kool,te veel vond ze maar goed als hij honger heeft hefet hij honger,ja zegt ze maar niet al het huilen is honger,ja duhhhhhh dat weet ik ook wel maar als hij ligt te zoeken dan is het anders he.dus ze pakt hem uit de box en hij begint te zuigen aan haar hand dus nu zag ze het zelf gelukkig. Ja de krampjes blijft hij erg houden dat is wel zielig,en zijn ritme kan hij echt niet vinden,maar dat komt wel goed zei ze bij een maand of 4 hahahah,dus nog 3 vermoeide maanden dan,weten we dat ook alvast....... Lekker dat je meisje het zo goed doet meid,ik zie wel dat je al ervaring hebt met bv,veel meiden kunnen nog wat van je leren dan Dat is inderdaad ook best snel dat de navelstreng er ook is afgevallen die was bij jaimy ook erg laat op dag 12 of 13 ofzo. hoe is het met jou met het bloeden,ik heb er zo nu en dan nog best last van ;-( Ik lijk wel een waterkraan zo erg heb ik het ;-( Hai Journey.....Ook super dat jou kleine meid het nu zo goed doet zeg,en hoe was jullie wandeling? Hoe was de intake? Wat een scheetjeeeeeeeeeeee Mij is geadviseerd voor het badje te tempen. Hia Mikmak..........Gefeliciteerd met jullie dochter meid ) Hai Yvette..........lekker eh als ze er zo naast poepen dat heeft jaimy nu ook ene keer gedaan ook tijdens de fles dus moest zo de fles afmaken en laten boeren anders spuugt hij alles onder en toen verschonen,en mijzelf ook inmiddels.-(( Hia Birthe........meid hoe gaat het met je en met de kleine,en met je pijnen? ja daar wilden ze nu weer tegen in gaan,ze zei eerst dat het gene honger kon zijn dat ik het verkeerd zag en toen zag ze het zelf en zei oke ik snap je wel. Mijn buikwond loopt geen vocht emer uit maar ik heb wel veel pijn op de hoogte van het litteken en de hoogte van je eierstokken,vooral met poepen als ik wil persen en dan doe ik dat bijna niet doet het erg pijn,ik kijk dat even af en anders maak ik een afspraak bij de arts,want 6 feb dat duurt anders veel te lang. Hahahah moest lachen dat hij het in zijn gezichtje kreeg hahahaha,maar goed wel fijn dat het zo goed loopt. was je kraamhulp wel fijn meid,ik denk het wel als je een traantje hebt moeten laten. Hai Maryloes..........gefeliciteerd met je kleintje en welkom bij de jan mama's groep ),gezellig hoor. Wauw jou bevalling is erg snel gegaan wat fijn zeg meid. Xje Patricia mama van Zoë* en Noël en Jaimy Neem ook eens een kijkje op www.lieve-engeltjes.nl/ZoeM/ www.babymarton.vlindersite.nl/ http://muilekommetjes.peutersite.nl/
Merleq, het is de schommelstoel van ficher price ze vind het echt super hij kan schommelen en er komen allerlei geluidjes uit hellemaal geweldig vind ze het. Patrieske, de intake was super ze vond dat Tess een mooie tevreden baby was en 2 febr moeten we bij de arts komen dus ik ben benieuwd Fijn dat Jaimy het nu zo goed doet met de flesjes. Hier een beetje een bagger nacht gehad, Tess kwam een keer extra voor voeding, gelukkig valt ze s' nachts wel gelijk in slaap na de voeding. Zo even checken of er nog nieuwe babies zijn geboren en dan beginnen met het ochtend ritueel, wat altijd wel erg veel tijd in beslag neemt.
Hallo allemaal, @Maryloes: Leuk nog een mama erbij! Welkom! Fijn is dat zo'n snelle bevalling he? Hoe gaat het met Lars? En wat vindt Milan ervan, grote broer zijn? @Journey: Heerlijk he hoe die kleintjes af en toe erbij liggen! Ik kan er zo van genieten. Mooi meissie hoor! @Patrieske: Wat raar! Hem minder eten geven, omdat hij teveel aankomt. Of heeft dat met de suiker te maken? Wat voor voeding krijgt hij nu dan? Er bestaat voeding voor hongerige babies. Ik weet even niet hoe dat heet. En misschien kan je de voeding "wateriger" maken, dan heeft hij meer in zijn buikje, maar dat is alleen maar extra water. Wel vervelend en ik kan mij voorstellen dat je hem niet laat huilen van honger hoor. Dat zou ik ook niet kunnen. En het bloeden is zo goed als opgehouden. Echt bizar. Ik weet dat ik bij mijn andere kids echt wel een paar weken bleef bloeden. @MerleQ: Hoe is het met de regeldag gegaan? Vermoeiend he? En ik voed ook op verzoek. Ze komt ongeveer om de 3/4 uur, maar soms ook wat eerder of later hoor. @Tempen: Heb ik alleen de eerste twee dagen gedaan. Nou, ik ga ook eens even kijken of er nog babies bij gekomen zijn. Groetjes SimplyMe
Hai allemaal Nou jaimy heeft het steeds beter gedaan vannacht,hij komt wel om de 3 uur maar hij huiolt niet meer zo hysterisch daarna,vanochtend wel omdat hij zo'n verschrikkelijke last had van krampjes,maar zijn voeding ziet er nu zo uit ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 1.00 120 cc' liet er 20 staan 4.00 120 cc liet er 10 staan 8.00 120 cc liet er 10 staan 12.00 120 cc doe moet ie daalijk dan,ditw as zijn nacht schema ik kom later de rest vertellen,maar ik vond dit nu erg meevallen vannacht. Hai Journey.........Super dat ze zo tervreden was meid. en dan pas weer 2 febr ,en ga je dan zelf nog tussendoor wegen of hoeft dat niet? Dat is wel fijn als ze dat doen dat had jaimy nu ook gelukkig was om 1.45 laar met de fles en om 2.00 sliep hij weer en was om 4.45 klaar met d efles en hij sliep weer om 5.00 en vanochtend is hij even wakker geweest na zijn fles. Hai Simply me........Ja dat vond ik ook,nou ze had het erg veel over kids met overgewciht bla bla bla,ja hallo dat rennen ze er daalijk weer vanaf. Nee want jaimy heeft totaal geen last maar van zijn suikers. Ja dat vroeg ik dus ook maar die mag je kennelijk pas gebruiken als ze 1 maan zijn geweest,en dan met het bespreken met hun overstappen van voedingen kan erg zijn voor de darmpjes dus ik durf dat niet zo goed. Dat zou ik wel kunnen doen,maar hij mag wel 120 cc en dat word 135 cc en daar laat hij er meestal 10 of 20 soms 35 van staan,hij heeft gewoon heel snel weer erge honger,en daar kon ze me geen antwoord op geven. Nee ik vind dat erg hartverscheurend hij schreeuwt het dan uit en je ziet hem dan allemaal zoeken aan alles zuigen Is het bloeden bij jou al weg wat super zeg ,ik heb dus nog steeds last van bloeden en omdat ik nu van binnen zo veel meer pijn heb op de hoogte van mijn eierstokken dus ben ik even naard e ha geweest.
Aaaah ja wat vermoeiend zijn die regeldagen zeg! SimplyMe, het is dus niet bij 1 dag gebleven... Hij is nog steeds onverzadigbaar. Ik ben ik echt bekaf... Al een paar keer in huilen uitgebarsten. Vannacht had ik hem een voeding gegeven, mijn man ging even met hem lopen en kwam na 5 minuten alweer terug dat ie weer wilde. Toen zag ik het echt niet meer zitten... Het zijn ook echt van die minihapjes! Hij drinkt om de 3 uur nog steeds goed, maar tussendoor gaat ie echt maar 5 minuten en dan valt ie weer in slaap. Als ik hem vervolgens terug leg in de wieg of kinderwagen, wordt ie weer wakker en wil ie weer! Om vervolgens weer maar 5 minuten te drinken... @ Patrieske: hij krijgt wel de speen hoor. Dat helpt voor 5 a 10 minuutjes maar daarna spuugt ie die uit en gaat ie huilen. De kraamverzorgster kwam zelf met het idee om hem de speen te geven omdat ie zo onrustig is. Oh wat irritant dat de bakerzak wordt afgeraden ivm wiegendood! Wij hebben er gister net 1 besteld maar nu durf ik hem niet meer te gebruiken 110 gram te veel in 4 dagen? Tobe komt nog steeds 50 tot 80 gram per dag aan! Maar misschien dat dat even een inhaalslag is en dat ie straks weer wat minder snel zal aankomen... Alhoewel hij bijvoorbeeld vannacht 2 keer 120 ml heeft gedronken! Onze kleine man is weer aan het kreunen geslagen. Ik zal zo wel weer moeten
Hai MerelQ.............. Ja hier dus helemaal hetzelfde meid dat is hier dus ook zo met die speen ,dan hebben ze gewoon echt honger. Dat heb ik dus ook,maar ik snap dan niet dat ze hem mogen verkopen,als het niet genoeg onderzocht is of het is niet veilig dan mogen ze het toch niet verkopen,vraag jij het anders eens na bij jullie CB als je dat wilt dan,ik heb hem bij Noël gewoon gebruikt hoor,maar nu durf ik het dus niet,en ik weet bijna zeker dat jaimy er rustiger van zal worden Nou dat bedoel ik dan,dat is dan toch niet te veel als het bij jullie goed is,ik word gek van die dubbele dingen je zou toch denken dat ieder cb hetzelfde heeft. jaimy is ook gewoon zwaar dus die heeft dan ook meer nodig dat zal bij Tobe ook wel zo zijn toch? Heeft ie nog steeds last van zijn darmpjes meid?
patrieske, ik heb zelf een baby weegschaal dus kan haar lekker thuis wegen, ze groeit nu ongeveer 20 gram per dag maar is verder heel tevreden dus ik denk dat het wel goed is ze was vanmorgen 3440, als ik het niet vertrouw kan ik elke donderdag naar het inloop spreekuur maar ik vind het lekkerder om haar gewoon thuis te wegen. Ik wilde eigenlijk effe naar de winkels maar nu regent het hier dan maar effe wachten ik hoop dat het nog droog wordt
Hai Journey Dat is fijn dat je een weegschaal thuis hebt meid,heb je die kunnen huren dan of heb je die gekocht?
Hai..... Morgen moet ik urine inleveren omdat ik zo'n pijn op de hoogte van mijn eierstokken blijf houden kijken ze dat even na,en ik moet om 9.30 bij de gyn zijn dan maakt hij een inwendige echo omdat ik nu zoveel last overal van heb om gewoon dingen uit te gaan sluiten.
Hey meiden, bedankt voor jullie medeleven. Ik heb niet zo heel veel tijd (moet echt wennen aan het feit dat er nu een kleintje bij is). @ de meiden die ook bevallen zijn in de tussentijd: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE KLEINTJES MEIDEN! GENIET ERVAN! DIKKE KNUFFEL Gisteren toen we bij Joshua waren (hadden al zijn spullen voor de zekerheid meegenomen) lag hij niet op zijn plekje. Dus wij waren al aan het kijken van he, waar is ons ventje? Hij was verplaatst naar de medium care, wat betekende dat hij het supergoed deed. Weer geprobeerd hem de borst te geven, maar dit ging niet, dus weer de voeding gegeven die ik gekolft had. Hierna kregen we te horen dat hij naar huis mocht. Dus wij waren helemaal blij. Er was wel een voorwaarde en dat was dat hij 50 cc zou drinken. (50 cc was wel aan de ruime kant zei de verpleegster, maargoed) Nou dat haalde hij ruimschoots. Hij heeft de laatste voeding en de hele nacht 60 cc gedronken en net heeft hij zelfs 70 cc gedronken. Ik vond het echt vreselijk om ons ventje zo te zien liggen aan al die slangetjes, infuzen en toeters en bellen. Je voelt je heel machteloos. Gelukkig mocht dit er zondag allemaal weer af. Vandaag ons ventje voor het eerst in bad gedaan en vond het helemaal geweldig. Ik houd het niet zo lang vol, omdat ik last van mijn rug krijg nog, door zo lang te staan, maar vind het echt super en hij vind het heerlijk. Morgen laatste dag kraamzorg, dus vanaf donderdag ben ik helemaal alleen, dan is mijn man waarschijnlijk ook aan het werk. Hij is vandaag weer begonnen (het is weer dooi he?). Vanmorgen was Joshua 2380 gram, dus hij zit weer boven zijn geboortegewicht. Ow echt een heerlijk gevoel is dat. Dat betekent dat hij het gewoon ook echt goed doet en steeds sterker word. Liefs en dikke knuffel, Patricia
patrieske, ik heb hem geleend van iemand, die weegschaal dan dus dat is wel erg fijn hoef ik niet perse naar het inloop spreekuur. Iloveandres, fijn dat de kleine man he zo goed doet ik weet wat je bedoeld zo'n kleintje slokt zeker de eerste tijd een hoop van je tijd op, bij Tess wordt het nu iets minder en heb ik af en toe een uurtje voor mezelf. Ik had het ook de dag dat ik geen kraamzorg meer had moest mijn vriend ook werken en was ik alleen toen zijn bij mij ook de kraamtranen rijkelijk gaan vloeien maar nu gaat het weer super. Vanmiddag met Tess naar intratuin geweest ze vond het wel leuk volgens mij het heeft in ieder geval grote indruk gemaakt want ze is total loss nu al heeft ze heel de tijd liggen slapen in de maxi cosi. Net weer kraambezoek gehad en morgenochtend ook weer dus dat wordt vroeg uit bed om alles rond te krijgen.
De kraamtranen heb ik al gehad. Die heb ik vrijdag gehad. Had superveel last van stuwing (heb echt zooooooooooo'n pijn gehad, niet normaal). Bleek achteraf ook een dreigende borstontsteking te hebben, maar gelukkig was er een lactatiekundige in het ziekenhuis aanwezig die dienst had en mij de hele zaterdag begeleid heeft tijdens het kolven. Ik vond het vreselijk die kraamtranen. En dan kwam er nog bij dat Joshua werd opgenomen enzovoorts... Het neemt inderdaad met zo'n superkleintje heel veel tijd in beslag... Helemaal nu ik om de 2 uur moet kolven... Ik heb niet genoeg. Dus moet wat vaker kolven om het nog beter op gang te helpen... En anders bijvoeden met kunstvoeding... Hij moet namelijk goed drinken, omdat hij anders weer in het ziekenhuis terecht komt... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Journey: Wat goed dat Tess nu ook al doorslaapt eigenlijk, heerlijk is dat he Wat een popje is ze trouwens, geweldig! (Hoe kun je zon foto in een bericht krijgen eigenlijk?) @ Merle: Wat goed te lezen dat Tobe het zo geweldig doet zeg! En over dat poepen, Valentijn poept echt de hele dag door steeds kleine beetjes, maar toch . Hoe weet jij eigenlijk hoeveel Tobe drinkt, jij geeft toch ook borstvoeding? @ Patrieske: Wij hebben al gemaild Ik lees nu van je pijn, het zit je ook niet mee he?! @ SimplyMe: Bij mij hield dat bloeden ook snel op, heb nu af en toe nog wat druppeltjes, maar bijna niets En ik ben ook totaal geen stolsels verloren of zo . Echt ín de kraamperiode was het al zo weinig, dat ik vroeg of dat wel normaal was @ Patricia: wat goed dat je kleine mannetje het zo geweldig doet zeg! En zeker is dat vreslijk om je kleintje zo te zien liggen arm ding! Gelukkig is hij nu thuis. Hoe gaat het met je bekken nu? Het komt wel goed met je voeding hoor, bij mij duurde het een paar dagen en nu is het niet meer te stoppen! Heb van die lekschelpen voor tijdens het voeden en dan doe ik de opgevangen melk in een bakje en later in een ijsblokjeszakje, om in te vriezen, zoveel is het nu! Dus er is hoop
Nou, hier gaat alles super goed. Valentijntje drinkt goed, slaapt goed, vannacht van half 12 tot vanmorgen half 9 geslapen, toen ben ik hem toch maar eens uit zijn wiegje gaan vissen, vond het wel lang genoeg voor hem! Vandaag komt hij ook maar aan 5 voedingen, dus ik hoop niet dat hij nu vannacht dan nog voor zijn laatste voeding gaat komen of zo... We wachten het af. Donderdag komt de vrouw van het cb bij ons. Zouden ze hem dan ook gaan wegen?
@ Yvette: ow nou, ben benieuwd. Ik heb een tijdje gehad dat ik 50 á 60 cc kolfde, maar nu is het nog maar 40 cc en dan moet ik geluk hebben, dus vandaar dat ik ook vaker moet kolven nu... Met mijn bekken gaat het goed. Kan weer aardig normaal lopen. Nog niet te lang staan, maar dat komt wel weer. Heb nagenoeg geen pijn meer, dus dat scheelt al een hele hoop. Lekschelpen? Ik verlies ook wel eens wat tijdens het kolven, maar heb verder tussen het kolven door geen last van lekken. Wat fijn dat Valentijn het zo goed doet zeg. Maar 5 voedingen? Jeetje, dat is inderdaad niet veel zeg... Ik begin nu wel beetje nerveus te worden voor overmorgen. Dan is de kraamzorg er niet meer. Ik vraag me dan af, of ik het wel kan... misschien heel stom, maar ik kan er niets aan doen. Hebben jullie dat ook (gehad)? Nou ik ga voor de verandering maar weer eens even kolven. Liefs en dikke knuffel, Patricia
iloveandres ik had dat ook hoor toen de kraamzorg er niet meer was vreselijk nerveus werd ik toen heb mezelf toegesproken en het is uiteindelijk gelukt nu gaat alles zo vanzelf gewoon een kwestie van doen. Yvette ik upload de foto's in photobucket http://www.photobucket,com En dan met de IMG link kan je ze in je bericht plaatsen Hier alles zijn gangetje vriendlief werken en ik er ook maar vroeg uit want er komt strakkies nog kraamvisite, heb wel spijt had denk liever uiteindelijk ook een kraamfeest willen doen alles op 1 dag maar ja voor volgende week staan er ook al een paar. Zo even de hond doen en dan zal de kleine meid wel wakker worden voor haar badje en de druppels die ze vreselijk vind. Als TEss haar vit K & D druppels moet wordt ze echt pissed niet normaal meer
Hallo meiden, @Patrieske: Ik heb geen idee hoeveel cc een kindje zou moeten drinken aangezien ik BV geef en niet kolf. Ik kan je daar dus niet mee helpen. Ik heb helemaal geen verstand van flesvoeding. Maar hij laat steeds iets staan van elke voeding. Als je die beetjes bij elkaar zou optellen zou je weer een behoorlijke maaltijd krijgen. Een extra maaltijd met de restanten van die dag zeg maar. Dus in totaal krijgt hij niks teveel. Niet dat je de restanten moet opsparen, maar gewoon even noteren hoeveel hij heeft laten staan en nieuwe maken. Begrijp je wat ik bedoel? Die kleintjes hebben namelijk maar een heel klein maagje. De maag van een pasgeboren baby is net zo groot als een knikker. Het duurt even voordat ze die wat uitgerekt hebben om meer voeding te kunnen nemen, vandaar dat ze snel weer komen vragen om een nieuwe maaltijd. Misschien kan je hem ook af en toe sussen met een flesje water of mag dat niet? Bij bv mag je geen extra water geven nl. Ik hoop dat je snel een oplossing vindt, want dit is niet leuk. Niet voor jou en niet voor Jaimy. En dat verhaal van overgewicht... Die van mij waren alle3 echte michelin poppetjes hoor en ik ga er vanuit dat deze dame over een paar weekjes ook lekker mollig is. Bij alle kids is dat babyvet weer verdwenen toen ze begonnen te lopen. Daar heb ik mij ook nooit zo druk om gemaakt. En je was naar de HA geweest voor die pijn? Wat zei hij/zij? Heb je al uitslag gekregen over je urine? Wat zei de gyn trouwens? @MerleQ: En hoe gaat het met jouw boeffie? Nog steeds aan het regelen? Of is de rust weer terug? Het is echt ontzettend vermoeiend, die regeldagen. Hier zijn we sinds gisteren ook begonnen te regelen. Idd. elke 5 min. een minihapje... Phoee.. Ik zal blij zijn als we het weer gehad hebben. @Iloveandres: Wat fijn dat jullie knul het zo goed doet! Dus vandaag voor het eerst alleen met Joshua? Hoe gaat het verder met jou? Lukt het een beetje met de bi? Goed voor jezelf zorgen he! @Yvette: Vaag he, van dat bloeden. Ik had er echt een paar weken last van bij die andere kids. Ik heb de eerste 5 dagen best wel wat gebloed, niet extreem veel, maar wel een paar stolsels enzo, maar toen was het opeens zo weinig. Wel lekker hoor. Hihi.. @Journey: Vindt ze de druppels zo vies of is er een andere reden dat ze er een hekel aan heeft? Hihi.. Lijkt mijn oudste dochter wel. Die vond ze zo vies dat ze meteen begon te kokhalzen. Ik gaf ze haar tijdens haar slaap. Dat werkte prima bij haar. @Tacha: Waahaaaar ben je? Druk bezig met Nona? Groetjes SimplyMe
Hey meiden, Joshua doet het nog steeds goed. Is vanacht weer maar 1x gekomen. Ow heerlijk zeg. Zal mij benieuwen hoelang het duurt voordat hij 's nachts doorslaapt. Dat heeft hij niet van ons meegekregen... Andres en ik sliepen gelijk de hele nacht door... @ Journey: wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, die zich zo voelt, als de kraamzorg weg is... Waar heb jij de vit. K&D gekocht? Deze moet ik ook nog halen. En wat kosten ze? @ SimplyMe: nee morgen ben ik helemaal alleen. Vandaag laatste dag kraamzorg. Heb 10 dagen in totaal gekregen, maar heb soms wel het idee dat ik wat gemist heb, omdat ik ook aantal dagen in het ziekenhuis heb gelegen, maargoed, komt vanzelf wel goed. Met mijn BI gaat het aardig goed moet ik zeggen. Weinig last van. Ik merk wel dat ik Joshua niet te lang in badje moet doen, want dan krijg ik wel beetje meer last, maar ik kan ten minste weer normaal lopen en dat is me al heel wat waard. Ik ben geen waggelende eend meer. @ Bloeding: ik heb nagenoeg geen bloeding gehad. Je kunt het vergelijken met een normale menstruatie en als ik gekolft heb is het wel wat meer, maar nog niet dat ik zeg van goh... jeetje dat is veel zeg... @ blaasontsteking: mijn blaasontsteking is helemaal weg, ben zo blij... al denk ik wel dat ik echt wat meer moet drinken, want 's avonds nog wel wat last... Nou ga weer ff wat nieuwe foto's op de pc zetten en daarna weer kolven in de hoop dat ik dan genoeg heb voor een volledige voeding na het badje straks. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ patrieske: ik heb even een topic geopend bij baby & dreumes over de puckababy. CB hebben wij nog geen contact mee helaas. Verwacht ergens deze week wel een telefoontje... Ik baal er nogal van want ik heb inmiddels zoveel vragen... @ iloveandres: hoe komt het eigenlijk dat Joshua zo licht was met zijn geboorte? Wat fijn dat ie weer thuis is zeg @ Yvette: wij hebben een weegschaal gehuurd bij het borstvoedingscentrum omdat hij zoveel afviel door het spugen. We huren hem per week dus ik denk dat ie maandag weer terug gaat. Tot die tijd wegen we nog af en toe. Dat doen we dus voor en na een voeding en hierdoor weten we hoeveel ie drinkt Oh dus Valentijn slaapt ook al door? Ik ben jaloers! Wij hebben vannacht echt een slopende nacht gehad door de krampjes... @ Journey: hoe doe jij dat nu met de hond en de kleine dan? Want ik zie het nog steeds niet zitten om de hond uit te laten hier.... Moet 3 trappen naar beneden dus waar laat ik de kleine Ben benieuwd hoe jij dat aanpakt. @ SimplyMe: oh jij ook aan het regelen geslagen? Vermoeiend he? Hier lijkt het sinds vanochtend aardig over maar het kan ook zijn dat ie gewoon compleet gecrasht is vanwege vannacht (weinig slaap) en vanmiddag gewoon weer verder gaat... Ik ben het in ieder geval behoorlijk zat! Hier dus echt een loeizware nacht gehad... Tobe kreeg onwijs last van darmkrampjes en heeft daardoor ook behoorlijk wat gespuugd We hebben in ieder geval nauwelijks geslapen. Kraamtranen zijn hier nog steeds aanwezig. Ik kan er gewoon echt niet tegen als het even minder goed gaat met Tobe. Dan barst ik direct in janken uit. Pfffft.