$ik heb de test gedaan toen ik 4wk 3 dg was, en had toen ook meteen een superduidelijke streep, smiddags weer een test, nou ook geen twijfel over mogelijk, ik heb ook clomid gebruikt, maar had gewoon 1ei dus denk niet dat het een tweeling is. goh iloveandres ik ken je gevoel wel, liep vandaag in de etos, heb wel 5 min bij de zwtesten staan twijfelen of ik er niet nog 1 zal halen, heb het niet gedaan, maar denk dat ik het volgende week toch een keer doe, en dan net als de eerste 2 wel een gewone van cb liefsss
Hey Anoniempjuh, dat zegt niet hoor, dat je maar 1 eitje hebt. Het zou ook een eeneiige tweeling kunnen zijn toch? Ik ben dan nog weer net niet zo, dat ik in de winkel opzoek ga naar een zwangerschapstest. Ik heb vandaag een namenboekje gekocht.... Kunnen Andres en ik morgen (als hij thuis is) ffies lekker fantaseren. Hij was nu erg kortaf aan de telefoon en in zijn smsjes, dus ben er maar niet meer op door gegaan. Hij was erg moe zei hij... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Sterkte Tom Verder heb ik hier diepe stress...........althans mijn ex directeur probeert daarvoor te zorgen en gezien mijn hormonen kan ik dat nu niet aan. Ik zit al een paar maanden te vechten voor loon wat ik niet heb gekregen maar waar ik wel voor heb gewerkt door een fout van hem. Dacht dat ik het nu had opgelost maar niet dus! Merk dat ik er boos en emoitoneel van wordt...........waarom altijd dat vechten voor je geld!
Jeetje mina meid... GoofyChick: gewoon blijven vecht hoor. Jij hebt recht op dat geld! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Meiden, ik ga weer een gokje wagen....Ik ga de hond ffies naar buiten doen en daarna ga ik proberen te slapen. SLAAP LEKKER ALLEMAAL! Liefs en dikke knuffel, Patricia
@nieuwbegin: Ik zou eerder een nanny nemen dan mijn kind naar het kinderdagverblijf brengen. Ik vind die prive aandacht het wel waard en je nanny kan ook nog wat in en om het huis doen. Ook worden kinderen sneller ziek naar mijn idee, door de andere kinderen op het kinderdagverblijf.
@Diane73: Welkom! @Female: Ben blij dat ik je een beetje kan opvrolijken! Je hebt op dit moment ook eigenlijk niets om ongelukkig over te zijn meis, in verwachting, een baan en al een geweldig ventje, Kynan! Maar ja, die hormonen he? Die lijken dat soms allemaal even te vergeten, hihi. Het gaat wel hoor, inderdaad vermoeid, maar ook wel genieten hoor! Ik geef er lekker gewoon een beetje aan toe, vroeg naar bed, hangen op de bank en lekkere gezonde dingen eten! (Moet daarnaast ook wel hard werken ja.) @Tom78: Wat verdrietig voor je. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies Ook ik hoop voor je dat je wens alsnog snel zal worden vervuld. @Cobi: Goede tip hee, Flexmoeders! @nieuwbegin: wat spannend of het wel of niet een meerling is! Vraag het me soms ook wel af. Zit in de familie namelijk bij mijn man. En ik had dus ook al na 3 weken en 2 dagn positief getest, nu puilt de HCG al helemaal uit mijn testjes Ik vind mijn buik ook al zo dik worden, maar denk dat het ook komt omdat mijn darmen zo van slag zijn @iloveandres: Kan me best voorstellen dat je bang bent voor dat testje, terwijl je eigenlijk wel beter weet. Als je iets zooo graag wil is alles eng! Leuk dat je een namenboekje hebt gekocht! En over dat je mannetje een beetje kortaf is.. ach misschien inderdaad een beetje moe, ze draaien altijd wel weer bij. Het moet ook allemaal zo raar zijn voor een vent. Wij voelen er in elk geval nog wat bij maar voor hen is het helemaal afwachten tot het echte moment er is @goofychick: wat vervelend, dat gezeur over geld. Voet bij stuk houden en je proberen niet teveel op te winden. De waarheid overwint tenslotte (bijna) altijd. Zen
Hoi zwangere meiden! Ik ben er ook weer! Ik kan jullie echt niet bijhouden met kletsen! Heb net de echo met kloppend hartje achter de rug! Zooooo mooi! En op 27 mei zijn we voor de eerste keer naar de VK geweest. Alleen nog maar het intake gesprek gehad dus behoorlijk saai en braaf enkel maar vraagjes beantwoord... Volgende afspraak bij de VK is op 24 juni en dan gaan we naar het hartje luisteren! Kan niet wachten! Ik kan echt niet op iedereen reageren maar wil hierbij wl even laten weten dat ik jullie wel allemaal volg! Ow en ik moet trouwens zo even een PB-tje sturen want ik sta nog niet op de nieuwe lijst. groetjes aan alle zwangeren en genieten dames!
Hoi meiden, Ben het verloren 3x mis dus onbegrijpelijk Gaan nu even rust nemen en onderzoeken laten doen. Succes met jullie aanstaande beebjes! En bedankt voor het medeleven, doet me erg goed. Kus dootje
Ach lieve Dootje, wat ontzettend naar. Goed idee om even wat rust te nemen en om onderzoekjes te laten doen. Misschien dat ze er dan voor kunnen zorgen dat je dit geen 4e keer hoeft te doorstaan. Heel veel sterkte. Liefs, Zen
Dootje.....mijn medeleven! Goed dat je onderzoeken laat doen, hoop voor je dat je het een plekje kan geven en dat je de draad daarna weer kan oppakken. Heel veel sterkte!
Ow dootje ik moet huilen om je bericht. Het is zo vreselijk oneerlijk, waarom en waarom 3x... Zo verdrietig. Goed dat je alles na laat kijken, ik hoop zo dat je snel zwanger bent en dat alles goed gaat, het is jullie zo gegund! Veel sterkte, rust en liefs
Ow, Dootje....wat afschuwelijk zeg! Heel veel sterkte en hoop dat er iets uit het onderzoek komt waar jullie wat mee kunnen. Echt heel erg voor jullie. Knuf
januari mama's 2009 1 januari Indira-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv 2 januari Naomiadaeze-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 3 januari Roos80-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling-bv Ramona-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:misschien-bevalling:zh-bv 4 januari Patrieske16-31 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv of fv Britt-32 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Yvette1983-24 jaar-1e kindje- geslacht weten:ja -bevalling:thuis- bv? Iuno-28 jaar-2e kindje- geslacht weten:nee -bevalling:zh- bv 5 januari Sophie-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Sabrina maat-20 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv Ploetertje-30 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 6 januari Taby-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-bv 8 januari Muissie-23 jaar-1e kinde-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Tascha1987-20 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv 9 januari Journey-28 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 11 januari Birthe-27 jaar-1e kindje- geslacht weten:nee- bevalling:thuis-bv 12 januari Merelrosie-28 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Sanne78-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? MerleQ-22 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv en fv SimpleyMe-32 jaar-4e kindje-geslacht weten: ja-bevalling:thuis-bv 13 januari Allahinkullu-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 14 januari Sjansie2827 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Peaceful-26 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:weet nog niet-bv Sjolie27 jaar-1e kindje-geslacht weten: nee-bevalling:weet nog niet-weet nog niet 15 januari Nachtvlinder82-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:thuis-weet nog niet 16 januari Nettie-24 jaar-2e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Goofychick-34 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Merel69-39 jaar-2e kindje-geslacht weten-bevallign: ziekenhuis-bv 18 januari Ladybug-33 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv Rima-27 jaar-1e kindje-geslacht weten: twijfeld-bevalling ziekenhuis-bv Mintje29-29 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh-bv/fv 20 januari Patriesie- 26 jaar-1e kindje-geslacht weten: ja-bevalling ziekenhuis-fv Claudiaatje- 27 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling thuis-bv anoniempjuh-24 jaar- 1e kindje- geslacht weten: ja-bevalling:zh- fv 21 januari Dinnetje-30 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv Danio08-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Female-23 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling-bv cobi- 27 jaar-1e kindje- geslacht weten: twijfelt- bevalling:zh-bv 22 januari Lobj-23 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Black Daliya-27 jaar-3e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zh-bv 23 januari iloveanders-25 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zh-fv 24 januari lb22-23 jaar-2e kindje- gelacht weten: ja-bevalling:zh- bv 25 januari Sarake-22 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-fv dagmar1974-34 jaar-2e kindje-geslacht weten:ja-bevalling zh- fv/bv 26 januari Mikki77-31 jaar-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-bv Fleurisabelle-?-1e kindje-geslacht weten:ja-bevalling:zk-? Re81-27 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:thuis-bv Libra-24 jaar-1e kindje-geslacht weten:nee-bevalling:zk-bv nieuwbegin-32 jaar-1e kindje-geslacht weten-bevalling-bv/fv 31 januari Zen- 29 jaar-1e kindje-geslacht weten: misschien-bevalling ziekenhuis-weet nog niet Er zijn tot nu toe 47 januari mama's agenda 2008/2009 30 mei: - SimpleMe intake vk-Sarake 1e echo 02 juni: - Britt 1e echo- Sabrina maat intake vk 03 juni: - Gaby intake vk - Merleq intake vk - Sjolie 1e echo 04 juni: - Journey vk - Coby intake vk - dagmar1974 1e echo -nieuwbegin 1e echo - Yvette1983 intake vk en 2e echo 05 juni: - Sanne85 1e echo - Muissie vk 09 juni: - Gaby 1e echo - Moppy intake vk - Black Daliya intake vk - Anoniempjuh 1e echo gyn 10 juni: - Patrieske16 2e echo-RiMa81 intake vk-Naomiadaeze 1e echo 11 juni: - Tascha1987 1e echo - Birthe 1e echo 12 juni: - Patriesie vk 13 juni: - Moppy 1e echo -nieuwbegin intake vk 16 juni: - iloveanders 1e echo gyn-Ib22 1e echo-Libra intake vk + 1e echo 17 juni: - Mollyvg 1e echo gyn-Sjansie28 2e echo gyn-Naomiadaeze intake vk 18 juni: - Ladybug 1e echo -cobi termijnecho 19 juni: - Peaceful intake vk + 1e echo 20 juni: - Mikki77 intake vk 23 juni: - Muissie 1e echo 24 juni: - Indira vk 25 juni: - Goofychick 1e echo 26 juni: - Goofychick intake vk 30 juni: - Nettie intake vk 7 juli: - RiMa81 1e echo - Black daliya 1e echo vk 9 juli: - Female: 12 weken echo gyn. Als je op de nieuwe lijst wilt stuur dan een pb naar sjansie28,nettie of ladybug *Ladybug vanaf 21 Mei geen berichtje sturen ivm vakantie!!!! @Dinnetje-Merelrosie-Indira heb jullie op de lijst gezet @Dootje en Tom78 ik heb jullie met grote spijt van de lijst gehaald
Over mooie data gesproken, als hij mij vrsaagd gaan wij 12-12-2012 trouwen in Hawai... Maar elke keer dat ik er over begin zegt hij "maand er bij voor ik je vraag hahaha"We zijn beide eerder getrouwd geweest, van ons hoeft het dus niet echt. Tja het word wat geregel straks ivm erkennen, maar dat is te doen... @ iloveandres Het boek ziet er ook erg mooi uit... De video is wel heel erg interessant, ik ken hem. Maar die kan ik dus ook voor je copieeren, alleen dan zonder nl ondertitteling... Namen tja, het vreemde is dat ik de 1 1/12 jaar dat we bezig waren voor een kindje, elke keer mooie jongens namen zocht, ik wil een jongetje... Nu hebben we stiekem in eens al ene meisjes naam. Janis ( spreek uit als Djeenis) vreemd... wie weet toch een meisje... maar ik wil ook een mooie jongens naam... Die weet ik echt nog niet... Daarnaast vind ik het wel leuk als kinderen 2 namen hebben.. dus wat past er bij Janis.... @goofychick Heel herkenbaar toen ik nog voor een baas werkte... Dat gek... Altijd om je recht te halen... He maar denk aan je kleintje... niet te veel boosmaken, laat anders je vriend het over nemen? @Fleurisabelle O besluit genomen.... een nanny... haha er valt heir genoeg te doen in en om het huis... graag dus... ( een enorme tuin van... en een huis met een inhoudt van... En nu even serieus.. Als we die subsidie kunnen krijgen word het waarschijnlijk idd een nanny. Het lijkt mij gewoon prettiger, en als ik een keer geen client heb, of die komt niet opdagen ( gebeurd ook wel eens) dan kan ik de zorg gewoon overnemen... Het lijkt mij voor ons de beste oplossing. En dan na een 1 a 1 1/2 2 of 3 ochtende naar de peuterspeelzaal voor de sociale contacten.... Denk dat dat het word... @Zen Owww dat zou leuk zijn, gewoon een natuurlijke tweeling... Wanneer krijg jij een echo? Ik moet nog maar 5 nachtjes slapen @Indira Gaaf joh de echo met kloppend hartje... super ervaring lijkt mij dat.. ga lekker genieten... @Dootje24 He jees meis... wat K..... baal hier enorm van 2 in 24 uur die hier komen melden dat het niet goed is gegaan.. jee zit echt bijna te janken... Wat shit zeg... heel heel veel kracht... en misschien toch eens medische hulp erbij vragem? Meiden heel veel sterkte en ik hoop dat de toekomst voro jullie weer een nieuwe roze wolk geeft....
yoehoeeeee ik ben nu echt misselijk hahahahaa... ik voelde al tijdje niks meer... maar sinds mijn opstaan voel ik lichte misselijkheid.. fijn gevoel kan je dat dan geven he? verder voel ik nog niks.... de rest dan? ja af en toe dus steekjes en pijntjes in onderbuik maar ik gooi het er op dat er van alles gebeurd en behoorlijk gerekt en gestrekt wordt van binnen